.

Täällä hyvällä fiiliksellä ainakin vielä kun menkkoja ei oo tullu :) toivottavasti vaan ei alakkaan..
Eilen on ollu valkovuotoo ja kirkastakin  (n) :) mulla flunssanen olo vielä ja ku yskii tai aivastaa niin tuntuu repäsykivulta :sick:
Testin tein mutta taas vähä outo olo, kun ihan tihrustamalla näin muka haamujen haamun tai jonkun viiva paikan siinä toivottavasti en kuvittele  :eek: :unsure: päätin että vois testata ehkä vielä illalla tai sit joku muu päivä ellei nyt vuoto sitten ala. Välillä vähän etova olo ja eilenkin oksetti illalla mut en oksentanu ja yöllä piti käydä vessassa..
Jännä kyllä ettei oo ollu kauhisti mitään menkkajomoja, välillä mahaan koskee vähän mut menee nopiaa ohi :eek:
 
@Miina- Joo mä kans etukäteen stressaan, että miten kaikki koulumatkat yms tulee sujumaan ens syksynä.. Itsellä vielä vuorotyö, mikä tekee omat hankaluutensa.. Aamuvuoro alkaa jo seitsemältä ja iltavuoro loppuu 21.30 :confused: Vauva oli mun ratkaisu, miksei asiat mee niin kuin itse ajattelee? :whistle:

@iK Onnea! Toivottavasti pieni pysyy matkassa :love:

@Minic tervetuloa! (y)

Omaa: Kp33 menossa, eikä mitään oiretta kuukautisten lähestymisestä.. Raskaustestinkin tein muutama päivä sitten varuiks, mutta oli negatiivinen. Kuinkahan pitkä kierto tästä oikeasti tulee.. :cautious:
 
Korjaus mun dpo:hon, ovisplussa tuli räikeänä ma/ti joten nyt on dpo 1/2. Ei ollut se aikaisempi vahvempi mutta ei vahva viiva se oikea ovispäivä. Nyt oli siis maanantaina selkeästi vahvempi viiva ja eilen tiistaina oli sellainen saman vahvuinen. Jossain luin ettö ovis voi olla 12-48h eli 2 päivää vahvana on ihan normaalia tämän mukaan. Pupuiltiin maanantaina, eilen sanoin miehelle että pidetään välipäivä, vain siksi että hän ei varmaan jaksa enää kohta. Jos se siitä jäi kiinni, niin sitten jäi. Tuurillahan se muutenkin on että jaksavatko pojat uida ja kaivautua, sitten vielä tuurilla on kyse että onko se limakalvo liian ohut/paksu vastaanottamaan munasolua jne jne. Mun seesteinen olo kertoo että tämä ei ole THE kierros kuitenkaan. Ja vähän toivonkin ettei tule tällä kierrolla niin pääsis ehkä katsomaan konserttia heinäkuussa ja juhlimaan juhannusta mökille :) mutta, ei sitä ikinä tiedä. Ehkä kun nämä ovat mulla takaraivossa positiivisena puolena jos ei tule raskaaksi tällä kierrolla niin ei pety yhtä paljon kun kuukautiset tulevatkin :)
 
Oon höpöttäny varmaa taas ihan liikaa kotona kuinka paljon haluan vauvaa kun eilen koitettiin pupuilla ni kävi vähän onnettomasti..Kuulemma mahdoton suoriutua ku kauheet paineet. Ja myönnän et ne on kyllä ihan mun liiallisten höpinöitten ja innostumisen tuotusta..Onks kellekkää muulle käyny nii et hommasta tulee vaa ihan suorittamista ja se toisesta nauttimine katoo ku ajatukset on vaa lopputuloksessa (n)
Meillä välillä keskustellaan sillai että otetaanko pikaset, ja se ei aina ole nautinto sillai 100% kyllä. Mutta hauskaa puuhaa aina. Tärkeämpi osuus on se että mies tulee, ja minä yritän aina stimuloida hänen nautintoa vaikka itse olisi väsynyt eikä jaksa keskittyä omiin orgasmeihin. Jos hän haluaa että minä tulen niin hän kyllä tekee sitä selväksi että tänään keskitytään sinuun! Pakkopullaa se ei ole, mutta eihän se ole sitä samaa mitä alkuhuumassa joskus oli.:) Meille lopputulos tulee jos on tullakseen, ei meillä kiirettä ole mutta työelämän takia se ois kiva päästä pois täältä kyllä!:poop::LOL:
 
Huoh ku alkaa nyt turhauttaa tämä oviksen metsästys. Ei taida Flo nyt ennustaa oikein, koska huomenna pitäis olla ovis eli eikös tänään pitäs ovisplussa tulla? Nooo, onpa tuolla vielä 7 ovistikkua oottelemassa ja löysin myös saman verran one stepin raskaustestejä, vaikka luulin ettei niitä enää olis yhtään. :whistle: Mutta niin, aiemmissa kierroissa mulla on kyl tuntemusten perusteella ollut aikainen ovulaatio, mutta ku oon tota macaa syönyt, niin jos se säännöllistääkin mun kierron ja siks oviskin tulee myöhempään.. Toivossa on hyvä elellä. :D
 

Attachments

Oon höpöttäny varmaa taas ihan liikaa kotona kuinka paljon haluan vauvaa kun eilen koitettiin pupuilla ni kävi vähän onnettomasti..Kuulemma mahdoton suoriutua ku kauheet paineet. Ja myönnän et ne on kyllä ihan mun liiallisten höpinöitten ja innostumisen tuotusta..Onks kellekkää muulle käyny nii et hommasta tulee vaa ihan suorittamista ja se toisesta nauttimine katoo ku ajatukset on vaa lopputuloksessa (n)
Meillä vähän samaa, ehkä ongelma on se et mä oviksen lähettyvillä metsästän sitä suoritusta mieheltä. Molemmat silloin kyllä tietää mikä se pointti siinä pupuilussa on, ja mies joutuu usein "ottaa taukoo ja alusta" koko homman. Tunnen itseni kamalaksi siittiöiden jahjaaja naaraaksi :whistle::ROFLMAO: vaikka kaikella rakkaudella ja lämmöllä miestä kohtelen. Vähän anteeksi pyydellen kerron et nyt tarvis pupuilla ja mies kyllä sen ymmärtää ja haluaa vauvaa yhtä paljon kuin minä. Joten kiltisti hoitaa homman:love: Muuna aikana kyllä meillä rentous ja hauskuus seksissä pysynyt yllä, kun ei oo mikään pakkoseksi tilanne.
 
@toivojatintti Mä oon yrittänyt olla kertomatta miehelle milloin on ovis, etten aiheuta lisäpaineita, mutta kun mies tekee yötöitä ja lähtee yleensä 20-21 välissä töihin, niin arvaa kyllä, jos ehdottelen jotain pupuiluja arkiviikolla. Yleensä ei ehditä hommailla arkiviikolla mitään, koska meillä on kotona joko mun tytär tai miehen pojat ja he menee nukkumaan silloin kun mies lähtee töihin. :cautious: Mutta eilen tein ovistestin ja näytti kahta viivaa, niin oli vaan pakko sanoa miehelle, että nyt pitäis päästä hommiin, joten eikun kylppäriin ja ovi lukkoon...:ROFLMAO:
 
En kyllä luota tohon Flo:hon, varsinkin kun itellä kierron pituus vaihtelee. Flo näytti, että oviksen piti olla viime torstaina, mutta eilen tikuttelin kaksi viivaa. Oma keho kertoi, että nyt saattaa ovis olla lähellä. Vatsasta nippaili ja turvotti sekä limaa tuli.
 
Kokeilen Flo:ta sen takia että siellä voi tarkkailla sitä lämpöä! Muuten se on aika samanlainen kuin muut eli ennustaa ihan oudosti. Joku tais sanoa että jos ottaa Flosta pois se kierron pituus niin se ei ehdota samalle päivälle ovista?
 
  • Tykkää
Reactions: Alviita
Paljon tarrasukkia matkaan @iK :love: vedä paljon meitä mukanasi ;)

Tervetuloa @Minic :)

Täällä dpo 5-6, yksi ihan pimeä ”oire” ilmaantunut: elohiiri tai joku vastaava tärinä suoraan siellä itsessään o_O:LOL: kestänyt nyt 3 päivää.
Selällään makoillessa lievää painetta ja kiristävää tunnetta alamahassa ja nivusissa. Munikset myös jomottelee mutta liittynee kaiketi keltarauhaseen. Tissit ei oo kipeytyneet kuten aiemmissa kierroissa tähän asti.. tänään myös sain osakseni todella epäreilua kohtelua mutta normaalista poiketen olin hyvinkin tyyni.
Toiveikas olo taas ja niin korkeelta taas tiputaan mikäli menkat alkaa. Mutta vielä saa odotella muutamia päiviä :giggle:
Testit tilasin tarkoituksella myöhemmin mutta taitaa silti posti ehtiä liian aikaisin joka tarkoittaa taas liian aikaista testaamista :whistle::ROFLMAO:
 
Ihana kuulla positiivisia uutisia @iK, toivottavasti saat pian kunnon viivat testiin!

Suorituspaineista oli puhetta. Meillä ei onneksi ole hommat tyssänneet niihin paineisiin, mutta kyllä homma välillä vähän suorittamista on. Esikoista kirjaimellisesti tehtiin, naurattaa ihan kun kolme kertaa vuorokaudessa ei riittänyt, vaan yhdessä todettiin että varmuuden vuoksi vielä... Nykyisin ei ihan energiat riitä moiseen. Välillä kyllä vähän käy kateeksi niitä, jotka ihan yrittämättä raskautuvat. Ei sillä, että vauvojen tekeminen ikävää hommaa ois, mutta kyllä mää mieluummin hommailisin ihan vaan romanttisesti fiiliksen mukaan, enkä kalenterista katsomalla.
 
@iK ihanaa, että olet positiivisella mielellä, niin pitääkin! Hyvin todennäköisestihän kuitenkin kaikki sujuu hyvin ja siellä on pieni beibsukka ottanut kunnon alkustartit kasvuun :love: Malttamattomana sitä odottelee omaa plussaa. Nyt dpo5 enkä ole tuntenut juuri mitään oireita vielä. Tainno, eilen kipuili hieman inhottavasti alavatsaa, mutta en ala yrittämäänkään sitä mielessäni kiinnityskivuiksi :LOL: On niin hektinen viikko ja hyvä vaan, yhtään testiä ei ole vielä odottamassa ja hyvä sekin niin :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
:LOL: Havahduin viime yönä unesta johonkin vatsassa tuntuneeseen tuntemukseen ja ajattelin "no nyt se tapahtui". :LOL: En sitten tiedä kuvittelinko tunteneeni oviksen vai hedelmöittymisen. Harmi vaan ettei ollu kumpikaan. Tänään kuitenkin huimaa vauhtia tummeni viivat ovistestissä. Ylin on klo 7, keskimmäinen 17 ja alin 20. Kuvassa eivät ole yhtä vahvat kuin oikeesti, tulkitsisin plussaksi. Joten huomenna dpo 0.
Eilen ja toissapäivänä pupuiltiin, tänään välipäivä, huomenna täytyy taas yrittää vielä varuilta.
 

Attachments

Suorituspaineista oli keskustelua. Meillä ensimmäiset kierrot mies eli hyvinkin mukana ja näytin testejä, kyseli missä mennään ja koska olisi hyvä yrittää ym. Huomasin että vaikutti aikalailla meidän pupuiluun kun oli ”pakko” harrastaa, usein jäi niin sanotusti kesken.
Sitten pikkuhiljaa hiipui hänen ”kiinnostus” ja viimeinen isku oli nuo testitulokset. Nyt kahteen kuukauteen ei ole puhuttu yrittämisestä tai mistään vauvoihin liittyvästä :( edes edellisistä menkoista hän ei tiedä koska alkoivat. Yritin viritellä vähän keskustelua kun englannin hovi julkaisi vauvauutisen mutta turhaan.. ainoa mitä kahteen kuukauteen on kommentoinut oli viikko sitten yhden pupuilun aikaan: ”oletko taas laittanut sitä litkua” eli siis preseediä :cautious::D hän kuitenkin tiedostaa milloin ovis on kun hyökkään kimppuun ja nykyisin ei niin pakkopullaa ole, kuitenkin monesti miettii et onko tää yritys hänelle edelleen ok.. :unsure:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

25.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Papupata12.............kp 50/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 45/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 40/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 35/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 34/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 34/33..............yk 3
Tiutau13..................kp 33/26-33.........tjot
iK.............................kp 32/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 32/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 30/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 29/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 27/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 27/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 27/26..............yk 4
Lillium.......................kp 26/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 25/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 24/28-32........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 24/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 23/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 23/28.............yk ?
Pioni85.....................kp 23/27-30........yk 4
Laima.......................kp 22/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 22/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 22/32.............yk 2
Miina-.......................kp 21/26-27........yk 8
Chili_........................kp 21/28-29........yk ?
Bubble92.................kp 20/26..............yk 4
StellaMom...............kp 19/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 18/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 18/23-26.........yk 3
Siltsu.......................kp 17/31..............yk 4
Me-Mi......................kp 17/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 16/27.............yk 2
Naissoturi................kp 16/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 15/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 14/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 14/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 13/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 13/33..............yk 11
Marlen.....................kp 12/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 11/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 10/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 9/30................yk 5
Kuuutti.....................kp 8/27................ya 5/18
Neltsuliini.................kp 7/26-29...........ya 5/16
Veeja.......................kp 7/36................yk 2
Hemppanen............kp 5/29.................yk 8
Persikka123............kp 5/28-30...........ya 5/17
Cara-mel.................kp 1/24-28...........yk 3
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
MatildaJ...............dpo 15
Alinah92...............dpo 15
Li88......................dpo 13
iK..........................dpo 12
Janskusdff............dpo 10
Bubble92..............dpo 8
Chili_....................dpo 6
Lllariel...................dpo 6
Miina-....................dpo 6
Laima....................dpo 6
Sarianne81...........dpo 5
Siltsu.....................dpo 3
Pillipöllö.................dpo 3
Me-Mi....................dpo 3
StellaMom.............dpo 2-3
Naissoturi..............dpo 2
W.we.....................dpo 2
Vuuti......................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä