Toiveena vauva 2019

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Wintersun, 17.03.2018.

1. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    Synkkä syksy näyttäs rantautuneen tähän ketjuun, pahoittelut kaikille negan ja uuden kierron kohdanneille :(

Taidan itsekin liittyä tähän samaan, huomenna pitäs menkkojen alkaa. Toivosta olen lähes täysin jo luopunut, ei vahvistu viivat taaskaan :cry: täytyy sinne gynelle lähteä kyselemään et mikä mussa on vikana.. :unsure: tämän aamun testiä alla

Liitetyt tiedostot:

• En tykkää En tykkää x 2
    • List
  2. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Toivotetaan plussa tuulia silti kaikille! EHkä se piristäisi näitä synkkiä syyskelejä :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. LaTiLa

LaTiLa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    32
    Voi että, mietinkin ootko jo testaillut. Itse saan vain näitä selviä viivanpaikkoja Näköjään joka testiin mihin vain pissaan. Toivotaan nyt vielä, jotta se siitä lähtisi vielä kunnon viivaksi sinulla muuttumaan. Tuossakin sinun testissä jotain näen, mutta en tiedä onko samaa kuin täällä, jotta viivanpaikka puskee tikusta esiin.

Tässä minun testi tänä aamulta kp28/32 dpo on ehkä 10 tai jopa 12, todennäköisimmin 10.
    https://aijaa.com/7r0bYM

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  4. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Toiv
    Toivottavasti vahvistuu joo! Ois kuva jos syksy puhaltaisi paljon plussa tuulia nyt!:whistle:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    Joo, ihan sama tilanne mullakin. Ei ole väliä merkillä, testin herkkyydellä tai tekoajalla :unsure: peukkuja pitelen sulle! (y)

6. Siltsu

Siltsu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    242
    Dpo8 ja aamun herkkä testi puhdas nega oli vaan pakko testata kun pianpitäs alkaa jo menkatkin, mä niin toivoisin et mun luteaali ois pidempi, pakko varmaan lääkäri varata..

7. Sarianne81

Sarianne81 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    122
    No niin nyt on testattu dpo 9, korkeintaan viivanpaikka tuli näkyviin.
    Testinä one step liuska. Onhan vielä aikaista mutta alan jo varautumaan uuteen kiertoon.
    Toivottavasti muut plussaavat. Eipä sitä nyt ihan kerrasta napsahdettukaan raskaaksi. Kai se on tää mun ikä ja tisujen arkuuskin oli kai sitten vaan kuviteltu oire:oops::cry:

8. Veeja

Veeja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    90
    @amadecasa ajattelin testailla vasta ens viikon perjantaina jos sinne asti kuivana mennään. En osaa määritellä pahaa makua, ei selkeesti metallinen mutta paha ja kuulemma hengityskin haisee, kiitos miehen suorasukaisuuden. :D

Tänään aamulla nyt myös vähäistä öllötystä ja vatsa jotenkin turpeena, en halua nyt kuitenkaan kuvitella että olis raskausoireista kyse. Mutta teen niin silti :ROFLMAO:

Pahoittelut negoista ja viivanpaikoista. Ihan :poop:!! Ehkä @Miina- tosiaan hyvä käydä tohtorilla ihmettelemässä. Tsemppi sulle! ❤️

Mullahan on myös noita rfsu:n testejä odottamassa, ärsyttää kun ei voi yhtään tietää voiko niihin sitten luottaa jos niistä jotain viivaa tulisi näkyviin. (n) No, en pähkäile sitä vielä kun en aio yli viikkoon pissiä niihin.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. Veeja

Veeja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    90
    Lisään vielä niinkuin tiedätkin @Siltsu että tosi aikaista testata. Maltti on valttia! Parin päivän päästä uudelleen. Toivottavasti näkyisi sitten parillinen määrä viivoja!!

10. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Mun appi sanoo että olisin 5+1 raskaana, dpo 19 kuitenkin vasta :) en ole vielä uskaltanut digi kokeilemaan. Tosiaan nyt mieheni on kotona ja voisin kokeilla liuskaa tänään. Oireita on: hieman äklöttää välillä, hajut tulevat erittäin vahvoina, tupakka ja hajusteet esim. en osaa sanoa ovatko ällöttäviä vielä, närästys ja röyhtästyttää kyllä. Vatsassa viiltoja, jomottelua ja paljon valkovuotoa sekä paineen tunne, piti avaa housuja tänään ku tuntuu että kiristää. Lisäksi pierettää... onko se sit ruoka vai mikä, en tiedä.

11. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    138
    Löysinpä taas itseni lueskelemassa raskausoirelistaa. Ja hei, mua paleli eilen kovasti (olin unohtanut takaoven raolleen kun oltiin lapsen kanssa pihalla), nenä on tukossa, aivastuttaa ja hengästyttää (mulla on alkava flunssa), mahaa turvottaa ja on painon tunnetta (söin eilen ruokaa joka aina kerää ilmaa mahaan), tissiin sattu kun nipistin (tarviiko tätä ees selittää :D), tekee mieli suklaata (töissä on tylsiä pitkää keskittymistä vaativia juttuja), janottaa kamalasti (flunssan takia nukun yöllä suu auki), suussa maistuu metalli (kurkkukivun takia olen imeskellyt pastilleja jotka tekevät välillä kieleen pieniä haavoja), aamulla keittiössä haisi pahalta (banaanit on päässeet pahasti tummumaan) ja ties mitä muita näitä nyt onkaan. Ainoa "oikeampi" oire tuon listan mukaan on se, että on sellainen olo että tärppäsi. Ihan vaan siksi jätin ottamatta yhden lääkkeenkin, jota ei raskaana ollessa suositella. Olisi varmasti helpannut oloa, mutta niin...

Olen nyt Flon ja yhden toisen aiemmin käyttämäni appsin merkintöjen perusteella päättänyt, että ovulaatio oli perjantaina, sen jälkeen tulleet limat on vaan olleet vähän myöhässä :D Flon mukaan ovispäivä olisi ollut torstai, mutta oireiden perusteella päädyn nyt tuohon perjantaihin. Vastaavien oireiden jälkeen aiemmissa kierroissa kuukautiset alkaneet tasan 2 viikkoa myöhemmin. Nyt siis dpo5.

Testipäivä olisi siis perjantai, kuten sullakin @Veeja , mutta voi olla että erehdyn jo torstaina kokeilemaan jos ei mitään ihmeellistä tapahdu. Silloin myös ehdittäis yhdessä miehen kanssa paremmin ihmetellä tulosta.

12. Veeja

Veeja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    90
    Sun oirelista on kattava @amadecasa ja samalla huvittava :ROFLMAO: Itseltä löytyy kyllä myös noita hajujuttuja ja hitto vie vaikka mitä muitakin mutten vaan halua antautua niiden vietäväksi. Mulla oli alkon kanssa toi sama kun sulla se lääke, mies osti meille saunalonkerot mutten juonut kun pitkin hampain puolikkaan kun tunne että ehkä olenkin odottava. Ei vaan maistunut.

On tää kyllä mielenvikasta touhua.

Testaamisesta ja menkoista vielä että flo ennustaa ens viikon torstaille vuotoa ja on sekin ärsyttävä sovellus että sen pitää niitä menkkoja ennustaa vaikka hyvin näkee että paneskeltu on oviksen aikaan:ROFLMAO: Niin ja siis jos pe sitten testaa niin luulis näkyvän jos jotain siellä olis. Jännäähän tää on. Enkä ihmettele ettette malta olla testaamatta jos vaikka näkyis jotain. Onneks itsellä työputki painaa päälle niin ettei kerkee miettiin viikkoon näitä. Vaikka ehdin näköjään täällä roikkua monta kertaa päivässä.

Mites te joilla dpo:t jo pitkällä? En muista nimimerkkejä enkä nää niitä nyt tästä puhelimella, pitänee palata ja huhuilla teidän perään jos ette tätä bongaa.

Ja pitää lisätä vielä että nytkin autossa istuessa farkku kiristää vatsaa. Toivoa on. :)

• Tykkään Tykkään x 3
    • Hauska Hauska x 1
    • List
  13. Lllariel

Lllariel Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    24
    Täällä hätähousuna meni testiin aamulla Clearblue Early detction - "pitäisi" sen 5-6 päivää jo ennen kuukautisia kertoa jos on Hcg hormonia jo yhtään erittynyt. Tosiaa Dpo 10 menossa, ja Negahan sieltä tuli. Ei auta ku odotella jos sieltä ne menkat taas tulee. Ai että ärsyttää(n)

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  14. Lllariel

Lllariel Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    24
  15. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    dpo 19 tänään, sunnuntain illalla viimeksi testasin haalean viivan, tänään illalla varmaan testaan taas :)

16. nowayhome

nowayhome Jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    20
    Mulla Flo näyttää kuukautisia 6 päivän päähän. Jännittää.
    Nenä on ollut tulossa, toki miejellä oli flunssa aiemmin ertä voi johtua siitä.
    Vatsassa satunnaisia nippailuja ja välillä etovaa oloa. Ei siis mitään spesiaalia. En usko, että on tärpännyt.

17. Keijukuningatar

Keijukuningatar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    26
    @Miina- ja @LaTiLa molemmilla nään viivaa mutta toivottavasti vahvistuu eikä oo vain vp! Tsemmpiä kauheesti josko nyt!

Täällä tänään nega, kemiallinen raskaus oli ja täti saapui äsken,kp1. Huoh. Luteaali 13 päivää.. ompa kiva että luteaali ollut 10, 16 ja nyt 13! Ihan kreisiä. No imetyshän se taitaa selittää.

Kaikille plussaa toivoen, Keijukuningatar

• En tykkää En tykkää x 8
    • List
  18. Saippuakupli

Saippuakupli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    45
    Joku kysyi kuulumisia meiltä jolla dpo pidemmällä. Mulla on listassa varmasti väärä dpo. Kp26/30 oli puhdas nega. Nyt kp 32 eikä vuotoa näy. On aika vahva fiilis että on tärpännyt mutten haluais testata etten pety. Ovis oli ehkä kuitenkin vasta kp 20 kieppeillä.

• Tykkään Tykkään x 3
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  19. Veeja

Veeja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    90
    @Saippuakupli minä se utelin teistä pidemmälllä olevista, jännät paikat sulla. Kerro heti tulos jos uskaltaudut testaamaan. :)

20. Naissoturi

Naissoturi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    34
    Mä oon ollu niin varma et menkat tuloillaan kun kauheaa makeanhimoa ollut ja ilmavaivoja ja känkkäränkkää (tosin ehkä hieman etuajassa kiukuttelut, en ole varma). Seuraavat menkat olisi siis ensi tiistaina tulossa eli viikon päästä.
    Nyt on dpo6 ja tänään ollut poltteen tunnetta kohdussa ja menkkamaisia tuntemuksia. Nuo menkkamaiset tunteet tunnistan menkkaenteilyksi, mutta mites tuo poltteen tunne, voiko se olla kiinnittymisen oire?(n):geek:
    Töiden jälkeen olen myös joka päivä palellut tällä viikolla ja oikeaa nänniä pari kertaa raapinut tällä viikolla kun kutittanut, mutta vain hetkellisesti.
    Niin ja on jotain epämukavuutta ollut myös oikealla puolella tänään, mutta todella lievää.

Viimeksi muokattu: 03.10.2018
  21. Bubble92

Bubble92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    74
    Mulla dpo13 eikä ole tullut muuta kuin roskishaamuja. :/ Ja pms-oireita sen verran, että vähän alkaa toivo kadota.

@Saippuakupli Tuo on kyllä jo humpuukia merkki, että ei menkkoja näy. Toivottavasti olisi tärppi käynyt. :) Koska uskaltaudut taas testaamaan?

22. Appelsiiniomena

Appelsiiniomena Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    160
    @Naissoturi samoissa päivissä mennään, tosin mulla ennustaa menkkoja vasta ens viikon lauantaille. Mullakin kaikenlaisia tuntemuksia mahassa (ollut negakierroissakin) ja lämmöissä dippi tänään. Tosin luin että se voi tulla vaikka ei olisikaan kiinnittyminen. Huonotuulisuutta täälläkin mutta sekin voi johtua siitä että törmäsin naapuriin tänään joka paljasti olevansa raskaana, melkein puolivälissä. Toivon todella että ei ole vielä pms-oireita. :cautious:

23. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    Mistähän tässä on kyse kun nyt on kp 36/28 eikä mitään oloja siihen suuntaan että menkat olis alkamassa. Eikä toisaalta siihenkään suuntaan että olisin raskaana. Maanantaina tein varmistustestin ja ihan puhdas nega oli, eli raskaanakaan en oo. Mihin ihmeeseen mun menkat on jääny kun ei koskaan oo kierto ollut näin pitkä. (n)

24. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    Mut voi ottaa pois piinailijoista, nyt piinaillaan vaan sitä koska vuoto alkais.

25. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    409
    Miten tämä aika nyt näin matelee... limaa ollut ihan ovusta asti, mutta tänään se haiskahtaa todella voimakkaasti :eek:
    Lisäksi masua vähän painostanut koko päivän ja kolme isoa finniä ilmestynyt :oops:
    Kovasti toivon että olisivat kiinnittymisoireita, mutten uskalla testata ja vielä 8 päivää oletettaviin (ei toivottuihin) kuukautisiin.
    Kahvi ei mennyt alas ja illalla rupesi saunakalja etomaan :sick:

Voi olla kuvitteellisten oireiden listaa taas, mutta kyllä mä vielä raskaudun vaikka tahdonvoimalla :love:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri