Toiveena vauva 2019

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Wintersun, 17.03.2018.

1. Momon

Momon Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    98
    Raskaus oireina näin jälkikäteen ajateltuna dpo 10 ja dpo 11 hirmuinen palelu.
    Lisäksi näissä kaikissa (3kpl) mun plussakierroissa on mukana ollut preseed. Mene ja tiedä onko sattumaa vai oikeasti syy plussaan.(n)

2. iK

iK Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.02.2015
    Saadut tykkäykset:
    194
    @Miina- En tiedä mitä laskin :whistle: Anteeksi! Eli koska pe oli dpo0 niin nyt su siis dpo2.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. Cara-mel

Cara-mel Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    40
    Taisin liikaa innostua siitä, että tjottaillaan. Miestä ei kauheammin seksi kiinnosta, ei juuri syty. Kerran vain tässä ovulaation ympärillä, eilen aamulla ja limat bongasin sitten illalla. Tietty ensimmäinen yrityskerta, mutta en tässä neitsyt Mariakaan ole, niin kyllä sitä täytyy seksiä olla, jotta vauva saa alkunsa.. On vähän apea olo, ehdin niin innostua vauvantekobuumista. Mutta piinaillaan, onko se siis tänään dpo 0

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 16.09.2018
  4. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 252
    @Momon vertasitko aamun testiä eilisaamuun vai iltaan? Toivon sinun viivoillesi vahvistumista!

@Cara-mel Tsemppiä sinne! Dpo 0 on ovispäivä, että jos sinulla mielestäsi oli eilen ovis niin tänään olisi sitten dpo 1.

Mä taidan kuitenkin hakea testin. Ei vuoda mitään taaskaan :unsure:
    Tää on niin kummaa.

Minkö mä haen? Pc kaupasta (liuska vai puikko?) vai apteekista jonkun?

5. kathii

kathii Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.03.2011
    Saadut tykkäykset:
    45
    Oma napailua taas näin puhelimella. Huomenna taas luen kaikki kommentit läpi ja kommentoin

Minä malttamaton tein siis dpo8 sen negan, dpo9 nega/viivanpaikka ja tänään dpo 10 sain haamujen haamun/viivanpaikan. Yritin ikuistaa kameralla, mutta lähes mahdotonta saada vielä kunnolla kuvaan näkyviin. En ikinä ole turhaan tuollaista haamujen haamuakaan testiin saanut, joten luulen sen olevan merkki että kropassa todella tapahtuu jotain. Nyt vaan pitää toivoa että lähtee vahvistumaan eikä ole mikään kemiallinen. Oireina mulla on jomotus ja tuikkimiset alamahassa, maha turvoksissa ja jatkuva palelu.

• Tykkään Tykkään x 6
    • List
  6. kindermaxi

kindermaxi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    69
    Mäkin voisin tulla tänne höpöttelemään, kun ollaan toisen puoliskon kanssa päätetty et vauva sais tulla jos on tullakseen. (y)Mulla kierrot ollut vähän sekavat viime aikoina, mutta tänään kp1 ja sovellus näyttäis ovista kp12 kohdille, mutta saa nähdä milloin todellisuudessa sitten on.

7. Tiinaliina1

Tiinaliina1 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    @kindermaxi Tervetuloa!
    @Cara-mel Mun mies reagoi samalla tavalla sillon mein esikon yritykseen. Se pysty ehkä kertaan kuussa:cautious:. Ihme hommaa. Mähän laitoin sen kupille ja tein koti-inseminaation esikon plussakierrossa, koska ekaa kertaa bongasin luomuna oviksen sillon itselläni. Sehän jumaliste hyödynnetään halusit tai et:ROFLMAO::whistle:. Mussa on vähän natsin vikaa:sneaky:.

@Momon Meinasin kysyä samaa että oliko samat testit ja molemmat aamupissoista. Tosi kurjaa jos jää kemialliseksi. Olo kuitenkin niin hieno viiva jo tikussa:unsure:.

@kathii Kuulostaa samalta minkä minä sain esikosta. Dpo11 tulo haaaaamujen haamu ja dpo12 hailu plussa, joka nyt tekee tuolla itselleen aamupalaa, kun äiti laiskottelee sängyssä :ROFLMAO:

Mut voi laittaa varmaan kans piinailijoihin. En tiedä olisko dpo3 jos mennään sillä mutulla. Jatkan edelleen testailuja mut kyl eilen illalla oli aivan tyhjä negatikku.
    Ilmotan jos tämä tästä muuttuu jotenkin.

8. iK

iK Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.02.2015
    Saadut tykkäykset:
    194
    @Wintersun pitäskö hakea pari eri testiä? Olisko pc ja apteekin herkkä predictor early? Esim?

9. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 252
    Ehkä Joo.
    Mun täytyy näistä oloista muutenkin soittaa huomenna, niin voin sit sanoa että en oo raskaana. Mulla siis jatkuu taas noi viikko sitten alkaneet hiivan tyyppiset oireet ja alavatsakivut. En tiedä voiko nää kaikki liittyä toisiinsa ja siihen kohdunkaulan syövän esiasteeseen mutta täytyy soittaa. Jos pitää käydä näytillä.

10. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 252
  11. Bubble92

Bubble92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    74
    @kathii Oi, varovaiset onnittelut jo sinne! Toivottavasti viiva lähtee vahvistamaan! <3

@kindermaxi Tervetuloa ja toivottavasti tärppäisi nopeasti! :)

Tsemppiä piinailijoille. En malta odottaa, että kierto olis taas siinä vaiheessa!
    Mulla on kyllä se etu tässä hommassa, että mies on tosi halukas ja aktiivinen, joten saan itse määrittää sen, että koska ja kuinka paljon ja mies on aina valmis ja mukana. :D Ei tarvitse sitä pelätä, että hyvät päivät menisi ohi...

12. peanut_butter

peanut_butter Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    270
    @kathii Toivotaan viivalle vahvistumista! :love:

@Wintersun Jännittää sinun puolesta! Tuu sitten kertomaan tänne miten kävi :)

@Bubble92 Mäkään en malta odottaa että pääsis jo kierrossa toimintavaiheeseen :ROFLMAO: Meillä kans onneksi mies on niin sanotusti aina valmis :whistle:

13. Momon

Momon Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    98
    @Wintersun @Tiinaliina1 tein samalla testillä. Eilen illalla oli siis vahvempi kuin tänään aamusta. Ja nyt loppui ne testit.
    Kyllä tää aika selkeä kemiallinen on. Eilinen näyte oli kuitenkin vain parin tunnin pidätyksellä ja aamun koko yön :( ihan:poop:

Ensikiertoon otan terot jos auttaisi kiinnittymisessä. Mutta jos syy on munasoluissa (kun on ikää) niin siihenhän ei terot auta.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. Bubble92

Bubble92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    74
    @Momon Voi ei. :( Tosi kurjaa. Voimia ylipääsyyn ja tsemppiä seuraavaan kiertoon.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 252
    @Momon Tsemppiä, olen kuitenkin täältä ja muualta huomannut että monilla alkuraskaudessa on iltapissasta tehty testi vahvempi kuin aamun. Toivottavasti sun menkat jää tulematta ja saat sitten kunnon viivan!

@kathii Juu, kerron kyllä. Mua ei jännitä plussa vaan lähinnä pelottaa se että kun tulee nega niin missä vika :cry: kaiken tämän lisäksi. Alkais nyt vaan menkat kunnolla :unsure:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  16. Pauliinaha

Pauliinaha Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    8
    @Cara-mel puhutteko miehen kanssa paljon siitä yrityksestä. Mulla ainakin autto kun ei olla miehen kanssa puhuttu juuri ollenkaan, ei oo tullut sille ainakaan paineita ja seksi ollu niin normaalisti

Mut voi varmaan siirtää plussanneisiin
    DSC_0652~2.JPG
    Sieltä se hyvin vahvistui

• Ihana! Ihana! x 26
    • Tykkään Tykkään x 4
    • List
  17. kindermaxi

kindermaxi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    69
    @Cara-mel voisko miehellä tulla ns.suorituspaineita yrittämisestä, että sen takia ei niin huvittais?

Mäkin nyt malttamattomana oottelen, että pääsis siihen kierron vaiheeseen, ku vois jotai tapahtuakki :D Iski kyllä itellä aika puun takaa näin järkyttävä vauvakuume. Pakko jo netistäkin selailla kaikkia vauva juttuja ja miettiä nimiä, vaikka eihän tässä oo ees yritetty vielä. :LOL:

18. ambre

ambre Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.04.2016
    Saadut tykkäykset:
    4
    2B155822-F4C2-4499-A35E-14741F83301D.jpeg Onnea @Pauliinaha :love:

Mulla kans viivat vahvistuu pikkuhiljaa.
    Olin flow sovellukseen merkannu mahan vihlasun viime viikon keskiviikolle, kp21.. onkohan mun ovis ollu vasta sillon.. tai siis testien perusteella joo.. mun testit ylempi pe ja alempi tänään, molemmat muutaman tunnin pidätyksen jälkeen.. toivottavasti kaikki menee hyvin.

• Ihana! Ihana! x 12
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. Tiinaliina1

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    @Momon Mitä sulla on ikää jos saa udella. Mä oon kans miettiny ettei se varmaan käy ihan kertalaukasulla enää tässä iässä...

20. Keijukuningatar

Keijukuningatar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    26
    Hei, tiedän miltä toi tuntuu. Täällä haluuttomuutta miehen osalta. En tiedä mennäänkö yhä tjot vai mitä kun toinen ei suostu puhuu ollenkaan aiheesta, ehkäisyä ei ole mutta ei seksiäkään.. Mutta olen 3 kertaa raskautunut kun seksiä on ollut vain kerran kuussa (ja yhel kertaa kaks kertaa niin että toinen seksikerta oli dpo -4 ja toinen dpo-1)! Eli ei välttämättä tarvita kuin se yksi kerta!

21. chili_

chili_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    140
    @Momon älä heitä vielä kirvestä kaivoon, anna aikaa, tsemppiä! :)

Noista suorituspaineista. Itse olen kyllä kokenut paremmaksi tavaksi olla tekemättä numeroa oviksesta (siksi siitä jauhaa täällä :D) ja koittaa houkutella muuten vain hommiin tiheämmin siinä kohtaa. Eihän miehenikään tyhmä ole, tietää kyllä, että miksi itseä huvittais normaalia useammin :whistle: Mut yleensä sit ei oo niin painostavaa, kun en hoputa tikkujen mukaan suoraan sanomalla. Tilasin nyt ekaa kertaa preseed -voidetta, katsotaan ehtiikö jo tähän kiertoon jos nopsaa tulisi :geek:

22. Tiinaliina1

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    Tääl on aivan sama tarina! X2
    Kerta riittää!

23. Tiutau13

Tiutau13 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    77
    @Momon samaa mieltä, älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon:love: toivotaan parasta!(y)

@kathii kuvaa vaaditaan!:love: ihanaa jos (kun) viiva lähtee vahvistumaan!(y)

Onnea plussanneille! :love: ihanaa kattella positiivisia testejä!:love:

Omanapa: dpo10. Kävin eilen testikaupassa . Yksi pc paketti ja rfsun familypack ( :LOL: ) lähti mukaan. Tänään aamupissasta pc nega/viivanpaikka ja rfsu:hun punainen haamu! Jos tuo rfsu:n tulos ois tullut mihin tahansa muuhun testiin niin tulkitsisin plussaksi mutta täällä nähtyjen viivanpaikkojen takia näin ei voi tulkita:unsure: ihan hirveää jos tuo todella on väärä positiivinen!:poop::cautious:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  24. Toiveikas92

Toiveikas92 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    56
    Täälä DPO 1.

Vähän hiljasta on ollut kun melkein viikko oltu työreisussa miehen kans, onneks on sama duuni:ROFLMAO:

Nyt alkaa sitten piinailu.:alien:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  25. lillium

lillium Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    186
    @Momon No voi höh. Toivotaan nyt kuitenkin vielä, että viiva lähtisi vahvistumaan.

@Pauliinaha @ambre Paljon paljon onnea! :love:

@kindermaxi Tervetuloa mukaan!

Mun ovistesti näyttää tänään tolta. Pitäisiköhän toi jo ajatella plussaksi, kun testiviivan reuna on noin tumma? Mitä mieltä olette?

Liitetyt tiedostot:

• Kp15.jpg
      Kp15.jpg
      Tiedostokoko:
      541 KB
      Luettu:
      24
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu