Toiveena vauva 2019

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Wintersun, 17.03.2018.

1. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    @neilikkaruusu Itse heitän alushousut jalkaan joissa on pikkuhousunsuoja ja hetken siinä pidän jalkoja seinää vasten 15-45 min että valuisivat sisällepäin :D

• Tykkään Tykkään x 2
    • Hauska Hauska x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 09.10.2018
  2. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    Mun pelastus on ollut vessa makuuhuoneen yhteydessä, lyhyt matka juosta :ROFLMAO::LOL: voin kyllä samaistua tuohon ajatukseen!

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  3. Appelsiiniomena

Appelsiiniomena Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    167
    @neilikkaruusu meillä on aina pikkupyyhe sängyssä valmiina sitä varten, tosin makoilen itsekin 30-60 min jalat ylhäällä sängyssä ennen kuin nousen :)

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  4. Persikka123

Persikka123 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    52
    • Tykkään Tykkään x 3
    • List
  5. Tiinaliina1

Tiinaliina1 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    Multa jäi noita one stepin ovisliuskatestejä kaappiin muutamia ja voisin lahjoittaa ne seuraavalle jos joku halajaa?

6. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    Tuttu valkoinen ruutuhan sieltä pamahti (n)
    Ei muuta kuin vuotoa odottamaan huomiselle tai viimeistään torstaille..:poop:

Aina ei vainoo jaksa enää olla positiivinen. Puolivuotta kohta hoitojakin jo eikä mikään vain mene putkeen.. :cry:

Anteeksi avautuminen, hieman vain paha mieli mutta aamuun mennessä olen varmasti jo toipunut tästä

7. maris39

maris39 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    20
    Sama juttu täällä ei aina jaksa olla positiivinen. Joko Mulla on ihan kauheat pms oireet tai olen raskaana. Saan ns itkuraivo kohtauksia testit näyttää negaa ja menkat ei ole myöhässä. kun kierto on 24-28 pvä. Nyt menossa 26 pvä.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. tupsahus

tupsahus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Ite en oo jalkoja nostellut kattoa kohti jälkikäteen, oisko tästä jotain hyötyä? pitää varmaan ottaa käyttöön jatkossa.

@neilikkaruusu meilläkin pyyhe tätä varten, jos ei oo pyyhettä ollut lähellä niin oon sit kääntynyt kyljelleen jalat tiukasti yhdessä ja tavara pysynyt sisällä paremmin silloin ja sit juoksulla kylppäriin. Tai sit on vaihdettu lakana.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  9. Appelsiiniomena

Appelsiiniomena Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    167
    @tupsahus no mä ainakin ajattelen että enemmän pääsee siittiöitä matkaan kun hetken makoilee aloillaan eikä tavara heti valu ulos, en sit tiiä hyödyistä oikeasti. :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  10. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    @tupsahus minä olen tehnyt niin vuodesta 2015, eikä ole raskautumiseen ollut apua, mutta vessaan ei tarvitse niin nopeaan juosta :D

11. Rosmariini86

Rosmariini86 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    75
    No voi pööööhh täällä meinaa plussat muuttua joksikin ihan muuksi :( pahoittelut kemiallisista!! Ja tsemppiä kovasti seuraavaan kiertoon :love:

Tää ei anna mun tägätä nyt ketään (n)

Yleisesti sitten...
    Mikä on Flo sovellus? (Joo voin goglaakkin sen :D)
    Ja se maca jauhe? (n)

Toi hommailu ilman kumia on kyllä sotkuisaa :confused: meillä mies nakkaa yleensä omat boxerit mulle ja heti meen suihkuun niin ei ehi valua :ROFLMAO: toi pikku pyyhe ois varmaan aika kätevä :p (y) sitte ku sitä bebeä aletaan yrittää niin käväsen ehkä super pikaa suihkussa ja koivet kohti kattoa tai sitten vaan pikkarit jalkaan ja heti koivet kattoon.... Oon ollu tärppi kerroilla 15-20min vaan silleen koivet katossa ja silloin onnistanut :rolleyes: varmaan sen parempi mitä kauemmin jaksaa olla (y)

En malta odottaa että pääsen metsästään ovista :barefoot::geek: se ei kyllä oo mulla mikään itsestään selvyys että näkyy ees tikuissa (n) mutta kai mää ovuloin ku nuo isommat muksut on olemassa :rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. Keijukuningatar

Keijukuningatar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    26
    @Siltsu olen pahoillani :cry:

@W.we tsemppiä, aina välil tuntuu ettei mee nallekarkit tasan:(

@rosemarie hieno +:love:

Ja @Alinah92 onnea huomiseen <3

Täällä ovistestailut aloitettu eilen kp6 ja oikein musta viiva ovis+. Juu u.. tänään onneks nega, just ja just. On vaan niin sekasin kierto ja testejä lyötyy niin oon testaillut.. vähän turhauttaa KAIKKI, tuntuu ettei tässä kuussa (tai ovis voi olla vaikka ensikuussa... ) tule edes hyödynnettyä ovista kun mies haluaa tjottailla eikä halua kuulla oviksesta. Ja siis seksiä on spontaanisti valehtelematta niin harvoin että itkettää.. no mutta aina ei voi voittaa. Musta vaan outoo mieheltä puhuu vauvasta jos sitä ei edes yritä tehdä.

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  13. Rosmariini86

Rosmariini86 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    75
    Mitääää eikö sillä koivet kattoon menetelmällä ookkaan mitään virkaa ...:eek: oon aina ihan luullu että se oikeasti auttaa :oops:

Keijukuningatar: ei munkaan mies halua kuulla mitään ovis juttuja tai "vauva teko" juttuja tai muuta höösäystä ihmeemmin vaikka haluaa vauvan... Ja mää haluaisin tikuttaa ovista ja testailla heti aikaisin jajaja mutta en sitten viitti miehen kuullen enkä nähden näitä juttuja ettei sillä alkais ahdistaa :cautious::barefoot: se kuitenkin haluaa "harjoitella" "vauvan tekoa" :whistle: onneksi... ja kyllä se liukkaudesta tietää milloin mulla ovis (kuten itekkin vaikka tikkuun se ei aina tuu näkymään) mutta kai se sitten omalla tavalla ressaa tai tulee paineita tai ei halua että seksi on pelkkää vauvan yritystä :unsure:

14. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    Molemmista lapsista oon makoillu jalat kohti kattoa ja tärppi käynyt yk 3 molemmissa, tosin nytkin olen 8 kuukautta makoillut eikä tulosta :oops: eri mies ja hänellä todettu hieman heikentynyt hedelmöityskyky.

15. Alinah92

Alinah92 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    135
  16. Emppu-93

Emppu-93 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    17
    Onko täällä kenelläkään tullu hiivatulehdusta heti kun alkanut vauvaa yrittämään tai ylipäätään nyt yrityksen aikana herkästi? Meillä siis oli ehkäisynä pelkkä kortsu ja se kun jätettiin pois nii mähän sain heti ekalla kierrolla hiivatulehduksen oireet ja jotka sitten katosivat menkkojen tultua. Toivottavasti ei ole joka kierrolla nyt sama ongelma.. tosin nyt kun menkat ohi ja ollaan jo yhdynnässä oltu ja ensi viikolla pitäisi ovuloida, mutta jostain syystä miehen sperma kirvelee/tuntuu ikävältä alapäässä. Kuuluuko tämä jotenkin hiivatulehduksen jälkeisiin oireisiin vai mistä voisi johtua? Tuntuu ikävältä ryhtyä edes petipuuhiin kun tulos on ikävä kirvely..

17. maris39

maris39 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    20
    Mites greippimehu? Parantaako se mahdollisuuksia? Vai onko ns kaupunki legendaa? Tietääkö joku miten karpalomehu vaikuttaa? Eikös molemmissa ole hiukan samaa? Tykkään juoda karpalomehua päivittäin.

18. tupsahus

tupsahus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    @maris39 karpalomehu auttaa ainakin pissatulehdukseen. :D

19. Sennay

Sennay Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.03.2012
    Saadut tykkäykset:
    80
    Anteeksi pikainen omanapa: terkkari soitti tänään, ettei progesteroniarvot olleetkaan todellakaan ok luteaalivaiheen arvoiksi (mulla vain 0,61, kun pitäis olla väh. 8,7) . Toki sen jo tiesinkin. Aloitin nyt sitten sen Terolut-kuurin. Sitäkään ei enää saanut kuin 30tbl pakkauksessa, koska 14tbl pakkauksen myynti on lopetettu. Siis munhan piti aloittaa eka 10pv:n kuuri ja sit perään kolmen kuukauden kuuri aina kp 16-25 (normaalisti kp15-24), mikäli kierto lähtee käyntiin. Jos en kuulemma näiden kolmen kuukauden aikana tuu raskaaksi, tekee lääkäri lähetteen lapsettomuuspolille. Että näin. Mut saa siirtää takas taustalle kierrottomana.

Mutta positiivista. Avokki kosi tänään. :love:

20. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    Noista sotkuista tuli mieleen se kun itse oon tässä viimeaikoina lähtenyt useammankin kerran pikkuhousunsuoja housuissa hoitaan asioita, kun en oo halunnut hommien jälkeen käydä suihkussa ettei vaan mee tavaraa hukkaan. :ROFLMAO:
    Uskon jotenkin myös vanhaan myyttiin siitä, että nainen tarvitsee orgasmin tullakseen raskaaksi. Kuulemma tällöin kohtu on vastaanottavaisemmassa tilassa. :whistle:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  21. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    Mä olen myös kokeillut tätä orgasmia (tosin musta tuntuu että olen jo kaikki macat, mehut ja raskausvitamiinit kokeillut) :D
    Miehellä menkoista ovuun saunakielto, seksiä, koti-inssiä..
    Seuraavaksi ehkä se keinohedelmöitys sitten (y)
    Ei varmaan muuten olisi näin ahdistavaa kun ikääkään ei ole kuin se 25, mutta tunnen itseni vaan rikkinäiseksi ja huonoksi vaimoksi, kun en miehelleni voi antaa lasta :unsure:
    Kerran seisoin käsillä seinää vasten 20min jotta tavara valuu varnasti oikeaan suuntaan o_O

22. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    Hahaha, toi käsilläseisonta on kyllä jo totista yrittämistä! :D

En kyllä tiedä miten sitä itse osaisi käsitellä tuollaiset lapsettomuuteen liittyvät negatiiviset tunteet ja ahdistuksen. Tuskin ainakaan hyvin.Kuulostaa kyllä siltä että kaikki kikat on kokeiltu. Ootteko siis olleet jo jossain hoidoissa? Lähipiirissä on useammallakin parilla hyviä kokemuksia hoidoista, nopeasti on tärpännyt niiden avulla. Toisilla jopa ongelma korjaantunut pelkästään jollain ovulaatiota auttavalla lääkkeellä, toisilla taas vaadittu inssi.

23. vuuti

vuuti Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.01.2014
    Saadut tykkäykset:
    102
    Tsemppiä huomiselle @Alinah92!

Onnittelut kosinnasta @Sennay !

Pahoittelut @StellaMom ja @Siltsu , onnea uuteen kiertoon!

Täällä finnejä leuassa ja monta päivää ollut arat rinnat. Perjantaina pitäis alkaa menkat, ei oo minkäänlaista tunnetta raskautumisesta.

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  24. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    @Maya123 Joo ollaan yksityisellä Felicitaksessa oltu nyt alkukesästä asti, mulla siis toinen torvi ei toimi lähes ollenkaan :cry:(n)
    Kallista kyllä tää vauvan yrittäminen tällaiselle pienipalkkaisille...

Sitä en oo kokeillut vielä et oisin täysin stressitön... tarttee varmaan jotain pilatesta ja joogaa kokeilla :confused::ROFLMAO:
    Stressaamattomuus ei ole mun vahvuuksia!

25. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    No ei se kyllä halpaa ole varmasti. Mitenkäs julkisella puolella, onko siellä halvempaa vaikka jonot onkin tietenkin pidemmät? Tuo stressi on kyllä oikeasti sellainen mikä vaikuttaa raskautumiseen, eli kannattaa kokeilla jos jooga tai esim. joku mindfulness auttaisi sen lievittämisessä. Ehkä joku hidastahtinen lämpöjooga vois olla hyvä. Ja mindfullnesiin löytyy paljon kirjoja + cd-levyjä joiden avulla sen voisi ottaa osaksi ihan jokapäiväistä elämää.
    Vaikka helppohan se on sanoa että ei pidä stressata. Itse stressaisin kyllä varmasti kanssa, ei sitä osaa lakata miettimästä sitä mitä toivoisi elämässä kaikkein eniten.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri