.

Heippa! Täällä uusi vauvahaaveilija ilmoittautuu Esikoista odoteltiin tovi ja lopulta tein plussan samana päivänä, kun menimme täyttämään papereita lapsettomuushoitoihin. Meillä kävi tuolloin satumainen tuuri!

Jännityksellä odotan, kuinka pitkäksi tämä yritys venyy. Nyt yk3 ja kp31/27-30... Vielä en ole uskaltautunut testiä tekemään, kun ei mitään oireita ole suuntaan tai toiseen. Jokohan sitä huomenna uskaltaisi?
Mullakaan ei ollut oireita, mutta mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta tein viime viikolla testiä. Haalean haalea haamu sieltä tuli, ja tämä on hieman vahvistunut. Mun pisin kierto on ollut 34 päivää, tänään päivä 35. :barefoot: Oireita ei ole ollut muuta kuin että närästyttää, jomottelee ja viiltelee vatsassa, eilen pieretti aivan kauheesti!:D Kahvia jätin sunnuntain jälkeen pois kun se ei vaan enää maistu mulla. Pelottaa ihan sikana, mutta perjantaina sitten digi kehiin viimeistään!:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Pioni85
Pahoittelut menkoista @Emppu-93 ja @Cara-mel, ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

@Marlen Mä just pohdiskelin samaa, mulla oli ovulaatio ja ihan hentoista ällötystä oli samoihin aikoihin. Mietin kyllä, että saattoi liittyä ihan jännitykseenkin, en oo ainakaan toistuvasti huomannut että aina olisin huonovointinen oviksen aikoihin.

Entäs tuleeko teille heti oviksen aikaan/jälkeen jotain oireita? Mulla tuli heti oviksesta seuraavana päivänä nännit aroiksi. Tiedän ettei voi liittyä vielä millään muotoa raskauteen, mutta pakko on jotain oireita alkaa keksiä kun käy aika tylsäksi :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille. :love:

Meillä vasta yk1 menossa ja lapsia ennestäänkin, mutta malttamattomana aina vähän kirpaisee, kun joku plussaa vaikka iloinen heidän puolesta oonkin. Haluais vaan itekkin plussata ja tuntuu, että "kaikki" on raskaana. Harmittaa myös paljon heidän puolesta, joilla yk numerot on isompia, kuin itellä. Plussatuulia kaikille!:love:

Mulla on menkkajomotteluja ja jäätävää hikoilua ollut tässä, mutta laitan kyllä pms piikkiin. Ei oo yhtään luottavainen olo tän yrityskerran suhteen. Tilailin ens kiertoon jo ovistikkujakin.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Pahoittelut menkoista @Emppu-93 ja @Cara-mel, ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

@Marlen Mä just pohdiskelin samaa, mulla oli ovulaatio ja ihan hentoista ällötystä oli samoihin aikoihin. Mietin kyllä, että saattoi liittyä ihan jännitykseenkin, en oo ainakaan toistuvasti huomannut että aina olisin huonovointinen oviksen aikoihin.

Entäs tuleeko teille heti oviksen aikaan/jälkeen jotain oireita? Mulla tuli heti oviksesta seuraavana päivänä nännit aroiksi. Tiedän ettei voi liittyä vielä millään muotoa raskauteen, mutta pakko on jotain oireita alkaa keksiä kun käy aika tylsäksi :ROFLMAO:
Ovis oireilee selkeästi mulla, mutta tämän jälkeen ei kyllä ole ollut selkeitä oireita. Tällä kertaa oli tosiaan valkovuoto hieman pidempi, mutta näin jälkiviisaana voisin kuvitella että se oli kiinnittymisen takia maybe?
 
iK
Heippa kaikille ja tervetuloa uudet! :love: Täällä ollut tylsää alkukiertoa vaan. Ja tosiaan tuli lauantaina perhepiiriin muitakin niin pysäyttäviä uutisia ja tilanteita, että niiden kanssa menee vielä hetki toipuessa. :( Saas nähdä mitä noin kova yhtäkkinen stressi tekee ovikselle/kierrolle ylipäätään. Ja se stressi tietysti tässä jatkuu vielä kun läheinen on kriittisessä tilassa, onneksi nyt vakaassa kuitenkin. <3

No, tekee toisaalta ihan hyvää nyt ruveta vähän ovistakin tikuttelemaan ja viemään ajatuksia muualle. Eikä mitkään pettymykset nyt tunnu ehkä niin isoilta..

Nyt on menossa kp9 listan mukaan. Mietin otse että on ”kp7-9” koska alkoi taas niin kummallisella tiputtelulla etten oo ihan varma miten pitäs kp:t laskea. Ja nyt vielä eilen ja tänäänkin aamulla on vähän paperiin tullut yhä tuhrua. Siinä välissä kyllä ihan normit menkat.

Oikealla puolella alavatsaa tuntuu tietyissä asennoissa ikävä paine, vähän ehkä aristaa painellen ja eilen illalla jomotti. Tätä on kyllä ollut koko alkukierron mutta nyt vähän lisääntyvästi. Mun päässä on isoimpana vaihtoehto että kun pitkästä sikaa oli viime kierrossa ovis oikealla niin se kehitti sinne ehkä taas kystan? Tai sitten ovis on taas tulossa sille puolelle ja ne on vasn follin kasvun tuntuja. Mene ja tiedä, mut tuntien kyseessä on kysta.... :cautious:

Ovistestailu aloitettu eilen illalla. Haalea viiva oli. Plussaa on ollut viimekierrot kp10, eli vois olla odotettavissa huomenna - perjantaina sen mukaan. Itse toivon vähän myöhäisemmälle, että ehtis vähän paremmaksi kypsyä. Perjantaina mulla onkin itseasiassa gyne, niin on kiva nähdä mitä siellä on. Varasin ihan yksityiselle, kun on sairaskuluvakuutus ja käynnit menee siihen kun on kystaa ja vuotohäiriöitä. (y):whistle:.
 
Kp 38 eikä menkkoja kuulu eikä näy...

Veikkaan että stressi taas vaikuttaa niinku kesälläkin. Kesäkuussa perheessä kriisi -> kierto 45 pv ja siitä lähti tippuu tasaisesti.

Nyt töissä YT-toimet -> kierto venyy...

Miksi elämä on aina yhtä muutosta, miksei voi vaan mennä ees hetken tasasesti:cautious:

Lauantain jälkeen en oo enää testaillu ku en mä usko että tässä enää mitää mahdollisuuksia olis:cry:
 
Ompa tullut ikävän paljon tuon plussaaallon jälkeen myös uuteen kiertoon joutuvia :cry: pahoittelus teille ja onnea plussan saaneille!

Täällä tylsä dpo5-6 eikä aika liiku sitten millään kun 9päivää uuteen kiertoon..:unsure:
 
Mä taidan nyt uskoa tän viimein todeksi. Mun oireet on kaikki tipotiessään, mut viiva vahvistuu, -siis ei enää tee edes pahaa:cautious:. Ei mitään. Paitsi tissit hieman arat. Mä kyl juttelin ääneen tossa 3 pv sitte ku eto ihan kunnolla et olis ihana saada semmonen helppo raskaus kerranki. Ja sit oireet katos?! Mitvit..:cautious:o_O

Mut viiva vahvistuu


Käyn täällä taustailemassa ja jännittämässä teidän testituloksia. Plussatuulia ihan jokaiselle ja kiitos kun olitte tukena tähän asti:love:
Pahoittelut myös uuteen kiertoon joutuneille, se on perseestä joka kerta mut tää kierto on teidän!(y)
 
Mä taidan nyt uskoa tän viimein todeksi. Mun oireet on kaikki tipotiessään, mut viiva vahvistuu, -siis ei enää tee edes pahaa:cautious:. Ei mitään. Paitsi tissit hieman arat. Mä kyl juttelin ääneen tossa 3 pv sitte ku eto ihan kunnolla et olis ihana saada semmonen helppo raskaus kerranki. Ja sit oireet katos?! Mitvit..:cautious:o_O

Mut viiva vahvistuu


Käyn täällä taustailemassa ja jännittämässä teidän testituloksia. Plussatuulia ihan jokaiselle ja kiitos kun olitte tukena tähän asti:love:
Pahoittelut myös uuteen kiertoon joutuneille, se on perseestä joka kerta mut tää kierto on teidän!(y)
Tuota vahvaa viivaa odotellessa! :rolleyes:
 
@Appelsiiniomena Mun oireet olivat nolla, jokunen mummokuume tuli ehkä viikko sen jälkeen mutta muuten nolla. Vasta dpo 14 alkoi tulla oireita, en tiedä sitten keskitynkö vain niihin eri tavalla kun sai haamusen testiin.
 
@peanut_butter mulla dpo 5, olin jo kirjottamassa kuviteltuja oireitani kunnes tajusin että olen vaan varmaan vainoharhanen :D rinnat mulla kyllä aina kipeytyy heti oviksen jälkeen ja nytkin nännejä pistelee, säteilee vähän kylkiin.
Mulla tuli dpo10 illalla sängyssä varma olo raskaudesta. Ja aamulla tuli plussa sit testiin dpo11. Mut dpo 8 ennen ei ollu kyl raskauteen liittyviä oireita. Kuvittelin kyl paljonkin mut huomasin et mul oli paljon enemmän oireita negakierrossa:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mitähän mun piti kirjottaa, pää lyö tyhjää. Ovis oireista joku kyseli, mä seurailin lämpöjä ja vuotoja ja flota ja niiden yhdistelmästä lisättynä kipuilulla niin päädyin tiettyyn päivään. Ihan mielenkiinnosta voisi ens kierrossa tikuttaa jotta tietäs olenko edes oikeilla jäljillä.

Nyt dpo6 ja eilen reilusti alavatsa oloja ja fiilis ettei tee mieli olla vatsallaan mutta se mulla oli kyllä viime kierrossa jo näillä main eli turha kuvitella raskausoireeksi. Mitään varsinaisia ovis paha oloja en oo rekisteröinyt paitsi että ennen muinon muistelin että aikaajoin pahaa oloa pukannut mutten ole yhdistänyt sitä mihinkään, pelännyt jo sairauksia ja vaikka mitä mutta nyt mietin olisko ne sittenkin ollut jotain kiertoon liittyviä. Järjettömän pahaa makua ollut suussa nyt pari päivää, en usko senkään enteilevän mitään suurempaa mutta sitten tänään aamupahoinvointia, ei oksennusta, mutta oksetus-olo. Voiko näillä dpo:lla olla raskauteen liittyvää? Osaisko joku sanoa?

Oon samaa mieltä siitä että lokakuu olkoon plussa kuu monelle, kaikille jos mulla on valta!
 
@Veeja mähän ennen kans kuvittelin jos vaikka minkälaista oiretta ja aina vaan vuoto alkoi. Tänään lueskelin paljon keltarauhasesta, sehän nostaa hormoneja joten paha olo ja kuvotus voi tulla ihan siitäkin. Keltarauhanen on suurimmillaan viikko oviksesta. Jos hedelmöittymistä ei oo tapahtunut niin keltarauhanen surkastuu ja hormonit romahtaa -> pms.
 
Tänne ei kummempaa.dpo7 ja flo ennustaa menkkoja perjantaille,vasenta munasarjaa särkee ihan sikana ja päätä särkee. Oon ollu kiukkunen ku ampiainen, pms oireet siis alkaneet jo nostaa rumaa päätään. Ärsyttää olla ärsyyntynyt.:(:devil:
 
Kiitos @Appelsiiniomena !! Hauska oppia uutta tässä samalla. Melkein väitän ettei haittaa vaikka joutuu uuteen kiertoon kun voi taas kuulostella itseään. Joo, no toi oli puppua mutta niin kuin ennenkin kirjoitin niin nyt vasta ymmärrän miten edes koko kk kierto toimii. Niin urpoa etten ole 30-vuoteen oppinut näitä mutta nyt tiedän. Ja kiitos siitä menee teille arvon odotuksen odottajat!
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Muillakin selkeästi näitä känkkäränkkä kohtauksia:D
Itse olen tänään ollut aivan kamala, vaikka kp 16 ja dpo5 tai 6 vasta... Jo on mihellä kestämistä jos olen samalainen vielä 9 päivää kuukautisten alkuun:oops:
 
Täällä kp 31/30. Viimeksi kp 31 kääntyi 1:ksi illan tullen. Tosin nyt en tiedä olinko edellisestä kierrosta alottanut laskemisen tuhrusta vai vuodosta. Että ota näistä selvää.

Harmittavan monella taas käynnistynyt uus kierto. Höh. Tsemppiä!
 
@Veeja meillä näyttäis olevan paljon samoja ajatuksia, oireita ja fiiliksiä :D Sää oot pari päivää edellä päivissä, millon ajattelit testailla? Mimmosta pahaa makua sulla on ollut? Muistelisin, että mulla oli semmosta metallista makua esikoisen jännäyspäivillä.

Mulla on jännä varmuus siitä, että nyt tärppäsi ja näin nopeasti. Ihan kuin vain tässä odottelisin, että oireet kunnolla alkaa ja saan testistä varmistuksen vauvelista. Toivottavasti en tipu kovin korkealta... Tänään töissäkin oli sellainen hymyileväinen fiilis, että tiedänpä jotain mitä te muut ette. Oivoi, vähän kyllä hirvittää kuinka tässä käy...
 
Omanapailua: siis menossa dpo6 tänä aamuna heräsin aamuyöllä masun vihlontaan, ei mikään super kipu, mut sillee et kuitenkin heräs. Rinnat on kipeet, mut sitä on joka kierrossa ollu, vaikka on ollu negakierto, eli siitä ei sen suurempaa voi päätellä. Tänään on toki ollu rinnoissa vihlontaa, se on uuttaa. Muuut voi olla et oon vaan herkillä näissä tuntemuksissa. Täällä se varmaan ymmärretään:whistle: rauhassa oottelen päivien menevän hitaasti eteen päin. Flo ennustaa menkkoja 10. päivän päähän, iik miten kestän ja jaksan oottaa.

Tsemppiä kaikille piinailun ja kunkin vaiheeseen. :rolleyes:
 

Yhteistyössä