.

iK
@Beibihaaveilija Joo nyt oli näin. Edellisessä kierrossa kivut tuli illalla kun vahvin plussa oli päivällä. Se testin plussahan ei tarkoita että sillä hetkellä on ovulaatio, vaan se kertoo LH-huipusta kehossa (luteinisoivan hormonin huippumäärä) joka sitten aiheuttaa munasolun irtoamisen. Ovulaatio tapahtuu kai yleisimmin noin 12-36h LH-huipusta eli vahvimmasta testiplussasta. Mulla kovimmat kivut liittyy juuri siihen munasolun irtoamiseen.(y)
 
Hei, mulla nyt yk 2 tai 3 riippuu vähän laskeeko aikaa ennen ekoja menkkoja hormonikierukan poiston jälkeen. Tikutin oviksen kp 16 ja nyt meneillään kp 33 eli mahdollisesta oviksesta on kulunut n.16-17 päivää. Viime kierto mulla kesti 30pv. Tänään tein negan r-testin. Onkohan mitään mahdollisuuksia olla raskaana silti? Kokemuksia "myöhästelevistä" menkoista ja kuinka kauan kesti et alkoivat? Tsemppiä kaikille!!(y)
 
iK
@Wendybird Kyllä siinä varmaan vielä on mahdollisuus! Kyllä olen kuullut että vielä viikko siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, olisi vielä tullut negaa/piirtynyt ekat haamut.
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ Tämmöisen laskurin mukaan dpo16 testatuista testeistä (kun on raskaana), näytis vielä 5% negatiivista tulosta. En tiedä tämän tieteellisyydestä mitään mutta uskon että on kyllä mahdollista.
 
  • Tykkää
Reactions: Wendybird
@Suspi Mä söin 7 vuotta pillereitä, lopetin nyt alkukesästä. Ensimmäinen kierto oli ~45pv ja toinen ~60pv. En usko vielä ollenkaan ovuloineeni edes. Tällä hetkellä siis menossa vasta kolmas kierto (vaikka ilman ehkäsyä oltu 5kk). En oo käynyt gynellä vielä ollenkaan. Ajattelen, että ne kuitenkin vaan toteaa, että pillereiden jälkeen kierrot on epäsäännöllisiä, sorry :D
 
@kathii pahoittelut keskenmenosta :unsure: toivottavasti seuraava tulee syliin saakka <3

Mä päätin repästä ja jättää tällä kertaa ovistikut väliin, todennäköisesti tulen katumaan tätä muutaman päivän sisällä :LOL::censored: oireet on kuitenki aina niin selvät että ei suoranaista tarvetta testeille ole. Tää on nyt kolmas kierto kun olen ilman vattuteetä ja greippimehua, myöskin preseed voide jää tälle kierrolle pois eli ”luomusti” mennään. Ens kuulle sitten vois taas haalia kaikki nämä käyttöön ja lisäksi vielä macat, gele royalet sekä punkun. Ja lopputuloksen näkee ainakin lompakossa jos ei muussa :ROFLMAO:
 
@kathii eikä miten kurjaa!:cry: Voimia sinne, toivottavasti tärppää pian uudestaan ja pikkuinen pysyy matkassa.

Olin tässä muutaman päivän poissa kotoa niin en päässyt testailemaan (hyvä vaan :rolleyes: ), mutta äsken sitten testasin negan. Tänään dpo 12 ja torstaina pitäisi sitten alkaa menkat. Voi räkä, että onkin vaikeaa tää raskautuminen. :mad:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

16.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Neltsuliini................kp 55/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 55/36..............ya 8/18
Pioni85....................kp 46/27-30.........yk 3
1986/13...................kp 44/xx...............ya 8/18
Papupata12.............kp 41/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 36/26-28.........yk 2
Persikka123.............kp 36/28-30........ya 5/17
Veeja.......................kp 34/xx...............yk 1
VauvaHaaveilija89...kp 31/28..............yk 10
Luumupuu_.............kp 29/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 27/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 26/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 25/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 25/33..............yk 3
Poreilevalimu..........kp 25/26..............yk 5
Tiutau13..................kp 24/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 23/29..............yk 7
iK.............................kp 23/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 23/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 21/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 20/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 18/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 18/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 18/26..............yk 4
Lillium.......................kp 17/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 16/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 15/28-32........yk 2
Cara-mel..................kp 15/26-28........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 15/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 14/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 14/28.............yk ?
Laima.......................kp 13/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 13/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 13/32.............yk 2
Miina-.......................kp 12/26-27........yk 8
Bubble92.................kp 11/26..............yk 4
StellaMom...............kp 10/25-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 9/xx................yk 5
Lllariel......................kp 9/23-26...........yk 3
Siltsu.......................kp 8/31................yk 4
Sarianne81..............kp 7/27................yk 2
Naissoturi................kp 7/23-29...........yk 8
Vuuti........................kp 6/28-32...........ya 2/17
W.we.......................kp 5/26.................yk 6
Ilonetsijä..................kp 5/30................yk 6
Haavejuttu...............kp 4/30................yk 3
Appelsiiniomena......kp 4/33................yk 11
Marlen.....................kp 3/xx.................yk ?
Kindermaxi..............kp 2/24-27...........yk 2
Peanut_butter..........kp 1/28-32...........yk 3
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 32
Veeja...................dpo 20
Poreilevalimu.......dpo 15
Luumupuu_.........dpo 13
Kuuutti.................dpo 12
MatildaJ...............dpo 6
Alinah92...............dpo 6
Li88......................dpo 4
iK..........................dpo 3
Cara-mel..............dpo 2
Janskusdff............dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Ensikatse,
Emppuelkku, quinque, Pilvinentaivas,
Herqqu, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Chili_, Toiveikas92, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Kathii,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13)
 
@Beibihaaveilija en varmaksi osaa sanoa mutta jotenkin sellainen tunne, sillä nyt ollut paljon kiertoja 29-30 eli tuohon kohtaan voisi sopia. Toki mulle sattuu näitä heittoja että täysin mahdollista että ovis oli jo eilen taikka sitten vasta loppuviikosta tuloillaan.

Yhdynnät yritetty nyt sijoittaa viime viikon pe, su, tänään ti, ylihuomenna to ja varmaan la vielä. Edelliskierrossa yhdyntöjä oli siis joka päivä ja se ei tuntunut enää edes kivalta ja rikkoi vaan paikat. Ja olen ymmärtänyt ettei yhdyntä joka päivä välttämättä ole siittiöiden kannaltakaan hyväksi?
 
Täällä kp 1 ja yk 3 alkoi.

@Sennay Tunnistan myös tuon, ettei oma kärsivällisyys meinaa kestää. Sitten on ristiriitainen ja tyhmä olo, kun monet on yrittäneet niin pitkään. Mutta tämä on jokaiselle yksilöllinen kokemus ja mun mielestäni jokaisella on myös oikeus pettyä kun ei tärppääkkään, vaikka toki se on erityisen kurjaa niiden puolesta jotka on yrittäneet kauemmin. Itse huomaan iloitsevani täällä palstalla eniten niiden plussista jotka on pidempään yrittäneet, vaikka kaikki plussat nostattaa toivoa ja tunnelmaa. :)

@kathii Eikä, pahoittelut :(

@Marlen Pahoittelut myös sinulle menkoista. :(

@Luumupuu_ Sanopas muuta, ei ole helppoa tämä touhu! :X3:

On tosiaan aika lannistava meininki täällä, negoja ja pettymyksiä.. Kumpa saataisiin jouluun mennessä moooonta monta plussaa! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lllariel
Mutkin voi poistaa piinailijoista: kp 2 ja yk 2

Macat alotettu ja lisää ovistikkuja tilattu, ku en ny tiiä yhtään millon se ovis pitäs olla. Tää kierto pisti Flon sen verran sekaisin, että siitä ei nyt oikein apua ole. Näyttää siis tämän kierron yhtä pitkänä kuin edellisen enkä saa sitä mitenkään "nollattua" .

Harmittavan vähän plussia nyt tullut. :( Toivottavasti alkaa tulla enemmän vielä tälle vuodelle: tsempit jokaiselle (y):love:
 
On tää kyllä jännittävä palsta, tulee ihan myötäelettyä muiden jännitystä! Tsemppiä kaikille (y)

@tupsahus joo täytyy kyllä soitella jossain vaiheessa, edellisellä kerralla tosiaan meni se vajaa vuosi kun luomut tuli ensimmäisen kerran :oops:

@rosemarie okei, eli pitkäksi saattaa kierrot venyä (n) ehkä mä olen vaan kärsimätön, kun olin bongaavinani oviksen viime viikonloppuna, oireet oli niin selkeet! en kuitenkaan testaillu mitenkään :eek:

Nyt tilasin ovistikkuja, jos oppis omaa kehoaan vähän enemmän tulkitseen niiden avulla (y)
 
@poreilevalimu onnea! :love:

Ovikset tikutettu ja ovis oli ja meni, nyt pitää todenteolla toivoa että nappaa kiinni. Mies eilen sanoi että jos ei nyt nappaa, niin pidetään taukoa :sick: Sain kaadettua miehen 2 päivää ennen ovisplussaa ja samana päivänä kuin ovisplussa. Toivottavasti riittää :unsure: Se on ottanut liian kovasti nuo keskenmenot uudestaan ja uudestaan, että menettänyt jo halunsakkin siinä...
 
@kathii , :cry: olen todella pahoillani puolestasi. Voimia!

@poreilevalimu , paljon onnea! Toivottavasti sinun raskaus sujuu hyvin.

Pahoittelut teille uuteen kiertoon joutuneille!

@Persikka123 , minun kutsussa luki että aika on varattu sinulle ja puolisollesi. Luultiin, että vain minua tutkitaan, niin vähä yllätyksenä ja järkytyksenä miehelle tuli kun gyne halusi kokeilla hänen kivekset.:eek: No muuten sitten käytiin läpi sekä minun verikokeiden tulokset että miehen näytteen tulokset. Sitten ultrasi kohdun ja munasarjat. Sitten puhuttiin jatkosta ja siinä oli se eka käynti.

@janskusdff , peukut pystyssä että teillä nyt tärppäis. On se vaan kova kolahdus miehellekin kun ei onnistu ja heillä nuo suorituspaineet kun vaikuttaa vielä enemmän kuin meillä naisilla, niin ei ihme jos tuntee olevansa tauon tarpeessa. Kunpa ette tartteis taukoa!
 
@peanut_butter minäkin ennen käyttänyt, niilläkään en saanut tummemmaksi viivaa kuin kontrolliviiva. Kokeilin myös puikkomaisia ovistestejä sama homma niissä. Mulla nyt flo ennustaa huomiselle ovulaation, mutta en usko. Limat oli lauantai-sunnuntai ja kivut, nyt ei enää limaa eikä kyllä kipujakaan o_O Aattelin kyllä ottaa aamusin loppuviikkoon asti ovistestit, vaikka vahva tunne että ovis oli ja meni. :rolleyes: Mistähän tuo johtuu että en saa mihinkään ovistestiin vahvempaa kuin kontrolliviiva o_O
Onkohan se huono homma noin hedelmöittymisen kannalta.. (n)
 
@janskusdff Totta, eri ihmisillä viivat voi kai olla erilaisia, ja on ehkä ovistestin merkistäkin kiinni. :) Luottaisin enemmän oireisiin kun noihin tikkuihin, ja kun ne vahvistui samaan aikaan kun oireet oli niin todennäköisesti se ovis olikin. Kuitenkin, mulla kävi esim. viime kierrossa niin että viivat vahvistui lähes yhtä vahvoiksi, sitten taas haaleni, ja parin päivän päästä vasta tuli ihan selkeä plussa. Siksi ehkä kannattaakin tikutella vielä vähän aikaa, jos haluaa varmistua asiasta.
 
iK
@janskusdff Mä saattaisin tulkita tuon sunnuntai-illan jo plussaksi kun testiviivan reuna on kuitenkin kontrollia tummempi tai yhtä tumma. Mutta jos testiplussa on su-iltana, niin itselläni se tarkoittaisi ovulaatiota vasta maanantaille. Plussahan kertoo LH-huipusta, joka laittaa munasolun irtoamisen alkuun ja irtoaminen tapahtuu sitten plussasta noin 12-36h aikana. Toki, näissäkin keho on tosi erilainen. Mulla ainakin on niin yleensä että plussan jälkeen yleensä seuraavana päivänä ovulaatio. Silloin testi jo haalenee itsellä. Kivut liittyy mulla itse ovikseen, mutta toisilla kivut voi tulla ennakoivastikin ovulaatiota valmistavina ”kasvukipuina”. Ja mietin myös sitä mitä @peanut_butter sanoi, että joskus keho voi ensin just näin yrittää ovista. Sitten vasta kohta tuleekin plussa.
 
Voi onnea paljon @poreilevalimu kaikkea hyvää odotukseen :love:

Omaa napaa: ollut melkein kaks viikkoo väsymys, päänsärky, ruokahaluttomuus, ripuli. Menkat luultavasti tuli mut oli niukemmat ja kesti vaan pari päivää. Mitään menkka kipuja ei ollu, outoo. Tänään soitin terveyskeskukseen ku alkaa ärsyttää jatkuva vessa juokseminen niin pissalla ja muuten. He varas heti mulle ajan huomiseks, sano että pitää ottaa Labrat ja siinä myös raskaushormooni arvo. Ääk apua, huomenna aamulla pitää myös testaa kotona. Mut en jaksa uskoo rakkauden mahdollisuuteen ku rinnatkin palautu normaaliks päivää ennen ku tuhru vuoto alko. Ja siis kaikki nuo oireet jatkuu edelleen. Voi olla et on ihan jotain muuta ku raskauteen tai sen yritykseen liittyvää, mut outo juttu ku muuten oon perusterve ihminen.
 

Yhteistyössä