.

Listasin nyt huvikseni mitä kaikkia oireita tässä nyt on, jotka eivät anna minun luovuttaa negatiivisesta tuloksesta huolimatta:

- Olen jatkuvasti väsynyt
- Nukun huonosti ja vähän, sekä näen ERITTÄIN levottomia unia, usein vauvaan tai plussaan liittyen
- Rinnat ovat kiinteät ja pyöreät aivan kuin kaksikymppisenä
- Nännipihat ovat normaalia tummemmat ja muuten rintakehä täynnä finnejä.
- Jos rintani ovat samalaiset kuin parikymppisenä niin naamani muistuttaa teininä kärsimääni aknea..
- Paleltaa koko ajan (tosin nyt muutenkin ilmat kylmentyneet)
- Koko ajan on nälkä, muttei mitään oikein tee mieli (paitsi kaurapuuroa ja muroja)
- Syön yllättävän paljon suklaata, vaikka olen enemän toffee herkuttelija
- Join kupin kahvia kolme tuntia sitten, ja olen käynyt sen jälkeen jo 6 kertaa pissalla.
- Jos puolisoni juo edes yhden annoksen alkoholia, ällöttää minua miten vahvasti se haisee hänen ihonsa läpi. Myös kaikki tupakoitsijat haisevat 5 metrin päähän
- Lämmin ja flunssainen olo nyt jo monennetta päivää ja nenä tukossa (tämäkin siis saattaa olla erittäin normaalia tähän aikaan vuodesta)
- Pää särkenyt jo kolmatta päivää.
- Mielialani vaihtelee ja ainakin viisi kertaa päivässä tulee itku (esim. ostin kaupasta vahingossa vadelma colaa tavallisen sijasta ja eikös hanat auenneet kun huomasin tämän)
- Masu on pöhönnyt ja turvoksissa ja myös kolmattapäivää kipeä. Vihlaisee välillä niin pahasti että pitää mennä kaksinkerroin.
- Kokoajan etoo niin paljon että oksettaa.

EDIT. Ainiin ja oli siinä viikko sitten erityisen pahanhajuista vuotoa, mikä meni ohi puolessatoista vuorokaudessa jota kuvittelin kiinnittymiseen liittyväksi :oops:


Eli jollei sitä plussaa kuulu niin on kyllä niin etevä valeraskaus ETTÄ ! :eek:
Tai enhän minä tiedä, kun en koskaan raskaana ole ollut... voi olla ettei silloin kuulu olla ollenkaan oireita :ROFLMAO:


Kertokaa tekin oloistanne ja raskaus/valeraskausoireista mitä löytyy
 
Viimeksi muokattu:
Listasin nyt huvikseni mitä kaikkia oireita tässä nyt on, jotka eivät anna minun luovuttaa negatiivisesta tuloksesta huolimatta:

- Olen jatkuvasti väsynyt
- Nukun huonosti ja vähän, sekä näen ERITTÄIN levottomia unia, usein vauvaan tai plussaan liittyen
- Rinnat ovat kiinteät ja pyöreät aivan kuin kaksikymppisenä
- Nännipihat ovat normaalia tummemmat ja muuten rintakehä täynnä finnejä.
- Jos rintani ovat samalaiset kuin parikymppisenä niin naamani muistuttaa teininä kärsimääni aknea..
- Paleltaa koko ajan (tosin nyt muutenkin ilmat kylmentyneet)
- Koko ajan on nälkä, muttei mitään oikein tee mieli (paitsi kaurapuuroa ja muroja)
- Syön yllättävän paljon suklaata, vaikka olen enemän toffee herkuttelija
- Join kupin kahvia kolme tuntia sitten, ja olen käynyt sen jälkeen jo 6 kertaa pissalla.
- Jos puolisoni juo edes yhden annoksen alkoholia, ällöttää minua miten vahvasti se haisee hänen ihonsa läpi. Myös kaikki tupakoitsijat haisevat 5 metrin päähän
- Lämmin ja flunssainen olo nyt jo monennetta päivää ja nenä tukossa (tämäkin siis saattaa olla erittäin normaalia tähän aikaan vuodesta)
- Pää särkenyt jo kolmatta päivää.
- Mielialani vaihtelee ja ainakin viisi kertaa päivässä tulee itku (esim. ostin kaupasta vahingossa vadelma colaa tavallisen sijasta ja eikös hanat auenneet kun huomasin tämän)
- Masu on pöhönnyt ja turvoksissa ja myös kolmattapäivää kipeä. Vihlaisee välillä niin pahasti että pitää mennä kaksinkerroin.
- Kokoajan etoo niin paljon että oksettaa.

Eli jollei sitä plussaa kuulu niin on kyllä niin etevä valeraskaus ETTÄ ! :eek:
Tai enhän minä tiedä, kun en koskaan raskaana ole ollut... voi olla ettei silloin kuulu olla ollenkaan oireita :ROFLMAO:


Kertokaa tekin oloistanne ja raskaus/valeraskausoireista mitä löytyy
Listasit just mun oireet :D:D
 
@W.we
Mä tein juuri pregcheckillä negatestin (menkkojen pitäs alkaa ti-ke)..mitä oireisiin siis tulee, niin mä oon myös nähnyt unia, itseasiassa joka yö, mikä ei ole yhtään normaalia. Ei haittais vaikka menkat alkas jo tänään, pääsispähän nopeempaa uuteen kiertoon :unsure:
 
@Naissoturi älä heitä kirvestä kaivoon ennenkuin vuoto alkaa♥ ja jos alkaa, niin toivottavasti seuraava kierto on sitten teidän :love:
päädyittekö nyt sinne julkiselle vai yksityiselle, kun silloin mietit vaihtoehtoja ?

@Siltsu Sinun tämänpäivän testin jälkeen taidan alkaa herätellä taas liikoja toiveite, mutta pidetään nyt peukkuja että täältä tultaisiin pari päivää myöhemmin samoilla linjoilla :D
 
Heipparallaa.

Onpa tänne tullut paljon viestejä muutamassa viikossa! Ihania plussia, jännittäviä tilanteita ja todella harmillisia keskenmenoja :cry: Täällä saa kyllä kokea odottamisen yrittämisen ilot ja surut. Tsemppiä kaikille omassa tilanteessaan. Toivotaan, että kaikille tulee pian plussat :love:

Itse en ole siis vielä päässyt edes yrittämään, vaan se alkaa vasta ensi kuussa (olemme lähdössä pitkälle reissulle parin viikon päästä!). Olen kuitenkin laittanut sovellukseen ylös kaikki oireeni muutaman kuukauden ajan.

Tuntuu tosi hyvältä, sillä nyt ainakin tiedän, mitä kaikkia oireita itselleen voi kehitellä, kun _ei voi olla_ raskaana. En sitten ainakaan heti oleta, että nämä oireet johtuisivat raskaudesta:

- Yhdessä kierrossa oli jatkuva paha olo oviksen jälkeen menkkoihin asti, en kuitenkaan oksentanut. Aamusta iltaan etoi.
- Yhdessä kierrossa oli todella kipeät tissit, muutama päivä ovulaatiosta alkaen aina kuukautisten alkuun asti. Ei voinut olla ilman rintsikoita edes kotona, t-paitakin kutitti ja sattui
- Yhdessä kierrossa tuli tiputteluvuotoa kp 6
- On tuntunut muljahtelua, munasarjakipua, viiltelyjä
- On ollut turvotusta
- On ollut mielihaluja oviksen jälkeen outoihin tuotteisiin (esim. basilika, jota vedin yhdessä kierrossa viikon putkeen)
- Mielialat vaihtelevat joka kierrossa eri kohtaa, toisessa suututtaa oviksen jälkeen, toisessa menkkojen aikana. Välillä itkettää, välillä suututtaa.
- Valkovuotoa on ollut lähes joka kierrossa oviksen jälkeen runsaasti menkkoihin asti
- Kierto vaihtelee 29-31 päivää. Luulin ennen, että on aina 30.
- Minulla on aina herkkä hajuaisti ja kahvi ällöttää oudosti joskus, ilman mitään yhteyttä mihinkään
- Olen ollut viime aikoina todella väsynyt lähes koko kierron ympäri

