.

@iK Paljon onnea :love:
@Wintersun Kovasti tsemppiä teille!:love:
Onnittelut muillekkin tärpänneille ja tsempit myös muillekkin :love:

Mä en oo täällä juurikaan vähään aikaan pyörinyt. En ole kertakaikkiaan jaksanut lueskella.
Täällä on olikohan dpo4 menossa, ehkä..En ole jaksanut niin tarkkaan seurailla.
Ensi maanantaina on seuraavan verikokeen aika. Sen jälkeen soittelen tulokset ja paperit menevät eteenpäin ja toivotaan ettei tule bumerangina takaisin, vaan alkaisivat tutkimaan tarkemmin.
Tai no toki siis toivotaan että tarve lisätesteihin poistuisi kokonaan :rolleyes::love:
Ärsyttää kovasti että seksistä on tullut pakkopulla ja keskittyy vain raskautumisen ympärille nykyään, mutta minkäs teet kun niin kovasti toivotaan :unsure:
Tässä kuussa oli taas sellainen ihme tosi kivulias vatsakipu mitä oli silloin kemiallisessa kierrossa jos joku muistaa lukeneensa. Tosin nyt se ei voinut olla ovis, eikä kiinnittymis, eikä kemiallisen kipukaan kun tuli ennen ovista o_O(n)
Mä oon jotenki niin kyllästynyt tähän yrittämiseen yms, mutta ei voida lopettaakkaan koska toive vauvasta on valtava ja edelleenkin se ikä kolkuttelee ovella :cautious:
Pitäisi jotenkin saada mieli positiivisemmaksi, koska uskon todellakin positiivisen ajattelun voimaan, mutta silti sitä vain rypee negatiivisuudessa yms :unsure:
En tiedä pitäisikö alkaa siihen että tekisi ennenaikaisia raskaustestejä jotta näkisi että yrittääkö edes.
Tosin kemiallisen tiedostaminen on todella inhottavaa.
Ne epämuodostuneet 99% siittiöistä kolkuttelee takaraivossa vaikka sanottiinkin ettei muodolla ole väliä. Tosin tähänkin on kaksi koulukuntaa, toiset sanoo et vaikuttaa ja toiset että ei vaikuta (n)
 
@iK ja @pillipöllö hurjasti onnea teille ja kaikkea hyvää alkuraskauteen!:love:

Tsempit piinailijoille, toivottavasti plussia satelee pian lisää. (y) Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, se on kyllä niin :poop: aina.

@Miina- tää on kyllä jo tosi friikkiä, mutta näin tässä yks yö unta, että tulit tänne kertomaan plussasta. Ai miten niin pyörii nää jutut vähän mielessä..:ROFLMAO: En kyllä ikinä olis aatellut, että alan nähdä unia jo keskustelupalstan nimimerkeistä.(n)
:LOL: Mullahan ei ole tapana nähdä mitään enneunia, mutta tietty toivon, että tää uni kävis silti pian toteen.:love:

Täällä menossa kp 11, mutta mulla ei varmaan koskaan ole ovis tullut ennen kp 14, joten vielä pitää hetki venailla. Tänään vois kuitenkin aloittaa jo tikuttelun.
 
@Siltsu oikein mukavia juhlia

Että voi olla hanurista tällanen piinailu. Joka kerta kun kohdun alueella tapahtuu jotain niin olen ihan Sherlockina paikalla tunnustelemassa oireita. Eilisestä asti ollut huonoa oloa, vaikkei sitä vielä varmaan edes voi olla. Nännit edelleen arahkot, mutta muuten ei normi kierrosta poikkea. Mut heti kun tulee jotain nippailua niin oon ihan "tunsinko mä jotain? Tuliko toi kohdusta vai muualta? Jos oon ihan paikallani nii tunnenko uudestaan?!". Voihan piinojen piina.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
Onnea plussanneille ja toivottavasti lisää tulee ++++ :love::love::love::love:

Itsellä on tosi :poop::poop:fiilis :cry: Päätin kuitenkin, että tikuttelen ovista kaksin käsin tässä kierrossa, yritän miehenkin saada tasaiseen tahtiin innostumaan ja kyllähän sitä raskautuu pitää, joten suunta ei ole kuin ylöspäin(y) Tietty minulla on vasta yk3, mutta kyllä ne viime kierron oireilut ja sitten kuitenkin menkkojen alkaminen ihan liian aikaisin teki pahaa.. Ja ikää on jo, niin ei tämä kivalta tunnu kun aikaa ns. tuhlautuu. Soitin terveydenhoitajalle runsaista vuodoista niin hän sanoi puhelun lopuksi, että onpas ihana asia tuo raskaustoive, toivon mukaan kuulen sinusta sitten niissä merkeissä seuraavan kerran :):love:
Joten nyt masistelen hetken ja tsemppaan itseäni tulevaan (y):)
 
