.

@lilia88 - mä meen ensi viikolla tavallaan "varmuuden vuoksi" gynelle, kävin sillon ennen esikkoa kans. Sain puhuttua lähetteen sillä, et kierrot sekasi!
Mitä ne tutki silloin? Selviskö mitään? Ja saitko jotku lääkkeet?

On: en jaksanu tänään enää ees mitata lämpöjä saatika testiä tehdä, vaikka muutama tikku vielä kotona onkin. Aamulla pyyhkiessä tuli haalean vaaleanpunaista limaa, samoin myöhemmin vessassa käydessä. Ei kuitenkaan suoraan verta ole. Menkkakivut alkoi myös, joten eiköhän ne sieltä tänään vielä ala.

Hirveän ristiriitainen olo omassa päässä . Itkettää kun tuntuu että ei me enää vauvaa saada. Jaksanko enää nyt yrittää, kun oon jo tosi masentunut tän yrittämisen takia.
Nyt mietinkin että jos kokeilisi vielä homeopatiaa avuksi. Siitä oli apua mun nuoremman lapsen korvatulehduskierteeseen aikoinaan.

Onko kellään teistä kokemusta homeopatiasta tai jostain muusta vaihtoehtoishoidosta? Tai jos ei ole omakohtaisesti, niin ootteko kuullut juttuja että olisi apua?
 
@kuus+1 Silloin totesivat, että kaikki kunnossa ja että näyttäisi että ovulaatio tapahtumassa 2-3päivän päästä, no niin tapahtui ja siitä kierrosta esikoinen sai alkunsa. Nyt Gyne on sattumalta taas about oletetun oviksen aikoihin, saa nähdä. Toki kyseessä eri lääkäri.
 
Superisot onnittelut plussanneille :love: Tervetuloa uusille!

@Wintersun luin sun tilanteesta, hyvä että pääsitte nyt kuitenkin tutkimuksiin! Pidä meidät ajantasalla. Ja suuret kiitokset vielä listan päivittämisestä ja positiivisista kommenteista, vaikka oma tilanteesi kuulostaa vaikealle :love:

Miten muilla piinailijoilla menee, oletteko testailleet? Vaikka kuinka uhosin, etten aio testata ennen kuin menkat on myöhässä... Niin nää päivät vaan matelee ja voi olla että on pakko testata jo viikonloppuna! Ensi tiistaina pitäisi menkat alkaa jos tulevat ajallaan. En osaa sanoa, että olisiko tärpännyt vai eikö :LOL:
 
@lilia88 Mä oon käynyt nuoresta asti säännöllisesti gynellä ihan vaan perustarkastuksessa enkä oo koskaan tajunnut sitä mitenkään perustella paikan päällä. Rohkeesti siis vaan! Hyvähän se on olla tietoinen mitä siellä tapahtuu :)

@Eppis27 just katoin et voiko olla vasta dpo8 :whistle: erikoisia tuntemuksia kyllä ollut muutaman päivän mutta en halua nähdä enää yhtään testiä ilman plussaa, joten menkkoja odotellaan.
 
@Eppis27 mä sorruin testaamaan tänään 9dpo herkällä testillä, tiesin ettei siin oo mitää järkeä eikä mitää varmasti näy... niin kuin ei näkynyrkään, mutta kun teki mieli testata :unsure::D:ROFLMAO: nää piinapäivät tekee hulluksi... no mut ehkä toi oli jonkinlainen pudotus todellisuuteen, oon tänää ottanu iisimmin koko asian kanssa! En tiiä milloin seuraavan kerran testaisi.

@Vilmalotta pahoittelut keskenmenosta ja tsemppiä uuteen yritykseen!

@lilia88 mee ihmeessä gynelle, ei oo mitää syytä sieltä nauraa sua ulos! :) mun ymmärtääkseni välillä ois hyvä käydä muuten vaan perustarkastuksissakin gynellä! Ja varsinkin, jos epäilee ovulaatiohäiriötä tai mitä tahansa muuta niin on hyvä käydä. Mä kävin ennen yrityksen aloitusta varmistamassa, onhan kaikki kunnossa ja puhuin silloin jo tulevasta yrityksestä. Nyt yrityksen aikana kävin kerran kans gynellä kun oli järkyttävä alavatsakipu oikeella, en oo koskaa sellasta kokenu. Liittyi sit keltarauhaseen, kun se oli vuotanu nestettä :ROFLMAO: ehkä oli turha käynti, mutta saipahan mielenrauhan ja taas samalla varmistuksen, että kaikki pitäisi olla kunnossa raskautumista ajatellen...

Tervetuloa mukaan @Nipsu#5 :)
 
Voi lisätä plussanneisiin. Huomenna taas veritesti ja tein mä aamulla pari testiä. Nuo halvat tikkutestit ei vaan näytä niin vahvaa, mitä kalliimmat. En tiedä sotkeeko tää hyperi, kun on tavallaan nestehukka. On se silti vahvempi kuin aiemmat.

A98FC770-F20D-4EEE-B99B-515A53E4FC5E.jpeg
 
@Eppis27 ja @Noups täällä kanssa se dpo9 ja aamulla oli tahtojen taisto, etten ottanut testiä käyttöön vessassa käydessä :ROFLMAO:
Tosin vähän jo meinasin että kun tänään olin fiksu niin huomenna en enää taida olla :whistle:

Edelleen oon yrittänyt olla mistään oireesta mitään kuvittelematta, mutta ei näitä ajatuksia kokonaan kuriin saa... mutta pianhan se selviää. Ensi viikolla tulossa työreissu juuri kun menkkojen pitäisi alkaa, ja siellä iltatilaisuudessa joutuu myös keksimään selityksen juomattomuudelle jos käy niin, ettei ne menkat alakaan (tiivis porukka jonka kanssa reissussa aina käyty viiniä nauttimassa, joten ihmetystä herättää vaikka toki tiedän, ettei asiaa pitäisi joutua selittelemään).

@Abby87 paljon onnea ja tarrasukkia myös tänne ketjuun, 3kymppisissä jo taisin onnitella :love:
 
Paljon onnea @Abby87!
Ja tervetuloa uusille!

Päätin, etten enää tee testejä ennen kun menkat myöhässä, enkä edes hanki niitä ettei tuu kiusausta. Noooooh, lähes oireettoman kuukauden (vain dpo 4 parit veitseniskut jossain tuolöa toosassa) tänään, dpo9, on jännästi useamman kerran kihelmöinyt rintoja. Joten pakko oli käydä ostamassa testejä, jos huomenna vailla tekis. :p Mikä itsekuri?!
 
  • Tykkää
Reactions: Noups
@Wintersun , ei kannata liikaa miettiä/ murehtia ennen kuin mikään on varmaa. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty :( tsemppiä kovasti edelleen, odottaminen on pahinta.

Mites, kun tosiaan eilen bongasin niitä limoja. Tänään ei enää mitään, niin onko ne limat sillon kun on ovis? Vai sen jälkeen/ ennen? Hitto, en kiertoon hommaan kyllä taas testejä. Vaikka en tiiä saako niilläkään täyttä varmuutta.

Mutta jos limat silloin kun ovis, niin tänään sitten vissiin dpo1(?)
 
Onnea plussanneille :love::love:

@Wintersun tosi paljon tsemppiä (y)

Me päätettiinkin (tai siis mä päätin lopettaa tän mun neuroottisen suunnittelun) ja jätetään ehkäisy jo tässä kuussa pois.

eli mulle voi päivittää huomiselle (27pv) kp9/28-34 yk 1
 
Viimeksi muokattu:
@Appelsiiniomena Mä joo pohdin myös tota akupunktiota ja osteopatiaa homeopatian lisäksi, mutta sitten löysin mm tän jutun. https://www.studio55.fi/terveys/article/vuosikausia-lapsettomuudesta-karsineet-homeopatialla-raskaaksi-parissa-kuukaudessa/126648
Päädyin sitten varaamaan ajan homeopaatille jonne itseasiassa menen jo huomenna. Kerron sitten teille kaikille miten siellä meni.

@Wintersun mulle voi päivittää perjantaille kp2/34 yk6 :unsure::cry::unsure:

@MannaL mun käsittääkseni ovis on vikana limapäivänä.

On muuten ihanaa nähdä kuinka ihana oma rakas on, kun itse on täysin maansa myynyt. Lohduttaa ja neuvoo olematta stressaamatta. Kuumeilee yhtä paljon kuin mä ite. :love: Ja vaikka olin valmis luovuttaa hetkeksi, niin se sai mulle luotua uutta uskoa. Samoin kun te, kun jaksatte tsempata. Varsinkin @Wintersun joka jaksaa kaikkia lohduttaa ja tsempata eteenpäin. Kumpa me kaikki saatais nyt vauvoja :love::love: mä voisin ottaa kaks kerralla :love::love::p
 
@Helmi30 ja @vuuti jos teette huomenna testejä nii ilmotelkaa mitä näyttää :D:LOL:samat dpo:t kun menossa (y) saa nähä pystynkö huomenna olla tekemättä vai sorrunko kans testaamaan :ROFLMAO: välillä jomottelee alavatsaa, välillä ei mitään tunnu. mul on migreeniä ollu nii en tiiä johtuuko tää tiettyjen ruokien etominen + huimaaminen siitä, toki toivon, että ois raskausoire :D ainiin ja eilen tuli illalla ihan vähä oranssihtavaa limaa, sit ei mitään, voi kun ois kiinnittymiseen liittyvää!
 
Paljon onnea kaikille plussanneille :love:

Mulla ei oikeen oo mitään uutta päiviteltävää ainakaan hetkeen. Kuukausi täytyy käyttää ehkäisyä ton eilisen metotreksaatti piikin takia. Tää on iha hirveetä ku km todettiin jo 25.3 ja edelleenkään ei se oo ohi :( tai siis kun ei seurartu hcg arvoja eikä ultrattu uudestaan vaan käskettiin odottaan siihen asti et km:sta on kuukausi ja sit vasta hcg verikokeet. Ja sit alkoki ne kivut pahempina kun ennen ja kohdunulkoinen todettiin eilen.
Katotaan miten kierron käy nyt. 5viikkoo oon jo vuotanut enemmän tai vähemmän, toki on ollu välissä päiviä ettei oo kun tiputellut satunnaisesti päivän aikana vähän tai tullut vaan pyyhkiessä veristä vuotoo ja tietysti aina kun oon ajatellu, että vuoto on loppunut ja ollaan harrastettu seksiä niin sen jälkeen vuoto on aina lisääntyny/alkanu uudestaan.

Toivon et kroppa ja kierto palautuis nopeesti tästä kaikesta, mutta eihän sitä ikinä voi tietää. Sen verran kova kokemus kropalle tää ihan varmasti on.

Mutta hengessä oon mukana piinailemassa kaikkien puolesta ja toivon todella plussia kaikille ja ennen kaikki pysyviä plussia :love::love::)
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille! Testejä odotellessa ;)

Pahoittelut uudesta kierrosta teille joille se on koittanut. Anteeksi etten muista nimiä kun paljon tekstiä tullut :unsure:

Turhauttava alkukierto.. mietin koska alkaisi ovista testailla, edellinen kierto jäi 24 päivään mutta jos luteaali ois ollut normaalimittainen niin kierto olisi ollut 27pvää, ärsyttävä renkaan jälkeinen heittely :cautious: jos tämä vuoto vaikka loppuisi ensin niin pääsis edes yrittämään.
Mies on ottanut selkeästi minua aktiivisemman roolin: enemmän peittojen heilutusta tiedossa :whistle::D
Jännä nähdä miten D-vitamiini, vattutee ja greippi vaikuttavat. Mies tilasi itselleenkin monivitskut omatoimisesti ja alkoi popsimaan heti tähän uuteen kiertoon :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
@Noups kyllähän mä testin nyt tein ja negaa näytti. Jostain syystä eilisestä asti ollut vahva tunne, että EI ole tärpännyt, joten ei yllättänyt. Heti perään luin toisesta ketjusta äskettäin raskautuneen henkilön viestin, että dpo10 testasi hänkin puhtaan negan, ja saman tien taas toiveet katossa :oops:
 
@Wintersun, mulla on kierron pituus 22-23pv, tai ainakin oli ennen raskautta ja keskenmenoa.
Nyt kaavinnan jälkeen meni 30pv menkkoihin. Testasin ovisplussan toissa lauantaina(ei ollut yritystä, koska se oli "kielletty" ennen ekoja menkkoja) eli luteaalivaihe oli vaan 10-11pv o_O Nyt pitää alkaakin tikuttelemaan jo varmaan kp6 että ei mee ohi :LOL: ja ehkä joka toinen päivä yhdyntä menetelmä on myös aika hyvä :D
Mulla on tänään lääkärin soittoaika, kun hb oli laskenut 94 :poop: sehän ei ole ollenkaan hyvä raskaushaaveiden kannalta. Aloitin kyllä heti raudan ja c-vitamiinin ja normaalit d-vitamiini ja foolihappo menee myös. Greippimehuakin olis :LOL:
 
@Miina- samat fiilikset. Turhauttavaa. Mut ihana kun sun mies aktivoitunut.(y)
Mä kans vannoin että tee,mehu ja muut käyttöön tässä kierrossa...Mutta tää alkukierto jotenkin passivoi ja jäänyt ottamatta. Josko ryhdistäytyisi(n)
Etenkin kun useampi yrityskierto niin motivaatiota kaiken kokeilemiseen luulisi olevan.
Miten taistella sitä vastaan että jos ei onnistukkaan:unsure:..on tosi vahvana ja pistää mielen mustaksi. Kai tämä kuuluu tähän tylsään kierron vaiheeseen...on vaan kierto kierrolta masentavampaa.
Ja tässä kierrossa tajusin luteaalivaiheenkin lyhentyneen. Onko kellään tietoa mikä on liian lyhyt raskautumista ajatellen? kokemuksia?
 
@Momon ota ihmeessä käyttöön, musta tuntuu että greipillä ainakin on jo vaikutusta vaikka kp 2 aloin juomaan :) voin vaan kuvitella miten turhauttavaa on odotus kun menee aina vaan pidemmälle. Oliks sulla ennestään lapsia? Onko niiden yritys ollut kuinka pitkä.
Jotenkin mulla on semmonen fiilis et tää kierto menee pipariks ja ehkä sitten yk3. Ainoo syy tähän on se et molemmat lapseni on tärpänneet yk3, tuleva isä on kyllä eri et ei oikein voi sanoo mitään :LOL:

@Helmi30 toivottavasti se plussaksi vielä muuttuisi! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi30
@Miina- ihanaa, että sun mies on noin aktiivinen ja mukana hommassa! :) lievittää omaa stressiä varmasti, kun ei tarvii toisen vitamiineista ym. huolehtia kans, niinkun minä joudun :ROFLMAO:

Mulla on nyt tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä vehnänalkioöljy ja maca, onko muilla kokemuksia näistä? Mulla on ainaki nyt tiputteluvuoto toistaseksi jääny pois, kahdessa viime kierrossa esim. alkoi tiputtelee 8-9dpo. Oon aika varma, että se helmikuinen plussa ei pysynyt kyydissä, kun kohdun limakalvo sieltä tiputteli pois :(

Voi harmi @Helmi30 :unsure: toivottavasti on vaan liian aikaista ja kääntyisi plussaksi! testaatko milloin uudelleen? Mä oon täällä nyt ihan kysymysmerkkinä, luulin et testin teko antais varmuutta johki suuntaa eikä tarvis loppupäivää miettiä. Mutta: ihan kuin siinä maaaailman haalein viiva ois :eek: tein herkän testin, jolla oon monesti myös negaa testannu ja tuollaista ei oo sillon näkyny. En harmi kyllä saanu kunnolla kuvaan sitä näkyviin.. Helmikuussa dpo12 sain tolla samalla testillä melko haalean mutta selkeen plussan, liian aikasta varmaan vaan vielä nyt testata, mutta kun ei voi olla testaamatta:ROFLMAO: huomenna aamulla uus yritys.
 
Täälläkään ei itseasiassa päästä yrittelemään tällä "yrityskerralla" lasta, eli tiedossa on, että seuraava varsinainen seuraava yrittäminen menee kesäkuulle. Etäsuhteillaan vielä toukokuu töiden vuoksi. :/
 

Yhteistyössä