.

Onnea Ik, vahvistunut on:love:

Paljon tsemppiä Wintersun(y):love:

W.we,
paljon tärppionnea sinne, hyvältä näyttää

Onko kenellekään tietoa, voiko ihan normi terveyskeskuslääkäri määrätä keltarauhashormoni kokeeseen? Mua mietityttää tuo viime kierron kemiallinen raskaus mikä keskeytyi ihan alussa, kun kaikki on aina pysyneet kyydissä loppuun saakka eli keskenmenoja en ole kokenut, että jos niissä mun arvoissa on jotain häikkää, vai onko se vaan tämä mun ikä:cry:(n) hitsi kun en hoksannut gynellä kysyä:(
 
@Sarianne81 voihan sitä aina kysyä, mutta todennäköisesti siihen ei kuitenkaan heti yhden kemiallisen jälkeen aleta puuttumaan (n) Olen ymmärtänyt, että nämä valitettavasti kuuluu vaan asiaan, vaikka pepusta onkin. En sitten tiedä, että jos toistuu, niin tutkitaanko sitten? Keskenmenojen kanssa ainakin taitaa olla, että jos 3 krt tulee peräkkäin eikä siis siinä.välissä vauvaa, sitten aletaan katsomaan hormonitasoja jne. Joku viisaampi voi korjata, jos kirjoitan väärin :geek: Toki, jos vaivaa, sitten yksityiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
iK
@Siltsu :whistle::whistle: tässä plussan puhaltelua! :love:

Kiitos kaikille! Ihan hurja olo. Voi kun toivon tänne lisää plussia! Kaikille! <3 Ja toivon niin tarrasukkia tälle tyypille. Huolettaa tosiaan vähän kun mulla on enterorokko ja siitä on tietoa vähän joka duuntasn että vaikuttaako vaiko ei. Päätin etten enää etsi tietoa vaan nyt vaan katsellaan miten kaikki sujuu. <3

Mä kyllä vielä testailen ja hengailen täällä, koska te ootte parhaita! <3
 
iK
Joku muuten ihan tässä varmaan viime viikolla mietti että onko se pakollista just tyyliin joka toinen päivä pupuilla, että voiko muuten tärpätä...

Mullahan oli nyt oikea stressikierto. Tämän takia ovis 10pv myöhässä. Seksiä harrastettu tässä kierrossa TASAN YHDEN KERRAN. Enempään ei oo riittänyt voimavarat. Se yks kerta oli torstai-ilta myöhään noin klo 23-24. Ovisplussa tuli testiin perjantaina. Lauantaina aamupäivällä munasolu irtosi varsin kivuliaasti. Että sen tuloksena on nyt ainakin jonkinmoinen tärppi käynyt!

Isoin tekijä mulla tuo oviksen myöhästyminen. Ehti varmaan nyt vihdoin tulla kunnon munasolu ja limakalvo. <3 ja käy miten käy niin ihanaa että ainakin nyt onnistui tärppi! Toukokuussa alkoi meidän yritys toisesta lapsesta. Ei ollut helppo tie kaikkine kuoppineen.
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Moikka!
Oon päälle 3kymppinen ja pitkästä aikaa taas tässä maailmassa. Oon seuraillut teidän keskusteluja ja yrittänyt ymmärtää mistä täällä puhutaan. Tää maailma on mulle vähän vieraampi, oon saanut esikoisen 11vuotta sitten ihan yllätyksenä ja ehkäisystä huolimatta. Nyt ollaan sit ekaa kertaa oikeesti suunnittelemassa raskautumista.
Kierukka otettiin pois jo melkein vuosi sitten, mut sit tuli ylläri kun löytyikin solumuutoksia. Kesällä kävin hoidoissa ja nyt pitäis olla kaikki kunnossa eikä estettä tulla raskaaksi, eli pillerit jätettiin pois muutama viikko sitten. En kyl edes oo mitään kiertopäiviä laskenut tms. (taitaa olla kp15/28) Tulee jos on tullakseen. Toki toivon että mielummin ennemmin ku myöhemmin, mut en vielä oo jotenkin osannut ehkä sisäistää tätä tilannetta.
Saatan tässä siis hengailla nyt vähän taustalla ja opetella termejä (n):ninja:
 
@iK hienosti on vahvistunut, onnea vielä ja tarrasukkia :barefoot::love:

Täällä kp27/28 nyt ja jännittää   :sick: :) nyt ainaki vielä pysyny menkat pois ja toivon todellakin et ei ees alkais :unsure::LOL:
Kävin illalla yksistään lenkillä ja tuntu hassua nippailua mahalla ja ollu tänään vähän etova olo välillä ja eilen tuntu kipuilua muniksissa et ööh en tiiä mitä sit (n):ROFLMAO:
Sit oon nyt huomannu et parina päivänä on pissa ruvennut haisee voimakkaalta, netissä luin jostain et vois muka olla raskausoire?!  saapa nyt nähä jos huomenna testailis..
 
TOIVEENA VAUVA 2019

24.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Papupata12.............kp 49/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 44/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 39/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 34/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 33/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 33/33..............yk 3
Tiutau13..................kp 32/26-33.........tjot
iK.............................kp 31/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 31/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 29/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 28/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 26/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 26/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 26/26..............yk 4
Lillium.......................kp 25/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 24/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 23/28-32........yk 2
Cara-mel..................kp 23/26-28........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 23/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 22/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 22/28.............yk ?
Pioni85.....................kp 22/27-30........yk 4
Laima.......................kp 21/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 21/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 21/32.............yk 2
Miina-.......................kp 20/26-27........yk 8
Chili_........................kp 20/28-29........yk ?
Bubble92.................kp 19/26..............yk 4
StellaMom...............kp 18/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 17/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 17/23-26.........yk 3
Siltsu.......................kp 16/31..............yk 4
Me-Mi......................kp 16/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 15/27.............yk 2
Naissoturi................kp 15/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 14/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 13/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 13/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 12/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 12/33..............yk 11
Marlen.....................kp 11/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 10/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 9/28-32...........yk 3
Luumupuu_.............kp 8/30.................yk 5
Kuuutti.....................kp 7/27................ya 5/18
Neltsuliini.................kp 6/26-29...........ya 5/16
Veeja.......................kp 6/36................yk 2
Hemppanen............kp 4/29.................yk 8
Persikka123............kp 4/28-30............ya 5/17
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
MatildaJ...............dpo 14
Alinah92...............dpo 14
Li88......................dpo 12
iK..........................dpo 11
Cara-mel..............dpo 10
Janskusdff............dpo 9
Bubble92..............dpo 7
Chili_....................dpo 5
Lllariel...................dpo 5
Miina-....................dpo 5
Laima....................dpo 5
Sarianne81...........dpo 4
Siltsu.....................dpo 2
Pillipöllö.................dpo 2
Me-Mi....................dpo 2
StellaMom.............dpo 1-2
Naissoturi..............dpo 1
W.we.....................dpo 1
Vuuti......................dpo -1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5)
 
Mulla ei ole ollut MITÄÄN ovis oireita tällä kierrolla :unsure: yleensä pitää taipua kaksin kerroin kun irtoaa, ja vihloo pari päivää jo ennen, mutta nyt ei tosiiaan minkään lajin tuntemuksia tai limoja näkynyt :eek: testi kuitenkin eilen aamulla ja iltapäivällä räikeän punainen..
 
Mitä vuotoa ? Kyllä mä testaisin.jo dpo10 mut täähä on ihan haluamis kysymys:p

Tänne ei mitään ihmeellistä,munista nippailee eli keltsi siellä touhuaa omiaan. Voi en malta oottaa et pääsee testaan!:ROFLMAO:
Ma ja ti on tullut vaaleanpunaista tuhrua, ti yönä rusehtavaa. Määrältään tilkka :)
Edit.. testi tehty, eikä niin yhtään mitään. One stepin liuska.
 
Viimeksi muokattu:
iK
Huomenta! Aamutesti tehty. Kyllä se viiva sieläkin hsilakasti näkyi ihan tihrustamatta. Mutta mulla kyllä hormonipitoisuus on isompi illalla, ja siksi alotin automaattisesti iltatestailusta. :)

Kukahan joskus postasi tänne semmoisen kaavion, missä oli tehtyjen testien määrä, oliko aamu vai ilta, mikä dpo ja sitten kuinka monta prosenttia näytti vielä negaa tai positiivista kun oli oikeasti positiivinen. Siinä tais olla just että useammin positiivinen näkyi illalla, vaikka se käsitys on että aamulla. Se oli hassua!

@Minic Tervetuloa termiviidakkoon! Kysy vaan heti mikä mietityttää, kaikki ollaan ihmetelty samat termit! tässä muutama:
Kp=kiertopäivä ( kp1 on ensimmäinen vuotopäivä)
Dpo= Days past ovulation eli montako päivää on ovulaatiosta
Dpo-1 = ovulaatiota edeltävä päivä, usein tällöin ovulaatiotesteissä jo ns. ovisplussa
Dpo0 = ovulaatiopäivä
Dpo1 = päivä ovulaation jälkeen jne..
Luteaalivaihe = päivien lukumäärä ovulaation ja uuden kierron alkamisen välillä. Jos menkat alkaa esim dpo11 niin luteaali on ollut 10. Sen kai pitäis olla yli 10 tai 11 että nuoriso ehtis kunnolla kiinnittyä.

Nämä tuli äkkiä mieleen!:D
 
@Minic Tervetuloa :) Mä olin kans aluks täällä ihan ihmeissäni et mitä nää termit on, mut kyl ne selvii ja kysyä saa, kyllä joku täältä osaa kertoo(y)

Mulla nyt menossa kp14 /30 ja ovis kolkuttelee kehon tuntemusten perusteella, tikut unohdan tässä kierrossa. Onko muilla jo kaappien kätköissä vauvan vaatteita ym ihania vauva juttuja? Mulla alkaa olla jo parin muksun verran vaatteita, koska vaan ne on niin ihania:barefoot: Huomaan oviksen aikaan et rupeen kattelee pikku vaatteita enemmän ja toinen hetki kierrosta on se kun menkat alkaa, silloin harmistuneena menen rauhoittumaan kirpparille ja mukaan tarttuu usein lohdutus bodeja:ROFLMAO:
 
@iK Oon kyllä niin onnellinen sun puolesta. :love: Toivon valtavasti, että pieni tarraa oikein urakalla kiinni ja saat pienen vauvan ensi kesän lopulla syliin :love:

@Ilonetsijä Voi kyllä! Kuulostaa tuo vauvanvaatteiden hamstraus tutulta! :D:D Pari laatikollista kaikkea ihanaa pientä, mitä kirppareilta on löytynyt. Uutena en ole vielä sortunut ostamaan. :sneaky:

@Cara-mel Tuo vuoto kyllä kuulostaa mun korvaan lupaavalta. Voihan olla, että ei vielä näy? (y)

@W.we Mullakin tämän kierron ovisoireet ei olleet kyllä yhtään paikallistettavissa. Ennemminkin ollut sellainen hyvin poikkeava kierto :D Lämmöt elää omaa elämäänsä ja limoja ja vuotoja ihan yllättäen... rapsutteluja ja niin edelleen. :sneaky:

@mimmik Ooo! Kuulostaapas lupaavalta (y) Toivotaan, että nippailut enteilee hyvää :love: Koska meinaat testata?

Itseäni vähän mietityttää, onko tämä sittenkään se THE kierto. :cautious: Nyt Tämän viikon jomotellut, kuten menkat tykkää vähän etukäteen jomotella. (n) Se lima oletettuna kiinnittymisenä vaan mietityttää. Olisi ollut niin oikeaan aikaan.. Jos ei joku tarrannut silloin kiinni, niin mitä se sitten oli :cry:
 
Oon höpöttäny varmaa taas ihan liikaa kotona kuinka paljon haluan vauvaa kun eilen koitettiin pupuilla ni kävi vähän onnettomasti..Kuulemma mahdoton suoriutua ku kauheet paineet. Ja myönnän et ne on kyllä ihan mun liiallisten höpinöitten ja innostumisen tuotusta..Onks kellekkää muulle käyny nii et hommasta tulee vaa ihan suorittamista ja se toisesta nauttimine katoo ku ajatukset on vaa lopputuloksessa (n)
 
Täällä menossa dpo 5. Vatsa on ollut jo viime viikosta jotenkin sekaisin, närästää ja vahvat maut ei sovi. Johtuu kyllä varmaan enemmänkin stressistä, koska tää alkoi jo ennen ovista, mut yritä tässä nyt sitten erottaa mikä on mitäkin... (n)
 

Yhteistyössä