.

@kathii pahoittelut :cry::love:

@Ilonetsijä oliko niin että sinullakin kiero vaan venyy? Sanoivatko lääkärissä siihen mitään syytä?

On. Eilen oli se eka käynti naistenpolilla, vähän jäi sellainen turhautunut olo, koska oon tämmöne heti kaikki mulle nyt tyyppi. Menin sinne kuitenkin yksin, lääkäri kyllä kysyi miestäkin, mutta Tuumasin siihen että näitä käyntejä tulee varmasti lisääkin ja yrittäjän vapaapäivät ovat tiukassa.

Lääkäri siis kyseli ihan perusjuttuja elämäntavoista, menkoista, yhdynnöistä jne, eli siis kaikkea sitä mitä ollaan täällä omassa neuvolassakin käyty läpi. No ultraamine toi uusia uutisia itselleni, on mua toki ultrattu mutta ei täällä meillä taida nuo laitteet olla niin hyviä. Ultrassa selvisi, että toisessa munasarjassa on aika iso kysta, joka on vuotanut vertakin. Toinen munasarja oli tosi piilossa vissiin virtsarakon ja muiden elinten seassa, ei saatu kunnolla tutkittua. Kaksi lääkäriä näitä kävi ihmettelemässä. Määräsivät uudelleen verikokeisiin, primolutin aloittamisen kunhan uusi kierto vaan alkaa. Verikokeista noin kolmen viikon päästä lääkärin soittoaika ja uuden tutkimusajan sopiminen.

Tulipas pitkästi tekstiä, mutta olipahan pakko purkaa jollekkin muullekkin, kuin miehelle. :ROFLMAO:
 
@Persikka123 Hyvä että tutkivat jos ei ole ennen tutkittu. Muistan että viimeksi kun olin gynellä, hän ultrasi kunnolla ja tutki molemmat munasarjat! Tai no edellinen kerta oli kun otettiin kierukka pois ja keskusteltiin yrittämisestä silloin kesällä. Silloin en ollut valmis, nyt jostain syystä olen.
 
on: oon ollut aika hiljaa kun ei oo sillain tää kierto mitenkään "odotettu". Tänään kp27 ja huomiseksi flow ennustaa tätiä. Jännityksellä odotan, sillä ensimmäiset kkm jälkeen ja huomenna olisi työhaastattelu.. monilla kuulemma ollut runsaammat ja kivuliaammat ensimmäiset menkat km jälkeen ja en nyt mielelläni haluaisi yhtään sen kivuliaampia kun on muutenkin ja vielä tuollaisena päivänä. Mulla alkaa _aina_aamulla ja haastis 11.30.. Jotain on kyllä vissiin kropassa sekasin kun eilen ja edellisenä päivänä tuli sellaista toffeen väristä vuotoa ihan vähän ja mulla ei kyllä koskaan oo mitään välivuotoja tullut :mad: Toivon nyt vain että ne alkaisi jotta tietäisi että kaikki on tullut ulos ja kierto käynnistynyt. Mitään tulehdukseen viittaavaa muuta ei ole joten en sen enempää huolestunut tuosta vuodosta ja vähän on kyllä sellainen olo että kohta lähtee.
Pitikin tulla kyselemään että onko kokemuksia noista royal geleistä :rolleyes: Ainakin moni kertonut että oviksen tunnistaa paremmin:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Ilonetsijä Hyvä että jäi positiiviset fiilikset! Eiköhän sieltä pian tuu muutakin positiivista ;) Syttyiskö sun mies jos katsoisitte jonkun romanttisen elokuvan tai vaikka söisitte jotain hyvää kynttilän valossa?

Ilmeisesti täällä alkaa taas monilla jännät päivät lähestyä, ensi viikolla ois vielä hyvin aikaa saada plussia tällekin kuulle kunnon lista.

Mulla nyt ilmeisesti lopultakin alkoi kuukautiset, on semmoiset olot mahassa ja vuoto reipastui hiukan. Ei ollenkaan sellainen tulva, kuin mitä mulla on esikoisen jälkeen ollut, mutta ei mitään tihkumistakaan. Jos nyt tässä kierrossa hyvin kävis, niin oiskin haastava sanoa että mikä päivä kierto oikeasti edes alkoi. Ehkä vaan päätän, että se oli eilen. Tulis ehkä juuri ja juuri heinäkuun vauva <3

Tiedän, että on ehkä vähän turhaa luksusta että vois suunnitella vauvan syntymälle parhaan vuodenajan, mutta silti aina itse mieltäisin että alkukevät-alkukesä väli ois paras aika vauvalle. Toisaalta ois ihana olla kesällä raskaana, kun vois mennä kaikissa ihanissa mekoissa. Joo, varmasti tosi ihana jos ois yhtä lämmintä kuin nyt kesällä oli :D Onko teillä muilla ollut jotain ajatuksia sopivasta vuodenajasta synnyttää?
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
on: oon ollut aika hiljaa kun ei oo sillain tää kierto mitenkään "odotettu". Tänään kp27 ja huomiseksi flow ennustaa tätiä. Jännityksellä odotan, sillä ensimmäiset kkm jälkeen ja huomenna olisi työhaastattelu.. monilla kuulemma ollut runsaammat ja kivuliaammat ensimmäiset menkat km jälkeen ja en nyt mielelläni haluaisi yhtään sen kivuliaampia kun on muutenkin ja vielä tuollaisena päivänä. Mulla alkaa _aina_aamulla ja haastis 11.30.. Jotain on kyllä vissiin kropassa sekasin kun eilen ja edellisenä päivänä tuli sellaista toffeen väristä vuotoa ihan vähän ja mulla ei kyllä koskaan oo mitään välivuotoja tullut :mad: Toivon nyt vain että ne alkaisi jotta tietäisi että kaikki on tullut ulos ja kierto käynnistynyt. Mitään tulehdukseen viittaavaa muuta ei ole joten en sen enempää huolestunut tuosta vuodosta ja vähän on kyllä sellainen olo että kohta lähtee.
Pitikin tulla kyselemään että onko kokemuksia noista royal geleistä :rolleyes: Ainakin moni kertonut että oviksen tunnistaa paremmin:oops:
Mäkin odotan ja katson tuleeko kuukautiset ja ovulaatio tässä km jälkeen. Mun kierto on ollut erittäin säännöllinen, mutta kierukanpoiston jälkeen ollut epäsäännöllinen. Sitten km kierto oli 40 päivää, eli 5+4 meni kesken ja luultavasti kaikki tuli ulos kun pc testi oli nega pari päivää myöhemmin jo! Toivottavasti sulla ei nyt tulisi huomenna ja pääsisit työhaastatteluun ilman kipuja!
 
@amadecasa Olen miettinyt että loppu vuodesta olisi hyvä syntymäaika, koska meidän perheessä kaikki ovat syntyneet alkuvuodesta melkein ja kesällä se on vaikeeta juhlia synttäreitä kun on kesäsuunnitelmia kaikkialla muualla kuin kotona. Jos tämä kierto onnistaisi niin laskettu aika olisi heinäkuun keskivaiheilla ja aika moni asia jäisi tekemättä. En todellakaan toivo ettei tulisi raskaaksi, mutta pitää löytää aina jotain positiivista nega kierroksissa :) sitten jos se taas menee yksi kierros eteenpäin niin mieheni ja pojan syntymäpäivät tulevat olemaan samoihin aikoihin ja sekin on tylsää että siellä on kolme perheenjäsentä saman kuukauden sisällä :D lokakuu olisi hyvä, mutta silloin pitäisi odottaa vielä kauan ennen kuin plussa saisi tulla :)
 
Fyysisesti jo parempi olo, vuotaa vuotaa, mutta parempi vuotaakin, että tulee kaikki varmasti ulos!
Pitäisi käydä ostamassa raskaustestejä ihan tuon hcg:n laskun seuraamiseksi. Pupuilut saadaan aloittaa, kunhan tämä vuoto tästä loppuu tai ainakin lähes loppuu, sittenhän se raskauden alkaminen teoriassa mahdollistuu. Lekuri kielsi yhdynnät tulehdusriskin takia km-vuodon ajaksi.

