.

@Luumupuu_ Mun muistaakseni gyne näkee jos ovis on tapahtunut(y)

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!:love:

Ja pahoitteluni negan testanneille:cry::poop:
Negat ei oo koskaan kivoja nähtäviä :unsure:.

Täällä dpo8 ja ovistesti puhdas nega edelleen. Mutta mun testailuaddiktioon selkeesti auttaa, kun saan pissiä edes johonki tikkuun! Ei polttele vielä ollenkaa noi r-testit kaapissa:ROFLMAO::LOL:. Toimii(y):whistle:.

Tänään selkein oire se, ettei veetuta vieläkään, mikä on toooosi outoa. Kyl nyt jo pitäis ärräpäiden lentääo_O. Ja tää väsymys...tää hillitön väsymys. En meinannu jaksaa kävellä kotiin tänäaamuna vaikka matkaa oli vaivaiset puol kilsaa. Siis aivan jäätävä paino jaloissa:sleep::sleep::sleep:. Nyt pienet päikkärit ja töihi...:poop::poop:.


Kuka muu testailee tänään? Saadaanko lisää plussia:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sofi86 ja Luumupuu_
Heippa taas!

Tänään vihdoin kp55 --> kp1. Mulle vois päivittää myös yk sijaan listalle ya 6/18.

Gynelle en ehtinyt, kun ensimmäinen vapaa aika yksityiselläkin olis mennyt ens viikolle. Tällä hetkellä aika perus fiilis. Varmaan kun tiesi kyllä, että ei tässä raskaana olla ja odotti vaan menkkoja.

Mulla on myös ihmeellisen seesteinen fiilis. Mietin, että mahtaako tästä tulla mitään ilman apuja. Ensimmäinen kierto oli 48pv ja nyt siis 55pv. Katselen varmaan vielä tämän kierron ja sitten ehkä gynelle. En edes tiedä hommaanko nyt ovistestejä. Ne kun mulla näytti hymynaamaa vaikka ilmeisimmin ovulaatiota ei ole edes tapahtunut.

Niin ja ihanaa, onnea plussanneille! :love:
 
Siis mulla on niin huono olo. Alavatsaan jäi kivun jälkeen kuumotus ja arkuus. Siis tosiaan ku ois patteri päällä:unsure: ja ihan kauttaaltaan huono olo kokoajan:sick:.en tiiä mikä nyt on, pelotti ihan se yöllinen kipukohtaus ja miestäkin ahdistaa et mitä hittoo kun olin niiiiin kipeä.
 
@janski26 Onnea onnea! :love:

Ihanaa, alkoihan niitä plussia ilmestyä. Lisää toivon mä. :love:

Täällä dpo8 ja selkäkivun lisäksi munasarjoja juilii, on näppyjä, palelua ja väsymystä. Eli tämmöistä perussettiä, mitä nyt on luvassa aina ennen monsuunia. Usko on mennyt jo tähän kiertoon. Voinko nukkua tän ohi? Next, please! :sleep::poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Onnea plussanneille! <3 Minä jo vähän mietin tuota etusivua katsoessani, että onko syyskuu joku kirottu kuukausi jolloin ei tule plussia lainkaan, mutta nythän niitä alkoi sadella. Tsemppiä teille, jotka vielä tässä kuussa testailette!

Mä odottelen innokkaasti uuden kierron ja virallisen vauvan yrittämisen alkua. Tänään oli ainakin niin kiukkuinen olo, että varmaan kohta kierto vaihtuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sofi86
iK
Ihania plussia!!! :love::love: Onnea! Oon kyllä ihan vilpittömästi onnellinen teidän puolesta!

Täällä veetuttaa tämä kierto vaan. Onneksi on tuo esikoinen. :love: Mä uskon että tarviin jonkun hormonin tosiaan ”päästämään” itseni tästä kierteestä. Mulla on ihan semmoinen olo, että jonkun hormonin pitäs vähän avittaa tätä kehoa oikeille raiteille. (y) Koitinkin jo soitella perhesuunnitteluun, mutta varattua piippaili.

Mutta tämä kierto. Ei ole oikein käynnistynyt vieläkään kunnolla. Siis ihan vähän koko työpäivän aikana tuhrua. Sen verran että ilman mitään suojaa pärjäis. Pyyhkiessä paperiin on jäänyt punertavaa limaa lähes joka kerta. Välillä kouraisee mahaa, mutta ei mitään kovia menkkamaisia oireita.

Ja ei, en oo tehnyt testiä. Tiedän että ehdottaisin ulkopuolisena sitä jo itselleni. :D Mutta nämä tuntuu kesältä niin tutuilta oireilta ettei yhtään huvita edes testata....:cautious: Ja jos vilahtais haamua niin varmasn taas olis lyhyen kierron takia km/kemiallinen. :notworthy: En ainakaan tiedä ketään jolla olis näin alkuvaiheessa ”limaillut”/tiputellut kun on lyhyt kierto, ja SILTI että siitä olis joku minityyppi selviytynyt...
 
Paljon onnea plussanneille, toivottavasti kohta tulee tänne ketjuun niitä lisää :love:

Itse mietin et oiskohan mulla voinu olla joku varhainen km, kun eilen tuli ihan tosi paljon verta, tamppooni piti vaihtaa parin tunnin välein ja silti vähän sotki alkkareitakin, ja pieniä mustia hyytymiä valahteli (n) tänään jo ihan normi vuoto ollut.
 
Ihania plussia!!! :love::love: Onnea! Oon kyllä ihan vilpittömästi onnellinen teidän puolesta!

Täällä veetuttaa tämä kierto vaan. Onneksi on tuo esikoinen. :love: Mä uskon että tarviin jonkun hormonin tosiaan ”päästämään” itseni tästä kierteestä. Mulla on ihan semmoinen olo, että jonkun hormonin pitäs vähän avittaa tätä kehoa oikeille raiteille. (y) Koitinkin jo soitella perhesuunnitteluun, mutta varattua piippaili.

Mutta tämä kierto. Ei ole oikein käynnistynyt vieläkään kunnolla. Siis ihan vähän koko työpäivän aikana tuhrua. Sen verran että ilman mitään suojaa pärjäis. Pyyhkiessä paperiin on jäänyt punertavaa limaa lähes joka kerta. Välillä kouraisee mahaa, mutta ei mitään kovia menkkamaisia oireita.

Ja ei, en oo tehnyt testiä. Tiedän että ehdottaisin ulkopuolisena sitä jo itselleni. :D Mutta nämä tuntuu kesältä niin tutuilta oireilta ettei yhtään huvita edes testata....:cautious: Ja jos vilahtais haamua niin varmasn taas olis lyhyen kierron takia km/kemiallinen. :notworthy: En ainakaan tiedä ketään jolla olis näin alkuvaiheessa ”limaillut”/tiputellut kun on lyhyt kierto, ja SILTI että siitä olis joku minityyppi selviytynyt...
Mun parhaalla ystävällä tuli menkat normaalisti paitsi kertoi niiden olleen oudon niukat normaaliin verraten. Että paas testaten(y) Ja siis minityyppi on selviytynyt jo kouluun asti :LOL:
 
Ihania plussia!!! :love::love: Onnea! Oon kyllä ihan vilpittömästi onnellinen teidän puolesta!

Täällä veetuttaa tämä kierto vaan. Onneksi on tuo esikoinen. :love: Mä uskon että tarviin jonkun hormonin tosiaan ”päästämään” itseni tästä kierteestä. Mulla on ihan semmoinen olo, että jonkun hormonin pitäs vähän avittaa tätä kehoa oikeille raiteille. (y) Koitinkin jo soitella perhesuunnitteluun, mutta varattua piippaili.

Mutta tämä kierto. Ei ole oikein käynnistynyt vieläkään kunnolla. Siis ihan vähän koko työpäivän aikana tuhrua. Sen verran että ilman mitään suojaa pärjäis. Pyyhkiessä paperiin on jäänyt punertavaa limaa lähes joka kerta. Välillä kouraisee mahaa, mutta ei mitään kovia menkkamaisia oireita.

Ja ei, en oo tehnyt testiä. Tiedän että ehdottaisin ulkopuolisena sitä jo itselleni. :D Mutta nämä tuntuu kesältä niin tutuilta oireilta ettei yhtään huvita edes testata....:cautious: Ja jos vilahtais haamua niin varmasn taas olis lyhyen kierron takia km/kemiallinen. :notworthy: En ainakaan tiedä ketään jolla olis näin alkuvaiheessa ”limaillut”/tiputellut kun on lyhyt kierto, ja SILTI että siitä olis joku minityyppi selviytynyt...
Tunnen myös naisen jolla tuli ihan normaalit ”menkat” kokoajan ja meni myöhemmin vatsakipujen takia lääkäriin, supistuksia ja synnyttämään parin viikon päästä tästä :D tämä yllätys nyt koululainen.
Itse vuosin tokan kanssa pari viikkoa jonkin verran. Kaikki on mahdollista ;) mikä dpo sulla oli kun alkoi tuo tiputtelu?
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Mulle saa merkata huomiselle dpo 1

Flon mukaan mennään, tarkkaa päivää en tiedä varmuudella mutta ladun liukkauden ja muiden tuntemusten pohjalta näin.
Talletukset tehty toissapäivänä ja tänään, hiukka harmittaa ettei eilen ehditty mutta tällä mennään.

Suuret onnittelut plussista! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
Ei taida tulla tästäkään kierrosta mitään.. ovistesti lähes plussa vieläkin :( perjantaina illalla tuli eka plussa ja la aamuyöllä kipupiikki, lauantaina aamulla lämmöt jo noussu mutta testi sen jälkeen plussa vielä maanantaina. Eilen ja tänään pikkasen haaleempi mut vahvat viivat. Viimeinen talletus lauantaina iltapäivällä. Joku pitää hormooneja ylhäällä.. :unsure:
 
Ei taida tulla tästäkään kierrosta mitään.. ovistesti lähes plussa vieläkin :( perjantaina illalla tuli eka plussa ja la aamuyöllä kipupiikki, lauantaina aamulla lämmöt jo noussu mutta testi sen jälkeen plussa vielä maanantaina. Eilen ja tänään pikkasen haaleempi mut vahvat viivat. Viimeinen talletus lauantaina iltapäivällä. Joku pitää hormooneja ylhäällä.. :unsure:
Monilla pysyy hormonit silti ylhäällä ja viivat ei haalene kunnolla koko kierrossa. Älä siis heitä pyyhettä kehään vielä. Kuulostaa siltä että se ovis olis kumminki ollu(y)
 
Nyt on pakko omanapailla. Kun ovis testi näytti kp 10 puoli plussaa, kun testasin( aiemmin en menkkojen jälkeen testannu) sit kp11 nega ja 12 myös puhdas nega. Nyt tein ovis testin mielenkiinnosta, ku oon vähän pihalla omasta kehosta, niin nyt oli super positiivinen ovisliuska. Joskos ovis olikin tosiaan alkukierrosta, niin apua. No nyt aattelin huomenna r-testin tehä, voi olla et oot hullu:cautious: Tai sit onkin vasta nyt ovulaatio ja se aikasempi -pos olikin joku hormooni juttu. Vaikka tosin mulla aina negaa jos ei oo oikeesti oviskausi. Nyt tosiaan kp17 .
 

Yhteistyössä