@Siltsu mukavia juhlia! Mites meinaat hoitaa alkoholipuolen? Sikäli mikäli juot siis yleensäkään :LOL: @kindermaxi hieno ovisplussa! Eiköhän huomenna viim. ovis tapahdu:)

On. Dpo8 ja hirvee väsymys? Rankka viikko ja huonoja unia takana mut nyt on aivan veltto ja vetelä olo ettei jaksa sitäkään vähää. Oliko se @Tiinaliina1, jolla ekana tuli väsymys? Mä oon ajatellu sen johtuvan aikasemmin hb laskusta mut onks se sittenkin hormonaalista? Siis enhän toki tiedä olenko raskaana mut väsy on :whistle::ROFLMAO:
 
@Siltsu mukavia juhlia! Mites meinaat hoitaa alkoholipuolen? Sikäli mikäli juot siis yleensäkään :LOL: @kindermaxi hieno ovisplussa! Eiköhän huomenna viim. ovis tapahdu:)

On. Dpo8 ja hirvee väsymys? Rankka viikko ja huonoja unia takana mut nyt on aivan veltto ja vetelä olo ettei jaksa sitäkään vähää. Oliko se @Tiinaliina1, jolla ekana tuli väsymys? Mä oon ajatellu sen johtuvan aikasemmin hb laskusta mut onks se sittenkin hormonaalista? Siis enhän toki tiedä olenko raskaana mut väsy on :whistle::ROFLMAO:
Sulla on NIIN hyvä muisti :ROFLMAO:. Vähän kade:whistle:. Siis joo pms oireiden puuttuminen (eli menkkaraivot) ja väsymys. Iski totaali väsymys mun mielestä dpo 8-9 tienoilla. Siis semmonen, jota mulla on vain raskauden aikana. Painot raajoissa eikä kykene toimimaan normaalisti. Se on edelleen...:(
@chili_ mä pidän sulle peukut korkeella! Oireet kuulostaa lupaavilta. Mun plussakierto oireet löytyy muuten tuolta oireketjusta sivulta 64.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@Luumupuu_ kiitos tästä, sain hyvät naurut! :LOL: Enneuni olis kyllä kiva ;)

@Sarianne81 raskas päivä teillä ollut <3 voimia surutyöhön!

Eilen olin aivan varma tärpistä kun oli niin järkky alaselkäkipu ja nippailuja mahassa, tänään taas fiilis ihan päinvastainen.. typerä flo taas huutelee päättyvästä kierrosta. Testissä aivan järkky viivanpaikka :oops: hulluksi tulee kohta :ROFLMAO:

Mukavaa viikonloppua ja tsemppiä koko jengille! :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Luumupuu_
Ihanaa kun näitä plussia nyt näyttää tulevan enemmänkin. Mahtavaa!

@Nelly31 Kyllä mä ainakin näen kaksi viivaa!

Mä kävin tänään uimassa ja laitoin varmuuden vuoksi kuukupin paikalleen kun tosiaan menkat olisi jo melkeinpä pitäneet alkaa. Uintireissun aikana oli tullut kohtuu paljon valkkaria, mutta joukossa oli myös veriviiruja.. kunnolla vuoto ei kuitenkaan ole vielä alkanut, mutta huonolta näyttää. Miksi pitää olla näin vaihtelevia oireita? Turhauttavaa.
 
Pikku oma napa tähän väliin :sick: :ROFLMAO: ennen töihin lähtöö laitoin varuuksi pikkuhousun suojan ku valkovuotoo kyl ollu niin sit töis pääsin käymään vessassa ja pyyhittäes jäi verta paperiin siis vaaleanpunaista ja vähän kirkasta :eek: öö.... Hitsi vähän nostatti toiveita toisaalta mut ku ny ei pääse testaa :X3:toivottavasti ei vaan ala kunnolla menkat :mad:

Toivottavasti saadaan lisää plussia paljon :love::love:
 
Toivotaan @Nelly31 että viiva vahvistuu

Kävin äsken kaupassa, tarkoituksena oli ostaa greippimehua. Prismassa ravasin kaikki mehuhyllyt kolmeen kertaan läpi, eikä mehua löytynyt. Sitten tajusin tarkistaa tyhjät hyllykohdat ja huomasin, että siinä kohtaa, missä pitäisi greippimehut olla, kohta ammotti tyhjyyttään :cautious::eek:
Siis onko nyt joku vauvantekobuumi menossa vai mitä ihmettä? :ROFLMAO: eikai kukaan greippumehua huvikseen juo o_O (no ehkä joku). Muutenkin, tämän vuoden vauvaa toivovissa tämä keskustelupalsta ei ollut yhtään näin aktiivinen, kuin nyt  :LOL::LOL::LOL:
 

Yhteistyössä