Toiveena vauva 2019

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Wintersun, 17.03.2018.

1. Neltsuliini

Neltsuliini Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    108
    @Chili Mulla lapsettomuuslääkäri Felicitaksella määräsi luget dpo 3 aloitettavaksi.

2. Neltsuliini

Rekisteröitynyt:
    13.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    108
  3. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    495
    Sori vähän sivuan aiheesta, mutta kuinka monta käyntiä teillä oli Felicitaksessa, ennenkuin aloitte edetä?

Me ollaan käyty siellä myös nyt jo 3kk aikana kolme kertaa, kun tuntuu että joka kerran jälkeen ne sanoo vaan tuu seuraavan kierron alussa.

Siis olen todella tyytyväinen lääkäriimme, mutta ahdistaa miten pitkäkestoista touhua se on ennenkuin jotain kunnolla tapahtuu:unsure:

4. Sarianne81

Sarianne81 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    122
    Hei

Osaako kukaan neuvoa, voiko ovulaatio tapahtua vaikka menkat edelleen tulematta?
    tein ihan huvikseen ovulaatiotestin ja sain siihen aika vahvan toisen viivan.

LaTiLa, tsemppiä lääkärikäynnille, toivottavasti ei mitään vakavampaa.

Uhups, onnellista odotusta:love:

5. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    495
    Saattaa myös merkitä että olet raskaana, hae äkkiä testi !;)
    Voi toki olla myös ovu ja menkat vain jääneet välistä, mutta jos oikein monta päivää ovuaa putkeen eikä raskaana kuitenkaan ole, heti lääkäriin!

6. chili_

chili_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    140
    @Neltsuliini mihin "häikkään" sinulla niitä määrättiin, jos saa kysyä? :)

7. Pauliinaha

Pauliinaha Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    8
    Onko kellään kokemusta sofi liuskatesteistä? Testasin taas tänään ja näytti tältä
    https://aijaa.com/nMalJw
    https://aijaa.com/DXIrin

Ite nään hyvin haalean viivan mutta onko näissä viivanpaikkoja vaan? Testi on 25mIU/ml voiko olla vaan että ei vielä siks olis kovin näkyvä viiva?

8. Beibihaaveilija

Beibihaaveilija Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    207
    Hellurei! Ja tsemppiä piinailijoille. (y)

Täällä vaihtui Yk2 Kp10/26 eli hirmuiset "raskausoireet" olikin ihan normaaliin kiertoon kuuluvia. Harmitti kyllä kovasti, että ei vielä napannut, mutta yritetään miehen kanssa nauttia yritysajasta. (y)

Mietityttää vähän, että kuinka usein sitä vauvaa pitäisi yrittää saada aluilleen, jotta olisi jotain mahkuja. Meistä minä se aktiivisempi, vaikka molemmat raskautta kovasti toivoo, joten ei auta miehen vikittely. :D

9. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    495
    Samaistuin tähän! :LOL: Ite valmis yrittämään vaikka kaks kertaa päivässä, muttei miehen pelikunto/aikataulut aina riitä edes siihen toivomaani jokatoiseen päivään(n)
    Aika hyvin silti siinä oviksen kieppeillä ollaan vähän ennen ja jälkeen

10. rosemarie

rosemarie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    83
    Tervetuloa uusille!

@Sarianne81 Aavistuksen samanlaisia pohdintoja täällä..

Anteeksi taas omanapailu.. Mutta piru vieköön kun ei ymmärrä kropastaan mitään (n) Rtesti tänään aamulla tuttuun tyyliin täysin nega. Uitimpa huvikseen äskön ovistestin ja en vaan käsitä.. Näitä oon nyt saanut taas varmaan viikon verran. Nyt on kp39. Luin, että PCO voisi aiheuttaa jatkuvaa korkeaa LH-arvoa.. (n) Ensimmäinen ovisplussa on siis saatu digiin jo mitähän.. 20 päivää sitten? :unsure:

https://aijaa.com/tKidZt

11. Hemppanen

Hemppanen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    74
    Meillä kans tämä! Tuntuu että meillä ei kans mee halut yhtään samoihin aikoihin, ja senkii takia tais ovisksen hyödyntäminenkii jäädä :( kyllä ketuttaa, viime kierroissa taas sitten sanoin millon olisi otolliset päivät, niin tais mies siitä stressaantua, niin nyt en sitten kertonut milloin ovuloin, ja ei sitte hyödynnetty (n)

12. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 319
    Piinailu on kyllä ihan tuskaa ja tää yritys. Nyt varsinkin kun mä en ehdi edes piinailla, kun menkat jo alkaa. Et odotan kyllä niitä hoitoja et saisi sit piinailla ja olis jotain mahdollisuuksia.

