.

@Siltsu joo mun mies ei halua edes vielä uskoa vaan odottaa kokoaika että tämäkin menee kesken..oli se keskenmeno hälle sen verran rankka vaikkei siitä puhukaan. Nyt vaan sanoo joka testin jälkeen että joo onhan se tommonen haalea viiva niinkun viimeksikin :unsure:
@Appelsiiniomena niin onhan se totta että tulehduskipulääkkeitä ei saa syödä ja niitä itsekin popsinu kaksin käsin ja vielä päälle duactia 3kpl päivässä ja joku toinen vielä mitä nyt en muista..:unsure:
 
Voimia ihan jokaiselle uuteen kiertoon joutuneelle, omasta kokemuksesta tiiän et aika auttaa, eikä siinä suurimmassa vitutuksessa jaksa olla tippaakaan positiivinen. Siks jätän nyt lohtu sanat kirjottamatta ja lähetän lämpöä -sydän- P.s. tänne palstalle saa purkaa oloja, me kuunnellaan(y)
 
@Siltsu jaksamisia epätoivoon. Joskus pieni tauko täältä voi tehdä ihan hyvää. Kannattaa kuunnella itseään.

@papupata12 kyllä toi varmaan jo plussaksi luetaan, tsemppä tuleville viikoille. Piina ei todellakaan ollut tässä:D

Oman navan alapuolta. Testit näyttää negaa. MUTTA mä en aio lannistua ennen kuin menkat alkaa. Kaikenlaista oiretta on ja aion pitää toivoa yllä kunnes toisin todistetaan. Sunnuntaina testaan uusiks. Kierron vaiheestakaan en voi satavarmaks mennä, koska oletin vaan oviksen ajankohdan(tää on tätä itsensä uskottelua:D).

@Miina- mikä tilanne?


Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:unsure:
 
Täällä tänään kp 27/32 (arvelen että 32 tuon oviksen perusteella) normaali kierros olisi loppumaisillaan nyt. Tein eilen mielenkiinnosta One step rt, johon ei tullut kyllä mitään, 3,5h pidätyksellä. En kyllä tässä vaiheessa odottanutkaan mitään, eilen vasta se dpo 8, dpo 12 sain ekan haamun edellisessä kierrossa. Se olisi vasta maanantaina sitten. Viikonloppuna ajattelin kokeilla vielä kerran rfsu:n jollain herkällä testillä (kynämallia, en tiedä ovatko luotettavia mut ku kaapista löytyvät)
Oireita: Joskus nolla, joskus vatsaan sattuu ja tulee huono olo. Ei oikeastaan muuta, se huono olo on tullut ruuan jälkeen oikeastaan! En tiedä, en oikein usko näihin oireisiin :)
 
Mulla jännät paikat.huomenna pitäis alkaa menkat ..rinnat ollut vähän kipeet mutta ei häiritsevästi. Testinkin tein ti ilta ja negaa näytti.en nyt sit tiedä oliko liian aikaista.enkä ymmärrä miten tätä raskautumisen asiaa näin murehtii..onhan mulla toki 3 lasta jo viim.raskausesta 10v. Ikääkin alkaa olla voi olla toki et ei enään raskaudu helpolla.jännitän nyt miten käy.vauva olis kovin tervetullut ja haluttu.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Neltsuliini On kyl vaikeeta tietää tasan mikä on raskauden oire ja mikä on vatsan omat temppuilut :D kaikkea vain tarkastelee 100 kertaa paremmin kun tietää että VOISI olla raskaana jos kaikki asiat loksahtavat paikoilleen. Ovis oli yli 24 tuntia mulla, mikä on outoa mutta ehkä ihan normaalia km jälkeen jos silloin on ovis "vahvempi" tms. Silti mun aivot sanovat että ei ole raskaana. kiva isänpäivälahjahan se ois miehelle se digitikku :D
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
@toivojatintti Tuo on vähän ihana tapa joo :) en ehkä usko että jouluna olisin kertomassa vielä, me varmaan hoitaisimme lasienvaihtokaupat viinien ja glögien kanssa tai sitten penicilliini kuuri tms.
 
Viallinen se testi taisi olla, vuoto runsastui ja kipuja alkoi tulemaan :( jospa nyt jaksaisin laittaa reklamaation sinne rfsulle. Alkaa pikkuhiljaa usko loppua, ei tullut talvivauvaa, ei kevätvauvaa, ei kesävauvaa... vaikka vuosi ei ole vielä täynnä niin tuntuu todella pahalta kun tietää/oma pää sanoo että polin jonoon vielä mennään, siis sikäli mikäli mies suostuu.

Parempaa onnea muille, tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
 
Täällä oli jo niin plussa aalto akamaisillaan :love: onnea plussanneille ja viivojen vahvistumista!!! :love:

Ja sitten onkin osa joutunut uuteen kiertoon tai viivat ei vahvistu :( tsemppiä!!!! Ja uskoa uuteen yritykseen (y):love:

Täällä on pillerit historiaa toivottavasti seuraavaksi vuodeksi muttei pidempään :rolleyes: ja niitä menkkoja nyt ylläripylläri odottelen o_O järki lähtee jos taas menee 60vrk :notworthy: toisaalta toiveet korkealla että alkais pian kun mahaa nippaillu :love:
 
Täällä taas outo fiilis, mahaan sattuu vasemmalla puolella, hyvin hentoja jomotuksia. Epäilen että menkat alkaa kyllä kohta. Ei mulla tällasta ollut viime kierrossa :) katsotaan siis viikonlopun jälkeen onko menkat alkaneet. Liitteenä muuten mun lämpökäyrä, aloitin saman aikaan kun aloitin tikkuilua (tai muutama päivä myöhemmin koska latasin FLOta ekan kerran), selkeä pieni notkahdus silloin ovulaationa. Kommentteja?:ninja::geek:
 

Attachments

Pahoittelut kaikille pettymyksen kohdanneille, vaikka ei siinä kohtaa taida sanat auttaa.

Itsehän tässä, kun ei ole tapana keulimaan alkaa, aloin jo miettiä, että oiskohan mahdollista saada johonkin herkkään testiin tulosta isänpäiväksi, jos ovulaatio on tapahtunut tänään? Yleisesti kannatan ennemmin testaamista vasta sitten, kun siinä jotain järkeä on, mutta nyt sattuisi niin hyvään kohtaan. Mitä testiä suosittelisitte? Mieluiten ihan apteekista hakisin.
 
  • Tykkää
Reactions: toivojatintti
Pahoittelut kaikille pettymyksen kohdanneille, vaikka ei siinä kohtaa taida sanat auttaa.

Itsehän tässä, kun ei ole tapana keulimaan alkaa, aloin jo miettiä, että oiskohan mahdollista saada johonkin herkkään testiin tulosta isänpäiväksi, jos ovulaatio on tapahtunut tänään? Yleisesti kannatan ennemmin testaamista vasta sitten, kun siinä jotain järkeä on, mutta nyt sattuisi niin hyvään kohtaan. Mitä testiä suosittelisitte? Mieluiten ihan apteekista hakisin.
Hei muakin kiinnostelee jos joku osaa vastata :)
 

Yhteistyössä