.

Hei kaikille! :) Uutena täällä kirjoittelen. Ikää on mittarissa 38-vuotta, lapsettomuutta takana mieheni kanssa 2,5 vuotta ja meillä ensimmäinen IVF -hoito menossa julkisella. Eli yk/IVF/2 ja kp 29/30 Useiden terveyshuolieni vuoksi hoidot ovat pitkittyneet, pääsimme vihdoin pakastealkion siirtoon alkuvuodesta aloitetulla hoidolla, toissapäivänä pp9 (dpo 13) ja taas negaa näytti herkkä testi :( En ole koskaan saanut edes haaleaa positiivista/haamua raskaustestiin, siitä saanut vain haaveilla jo 8 vuotta.

Onko täällä muita ivf-hoidoissa olevia? Mietin, saanko jo lopettaa lääkkeet tässä kierrossa, kun tuntuu täydellisen turhalta jatkaa niitä. Ei ole ollut mitään raskausoireita, aamulämmötkin ovat olleet todella matalat, niin tuntui pöljältä edes tuhlata raskaustestiä täysin varmaan negatiiviseen tulokseen. Kaippa se on pakko tehdä vielä perjantaina uusiksi ja ottaa taas varmasti negatiivinen tulos! Kumpa vielä joskus tulisi plussaa raskaustestiini!
 
@pandanen oi sullakin jännää, kivaa:) plussa tsemit(y) Mulla oireena tissit, siis nänneissä valkoisia näppyjä, yleens ei oo. Tisut on myös arat, mut sitä on ollu joka kierrossa oviksen jälkeen. Masu on jomotellu dpo6 alkaen, dpo4 oli ihan kauhee kaks koiristusta kohdun kohdalla ja sit valahti valkovuotoa runsaasti. Mut en tiiä onko toi liian aikaista kiinnittymiselle, et oliko vaan jotain muuta(n) mulla on valmiina kotona neljä r-testiä, huomenna vois alkaa testaus:whistle: sit ois dpo10
 
@Missukkaliini
Älä vielä luovuta, itsellä ja miehelläni on myös tuo 2,5 vuotta takana. Yksi keskenmeno letrojen jälkeen. Siitäkin on kohta vuosi. Syksyllä aloitettu gonal-f pistokset. IVF sitten, jos ei "luomu" yrittämisellä ei onnistu. Teillä on menossa vasta ensimmäinen hoito kerta ja niihin saa lisättyä lääkkeitä seuraaville kerroille. Käytätkö lugeja tai pregnyliä kiinnyttymisen tehostamiseen? Jäikö pakkaseen vielä? Kyllä se onni vie potkaisee, vaikka kyllä tää ajan kuluminen ottaa koville :unsure:
 
@Missukkaliini
Älä vielä luovuta, itsellä ja miehelläni on myös tuo 2,5 vuotta takana. Yksi keskenmeno letrojen jälkeen. Siitäkin on kohta vuosi. Syksyllä aloitettu gonal-f pistokset. IVF sitten, jos ei "luomu" yrittämisellä ei onnistu. Teillä on menossa vasta ensimmäinen hoito kerta ja niihin saa lisättyä lääkkeitä seuraaville kerroille. Käytätkö lugeja tai pregnyliä kiinnyttymisen tehostamiseen? Jäikö pakkaseen vielä? Kyllä se onni vie potkaisee, vaikka kyllä tää ajan kuluminen ottaa koville :unsure:
Kiitos @Rimaleli <3 Tuntuu vain niin toivottomalta :unsure: Meillä tehtiin lääkkeellinen siirto ja lisäksi kävin Dextrassa yksityisellä, koska tumavasta-aineet ovat koholla, eikä julkisella hoideta näitä. Sain siihen lisäksi kortisonin ja Klexane-pistokset. Eli paljon on jo tehty. Katsonut myös sivusta muutaman ystäväpariskunnan pitkää yritystä, ehkä tämäkin lisää epätoivoa. Täytyy nyt lueskella onnistumisia täällä, jospa se piristäisi :)
 
Täällä on tullut päivän aikana paljon hyviä ja harmillisia uutisia!

Minun on nyt pakko jäädä hetkeksi taka-alalle, koska meillä tosiaan yritetään luopua nyt kaikesta stressistä, ja täältä sitä löytyy vaan lisää kun alan kuvitella muiden oireiden perusteella omiani :ROFLMAO:

Mies on keksinyt minulle muuta ajateltavaa, koska tarvitsen uuden isomman projektin elämässä, jotta unohtaisin vauvahaaveet hetkeksi :love:

Listalta en kuitenkaan poistu, ja kerran viikossa saan tulla lukemaan kaikki 20sivua mitä sinä aikana kertyy, mutten päivittäin enää saa ravata täällä.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! mukavaa joulunodotusta ja toivottavasti muutakin odotusta :love:

ps. toivottavasti tämä suunnitelma auttaa (y)
 
Täällä on tullut päivän aikana paljon hyviä ja harmillisia uutisia!

Minun on nyt pakko jäädä hetkeksi taka-alalle, koska meillä tosiaan yritetään luopua nyt kaikesta stressistä, ja täältä sitä löytyy vaan lisää kun alan kuvitella muiden oireiden perusteella omiani :ROFLMAO:

Mies on keksinyt minulle muuta ajateltavaa, koska tarvitsen uuden isomman projektin elämässä, jotta unohtaisin vauvahaaveet hetkeksi :love:

Listalta en kuitenkaan poistu, ja kerran viikossa saan tulla lukemaan kaikki 20sivua mitä sinä aikana kertyy, mutten päivittäin enää saa ravata täällä.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! mukavaa joulunodotusta ja toivottavasti muutakin odotusta :love:

ps. toivottavasti tämä suunnitelma auttaa (y)
Toivon teille tressitöntä joulun aikaa ja Tsemiä muutenkin:)
 
Kiitos @Rimaleli <3 Tuntuu vain niin toivottomalta :unsure: Meillä tehtiin lääkkeellinen siirto ja lisäksi kävin Dextrassa yksityisellä, koska tumavasta-aineet ovat koholla, eikä julkisella hoideta näitä. Sain siihen lisäksi kortisonin ja Klexane-pistokset. Eli paljon on jo tehty. Katsonut myös sivusta muutaman ystäväpariskunnan pitkää yritystä, ehkä tämäkin lisää epätoivoa. Täytyy nyt lueskella onnistumisia täällä, jospa se piristäisi :)
No hyvä, että asia menee koko ajan eteenpäin. Kaikista ärsyttävintä näissä lapsettomuus prosesseissa on pitkät odotusajat ja sitten arvotaan uskalletaanko laittaa lääkettä tarpeeksi yms. Meillä on tähän säätöön mennyt jo 1,5, mutta toki olemme kunnallisella puolella.
Paras kaverini on juuri raskaana ja siihen meni 2 IVF hoitoa ja 7 passia. Odotus yleensä palkitaan :love:
 
@W.we Tsemppiä teille! Uskon että laskee ainakin stressitasoja, kun täältä pitää välillä vähän taukoa, vaikka tämä onkin aivan ihana ryhmä:love:

Piinapäivät on kyllä niin ärsyttäviä. En usko raskautuneeni, kun tissit ei vieläkään ole kipeytyneet.. dpo6 tänään. Alamasussa kyllä tuntemuksia, mutta tällä hetkellä laitan ne lähinnä pääkopan piikkiin :ROFLMAO: Pääsisipä jo testaamaan ja tietämään taas missä mennään.
 
@W.we Tsemppiä stressittömyyteen! :) mullakin jäi koko vkl välistä tässä joten kai mäkin oon päässyt hieman rentoutuu! dpo 11 täällä :)
 
Huomenta, onko jollain näkynyt plussaa vasta todella myöhään?! Alan jo huolestua ku kuukautiset eivät ole alkaneet tai noh onnellisempi olisin jos olis raskaus aluillaan mutta takaraivossa myös toivon että alkaisi kuukautiset kierrolla 27.. kumpa km jälkeen ei nyt alkaisi sekoilemaan kierto vaikka viimeset 3kk on ollu todella lyhyt kp24.. viimeks plussasin dpo9 ja nyt olis jo dpo12-15 välillä ainakin.. oireita on vilu, päänsärky, jomotukset alavatsassa, huimaus, hetkellinen paha olo ja jatkuva nälän tunne! Toivon vaan ettei olisi kuviteltuja oireita
 
Saa päivittää kp1/26-28. Uusi kierto alkoi, tai ainakin nyt oletan. Ei oo siteeseen asti tullu vielä mtn, mut pyyhittäessä tuoretta verta niin eiköhän voi päivittää uuden kierron alkaneeksi.

Ihania uutisia ja plussia täällä. Tsemppiä piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille. :love: Yritän kirjoitella illemmalla tarkemmin. Nyt sen verran iski seinä vasten kasvoja, että toivutaan hetki.
 
Täällä tylsää aikaa kun puolikuntoinen olo. Oon koko ajan käynyt vilkuilemassa jos jollain ois tullut ilouutisia!
Dpot 7-12,ei mitään tietoa kun en tikuttanut..
Ollut huono-olo ja närästänyt pari päivää,ei oikein jaksa tehdä mitään. Siis näitähän en raskausoireeksi edes unelmoi kun nämä kirron päivät..
Testejä tilattu,tulee tällä viikolla(y)
 
@Jankesof mä pohdin täällä aivan samaa(n). Mulla olis nyt dpo13 (jos oikein osasin laskea) ja kp 26/23-29. Mä vaan vähän veikkaan että en ovuloinut ollenkaan kun se mun ovis plussa oli niin epämääränen:unsure:. Mutta mulla myös siis dpo9 tullu jo ekat plussat aikasemmissa.

@Maicy harmi että jouduit uudelle kierrokselle, mutta toisaalta kiva että ei tarvii nyt sitten arpoa vaan pääsee suoraan seuraavalle kierrokselle:love:. Eihän se tietenkään kivaa ole mutta jos nyt jotain positiivista. Tsemppiä!:love:
Muoks... mä tuun @Maicy tässäkin taas sit sun kanssa samaa tahtia :ROFLMAO:. Alkoi siis vuoto mullakin ja hyvä niin koska pelkäsin etten ovuloinut ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Flo ennustaa ovulaatiota tälle päivää. Ja tänään ensimmäistä kertaa bongasin ovislimat!! :D Voi miten "pienestä" sitä tuleekaan iloiseksi. Joka kierrossa olen yrittänyt tarkkailla limoja ja tuntemuksia ja olen luullut että aiemmissakin kierrossa olisin bongannut ovislimat mutta tämähän tosiaan on limaa, venyvää, kuin kananmunan valkuaista, ihan erilaista kuin aiemmissa kierroissa. Sori tarkasta analyysistä ja omanapailusta mutta voi että olen iloinen vaikkei tämä tietysti vielä tärppiä tarkoitakkaan :LOL:
 
@kathii älä missään nimessä vielä masennu! Eihän kiinnittyminen vielä varmaankaan ole tapahtunut, joten ei veressäsi voi vielä raskaushormoniakaan olla. Itsekin ajattelin koko ajan, että oireeton (ja testissä nega dpo 10) tarkoittavat, että ei ole raskaana. Dpo 11 tuli haalea viiva, ja oireet alkoivat: rintakipu saapui, alavatsan outo turvotus alkoi, lämmöt nousivat vasta dpo 12 yli negakiertojen yms. Tsemppiä sinne, ja toivotaan, että ihana yllätys odottaa viikon päästä :love:

@Wintersun voi ei! Huomennahan tuloksen pitäisi viimeistään ainakin tulla??

@Maicy , suuret pahoittelut kierron alkamisesta. Onneksi sulla ei ole enää kun reilut 3 viikkoa, kun voit saada plussan testiin. Nyt paljon rakkautta kehiin :love:

ON: Täällä testattu tänään iltapissasta 2h pidätyksellä selkeästi vahvempi pc-viiva, täysin vaaleanpunainen. Ja sen jälkeen CB-digiin samasta pissasta PLUSSA!!!

Nyt en testaa ennen perjantaita, jolloin teen viikkonäytöllisen. Toivotaan, että pikkuinen kehittyy ja testi näyttäisi tuolloin 2-3 viikkoa. Plussanneisiin en uskalla siirtyä ennen kuin viikkonäytöllisessä joskus (toivottavasti!) lukee +3 :)
 
  • Tykkää
Reactions: kathii
Anteeksipyyntö oma napailusta, palaan muihin viesteihin kun olen saanut purettua omaa.

Tänne olen kirjoittanutkin että en ole koskaan saabut ovulaatiotestiiin haamua vahvempaa. Vaikka gynellä on todettu että ovulaatio on kyllä taoahtunut.

Flo ennustaa ovulaatiota perjantaille, mutta ajattelin että testaan nyt kuitenkin. Koska en näitä ole onnistuneesti tehnyt, en tiedä miten lukea.

Tänään pupuiltiin ennen kun olin edes testiä tehnyt. Ihan vaan koska halutti ( jee kerrankin seksiä muutenkin kun vauvamielessä :D ). Auttakaa tekemään toimintasuunnitelma. Koska kannattaa pupuilla tällä viikolla ja onko ovis oikeasti vasta pe
 

Attachments

Haaveilija tuo on vielä nega.. yhtä vahva tai vahvempi kuin controlli tarkottaa plussaa. Viivan vahvistumista:)Onnea plussanneille:love: mun kai aloteltava tallentelut aamun ja iltapäivän ovistestin perusteella;) jännä et näin aikaseen.. anteeksi oma napailu:oops:
 
@hitvetti kiitos analyysista! Niinku sanoin en oo koskaan saanut noin vahvaa niin olen ihan pihalla :D tehdään siis ahkera ppeitonheilutus--viikko..

@Wintersun no sitä itsekin vähän plussaksi salaa epäilen, kun töissä tuli housuun märkää ( luulin oikeasti että jopa farkkujen läpi, onneksi ei :D ). No, pupuillaan nyt itsenäisen Suomen puolesta koko viikko :D
 

Yhteistyössä