Olen itse tullut siihen tulokseen, että näin 4 kuukauden seurauksen perusteella, hyviä merkkejä voisi olla:
- Lämpöni on oviksen jälkeen ollut aina 39.8-37,1. Jos siitä nousee paljon, on varmasti hyvä merkki.
- Lämpöni laskee reilusti (36.5) menkkojenalkupäivänä. Jos ei laske kpäivänä 31, voi jännitellä
- Nännipihat eivät ole tummuneet
- Metallinen maku ei ole maistunut suussa

Vielä yksi kierto aikaa katsoa, mitä oireita negakierrossa voi tulla :D Sen jälkeen pääsee jännäämään, että tuleeko mitään uusia vai mennäänkö vaihtelevasti näillä vanhoilla!

Mutta summa summarum: kannattaa kirjailla omia oireita ylös. Vaihtelee yllättävän paljon joka kierrossa!

Plussatuulia tänne kaikille :love:
 
Listasin nyt huvikseni mitä kaikkia oireita tässä nyt on, jotka eivät anna minun luovuttaa negatiivisesta tuloksesta huolimatta:

- Olen jatkuvasti väsynyt
- Nukun huonosti ja vähän, sekä näen ERITTÄIN levottomia unia, usein vauvaan tai plussaan liittyen
- Rinnat ovat kiinteät ja pyöreät aivan kuin kaksikymppisenä
- Nännipihat ovat normaalia tummemmat ja muuten rintakehä täynnä finnejä.
- Jos rintani ovat samalaiset kuin parikymppisenä niin naamani muistuttaa teininä kärsimääni aknea..
- Paleltaa koko ajan (tosin nyt muutenkin ilmat kylmentyneet)
- Koko ajan on nälkä, muttei mitään oikein tee mieli (paitsi kaurapuuroa ja muroja)
- Syön yllättävän paljon suklaata, vaikka olen enemän toffee herkuttelija
- Join kupin kahvia kolme tuntia sitten, ja olen käynyt sen jälkeen jo 6 kertaa pissalla.
- Jos puolisoni juo edes yhden annoksen alkoholia, ällöttää minua miten vahvasti se haisee hänen ihonsa läpi. Myös kaikki tupakoitsijat haisevat 5 metrin päähän
- Lämmin ja flunssainen olo nyt jo monennetta päivää ja nenä tukossa (tämäkin siis saattaa olla erittäin normaalia tähän aikaan vuodesta)
- Pää särkenyt jo kolmatta päivää.
- Mielialani vaihtelee ja ainakin viisi kertaa päivässä tulee itku (esim. ostin kaupasta vahingossa vadelma colaa tavallisen sijasta ja eikös hanat auenneet kun huomasin tämän)
- Masu on pöhönnyt ja turvoksissa ja myös kolmattapäivää kipeä. Vihlaisee välillä niin pahasti että pitää mennä kaksinkerroin.
- Kokoajan etoo niin paljon että oksettaa.

EDIT. Ainiin ja oli siinä viikko sitten erityisen pahanhajuista vuotoa, mikä meni ohi puolessatoista vuorokaudessa jota kuvittelin kiinnittymiseen liittyväksi :oops:


Eli jollei sitä plussaa kuulu niin on kyllä niin etevä valeraskaus ETTÄ ! :eek:
Tai enhän minä tiedä, kun en koskaan raskaana ole ollut... voi olla ettei silloin kuulu olla ollenkaan oireita :ROFLMAO:


Kertokaa tekin oloistanne ja raskaus/valeraskausoireista mitä löytyy
Kuulostaapa tosi lupaavilta nuo sun oireet. (y)

Mulla oli ekassa raskaudessa ensin vatsan turpoamista ja ilmavaivoja, menkkamaisia vatsakramppeja jotka jatku useemman viikon, sellanen näläntunne kuin ei olisi koskaan ruokaa saanut, sit alkoi hajut herkistyyn ja etomaan joka muuttui sit tosi voimakkaaks pahoinvoinniks.

Nyt tässä raskaudessa ei toistaiseks oo muuta kuin vähän juilii alavatsaa ja selkää. Pikkusen jopa huolestuttaa kun ekalla kerralla oli niin selkeet oireet. (n)
 
@Naissoturi Julkisella oon käynyt. Tai otetaan nyt nää labrat ja sit lkri kattoo et mitä lähdetään tekemään. Lääkäri noi labrojen ajankohdat määritteli, liukuvat kp:t ohjeessa tosin, ettei tyyliin vkl:lle satu just se yks ainut labrapäivä. Ohjeessa siis et kp2-6, kp13-14 ja kp24-26 labrat. Toki mulla on niin epäsäännöllinen toi kierto et kai noistakin nyt jotain tietoa saa, et onko ovista tapahtunut vaiko ei.
 
@W.we
Mies kävi yksityisellä siemennesteanalyysissä ja siinä oli kaikki kunnossa. Itse kävin nyt julkisella puolella neuvolassa.
Kyseli kaikkea mahdollista ja laittoi ne labralähetteet jotka otetaan ens kierrossa ja tälle viikolle on vielä neuvolalääkärille aika eli julkisella mennään. Katsotaan mitä lääkäri sanoo torstaina. Jos menee liian pitkäveteiseksi ja jos ei oteta tosissaan yms niin sitten siirrytään yksityiselle. Labratulokset ei toki kerkeä tälle lääkäriajalle, mutta jospa sillä olisi silti jotain sanottavaa.
 
Onnea ekoille lokakuun plussille ja voimia uuteen kiertoon joutuneille! :)

itellä nyt kp28 /jotain mystistä väliltä 17-40:eek:. keskiviikkona aamulla testaan, huomenna ostamaan pari eri testiä.

Vähän yli viikko sitten tuntui, että plussattu on, koska oireita oli (kai)??? vaikka mitä :geek:
Nyt ei oo vajaaseen viikkoon ollut muuta kuin aamuisin juilintaa vatsassa, satunnaista turvotusta... mikä voi yhtä lailla kertoa menkoista.

Aiemmin oli nämä täysin normaalista kierrosta poikkeavat oireet: hiusten rasvaantuminen, nännit oli lähes viikon kosketusarat, repäisykipua pari kertaa. Muita oireita tai "oireita" ovat olleet aiemmin väsy, turvotus ja nippailu ja paineen tunne vatsassa.
 
Onnea plussanneille :love::love::love: Minut voi siirtää nyt ainakin hetkeksi taustalle, koitan olla nyt mahdollisimman paljon stressaamatta ja ajattelematta vauvajuttuja, vaikka toki yritetään aktiivisesti, menkat nyt lopuillaan ja pian saa hakea o-tikut taas kaupasta :) Niin ne on tähänkin asti plussat tupsahtaneet, kun on vähän löysännyt menoa. Paljon tsemppiä kaikille ja ihania plussia! :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
TOIVEENA VAUVA 2019

9.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Saltsu_...................kp 66/28................yk 1
Minimali..................kp 63/30-32..........yk 2
Mustikka89.............kp 55/23-25..........yk 3
Kissanainen87........kp 51/28...............yk 14
Neltsuliini................kp 48/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 48/36..............ya 8/18
Maya123.................kp 42/28...............yk 1
Pioni85....................kp 39/27-30.........yk 3
1986/13...................kp 37/xx...............ya 8/18
MatildaJ..................kp 35/25...............yk 3
LaTiLa.....................kp 34/32...............tjot
Papupata12............kp 34/29-32..........yk 2
Siltsu.......................kp 32/25...............yk 3
Ngale.......................kp 30/30..............yk 13
Ilonetsijä..................kp 30/30..............yk 5
Annanna..................kp 29/26-28.........yk 2
Haavejuttu...............kp 29/30..............yk 2
Persikka123.............kp 29/28-30........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 28/33..............yk 10
Sarianne81..............kp 27/27-33.........yk 1
Veeja.......................kp 27/xx...............yk 1
Peanut_butter..........kp 26/28-32.........yk 2
Vuuti........................kp 26/28-32.........ya 2/17
Naissoturi................kp 24/23-29.........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 24/28..............yk 10
Kindermaxi..............kp 24/24-27.........yk 1
W.we.......................kp 23/26..............yk 5
Luumupuu_.............kp 22/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 20/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 19/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 18/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 18/33..............yk 3
Poreilevalimu..........kp 18/26..............yk 5
Tiutau13..................kp 17/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 16/29..............yk 7
iK.............................kp 16/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 16/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 14/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 13/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 11/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 11/27-30.........yk 4
Lillium.......................kp 10/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 10/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 8/28-32..........yk 2
Cara-mel..................kp 8/26-28..........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 8/xx................yk 1
Keijukuningatar........kp 7/xx................ya 5/18
Janskusdff................kp 7/28...............yk ?
Laima.......................kp 6/28...............yk 4
Tupsahus.................kp 6/50...............ya 3/17
Alviita.......................kp 6/32...............yk 2
Miina-.......................kp 5/26-27..........yk 8
Bubble92.................kp 4/26................yk 4
Lllariel......................kp 3/23-26..........yk 3
StellaMom...............kp 3/25-34...........yk ?
Saippuakupli............kp 2/xx................yk 5
Siltsu........................kp 1/31...............yk 4
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 25
MatildaJ..............dpo 23
LaTiLa.................dpo 16
Sarianne81.........dpo 15
Ngale..................dpo 14
Ilonetsijä..............dpo 13
Veeja...................dpo 13
Kindermaxi..........dpo 13
Naissoturi............dpo 12
W.we...................dpo 12
Vuuti....................dpo 10
Marlen.................dpo 9
Peanut_butter......dpo 9
Poreilevalimu.......dpo 8
Luumupuu_.........dpo 6
Kuuutti.................dpo 5

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88,
Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Jeyz84, Aanskuh, Helinä87, Jonxu,
Chili_, Toiveikas92, Sennay,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1)
 
Viimeksi muokattu:
maris39
Tein testin ja negatiivista näyttää ☹. Menkkamaiset kivut on yhä. Ollut nyt 5 pvä . Jos ne on PMS oireita eikä raskautta. Jostain luin että oireet on alkaa 5-6 pvä ennen kuukautisia. Vahvasti aloin epäilemään että on sitä. Olen 39 -vuotias se sopii hyvin siihen. Kp 26 menossa. Raivostuttavaa kun oma kroppa on ihan sekaisin. Mahdanko koskaan saada lasta . Viime kierrossa oli ihan järkyttävät ovulaatiokivut ja nyt pms. Stressaan varmaan liikaa.
 
Moi kaikille! Ja lämpimät onnittelut plussanneille :). Ihanaa lukea plussauutisia, kunpa pääsisi itsekin vielä kerran fiilistelemään vahvistuvaa viivaa.

Hyppään joukkoon tunnelmoimaan. Meillä ennestään yksi lapsi (syntynyt kesällä 2016) ja nyt on toista yritetty kesästä asti, olisiko yrityskerta nro 5 alkamassa. Esikoinen tärppäsi samantien, mutta toista ei ole vielä kuulunut. Minulla on töiden vuoksi iso stressi ollut jo pidemmän aikaa, voi olls että silläkin on vaikutuksensa raskautumiseen. Tällä hetkellä eletään kierron tylsää vaihetta (kp 7/25). Huomasin nyt ensimmäisen raskauden jälkeen kierron lyhentyneen usealla päivällä (ennen 28, nyt 25), voisiko sillä olla vaikutusta? Tämä on näkynyt lyhentyneenä luteaalivaiheena, nyt enää 10-12 päivää.

Alan nyt lueskella tarkemmin kuulumisianme, kiitos mukaanpääsystä ja tsemppiä kaikille yritykseen!
 
Omaa napaa. En tiedä mikä viallinen testi oli eilen ku sain haamu haamun, eli tosi haalee, tai sit mun vauvahaave näkö suomensi negan haamuksi(n) kun siis tän aamun testi puhdas nega:cry: Mulla oma kalenteri sanoo et menkat alkais tänään, mut flo perjantaille ennustaa. No nyt on vaan odottelua ja harmitus suuri:( pitäis hoitaa tänään yks tärkee työjuttu, mut vois vaan jäädä kotiin ku on mieli maassa tai maan alla jossain syövereissä. Tää on syvältä, varsinkin kun ei voi kellekkään puhua kasvotusten, koska kukaan muu ei tiiä mun ja miehen vauva yrityksestä. Oon miettiny et Miks tätä salaa ja haluu muka yllättää läheiset sit ilouutisella, kun nyt kaipais tukee eniten :unsure: Mies yhtä pettyny tänään aamulla, harmi kun hän joutu lähtee kans töihin selvästi mieli apeana. Tuntuu jotenkin niin inhottavalta et mun keho ei saa niin luonnollista asiaa kuin raskaus alulle. Olin tosi nuorena raskaana, mut se pääty aborttiin, nyt mietin et oliko se mun ainoa mahdollisuus ja tuhosin sen :cry:
Anteeks tämä vuodatus, ootte ainoot jolle nyt purkaa tuntoja, kiitos kun ootte olemassa :love:
 
@Rosmariini86 Tein sitten eilen raskaustestin, eli ihan PC liuska, se oli kauan näyttänyt mulle haalean viivan, mutta ei siitä vahvistunut. Nyt taisi olla joko ihan viti valkoinen tai erittäin hailakka viiva. En jaksanut tiirustaa, teen kuitenkin viikonloppuna vielä yhden testin varmistaakseen että ei testit enää reagoi tähän, ja että varhainen keskenmeno oli täydellinen (ettei jää mitään sinne).

Oma napailua: Ensi viikolla sitten soittoa neuvolaan ja perumaan ajan. Harmittaa mutta kai se oli luonnon tapa sanoa että ei tämä, ei vielä :) voi olla kuten yksi sanoi virheellinen ja siksi kroppa hankkiutui eroon siitä. Mutta se tunne, se oli kiva. Mulla oli pömppö vatsa koko viikon ja nyt tiedän että meidän molempien osat jotenkin toimivat, eli minulta tulee munasoluja, ja miehen pojat ovat virkeät. Toivottavasti onnistuisi heti seuraavalla kierrolla, vaikka se ehkä tarkoittaisi että a) olisi tylsä kaupunkijuhannus, b) Ed Sheeran ehkä jäisi katsomatta (liput hankittu) c) työpaikan vaihdos siirtyy taas vuosilla...
Ilman miehen tukea en olisi näin pirteä tosiaan! HÄN on ollut vahva ja positiivinen ja minä pessimistinen ja epäilevä. Tosiaan äidin vaisto kertoi että kaikki ei ollut hyvin ja näin kai oli sitten. Ei tuo viiva voi vahvistua kun se nyt kerran on jo melkein poistunut.
 
@Ilonetsijä voimia sinne !
Itsekin olen käynyt päässäni kuluneiden vuosien aikana tapoja millä ilmoittaisin lähiomaisille raskaudesta yllättäen ja iloisesti, mutta nyt kerroin vanhemmille että käydään hoidoissa :(
Kyllä sinä vielä vauvan saat, ja voit vaikka päivittäin avautua mielestäsi täällä! Meitä on monta kohtalontoveria jotka painivat samojen tuntemusten ja pelon kanssa ettei koskaan pääse äidiksi vuosien yrittämisestä huolimatta!
Täällä monta ymmärtäväistä sielua lukee ja tukee sinua :love: paljon tsemppiä ensikiertoon jos tämä ei ollut pienikaisen aika !

@StellaMom ihana asenne, vaikka surullisesta asiasta puhutkin! Voimia teillekin :)
 
Hei vaan täältä hiljaisuudesta! Yli 600 viestiä kahdessa viikossa tullut tänne, olihan luettavaa!:LOL: onnea ensinnäkin plussanneille! Siellä oli tuttuja nimimerkkejä, ainakin @Tiinaliina1 ja nyt tää @Siltsu n tilanne joka vaikuttaa erinomaiselta! (y) mitä testi näyttää tänään ?

Vauva(ttomuus)juttu on vaikuttanut todella voimakkaan negatiivisesti mielialaan niin kp1 jälkeen laitoin flo:n ja tämän palstan käyttökieltoon:cautious: en antanut itselleni lupaa seurata kiertoa ja keskityin vain muihin asioihin. Todella vaikeaa kyllä! Ja pirun ovis, on niin kipeät ovisoireet ettei anna tilaa "mielen vapaudelle":mad: oli siis eilen tai toissapäivänä, en tiedä koska molemmat päivät kärvistelin hirmuisissa alavatsa ja -selkäkivuissa:mad: seksiä on harrastettu 7.päivä eli taas olisi laskennallinen mahdollisuus. Seksiä harrasteltiin puhtaasti himot edellä, ei vauvanteko mielessä:LOL:
Huomasin kun aloin lukea täällä viestejä, että ahdistus palaa niin että rintaa puristaa. Ajattelin nyt kuitenkin kirjoittaa ja ilmoittaa että täällä ollaan! Ei tarvitse piinalistallekkaan laittaa, en halua että mulla on mahdollisuus täältä käydä kuikkimassa dpo:ita. Flo pysyy myös kiinni:whistle:

@Wintersun ille sydämelliset pahoittelut!! Uudet koepalat ja kaikki:unsure: toivottavasti tämä nyt on viimeinen kerta ja pääsette aloittamaan viimein hoidot :love: voimia ja jaksamisia!!! <3
 
Omaa napaa. En tiedä mikä viallinen testi oli eilen ku sain haamu haamun, eli tosi haalee, tai sit mun vauvahaave näkö suomensi negan haamuksi(n) kun siis tän aamun testi puhdas nega:cry: Mulla oma kalenteri sanoo et menkat alkais tänään, mut flo perjantaille ennustaa. No nyt on vaan odottelua ja harmitus suuri:( pitäis hoitaa tänään yks tärkee työjuttu, mut vois vaan jäädä kotiin ku on mieli maassa tai maan alla jossain syövereissä. Tää on syvältä, varsinkin kun ei voi kellekkään puhua kasvotusten, koska kukaan muu ei tiiä mun ja miehen vauva yrityksestä. Oon miettiny et Miks tätä salaa ja haluu muka yllättää läheiset sit ilouutisella, kun nyt kaipais tukee eniten :unsure: Mies yhtä pettyny tänään aamulla, harmi kun hän joutu lähtee kans töihin selvästi mieli apeana. Tuntuu jotenkin niin inhottavalta et mun keho ei saa niin luonnollista asiaa kuin raskaus alulle. Olin tosi nuorena raskaana, mut se pääty aborttiin, nyt mietin et oliko se mun ainoa mahdollisuus ja tuhosin sen :cry:
Anteeks tämä vuodatus, ootte ainoot jolle nyt purkaa tuntoja, kiitos kun ootte olemassa :love:
Miten kauan olette yrittäneet? Monelle se yrittäminen kestää kuukausia, 3kkn jälkeen taisi olla 60% raskautuu ja 6 kk 80%. Vuoden sisällä se on lähempänä 90% jo... Eli ei kannata heti hätääntyä jos on alle vuosi mennyt. :) Vauva kuume sumentaa monen näkö täällä, ja se on normaalia. Kyllä se vahva viiva tulee kun raskaus on käynnissä :)
 

Yhteistyössä