Tervetuloa @W.we onko teillä tehty jo tutkimukset ym? Onko löytynyt mitään syytä ettei tärppää?

@Kumiankka1 kaikkea hyvää! Toivottavasti teillä plussa tulisi pian!

Pahoittelut uudesta kierrosta @Ilonetsijä

@LaTiLa toivottavasti selviää mistä on kyse!

@rosemarie pco tosiaan voi aiheuttaa sen että ei saa selkeesti plussaa tai näyttää just koko ajan plussaa. Tsemppiä sullekin.

Dpo 7 eikä vielä tiputtele.

13. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    495
    Meillä tähän suorituspaineisiin lapsettomuuslääkäri suositteli koti-inseminaatiota varmoilla päivinä jos yhdyntä tuottaa liikaa stressiä.
    Takuita tähän en sano, koska tosiaan kokeiltu vasta kerran, se nähdään viikonloppuna sitten suosittelenko :)

Ja meillä tämä siis kokeilu sen lisäksi että roikun 24/7 miehessä kiinni vonkaamassa... kai joku biologisen kellon hälytys jäänyt päälle...:whistle:

Tsemppiä!

14. Neltsuliini

Rekisteröitynyt:
    13.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    108
    @Pauliinaha Ei ole kokemusta tosta testistä mutta näyttää plussalta(y)

@Chili Mulla oli kaikki hormooni jutut ja luteaalivaihe ainakin sillon kunnossa. Otin ite vaan puheeksi ja päätettiin ottaa tueksi ns. varmuuden vuoksi kun ei niistä haittaakan,kai, ole:)

@W.we Menin muistaakseni ensikäynnille kierron alussa eli kaikki labrat saatiin saman kierron aikana. Tosi nopeasti kaikki muuten eteni jos itse halusi-aukiolotutkimus-letrot-luget-inssi. Kp 10 tai 11 kävin folliultrassa.
    Eli meillä ollut kevyet hoidot kyseessä.
    Jos tulosta ei tule lähitulevaisuudessa niin alan miettiä koeputkihedelmöityksen mahdollisuuttao_O

15. Appelsiiniomena

Appelsiiniomena Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    169
    @Wintersun voi kunpa teillä alkaisi hoidot pian ja pääsisitte kunnolla piinailemaan :love:

Dpo 14 täällä, menkkamaisia kipuja koko päivän ja vainoharhaisena oonkin kulkenut side housussa koko päivän, vuotoa ei ainakaan vielä näy. :cautious: Ei yleensä varottele millään kivuilla vaan hanat aukee yllätyksenä.

16. Neltsuliini

Rekisteröitynyt:
    13.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    108
  17. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    495
    @Wintersun kiitos!:)

Joo, vasen munasarja "nukkuu" mikä hankaloittaa / puolittaa ovulaationmahdollisuudet.

Lääkäri sanoi että jotkut tulevat tuon aukiolotutkimuksen jälkeen raskaaksi sillä kierrolla, mutta jollei tärppää niin jatkotutkimuksiin ja testailemaan arvoja ja miettimään mistä jatketaan.

Vähän pahalta tuntui kun lääkäri herätteli vähän liikaakin toivoa minussa, saattaa pudotus todellisuuteen olla hieman rajumpi :eek:

Tsemppiä piinailuun ja pidän peukkuja että tärppää ja hoitoja ei tarvita(y)

18. Neltsuliini

Rekisteröitynyt:
    13.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    108
    @W.we Lisäys tohon vielä kun tuli mieleen.
    Yhdessä kierrossa kun letrot jo käytössä folli kasvuvauhti 1mm/vrk. Tätä ihmettelin ja kysyin lääkäriltä. Sanoi kaiken näyttävän hyvältä mutta silloin laskettuun ovikseen kokoa olisi vaan 17mm. Mun mielestä liian pieni mutta enhän mä lääkäri ole ja näilläkin kuulemma raskauduttu,pah.
    Kylhän ne siellä maltilla haluaa toimia ja "hiljaa hyvää tulee" asenteella menee.

19. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 319
    @W.we Okei! Mulle ei tehty edes aukiolotutkimusta kun meidän tilanteessa se on turha. Yli 7v siis yritetty ja nyt käytiin tutkimuksissa niin miehen siittiöt on sellaisia ettei ne läpäise munasoluja joten meidän ainoa mahdollisuus on ivf/icsi. Hoitoja siis odotellaan ihan hyvillä mielin. Ja mulla alkaa menkat aina tosi aikaisin. Viikko oviksesta tiputtelee pari päivää ja sit alkaa kunnolla.

@Appelsiiniomena Ootko testiä tehnyt?

20. Appelsiiniomena

Appelsiiniomena Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    169
    @Neltsuliini @Wintersun lauantaina illalla viimeksi ja nega oli. Tää tuntuu just samalta kun kaksi kertaa aikaisemminkin kun oon ollutkin raskaana vaikka olin ihan varma että menkat alkaa. Odottelen nyt tässä jos se vuoto alkaisikin. Mietin vaan että jos nyt tekisin testin ja se olisikin plussa niin tuntuisi kyllä siltä että kaikki ei olisi hyvin.

Kohta tulee kaksi vuotta täyteen kun jätettiin ehkäisy pois, aika menee hurjan nopeasti. Kahden vuoden aikana olen kuitenkin ollut 4 kertaa raskaana, ehkäpä seuraava menisi sitten loppuun asti. :love:

21. Bubble92

Bubble92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    74
    Nonni, mun piinailut loppui ja menkat alkoi. Mulle sais päivittää kp 1/26 ja yk3.
    Niin toivon, että tämä tuleva kierto olis nyt se the kierto. :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille. Toivottavasti muilla tämä oli se kierto.

Onnea @Uhups!! :)

22. Pauliinaha

Pauliinaha Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    8
    https://aijaa.com/KdnRO4

Tossa vielä toinen testi tältä päivältä, nyt yritän malttaa pari päivää ja varmistella.
    Toi oli apteekin oma herkkä.

Anteeks tää oma napailu, yritän illalla päästä koneelle ja paneutua teidän muidenkin kommentteihin!!

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  23. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    495
    @Neltsuliini Kiitos vastauksesta ja tsemppiä teille!
    Täytyy itsekin pyytää kaikki mahdolliset sitten samalla kertaa kun ensi kierron alussa menee.
    Hätähousu kun olen ja haluan saada asioita tapahtumaan vähän vauhdikkaammin, varsinkaan kun ei tiedä miten pitkä projekti on vielä kyseessä.

@Pauliinaha kuinka pitkä kierto sulla on ja oisko pitänyt alkaa jo?
    Aika hailukoita ovat jolleivat sitten ole vaan viivanpaikkoja :(

Pidän sulle plussapeukkuja !

24. Pauliinaha

Pauliinaha Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    8
    @W.we mulla nyt vasta toinen kierto pillereiden jälkeen, viime kierto oli 30pv ja nyt menossa kp 40. Ovulaatioista ei tarkkaa tietoa kun en tikutellut sitä.
    Toi jälkimmäinen oli apteekin oma ja niissä en koskaan ennen oo nähnyt viivanpaikka vaikka monia oonkin tehnyt, mutta kai niihinkin voi tulla

25. Neltsuliini

Rekisteröitynyt:
    13.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    108
    Wtf:ROFLMAO: huomasin että Ladytimer appi ehdottaa vieläkin tekemään ovistestiä,sen mukaan tänään dpo4. Sinne merkannut o+ viime keskiviikolle. Onko muillakin näin?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri