.

Nyt tulee maailmankaikkeuden epätoivosin viiva-tulkintapyyntö... onko kellään muulla viivalasit niin syvällä että näkee tossa ainakin viivanpaikan ? Rfsu testiajan sisällä. Dpo ei oikeen tietoa kun eka kierto km jälkeen, oma veikkaus jotain 13-14, viime raskaudessa haalea plussa vasta dpo 19 joka siitä sitten vahvistu kyllä leffaviivoiksi alle viikossa. Tosin edellisessä testasin ennen tuota plussaa dpo 15 päivällä joten en tiiä oisko siinä välissä näkynyt.... Mut pliis olkaa rehellisiä, mä kuolen tähän epätietosuuteen! Samaan aikaan on ihan sellanen olo että menkat alkaa...
https://aijaa.com/ikM86L
 
  • Tykkää
Reactions: Bubble92
@janskusdff Täällä tismalleen sama tilanne. Tein kolme testiä. :whistle::D Negaahan ne kaikki, mutta oon varma, että sieltä se plussa tulee. Olo on niin outo, että oon kyllä mestari kuvittelemaan, jos ei vauva kyseessä. :confused:

Onnea odotukseen @iK, oon niin onnellinen sun puolesta. :love:

Tein kaksi PregCheckin liuskaa ja yhden RFSU:n. Oliko se niin, että RFSU:ssa näkyy se viivanpaikka selkeesti? Yritin ottaa kuvaa, mutta ei onnistunut. En osaa sanoa siis näkyykö siinä väriä vai viivanpaikka. o_O Ehdin jo iloita hiukan, kun PregCheckiiin tuli ihan pienen pienen haamulainen, mutta sitten kontrolliviiva jäi todella heikoksi. Taisi olla siis viallinen testi? Toisessa saman merkin testissä ei mitään nähtävää. :(
 
  • Tykkää
Reactions: janskusdff
@tylleröinen_21 mäkään en tosta kuvasta erota mitään en tosin ole mikään harjaantunut testintulkitsija. Viime kerralla kun lasta toivottiin, tulin heti ekasta yrityksestä raskaaksi ja testikin oli suoraan leffamainen plussa. Ei siis kokemuksia muusta.

Paitsi tänään. Nyt ehkä dpo 11 ja aamupissasta puhdas nega. Viime kerralla, kun tulin raskaaksi, tein ekan testin vasta dpo 14 ja silloin ei jäänyt epäilyksen sijaa, joten uskoisin, että jos samalla kaavalla menisi, niin jotain jo näkyisi? Tosin raskaudet keskenään voi olla niin erilaiset raskaushormonipitoisuuksiltaan, ettei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon. Tuolla ylempänä olikin hyvin sanottu, että ne hcg pitoisuudet voi heitellä hurjasti eri raskauksien välillä!
 
@iK paljon onnea matkaan :love:

@tylleröinen_21 viivanpaikaksi itse luokittelisin(n) on noista rfsu:n testeistä sen verran törkeitä haamukokemuksia, etten niitä enää tee, koska sattuu vain pudota korkeammalta :(

@Minic joo me testaillaan kyllä paljon ! Itse teen usein kaksipäivää ennen menkkoja testin ja sitten silloin kun pitäisi alkaa. Tällä kierrolla aion tehdä 3.11 ennen pikkujouluja testin (kp23/26 dpo11) ihan varmuudeksi ja sitten silloin kp26/26
Ovulaatiotestejä olen tehnyt tässä kierrossa 17kpl mutta minulla on ollut teini-iässä kohtutulehdus joka vaurioitti toisen munajohtimeni, minkä seurauksena kolmen vuoden yrittämisen jälkeen ollaan nyt puolivuotta oltu lapsettomuus klinikalla.
En siis normaalisti tee noin montaa ovistestiä, vaan tämä oli lääkärin suositus että katselen aamuin illoin tämän kierron saanko sitä ovisplussaa :)
 
@tylleröinen_21 Muistaisin että jossain sanottiin ettei saisi pitää testejä paperin päällä koska se imee virtsat pois tikulta? Voi vaikuttaa testiin siis, en tiedä onko sun tapauksessa vaikuttanut, mutta kannattaa kokeilla ensi kerralla vaikka testipakkauksen päällä pitää.
 
Hei,

olen seuraillut tätä palstaa jo monta kk. Mulla on suht tarkka kierto 30-31 pv, nyt 33/31 ja nega. Onko kellään käynyt niin, että näin pitkällä vielä olisi vaihtunut myöhemmin plussaksi, vai onko turha enää elätellä toiveita tässä kierrossa?
 
@Beibihaaveilija joo mulla menkkojen alkuun vielä aikaa mutta ei menkkatuntemuksia mitä yleensä ja jotenkin vaan semmonen tunne o_O Samoin oli edellisissä tein moooonta testiä ennenkun plussa tuli mutta olin kokoajan varma. Nyt siis nimenomaa ei ole mitään oireita oikein, niin kuin menkkoja ennen on o_O Eli toivotaan meille plussia vielä :love:

@tylleröinen_21 rfsu;ssa näkyy mulla ainakin aina harmahtava viivanpaikka, mutta en nää tuossa kyllä mitään. Mutta toivotaan että plussa tulisi (y)
 
Liityn teidän kuumeilijoiden joukkoon
Eli nimimerkin takaa löytyy esikoista yrittävä hitusen yli 30v nuori nainen. Tammikuussa miehelle uskalsin viimein ehdottaa että eikös olisi jo lasten aika. Silloin tuli pakit ajatukselle. Mutta toukokuussa mies näytti vihreätä valoa lapselle ja silloin jäi pillerit sitten pois.
Yrityskertoja meillä on ehtinyt olla kolme koska olen joutunut sairauteni takia käymään kesä- ja heinäkuussa tt-kuvauksissa. Onneksi ne ovat nyt ohi ja pystyy suuntaamaan katseen tulevaisuuteen. Se onkin tarpeen koska tänään alkoi kuukautiset kp 24 jälkeen.
Eli yk4 aluillaan ja nyt odotetaan että vuoto loppuu ja sitten tikuttelemaan ovista. Nyt yk 3 oli ensimmäinen kerta kun sain tikutettua itiksen viimein. Aiemmin olen vain saanut haamuviivoja esiin.
Lueskelen tässä aiempia viestejä myöhemmin niin pääsen vähän kärryille missä muut menee =D melkein 300 sivua tekstiä joten on vähän työnsarkaa.

Tsemppiä kanssasisarille ja plussatuulia itse kullekkin.
 
@tylleröinen_21 sanoisin kans et viivan paikka... Mullekin tullu välillä tuollasia ku testaillu mut hämää vaan ittiä yhden päivän testi ku oli haamulainen.. Mut toivotaan teille plussaa kans (y)

@iK oi ihana viiva, onnea vielä:love:

Täällä on vuoto pysyny ainaki pois, jännittää...
Just eilen katoin vanhoja testejä esikoisen aikaan niin tosi selvä plussa tullu kp33 /29.. :ROFLMAO:
Eilen oon ollu välillä niin kiukkune ja sit taas niin rauhallinen olo :unsure:mies kävi kaupassa ostaa viel testejäki ku sanoin, et oli viimeinen kaapissa :D
Eilen oli jännä ku tulin saunasta ja mies oli taaperon kans touhaamas vielä ennen taaperon nukkumaan menoa niin taaperon kakka vaippa rupes oksettaa mitä ei yleensä oo tehny :X3: :D ja sitte tuos äsken aamupalan jälkeen rupea etomaan ja oksensin 2 kertaa :eek::) vitsi yritän malttaa olla testaamatta :ROFLMAO: ja minkäänlaasia menkkaoireita ei oikein oo..
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Hurja määrä viestejä taas!

Mäki muistelen lukeneeni, että testiä ei sais paperille laittaa. En tiiä voiko se sitte jotenki oikeesti vaikuttaa.

Omaa napaa! Tänään kp 12 ja just tein ovistestin. Eikös tuo nyt plussa ole??:)
Mulla on aina ollut vaikeuksia bongata ovis, mutta veikkaisin että huomenna olisi vielä vahvempi o_O toki pupuilu kannattaa aina, sen verran selkeä viiva jo nyt :D
 
Mä ajattelin testaa ekan kerran ehkä vasta dpo 10. Mua noi viivanpaikat ja haamut pelottaa, koska sitten se pettymys tuntuu varmaan pahemmalta. Yhden kemiallisen kokeneena niin sitä raskautta ehtii jo iloita sen verran, että korkeelta pudotaan.

Mulla edelleen nännit kovin arat. Mitään tuntemuksia ei ole, mut ei vissiin kuulukaan olla. Ekasta raskaudesta ei ollut sen suurempia oloja, mut tokasta mä vaan tiesin, että nyt.

Tiedättekö, mä en edes uskalla mittailla lämpöjä, koska sit jos ne ei olekaan koholla, niin luovn jo toivosta vaikka eihän se mitään vielä tarkoita. Mut elän mieluummin pienessä kuplassa vielä hetken ja mietin, et mitä jos <3
 
@Wintersun isot tsempit teille myös täältä! Toivotaan, että nyt pääsee mieli kääntymään kohden hoitoja ja odotteleen niiden tuloksia! Voimia!

@iK onnea ja tarrasukkia matkaan!

@W.we voimia matalapaineisiin hetkiin!

Täällä eilen aamulla haalea ovistesti, illalla kirkas plussa ja jo aamulla haalea. Eli nyt dpo 0 ja piinailijoihin taas.
 
Kovin jännät paikat monella! Ite aattelin tässä kierrossa jättää testailun isänpäivälle (vaikka noita testejä löytys kaapista liianki monta..). En tiiä yhtään, että milloin ne menkat pitäisi edes alkaa ja Flo:hon en luota tässä asiassa. Mutta luulisin et ennen isänpäivääkin kerkeis vuoto alkaa eli isänpäivänä sitte, jos ei mitään vuoteluita tuu.
 
Kovin jännät paikat monella! Ite aattelin tässä kierrossa jättää testailun isänpäivälle (vaikka noita testejä löytys kaapista liianki monta..). En tiiä yhtään, että milloin ne menkat pitäisi edes alkaa ja Flo:hon en luota tässä asiassa. Mutta luulisin et ennen isänpäivääkin kerkeis vuoto alkaa eli isänpäivänä sitte, jos ei mitään vuoteluita tuu.
Niin näkisin itseni tuossa jos olisi silloin oma testipäivä :ROFLMAO: näkisin itseni hyppimässä riemusta jos tulis plussa ja varmaa veisin miehelle aamukahvit sänkyy ja testi siihen tarjottimelle kortin kera "hyvää isänpäivää" :love:
Mulla on vilkas mielikuvitus :whistle::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä