.

Siis mitä tää nyt on! Limoja Tänään, mut ei muit selkeitä oireita! Ovisestit negoja. Voiks greippi lisätä oireita ja limoja näin ennakkoon? Nyt siis kp 11 - puuhailemaan päästään vasta su, antaisin mitä vaan et ovis menis nyt tän ja huomisen yli!
 
@lilia88 Mene ihmeessä vaan gynelle, mäkin kävin viime kesävä ihan sillä ajatuksella oviksen aikaan että haluan nähdä tapahtuuko mitään. Gynellekkin tämän kerroin ja ei yhtään ihmetellyt. Ja olihan se ihan mielenkiintoista nähdä sillä ultralla ne omat lähes kypsät munasolut, kyllä, molemmilla puolilla oli silloin yhdet! :ROFLMAO:

Tästä päästään omaan napaan ja siihen ettei ovista nyt saa millään tikuilla kiinni tässä kuussa! Eilen oli kunnon nippailuja, mutta keskiviikkona ei kyllä tikulla plussaa tullut. En tiedä lieneekö syynä se, ettei ollut tarpeeksi pitkää vessataukoa vai eikö sitä vaan edelleenkään ole ollut.. Nyt mennään jo kp17. Kohta alkaa olla aika myöhäistä. Jos ei tänäänkään tule tikulla, niin en kyllä enää testaa.. En sitten tiedä voiko laittaa tonne listaan dpo jos ei oviksesta mitään varmuutta ole? :eek: Mitä mieltä @Wintersun ? Varauduttu ollaan kyllä ovikseen ahertamalla makuuhuoneessa, jos sit kuitenkin olisi vaan mennyt ohi testeistä. Onko muilla kokemuksia siitä, että ovis on ollut muttei tikkuun sitä saanut bongattua?

Onnea @kettuperhe ja @Abby87 ! :)
 
Kiitos vastauksista! Ehkä uskaltaudun itsekin soittamaan aikaa :) Mietin, että jos kesän ottaa rennosti, palautuu tästä keväästä ja katsoo sitten syksllä uudestaan tilannetta. Jos ei ole siis tärpännyt vielä silloin :ROFLMAO:

Onnittelut @kettuperhe ja @Abby87 ! :love::love:

@Toiveikas89 Mulla on kans vaikeuksia saada ovista kiinni, kun en pysty olemaan pissaamatta 4 tuntia :LOL: Hyvä idea ahertaa makuuhuoneessa varmuuden vuoksi. Eihän sitä koskaan tiedä! :love:

Mulla on ollut ihme oireita: tissit kipeenä, kovia alavatsakipuja ja limaisuutta. Eilen tuli tunne, että testaanpa huvikseen ovistikuilla ja tämmönen tuli o_O
https://aijaa.com/SmPqv6

tänään sitten samaan aikaan uudestaan parin tunnin lirusta:
https://aijaa.com/U9G1i4 (aijaa söi kaiken laadun tästä :cautious:)

Taitaa olla pidempi kierto edessä, kun tänään kuitenkin jo kp22. Miehen kanssa nähdään sunnuntaina illalla, joten hukkaan tämä menee :ROFLMAO:

@Wintersun kovasti tsemppiä! Tiedän yhden, jolla oli pahoja löydöksiä mutta kaikki saatiin hoidettua ja hänellä on useampia lapsiakin tullut sen jälkeen (y)
 
@SandraB Toivottavasti viiva vahvistuu :love:

@Nipsu#5 Tervetuloa! :) Lisään listalle!

@kuus+1 tsemppiä!:love: Ymmärrän, että tuntuu tuolta, mutta silti uskon että kyllä teillä vielä onnistuu! :love: Halaus!

@Eppis27 Kiitos :) ei tässä kannata epätoivoon vaipua vaikka tilanne on mikä on.

@Vilmalotta Onnea yritykseen nyt (y):love:

Juu, aika tuli. Jonka joudun vielä siirtämään kun kuukautiset on juuri silloin. Aika pian sain siis ajan. Ja ymmärsin tuosta lapusta, että on ollut vahvoja löydöksiä. Hemmetti :cry:
Tsemppiä wintersun!
 
@Wintersun varmasti jännittää ja ehkä pelottaakin. Hyvä kaveri oli kanssa samassa tilanteessa muutama vuosi sitten, mutta hänellä oli kaikki lopulta ihan kunnossa. Toivotaan että sulla samoin :love:

Jos mulle laittaa vasta huomiselle dpo1, koska tänään vielä munasarja nippailua ollut. Ovisplussaa ei edelleenkään mut hitto kun en kertaakaan testatessa ole ollut sitä tarvittavaa 4h pissaamatta niin eihän tässä mitään tiedä :ROFLMAO:
 
@Wintersun ja @Noups, testasin tänään ja niin puhdas nega kun olla vaan voi. :unsure: Mutta en heitä vielä hanskoja tiskiin kun en ees oo varma, onko jo dpo 10.

@Toiveikas89, sinä taisit kysellä greippimehusta. Jos en ihan väärin muista, niin siellä toiveryhmässä 2017-2018 joku ei saanut ovisplussaa greippimehun aikaan ja kun lopetti mehun, niin parin päivän päästä tuli ovis. Eli joillain voi siirtääkin ovista myöhemmäksi/estää. Kai sitä ollaan niin erilaisia, testaamalla selviää mikä itselle sopii.
 
@vuuti kiitos vinkistä! Eka kierto greippimehua juoden, joten voi kai sekin oman osansa tehdä! Katsotaanpa tapahtuuko mitään jos jätän nyt juomatta. Tosiaan se ovis on saattanut myös mennä testien ohi.

Hyvin voi sulla vielä plussaksi muuttua jos vasta dpo10 !(y)
 
Täällä taitaa olla selvyyden vuoksi tehtävä testi.. viime kierrossa oli nippailuja ja kuvottavaa oloa viikko ennen menkkojen alkua. Menkat sitten myöhässä vain pari päivää, en testannut. Mutta menkat oli normaalia niukemmat ja nyt pari päivää vuodon loputtua tullu jotai outoa rusehtavaa vuotoa paperiin!? Ja nippailut alkaneet uudelleen.. mielenrauhan saamiseksi pakko varmaan aamulla testata.. :s
Tästä kierrosta vasta todellinen yritys alkamassa ja tietenkin plussa on toivottu jos sellainen syystä x testiin tulee. <3
 
@Wintersun Ne selviää sitten torstaina, mun mielestä tää ei oo vielä inssi taikka ivf. Kun ei oo niillä nimityksillä puhuttu, mutta katsotaan nyt mitä lääkärillä on mielessä. Ollut vain puhetta että letrozolin tilalle vahvempia lääkkeitä pistoshoidoilla. Inssissä kuitenkin ruiskutetaan niitä miehen siittiöitä tonne kohtuonteloon? Muistaakseni, joten inssiin ei vielä olla siirrytty. Toivottavasti nyt näillä pelkillä pistoksilla saataisiin apu!

Ja sulle vielä että eiköhän kaikki järjestyy parhain päin! :love:
 
Viimeksi muokattu:
@Wintersun luteaalivaihe on nyt 10-11 aiemmin ollut 14. (n) En tiedä joko ikä alkaa vaikuttaa :unsure: vai onko vain vielä kierukan jälkeistä hakemista. Nähtäväksi jää...
@vuuti Olisiko tosiaan niin että greippimehulla voisi ehkä ovulaatio siirtyä(y) juuri huomasin että kierto jää auttamattomasti hyödyntämättä jos tulee flon ennustamana aikana (tosin on onneksi päivä myöhemmin siitä aina ollut). Mutta parin päivän siirto olisi huippu! Ehdottomasti kaupan kautta kotiin!!!:barefoot:
 
Moikka, mut voi poistaa listalta. Yritys jatkuu kyllä, mutta pakko pysyä poissa tältä palstalta että ajatuksiin mahtuisi muutakin kun tää yritys.

Oon aatellut, etten enää usko mihinkään muihin oireisiin, kun siihen että menkat on myöhässä. No, nyt ne sitten oli, ja monta päivää, ja silti tulos on tämä. Uuteen kiertoon. Henkinen romahdus, enkä tiiä kauan menee että nostan itteni tästä.

Toivon teille kaikille hyvää jatkoa, kyllä meillä kaikilla on vielä joskus omat kääröt sylissä:love:
 
@Wintersun ja @Helmi30 tänään testiin piirtyikin jotain, eilinen maailman haalein haamu ei ollutkaan kuviteltua :love::love: en voi uskoa tätä todeksi!! :cry: nyt vaan sit pelottaa, että pysyskö tällä kertaa matkassa, viimeksi onni loppui jo rv4+5. Nyt ei kyllä silloin ollutta tiputtelua oo ollut ollenkaan, toivottavasti on hyvä merkki. Eli dpo11 ja testinä rfsu herkkä.
 

Attachments

@Noups kyllä siinä jotain on, vahvistumista ja varovaiset onnittelut :love:

@Nemi_K tsemppiä sulle tulevaan ja hyvää kevättä! <3

Täällä alkaa muniksissa tuntua kipua, liekö syy greipin vai muutenko vain tuntuu kasvua :rolleyes:
Mulla on kriisi kun clipperin vattuteetä ei oo missään kaupassa, täytyy lähtee metsästää luontaistuotekaupasta :D ovista meinasin lähtee testailemaan jo tänään ettei vahingossakaan pääse livahtamaan ohi :X3:
 
@vuuti ja muut greippimehukeskusteluun osallistuneet: en tiedä johtuiko greippimehusta vai ei, mutta ovista en saanut millään kiinni tässä viikolla vaikka kiertopäivät olisivat olleet kohdallaan. Greippimehua join ahkeraan. Eilen aamulla join viimeksi pienen lasillisen ja äsken sain vihdoin ovistikkuun plussan! En tiedä liittyvätkö toisiinsa mitenkään..

Vähän harmitusta aiheuttaa tää aika myöhäinen ovisplussa kun tänään menossa jo kp18 ja huomenna sit tosiaan jo kp19. Menkkojen pitäisi alkaa dpo9. Onko tolla aikataululla vielä mahiksia raskautumiseen? Olen vain kerran aikaisemmin oviksen tikuttanut, joten ei ole kokemuksia onko se aina näin myöhään.. Paitsi sen yhden kierron osalta jolloin se oli kp16..

@Wintersun jos korjailet mulle siis huomiselle dpo0? Testaan tänään kyl viel myöhemmin kun nyt iski epäusko tän oviksen pitkittymisen kanssa.. :D
 
Greippimehusta: join esikoisen yrityksessä greippimehua 1-2 lasia päivässä enkä saanut ovista tikkuun, lopetin tikut kp 18 muistaakseni. Kierto oli säännöllisesti 27-28 tuolloin. Kuitenkin tästä ekasta greippikierrosta sain plussan kp 25/27-28. Eli vaikkei tikkuun ovista saa niin mahdollisuus on :)
Greippikierto oli yk3, kahteen ensimmäiseen tuli tikkuun ovis ja yk1 oli kemiallinen.
 
Mä en oo huomannu et Greippimehu siirtäisi ovista, edellisessä kierrossa en juonut ollenkaan ja ovis vastaa kp 30 mut nyt ku juon ni ovis nyt tuloillaan, mitn nyt ku mietin ni ilman greippiä on tainnu vahvinmat plussat tulla! Aika salapoliisina saa olla!

Täällä painetta ja pistelyä muniksissa, oon reissussa Ni ei mahkuja talletuksen ennen huomista, joten kun tänäänntestasin vielä selkeän negan ni olin helpottanut, uskoisin et päästään mahdollinen oivan hyödyntään. Jännä nähdä sit ke mitä gyne sanoo - kai se ultralla nökee jotain oviksesta? Tai näkeekö Jos ollu? Entäs voikohan siitä olla haittaa hedelmöittymisen kannalta siitä tutkimuksesta jos tyyliin ti olis ovis?
 
Nyt on kyllä erittäin hämmentynyt ja epäuskoinen olo... En aikonut testata ennen kuukautisten poisjääntiä, mutta niin vain tänään iltapissasta 3h pidätyksellä tuli tällainen. Kp 23/25 ja dpo11 (en tikuttanut ovista eli voi olla ollut jo aiemmin) ja testinä pregcheck. En ole koskaan, ikinä saanut minkäänlaista haamua, enkä siihen uskonut nytkään, joten olin aika shokissa kun hetken kuluttua alkoi viiva piirtymään :love: toivottavasti pysyy matkassa!!
IMG_20180428_190937__01__01.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Kertsi
Voi ihanaa onnea plussanneille :love: @Eppis27 @Kertsi @Noups

@miniminimini kyllä ainakin mulla viimeks gyne sanoi missä vaiheessa kiertoa ollaan hyvinkin selkeästi, ovulaation jälkivaihe on tunnistettavissa (keltarauhanen).

Täällä menkat myöhässä ja viikolla tein (taas) testinkin, negaa vaan.. :unsure: pitänee tehdä uudestaan jos ei ala kuulua pian. Usko on kyllä mennyt kun luulen että tossa viime testissä olisi jo kyllä pitänyt näkyä jos olisi tärpännyt (oletettu dpo16 oli tuolloin).
 

Yhteistyössä