.

Oon koittanut pysytellä taustalla kierron tylsässä vaiheessa jotta saisi ajatuksia muualle, mutta välillä oon käynyt lueskelemassa. On pitänyt mm. käydä kurkkimassa miten @iK haamu vahvistuu, ja hyvinhän se, tuo paljon iloa ja positiivisuutta tänne ketjuun :love::love:

@Wintersun Sinulle iiiiisot tsempit ja toivon tosi paljon että hoito osoittautuu tehokkaaksi ja pääsisitte tekin pian piinailemaan tosissanne. <3

@W.we Multa on mennyt jotenkin ohi tai sitten en oo vaan sitä sisäistänyt, että teilläkin jo noin pitkä yritys takana :( Toivon myös sinne ihan hirveästi voimia ja plussatuulia!:love: Ihan varmasti tulee välillä luovuttanut olo, ja se on ymmärrettävää. Kumpa odotus palkittaisiin pian <3
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@peanut_butter joo, meillä lukee tuolla yk6 mikä on kuudes kierto alkukesästä alkaneista hoidoista. Alku oli ensin sellaista tulee jos tullakseen, sitten vähän tikuttelua ja hetken taas kunhan vaan ollaan omalla painollaan ja katsotaan tuleeko plussa jos ei ovisstressata..
@Wintersun kiitos tuesta ja tsemppiä teille. Tuntuu aika turhalta kitistä, kun uskon että teillä vielä pidemmän yrittämisen aikana monta turhautumista tullut vastaan ja minun lapsettomuus diagnooseissa vain jälkitila merkintöjä.

Plussa onnea kaikille! :love:
 
Wintersun, paljon tsemppiä..toivotaan että kaikki menee hyvin:love:

W.we, ymmärrän sinua, kyllä tässä toivo meinaa välillä loppua. Tosin me vasta yrityksen alussa..mutta tottakai olen miettinyt että entä jos emme saakaan yhteistä lasta:( toivotaan että tämä on teidän onnistumiskierto:love:

Täällä eletään oireetonta aikaa, lähipäivinä pitäisi olla mahdollinen kiinnittyminen, mutta oireita en aio kytätä.
Huomenna käyn viimeisen kerran isääni katsomassa ja hautajaisetkin pian:cry:
Täällä mies innokkaasti mukana myös oviksen etsinnässä ja voi sitä iloa kun hymynaama tuli:love:

Ik, hienosti vahvistuu, nyt vaan nautit raskauden ihanasta tunteesta.

Miinalle myös tsemppiä, kuulostaa hyvältä:love:

Beanut butter,
halusit myös tietää toistuvista kemiallisista ja keltarauhashormonista. Lääkärin kanssa eilen juttelin puhelimessa. Oli ihana ja ymmärtäväinen lääkäri, hänen mielestä ei tarvitse olla huolissaan, kemialliset on hyvin yleisiä mutta jos toistuvat esim 3 peräkkäistä, voi asia olla hyvä tutkia mistä johtuvat. Tsemppasi ihanasti ja sanoi että meillä on hyvät mahdollisuudet onnistua koska raskaus on alkanut ja itselleni jäi puhelusta todella hyvä fiilis:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@W.we Ymmärrän et usko menee, vaikka itse en ole kokenut noin pitkää taivalta vauva yrityksessä. Musta on ok, että ei aina ole positiivinen, ei kukaan jaksa olla. Silti toivon niin sydämestäni et se vauva onni teitäkin potkaisisi:) Lämpöä sinulle lähetän.

Mä oon päättäny et ovis saa tulla ja mennä miten haluaa ( ehkä kadun sitten kun lasken dpo päiviä ja ei ole tarkkaa tietoa:whistle:) mut nyt näyttää hyvältä mallilta pupuilu ajankohdat, kun vielä huomenna ainakin on lempeä. Niin aattelin olla tikuttamatta ovista, ihan poistaakseni tressiä jota se tuottaa. Hyvin sen suhteen on mennyt, et ei oo ees poltellu testit laatikossa. Mulla on niin tasainen kierto ja ovis kertoo kyllä itsestään kehon tuntemusten kautta. Nyt tunsin pitkästä aikaa oikeassa munasarjassa elonmerkkejä ja luulen sieltä munasolun irtoavan. Vielä ei ole megalimoja tullut, et huomenna ehkä:)

Kirjoittelin täällä et kävin lääkärissä ja verikokeita otettiin, kaikki oli siellä ok ja puhelinajalla lääkäri määräs vielä kilpirauhas kokeet, on se hyvä et tutkitaan, tuntuu et tämä tk lääkäri on ottanut asiakseen katsoa et kaikki on hyvin, usein vaan kun määrätään särkylääkettä ja seurataan. Luulen et oireet joita on ollut ja jotka on nyt onneks vähenemään päin, johtui ihan vaan tressistä.

Tsempit kaikille omaan tilanteeseen, vielä on aikaa tässä kuussa saada plussia(y)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@iK toi vasta piinojen piina onkin! Mä ajattelin testata vasta joskus just menkkojen aikaan tai pari päivää ennen. Kamalaa varmaan piinailla viivan vahvistumista.

@Wintersun Tsemppiä toipumiseen! Toivottavasti tämä olis ollut viimeinen kerta.

@W.we teillä on pitkä taival yrityksessä, ei tohon oikein sanat auta helpottamaan oloa. Mulla ensimmäistä raskautta yritettiin vuosi luomusti ja vuosi hoidoilla. Joka kuukaus oli pettymys. Se on pitkä aika odottaa jotain niin paljon. Toivon teille sitä parasta mahdollista loppua tähän tarinaan<3

Tänne ei kummempia. Mua nyt vähän hämää toi ovis. Oon siis aika varma, että tunsin sen silloin maanantai illalla. Mut nyt mulla on nännit tullut kipeiksi mitä tapahtuu joskus hieman ennen ovista(n)
Ajattelin, et olisin ostanut testejä, mut samapa tuo. Ovis tulee viimeistään viikonloppuna jos toi alkuviikon jomotus oli vaan false alarm.
 
Moikka pitkästä aikaa! Oon ollut tän kierron hiljainen palstalla, kun alkoi jotenkin stressaamaan tää koko yrittäminen ja tää palsta ei yhtään auttanut asiaan. Ihanaa nähdä kuitenkin, että plussia on tullut useita. Se luo uskoa meille muillekin. ❤ Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, kyllä se hetki teillekin koittaa, haluan uskoa niin. :)

Omaa: Päätin kierron alussa, etten osta ovistikkuja lisää ja käytin jäljellä olevat 3 päivinä, joina ovis on normaalisti ollut. Jäi havaitsematta. Epäilyksiä ajankohdasta kuitenkin on. Greippimehua hörpin ihan mielenkiinnosta. Muuta eroa en huomannut kuin, että ovis joko aikaistui/myöhästyi/jäi tulematta. Sattumaako? Todennäköisesti. Menkkakipuja on joka tapauksessa ollut viikon, että eiköhän ne sieltä saavu taas viikonlopun aikana. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun tsemppiä toipumiseen!
@W.we Teillä ollut todella pitkä aika yrittämisessä, sanat ei edes riitä sanomaan kuinka pahalta tuntuu teidän puolesta. Varmasti tuntuu välillä toivottomalta. Toivon sydämestäni että teillä tärppäisi pian ! :)

Täällä piinapäivät juoksee dpo 10, eikä oikeastaan oireita vieläkään menkkojen tulosta. Testit saapui vasta illalla ja pakkohan se oli testiin pissata :ROFLMAO: Iltapissasta mitä en pidätellyt niin joku viivanpaikka siellä puski, mutta eeei siis mitään. Ovistestin piruuttain aamulla tein ja aika vahvat viivat tuli siihen ei kumminkaan positiivista (n):D
 
Hei kaikille! Liityn joukkoonne, toiveena vauva vuodelle 2019.

Viime vuonna olin täällä toivomassa vauvaa vuodelle 2018 ja semmoinen tulikin ❤ Nyt meillä on toiveena saada pikkusisarus tuolle maailman tärkeimmälle aarteellemme. Kuukautiseni alkoivat juuri ja nyt on yk1 menossa. Itseasiassa piinailemme juuri kp26/28 dpo10. Huomenna olisi tarkoitus tehdä testi, mutta minkäänlaisia oireita ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@Wintersun, toivottavasti et joudu samaan toimenpiteeseen enää koskaan!

Nyt erityistsempit @Wintersun teille, kuten myös teille @W.we. Olette joutuneet odottamaan jo kohtuuttoman kauan.

@Ilonetsijä ja @StellaMom , ihanat miehet teillä! :LOL: Toivottavasti ovat vauvakuiskaajia.

Letroista oli vissiin hyötyä ovulaatioon, kun en oo ikinä vielä kokenut näin julmettuja oireita ovispäivänä. :LOL: Kauhee oli töissä olla kun alapää tuntui koko ajan niin turpealle ja märälle. Iltapäivällä alkoi kunnon mahakivut ja oli suorastaan panemisentuska, jos niin voi sanoa. :ROFLMAO: Nyt jo vähän helpottanut, että ehkä munasolu irtosi jo. Pupuilu hoituu kyllä vasta kohta, kunhan lapset unessa. Edellisen kerran oli toissailtana. Kunpa tärppäis.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom ja Sennay
@Wintersun eiköhän se ole nyt kaikki "paha" pois ja pian pääsette vauvahoitoihin, nyt hirveesti tsemppiä toipumiseen ja tulevaan. Yritä vain olla toiveikas, ihan varmasti on vielä teidänkin vuoro :love: Samoin @W.we paljon jaksamista ja onnea teille, vaatii paljon lujaa tahtoa ja sinnikkyyttä :love: Hehe @vuuti panemistuska on paha :LOL::LOL::LOL: Itellä tänään dpo6 ja joitain tuntemuksia rinnoissa välillä ja alavatsalla, mutta edellisessäkin kierrossa terot aiheutti tissikivut, eli en nyt ole huomannut vielä mitään erikoista. Väsyttää törkeästi, mutta on ollutkin tosi rankka viikko, selittynee sillä :sleep:
 
Niinjoo no yhden oireen voisin mainita, nimittäin tänään purskahdin itkuun, kun kuulin vauvan itkua videolta (työtilanne). Ehkä liittynee nyt asian tiimoilta vain herkistymistä sattuneesta syystä kun toive on suuri :love::) En tiedä muutenkaan, voisiko dpo6 olla jo kiinnittyminen tapahtunut.
 
Kiitos kaikille tuesta :love:
En nyt tiedä mitä täällä tapahtuu, alkoi äsken oksentelu, vaikka ovulaation piti olla jo eilen edellispäivän testin mukaan :eek::sick:
Oltiinkohan sittenkin liian ajoissa liikkeellä kun jo edellisiltana talleteltiin (n)
 
Huhhuh, olipahan urakka lukea kaikki viestit taas kun ollut useamman päivän lukematta :LOL: Onnea kaikille plussanneille :love:

Olen yrittänyt olla stressaamatta ja tänään tajusin että huomenna voisi olla ovis! Unohtanut kokonaan flo:n kyttäilyn ja täällä käymisen. Kierrot tosiaan 28-32 joten laskin että 26.10.-30.10. voisi mahdollisesti ovis olla, flo ennustaa maanantaille (y)
 
TOIVEENA VAUVA 2019

26.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Papupata12.............kp 51/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 46/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 41/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 36/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 35/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 35/33..............yk 3
Tiutau13..................kp 34/26-33.........tjot
Alinah92..................kp 33/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 31/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 30/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 28/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 28/27-30.........yk 4
Beibihaaveilija..........kp 26/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 25/28-32........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 25/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 24/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 24/28.............yk ?
Pioni85.....................kp 24/27-30........yk 4
Laima.......................kp 23/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 23/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 23/32.............yk 2
Miina-.......................kp 22/26-27........yk 8
Chili_........................kp 22/28-29........yk ?
Bubble92.................kp 21/26..............yk 4
StellaMom...............kp 20/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 19/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 19/23-26.........yk 3
Siltsu.......................kp 18/31..............yk 4
Me-Mi......................kp 18/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 17/27.............yk 2
Naissoturi................kp 17/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 16/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 15/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 15/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 14/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 14/33..............yk 11
Marlen.....................kp 13/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 12/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 11/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 10/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 9/27................ya 5/18
Neltsuliini.................kp 8/26-29...........ya 5/16
Veeja.......................kp 8/36................yk 2
Hemppanen............kp 6/29.................yk 8
Persikka123............kp 6/28-30...........ya 5/17
Cara-mel.................kp 2/24-28...........yk 3
Lillium......................kp 2/26-28...........yk 7
MatildaJ...................kp 2/26................yk 5
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92...............dpo 16
Li88......................dpo 14
Janskusdff............dpo 11
Bubble92..............dpo 9
Chili_....................dpo 7
Lllariel...................dpo 7
Miina-....................dpo 7
Laima....................dpo 7
Sarianne81...........dpo 6
Siltsu.....................dpo 4
Me-Mi....................dpo 4
StellaMom.............dpo 3-4
Naissoturi..............dpo 3
W.we.....................dpo 3
Vuuti......................dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt illasta taas ollut pientä jomottelua/pistävää kipua oikealla puolen muniksen kohdalla. Mitähän lie.
En tiiä. Jotenkin on fiilis et ei meille heinäkuista tule.
Se keltarauhanen jomottelee siellä, aivan normaalia. Älä vielä luovuta!

Dpo4 ja kuivaa on. Tissit on arat kuten kuuluukin ja muutenkin hyvä olo. Keltsi jomottelee ja tuikkii (y) menis nyt viikko nopsaa ! En tiedä uskallanko testata nyt ajoissa ees...:unsure::unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Oon huomannut että testailette paljon. Miten nopeesti alatte tehdä raskaustestejä ovulaation jälkeen?
Mun esikoisesta on 11 vuotta, eli en tiedä miten nää on kehittyneet. Miten aikasin on mahdollista nähä raskaus tuloksissa? Odotatteko et menkat on oikeesti myöhässä vai kuinka?
 
iK
1F04BA36-BC83-4A10-8EC6-554761F75D31.jpeg
40AC2A78-812A-424C-9DC6-A42E66051D53.jpeg

Pakko se kai on uskoa että vahvistuu. :love::love: Kyllä mä testaan vielä kun noita on. Mutta iiiiik kai mut voi @Miina- laittaa plussanneisiin.

Kiitos kaikille tarrasukista ja kaikesta!!! Ja nyt hiljaisten kuukausien jälkeen mennään yhdessä ryminällä heinäkuisiin!!! <3
 
@Minic itse aloitan testailun dpo 10, eli kun menkkojen alkuun 5 päivää :)
@iK onnea! ihanaa kun plussa näkyy noin hyvin :love:

Itse testasin tänä aamuna, dpo 11 ainakin luulisin testi nega ellei viivanpaikkaa lasketa. Jotenkin silti ensimmäistä kertaa vahva tunne että plussa tulee vielä :D(n)... ärsyttävää. Menkkoja flo ennustaa ensi viikon keskiviikolle
 

Yhteistyössä