.

Oma napailua: Tässä odotellaan ovista, olen nyt vkln aikana tehnyt ovistestejä ja hailuroita tulee kokoajan One Step testeillä. Ei ole yhtään tietoo miten tämä kierto menee km jälkeen. Onko muilla kokemuksia miten keskenmenon jälkeen kierto on lähtenyt käyntiin? Eilen tein one step raskaustestin (viimeinen km jälkeen) ja se oli niin valkoinen kuin voi olla. Tänään pitää virallisesti soittaa neuvolaan perumaan se aika jota oli varattu. EN ihan vielä tarvi sitä :) Mutta viime viikolla toivoinkin ettei olisi tarvinnutkaan!

Mitenköhän todennäköistä se olisikaan että tulisi raskaaksi heti uudestaan...?
 
Auttakaa mua pohtimaan ovulaatiotestejä, kun oon taas niin hämmentynyt. :D Oon pitkän aikaa testaillut onestepin ovisliuskoilla ja lopulta meni hermo niiden viivojen tulkintaan, niin tilasin clearbluen kaksoihormoni ovistestin. Muutaman kierron olen nyt testannut sillä ja rinnalla tehnyt onestepin, ajatellen että voisin sitten pärjätä niillä jatkossa kun oppisin miltä viivat näyttävät suhteessa onestepin hymynaamoihin.
Hämmennystä aiheuttaa nyt se, että tulokset ei kohtaa. Kun saan pysyvän hymynaaman, niin Onestep on vasta lähes postiviinen. Jos tekisin vain onesteppejä, niin tulkitsisin sen tuloksen postiivikseksi vasta pari päivää myöhemmin.

Onko kukaan testaillut ovista kahdella eri testillä samaan aikaan?
Haluisin luottaa tuohon clearbluehun enemmän kuin onestepiin, mutta kyllä tämä hieman outoa on. Herää kysymys, että olenko tulkinnut ties kuinka monta kiertoa oviksen päin metsää.

Sori taas tämä omanapailu, mutta teiltä saa parhaimmat vinkit ja kokemukset.

@W.we mullakin tullut tosi nopeasti testit, kolmen päivän sisällä.
 
Otan osaa @Miina- ja @Sarianne81 :(
Totta, että synkkää on tässä ketjussa ollut nyt :( Jokaiselle voimia omaan tilanteeseen ja jospa niitä onnenihmeitä saadaan vielä tälle kuulle :love:
Mulle voisi laittaa tiistain listaan dpo2. Miehen kanssa sovittu riidat ja touhuttu siihen malliin, että todellakin nyt saa jännätä :LOL::ROFLMAO::love:
 
@peanut_butter , @Persikka123 ja @kindermaxi , täälläkin samanlaisia tunnelmia. Enpä olisi viikko sitten vielä uskonut että täällä odotellaan kuukautisia näin innolla.

Tein vielä tänäänkin testin, ei niin mitään nähtävää. Vuotoa tiputteli perjantaina ja taas eilen ihan pienen tuhrun verran, olisi hyvin voinut jäädä huomaamattakin, jos en tarkkailisi kaikkea nyt niin kovasti. Tänään kp38, katsoin juuri että kesällä mulla oli yks 39 päivän kierto, johtuen varmaan siitä että koko kesä reissattiin niin kovin. Nyt kuitenkin mielestäni ovulaation niin hyvin tunnistin, vaikka parin päivän ikkuna siihen jäikin kun aivan täyttä varmuutta päivästä en saanut. Turhauttavaa tällainen odottelu! Viikonloppuna sentään oli kivaa tekemistä ja sai muuta ajateltavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Hei taas! Tänne pari plussaakin pärähtänyt mun palsta-"taukoni" aikana.:love:

En tiedä mitä tässä pitäis ajatella. Kp51/34 eikä menkkoja vaan näy:cry: testaillu en oo enää viime viikkoisen negan jälkeen.

Varasin gynenkin kun kierto ei ota loppuakseen. Se toki vasta 1.11 mutta kun haluan mennä tietylle gynelle jolla jonot pitkiä. :cry: saisipa nyt edes kierron alkuun, alan oleen jo niin hermoheikko tästä kropan toimimattomuudesta :(
 
Hei taas! Tänne pari plussaakin pärähtänyt mun palsta-"taukoni" aikana.:love:

En tiedä mitä tässä pitäis ajatella. Kp51/34 eikä menkkoja vaan näy:cry: testaillu en oo enää viime viikkoisen negan jälkeen.

Varasin gynenkin kun kierto ei ota loppuakseen. Se toki vasta 1.11 mutta kun haluan mennä tietylle gynelle jolla jonot pitkiä. :cry: saisipa nyt edes kierron alkuun, alan oleen jo niin hermoheikko tästä kropan toimimattomuudesta :(
Onko sulla ollut säännöllisiä kiertoja ennen? Vai onko tämä poikkeus? EN ole seurannut tarinasi niin siksi kyselen :) Mulla kierto kierukanpoiston jälkeen lähti seikkailee molempiin suuntiin.
 
@StellaMom ehkäisy lopetettiin viime jouluna jonka jälkeen kierto heitteli mutta tasaantui siihen 29päivään. Sitten kesäkuussa sattui kaikkee ja kierto venyi 45päivään.. Mutta lähti tasoittumaan itsestään 38 Ja sit 34 Ja nyt tämän kierron olisi pitänyt (flon mukaan) olla 32pv.

Noin kp30 paikkeilla olin varma plussasta ja tulin Korkeelta ja kovaa alas, stressiä tarjoo työpaikka enemmän kuin tarvetta joten sekin osa syyllinen, mutta hankala pitää toivoa yllä kun ei edes uuteen kiertoon "pääse" :cry:
 
@Miina- @Sarianne81 osanotot surullisiin tapahtumiin :cry: Toivottavasti iloa tulisi tällä vauva-alueella pian :love: Vaikka olen taustalla, huomaan, että lueskelen täällä silti jkv ja tykkäilen :LOL: Vaikka vähemmän kuin aikaisemmin, se on tehnyt ihan hyvää :) @vauvameille mä testasin viime kierrossa samalla ajatuksella pc-liuskatja cb-digi, näytti ihan samaan aikaan plussan, mut oon samaa mieltä liuskoilla saattaa just päivä pari mennä hutiksi, kun on niin tulkinnanvaraisia juttuja. Mutta, jos peitto heiluu tasaiseen tahtiin anyways, eihän sillä väliä silloin ole :rolleyes:
 
@StellaMom ehkäisy lopetettiin viime jouluna jonka jälkeen kierto heitteli mutta tasaantui siihen 29päivään. Sitten kesäkuussa sattui kaikkee ja kierto venyi 45päivään.. Mutta lähti tasoittumaan itsestään 38 Ja sit 34 Ja nyt tämän kierron olisi pitänyt (flon mukaan) olla 32pv.

Noin kp30 paikkeilla olin varma plussasta ja tulin Korkeelta ja kovaa alas, stressiä tarjoo työpaikka enemmän kuin tarvetta joten sekin osa syyllinen, mutta hankala pitää toivoa yllä kun ei edes uuteen kiertoon "pääse" :cry:
Stressi on voinut siirtää ovista hieman, (samoin flunssa tms) joten kierto pitenee helposti näin. Jos en itse olisi viimeksi ovista bongaillut vkp 18 niin olisin ollut varma jo 4-5pv aikaisemmin että nyt oon raskaana. sitten kun menkat olivat 1 vko myöhässä oikeasti niin tuli vasta plussa. Itse toivon että saisin lyhyen kierron ja heti uuden plussan :) mutta en yleensä saa mitä haluan x)
 
Onpas täällä ollut kaikenlaista tapahtumaa. :unsure:Onnittelut kuitenkin plussista ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Myöskin täältä osanotot! Kärsivällisyyttä kyllä vaatii nää vauvahaaveilut ja kuumeilut, eikä sitä esim. allekirjoittanut omista. Tänään seitsemäs päivä Terolut-kuuria, aamulla testattu nega ja taas päässä pyörii, että jaksaako tässä edes tapella omaa kroppaansa vastaan. Sit kuitenkin aina muistaa, että toiset on yrittänyt vielä pidempään.. :oops: Omaa kiertoa siis odotellessa.

Tsempit taas kaikille ja plussapuhuria! :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja StellaMom
Aluksi onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä odotellaan myös ovista. Veikkaan että osuu huomiselle tai ylihuomiselle. Ikinä en oo ovista tikuttanu, ehkä se helpottaisi tilanteessani kun on vaikea arvioida omaa ovulaatiota tarkalleen kun ei oireita ole ja kiertokin hieman heittelee.

Mä olen myös tilannut raskauskeijulta testejä. Silloin kun tilasin niin 2pv meni että tuli. Eli nopea toimitus on.
 
iK
Ovistesteistä ollut kovasti puhetta. Itse oon saanut pc:n eli pregcheckin testeillä kyllä napattua oviksen tosi hyvin. 77B0F858-CBD5-4F77-87D4-835B1D5BCBA7.jpeg Tässä kuvassa ovisplussaa edeltävä päivä. Sitten vielä tummui seuraavana päivänä. Sen jälkeisenä päivänä tosi kovat kivut ja sitten jo illalla testikin himmeni. Että kyllä liuskat toimivat itselläni tosi hyvin.

Nyt oon kotona kipeänä. Blaah!! Ainut positiivinen asia on, että tiedän ihan alkuraskaudessa kehon puolustuskyvyn vähän huonontuvan ja mietin oisko tämä nyt sitä...:whistle::ROFLMAO::LOL: Tai sitten vaan ihan on normi syksy. Hah! Dpo2, eli mitään muutahan ei voi vielä tuntuakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mites muuten te jotka ootte pillereitä syöneet ja lopettaneet, kauanko kesti että kierto alkoi tasaantua ja kauanko meni ennen kuin pääsi toiseen kiertoon?

Itselläni siis vain se tyhjennysvuoto takana, tänään kp35 :unsure: mietin vaan että missä vaiheessa otan terveysasemalle yhteyttä jos menkkoja ei kuulu.. tänään tehty aamupissasta rfsu:n testi ja negahan se oli, arvatenkin :(
 
Mie tulen tänne hattu kourassa takaisin:cry:

Pari päivää tuhrutellut ja nyt tulee veristä vuotoa ja supistelee. Viikkoja olisi tänään ollut 7+4... tämä on nyt minun toinen keskenmeno. Ke aamuna on lääkäri joka katsoo tilanteen, mutta kyllä tämä aika selkeä tapaus on.

Minut voi siis laitella taustailijoihin. Jospa seuraavasta kerrasta olisi parempi tuuri:unsure:
 
Nopeasti nyt omaa napaa vain!

Hei te jotka ootte julkisella puolella käyny lapsettomuushoidoissa, mitä ekalla kerralla on tehty, onko mies ollut ekalle kerralla mukana? Ruennut kauheasti jännittämään keskiviikon ensi käynti naistenpolilla. Jotenkin kutsusta ajattelisin, että kutsu koskee vain minua, mutta en tiedä. Miehen simpat on siis jo tutkittu ja verikokeet minusta otettu.
 
@Suspi ite lopetin maaliskuussa 2017 minipillerit (cerazette) ja menkat tuli vasta heinäkuussa 2017 ekan kerran pillereiden lopettamisen jälkeen. Kävin muusta syystä silloin kesäkuussa päivystyksellisesti gynellä ja silloin sovittiin, et jos ei ala menkkoja kuuluun heinäkuun loppuun mennessä niin sit pitää lähteä tutkimuksiin. Nykyisinkin kierrot saattaa mulla olla yli 70pvää, lyhimmillää 31pvää ja vaihtelee, et riippuu paljon ihmisestä ja kierrosta ym. et millon pitää lähteä tutkimaan. Jos oot epävarma, niin soita ja kysy, et kannattaisko jo alkaa tutkimaan et missä menkat viipyy. :)
 
Oi paljon voimia uuteen kiertoon, joita täällä nyt on tullut voih:unsure:

Toivon plussia tulevan vielä piinailijoille:love:

Mulla nyt se aika kierrosta et voin elää normi elämää, kun oottelen ovista vasta ens viikon lopulle. Nyt toki oon miettiny et miten sais miehen paineet pysymään poissa, kun hän ottaa tressiä niin kovin helposti. Ja huomaa mun hedelmälliset hetket limoista ja ne häiritsee itse toimintaa koska tunto häviää hommasta. Millä tupolla mun mahtais voida kuivaa suurimmat kosteudet :ROFLMAO: vaikka luulis et ois hyvä olla liukkaat kelit, mut liika on liikaa. On tääkin ongelma(n)
 
Paljon surullisia uutisia ketjuun tullu. :unsure:Huomaa plussa listastakin että synkkä syksy saapunut ja lista pienenee ja pienenee. Kyllä se syksy tästä vielä voiton puolelle saadaan!:love: Saataisko tuohon joulun tienoille semmonen kunnon keko sitten plussia:love:@ilonetsijä täällä kans. Limoista päätellen ovis tulossa, en tajua miten sitä voi tullakki niin paljon.. o_O miestä ja itteänikin häiritsee puuhia. Kauhea kuivattelu välissä ettei mee ihan läträämikseksi hommat:ROFLMAO:
 
iK
@kathii voi kurjuuksien kurjuus. Oon tosi pahoillani puolestanne. :(:(

@Lllariel Mulla ei oo noista ovistesteistä kokemusta, mutta ei ainakaan ihan vielä näytä mulle plussalta. Mutta varmaan lähiaikoina!? Mulla pc:n testeissä piirtyy ympäri kierron melkein joku himmeä viiva..
 
@Emppu-93 Millä perusteella arvelet huomiselle tai ylihuomiselle ovista? Mietin vaan, kun en itsekään tikuttele, niin jos sulla joku hyvä keino toteamiselle. :D

@iK Onko sulla siis osuneet oviskivut ovisplussaa seuraavalle päivälle? :)

@kathii Voiei! :cry: Muistan, kun lähdit plussaneena täältä ketjusta ja olin superonnellinen sun puolesta. :unsure: Toivottavasti palstailusi jää lyhyeen ja saat pian uuden plussan tikkuun. :love: Toivon sitä sinulle niiiiiin suuresti.

@neilikkaruusu Täällä kierto aikalailla samoilla vaiheilla. Voidaan yhdessä piinailla ;)
 
  • Tykkää
Reactions: neilikkaruusu

Yhteistyössä