@amadecasa @StellaMom meillä kaksi ihan loppuvuodesta syntynyttä lasta, jotenkin olin pienesti mielessäni toivonut vuoden alkupuoliskon lapsukaista ja nyt keskenmenneestä raskaudesta la olisikin ollut toukokuussa, joka tuntui täydelliseltä ajankohdalta. Jos hyvä tuuri käy ja tärppää nopeaan niin vielä ehtii elokuinen tai syyskuinen kyytiin. Pienen vauvan kanssa kaikki on niin paljon helpompaa, kun ei synny keskitalvella, kun silloin ollaan vankina sisätiloissa, jos ulkona kovin kylmä :/ Noh km kyllä muistutti minua aika kovastikin siitä, ettei lapsen syntymäkuukaudella tai sukupuolella ole oikeasti väliä, suurin haave olisi vain saada terve pieni nyytti syliin asti vuodenajasta ja sukupuolesta riippumatta.
 
Fyysisesti jo parempi olo, vuotaa vuotaa, mutta parempi vuotaakin, että tulee kaikki varmasti ulos!
Pitäisi käydä ostamassa raskaustestejä ihan tuon hcg:n laskun seuraamiseksi. Pupuilut saadaan aloittaa, kunhan tämä vuoto tästä loppuu tai ainakin lähes loppuu, sittenhän se raskauden alkaminen teoriassa mahdollistuu. Lekuri kielsi yhdynnät tulehdusriskin takia km-vuodon ajaksi.

@amadecasa @StellaMom meillä kaksi ihan loppuvuodesta syntynyttä lasta, jotenkin olin pienesti mielessäni toivonut vuoden alkupuoliskon lapsukaista ja nyt keskenmenneestä raskaudesta la olisikin ollut toukokuussa, joka tuntui täydelliseltä ajankohdalta. Jos hyvä tuuri käy ja tärppää nopeaan niin vielä ehtii elokuinen tai syyskuinen kyytiin. Pienen vauvan kanssa kaikki on niin paljon helpompaa, kun ei synny keskitalvella, kun silloin ollaan vankina sisätiloissa, jos ulkona kovin kylmä :/ Noh km kyllä muistutti minua aika kovastikin siitä, ettei lapsen syntymäkuukaudella tai sukupuolella ole oikeasti väliä, suurin haave olisi vain saada terve pieni nyytti syliin asti vuodenajasta ja sukupuolesta riippumatta.
Mulla onneksi oli km vuodot hyvin vähäiset, mutta raskaustesti oli heti tämän jälkeen puhdas nega :) Joo huomasin km jälkeen etten välitä oikeastaan siitä ajasta vaikka olisi se ideaali! katsotaan tuleeko ovis vai menkat seuraavaksi, nippailuja vatsassa on :)
 
@amadecasa ja @StellaMom mä toivoin kovasti alkuvuoden lasta, kevätvauvaa tarkalleen. Yrityksen aloitus tähdättiin juuri siihen, että muutaman kuukauden yrityksen jälkeen onnistuessa olisi juurikin keväälle laskettu aika. Aiemmat lapset saaneet alkunsa yk 3 ja näin jotenkin tyhmästi kuvittelin taas tapahtuvan. En osannut arvata että eri mies kun on niin jotain vikaa voisi olla :oops:
Meillä joulukuun ja elokuun lapset, itsellä synttärit kesällä ja miehellä syksyllä niin siksi oikeastaan tuo kevät. Ja suoraan sanottuna sen kyllä nyt ekaluokkalaisen kanssa huomaa että on joulukuun lapsi.. :LOL:


Pystyin olemaan ilman o-tikkuja! (y) On tää jännää odotella ja seurailla pelkkiä oloja. Selailin flo:ta ja huomasin jännän yhteneväisyyden aiemmista kierroista: joka kuukausi jäänyt pupuilut väliin dpo -2, meillä tosiaan diagnoosina hieman heikentynyt hedelmöityskyky eli siittiöiden määrä alle viitearvojen ja liikkuvuus hidasta/kiertelevää. Kovasti uskon että ovis on tänään ja parempi ois ollakin koska silloin tälle kierrolle tallettelut osuisi juuri tuolle aiemmin puuttuvalle päivälle :sneaky:;) eilen jäi väliin, tänään pitäs koittaa vielä saada tuo mörökölli innostumaan :whistle::D
 
Miten ihmeessä tässä jaksaisi piinailla! Nyt vasta KP 18 / 26-30 ja luulisin, että Dpo 3 :cautious:

Minkälaista vuotoa jengillä on ollut ovulaation jälkeen? Negakierroissa siis. Kai tämäkin yksilöllistä, mutta mietin vaan, kun selkeät oviskivut oli maanantaina. Siis todella selkeät.. Ja eilen valahteli housut ihan märiksi.. :sick: Eikai se ovulaatio nyt ollut sitten vasta eilen..

@Miina- Raskautumisen yrittäminen on kyllä siitä hanurista, että ei tosiaan tiedä yhtään milloin tärppää. Säkin, kun haaveilit kevätvauvasta ja vieläkin vauva antaa odottaa :cautious:

Itsekin toivoin kesävauvaa. Taitaa syksyksi kuitenkin mennä, ellei nyt sitten tärppää tästä kierrosta. :love:
 
@kathii tosi surku juttu, voimia <3 onneksi näyttää vuotavan edes hyvin pois itekseen..

@amadecasa meillä on talviloma lapsi ja kesäloma lapsi ja sit yks elokuinen ja henk.koht.ajattelen, että ei enää loma lasta meille :D mutta toivoisin kovasti syys vauvvaa koska sitä meillä ei ole ja itse olen syksyn lapsi ja kunhan yritys alkaa, niin tottahan siinä käy niin, että meille tulee syysloma tai jouluvauva :ROFLMAO: (todellakin toivoen että vielä yksi vauva tulis :love:)
Pääsis nyt ees yrittään johonki saumaan sitä vauvvaa :love::barefoot:

Tietääkö kukaan miten nuo minipillerit (cerazette mulla) toimii oviksen suhteen (n) ku tuli tässä kummasteltua että mitä limoja mulla tulee nyt ja tajusin että säännöllisin väliajoin tulee mutta en tiiä kuin usein...oisko sit kerran kk (n) liittyykö tuo ovikseen pillereistä huolimatta o_O ja tietenkin oon heittänyt sen pakkaus selosteen roskiin :cautious: mutta siiiiiiis pääsin tästä pohdiskelusta siihen että jos nää on ns.ovislimoja niin kannattaisko mun tämän mukaan laskea vähän kiertoa ja lopettaa pillerit tyyliin parin viikon päästä tai viikon päästä ja toivoa että kierto käynnistyis normaalisti :love:
 
Mulle saisi päivittää dpo1. :)
Oon pitänyt hiljaiseloa haamun ja uuteen kiertoon joutumisen jälkeen, mutta pettymys on takana ja hyödynnettiin tämä kierto taas hyvillä mielin. :) Tällä kertaa jätän aikaiset testaamiset pois ja muutenkin yritän olla stressaamatta nämä piinapäivät.

@kathii Suuret pahoittelut täälläkin. :(

@Miina mulla ensimmäinen tuli yk1 ja toka lapsi yk2 ja itse myös olin siinä ajatuksessa, että pystyisin muka vain päättää, että milloin haluaisin, että tämä kolmas syntyisi. Nyt yk4 ja tajunnut, että ei se ihan niin mennytkään. Vaikka tosin, jos tästä kierrosta tärppää niin onhan se silti nopeaa, mutta omissa kuvitelmissani luulin tekeväni huhtikuun vauvan.

Tsemppiä kaikille! Toivottavasti tulisi vielä paljon plussia lokakuulle ja erityisesti teille, jotka olette jo kauan yrittäneet. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: vauvameille
@Persikka123 Ihan normi kierron pituus oli, mutta menkat oli tosi niukat ja lyhyet, muuta oiretta on myös. Että semmonen yleinen tarkastus, ei periaatteessa raskautumiseen liittyvä, mut siitäkin puhuttiin lääkärin kans.

Kevät vauva ois kiva, mutta ei olla miehen kaa ees puhuttu asiasta, toivon et alkais tapahtuu heti vaikka nyt(y) Jännittää kun viimeisen perhesuunnitteluneuvola soiton päätelmä oli se, että jos ei kevääseen mennessä ole onnistunut raskautuminen niin pikku hiljaa suunniteltais tutkimuksia. Toivon niin että siihen ei tarvis mennä, vaan tämä kierto ois plussa :love: tai edes joku ennen sitä kevättä.
 
Vuodenajalla ei oo väliä, muutako et ei loppuvuoden vauvaa. Ihan vaan siksi, että meillä kaikki lapset on loppuvuodesta syntyneitä:LOL: Veikkaan silti, että ei nytkään tärppää vastaku alkuvuodesta eli tulis taas loppuvuoden vauva. :D

Oon nyt vähän enempi taustaillu, ku taas tylsät alkukierron päivät menossa. Ovista alan tikutella varmaan jo heti, ku menkat loppuu, ni luulis ettei sit ainakaan missais sitä (y) Noita ovistikkuja kummiski tullut hamstrattua, ni sama kai se on käyttääkki ne :ROFLMAO:
 
iK
Meillä esikoinen sai alkunsa yk2 ollen syyskuun lapsi. Ihan hauska vuodenaika, joskin pienen sullominen sitten talvitamineisiin oli vähintäänkin ärsyttävää. Mutta, ei sitä siinä aatellut eikä sillä loppujen lopuksi ollut niin väliä. <3 Odotus oli vähän tuskaa kesähelteillä mutta toisaalta oli äitiysloman lisäksi pitkä kesäloma niin ihan leppoisasti jäin töistä pois 11vko ennen. :ROFLMAO: Nyt oli haaveissa kevätvauva mutta ehkä me onnistutaan tekemään vaan syksyn lapsia. o_O:D
 
Moikka kaikille!

Nyt ajattelin alkaa taas kirjoittelemaan:)
Tosi paljon uusia tullut mukaan,onneksi muutama vanhakin päässyt odottelijoiden joukkoon.
Ilmoitan oman kp kunhan menkat alkaisi-eilen tai tänään pitäisi olla the day.
Hirveet kivut mut ei vielä vuotoa.
Sen verran vielä ottaa päähän että nega testiä en voi katsoa..
 
@Beibihaaveilija ja @Bubble92 on tää ihmismieli kyllä jännä, kuinka rupeaa tekemään tiettyjä olettamuksia ”näin on ennenkin ollut” -tyylillä :cautious:

@iK tuttu fiilis :LOL: elokuun alussa syntyi kuopus ja tuo kesä oli aiempiin sekä seuraaviin verrattuna todella kuuma, nilkoista ei ollut tietoakaan, mitkään kengät ei mahtunu kunnolla jalkaan ja taisin synnytyksen jälkeen todetakin sairaalassa ”kappas, täällähän on nilkat!” :ROFLMAO:
 
@amadecasa Juu noi vois olla toimivia ideoita, kiitos (y) Mies yrittää aina parhaansa oviksen aikaan tehdä tehtävänsä. Joskus on sanonut jos paineen alla suoritus jää kesken, että pidetään tauko ja uutta pupuilua hetken päästä. Koskaan ei oo jääny ovis hyödyntämättä, mut silti vaan ei oo tärpänny (n)

Jos tämä kierto onnistuis multa olla tikkuun pissaamatta, kunnes vasta kun menkat on myöhässä. Oon pohtinut et ei ovis siitä miksikään muuta vaikka nään testissä sen olevan päällä. Tietty kun kehoa kuuntelen niin jotain voin päätellä = miehen kellistys ;)
 
Niin piti huudella onko muilla ovista tiedossa ens viikon loppuun?(y) Mä oon jo super ennakoiva, selasin Flo:ta ja jännään et kolmen viikon päästä tiedän et miten kävi tässä kierrossa. Niin että miten se hetkessä eläminen muka olikaan:ROFLMAO: ja päivä kerrallaan.
 
iK
Kp25/dpo5. Tänään tullut jo monesti tarkistettua että mikäs dpo nyt onkaan! Kokoajan ootan että tuntuis jotain. Nipistystä? Jomotusta? Ääääääh, ei mitäääääääään. Tunnu ny! :D Jännittää ihan jo pelkkä luteaalivaiheen pituus!
 
Meikäläisen voi ottaa pois piinailijoista. Nega testattu dpo16 ja dpo19 Dpo:t minulla siis oletettuja, en ole tikkuillut mutta oireiden perusteella silloin päättelin. Nyt ei tuntemuksia mihinkään suuntaan eikä myöskään vuotoa. Uutta kiertoa odotellaan.

@kathii pahoittelut vielä minultakin! Muistan kun lähdit plussanneena ja olit niin ansainnut sen. Tällästä arpapeliähän tämä näyttää olevan, valitettavasti.

Minähän haaveilin myös kesävaavia ja kuvittelin tosiaan sen käyvän yhtä näppärästi kuin edelliset mutta näyttää menevän vähän pidemmän kaavan mukaan. Vaikkei se kaava nyt pitkä vielä minun kohdallani olekkaan.

Jaksamisia kaikille teille ihanille yrittäjille! Mukava jakaa ärsytystä ja lukea muiden kokemuksista ja vertailla limoja. :ROFLMAO:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

18.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Neltsuliini................kp 57/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 57/36..............ya 8/18
Pioni85....................kp 48/27-30.........yk 3
1986/13...................kp 46/xx...............ya 8/18
Papupata12.............kp 43/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 38/26-28.........yk 2
Persikka123.............kp 38/28-30........ya 5/17
Veeja.......................kp 36/xx...............yk 1
VauvaHaaveilija89...kp 33/28..............yk 10
Kuuutti.....................kp 29/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 28/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 27/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 27/33..............yk 3
Poreilevalimu..........kp 27/26..............yk 5
Tiutau13..................kp 26/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 25/29..............yk 7
iK.............................kp 25/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 25/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 23/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 22/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 20/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 20/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 20/26..............yk 4
Lillium.......................kp 19/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 18/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 17/28-32........yk 2
Cara-mel..................kp 17/26-28........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 17/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 16/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 16/28.............yk ?
Laima.......................kp 15/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 15/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 15/32.............yk 2
Miina-.......................kp 14/26-27........yk 8
Bubble92.................kp 13/26..............yk 4
StellaMom...............kp 12/25-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 11/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 11/23-26.........yk 3
Siltsu.......................kp 10/31..............yk 4
Sarianne81..............kp 9/27................yk 2
Naissoturi................kp 9/23-29...........yk 8
Vuuti........................kp 8/28-32...........ya 2/17
W.we.......................kp 7/26.................yk 6
Ilonetsijä..................kp 7/30................yk 6
Haavejuttu...............kp 6/30................yk 3
Appelsiiniomena......kp 6/33................yk 11
Marlen.....................kp 5/xx.................yk ?
Kindermaxi..............kp 4/24-27...........yk 2
Peanut_butter..........kp 3/28-32...........yk 3
Luumupuu_.............kp 2/30.................yk 5
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 34
Poreilevalimu.......dpo 17
Kuuutti.................dpo 14
MatildaJ...............dpo 8
Alinah92...............dpo 8
Li88......................dpo 6
iK..........................dpo 5
Cara-mel..............dpo 4
Janskusdff............dpo 3
Bubble92..............dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Ensikatse,
Emppuelkku, quinque, Pilvinentaivas,
Herqqu, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Chili_, Toiveikas92, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Kathii,
 
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13)
 

Yhteistyössä