.

Omaa napaa törkeestio_O mulla masu jomottelee edelleen, ollu dpo6 alkaen. Yleens ei oo mitään ollu oviksen jälkeen, kun sit vasta oikeet menkka kivut vuodon alettua. Tissit on arat ja nyt vähän turvonneetkin. Tisseissä on mustapäitä :cautious: ja nännit nököttää ja on valkoisia näppyjä. Näitä mä en ees voi kuvitella ku on näkyviä juttuja. Tänään dpo 10 ja r-testi nega aamulla, en vielä menetä toivoa plussasta, aattelin jatkaa testailua huomenna ja sit vkl jälkeen jos ei vuoto ala. Lähden miehen kaa reissuun ja en haluu siel pissiä kippoon.

Noista hää jutuista, niin mulle mies lupas et kihlat tulee kun vauva on aluilla:p mein tilanne on semmonen et mies suostuu tutkimuksiin jos sinne keväällä tarvii mennä, mut mietti vielä et mitä sitten. Hän tietää et mulle lapsi on niin suuri haave et mä teen mitä vaan sen eteen. Mä oon hänelle sanonut, et en haluu lasta kenenkään muun kuin hänen kans, koska rakkaus :love: mut tiedän et jos me ei yhdessä lasta saada, on mietittävä mitä suhteelle käy :( vaikeita juttuja. Mä oon valmis hoitoihin, ihan mihin vaan. Mut rahaa ei kyl yksityiselle oo. No mut on täs vajaa puol vuotta aikaa luomuna koittaa ja joskos se ois nyt tärpännyt.
 
Ihan muuten galluppi, onko täällä kuinka moni
A) naimisissa
B) naimisiin jos tulee lapsia tai
C) ei lainkaan halua mennä naimisiin.

Itse siis A ja välillä vähän jopa ärsyttää, että koska ollaan naimisissa niin ihmiset uskaltaa vähän liiankin röyhkeästi kysyä että "koskas teille tulee vauva"
 
Oma Napailu: Tässä dpo 12 ehkä, ja vähän kipristelee vasemmalla puolella. Taitaa olla menkat tulossa kyllä...
 
@Ilonetsijä jospa joulu toisi tullessaan teille lahjaksi pienen salamatkustajan :love:.

Ehkä mä teen sitte niin että taktisesti testaan vasta joulun jälkeen :LOL:. Jos ei tiedä olevansa raskaana niin ei tarvii mitään vältelläkkään. :LOL: kuulostaa ihan kauheelta. Mutta siis mulla olis sillon noin dpo5-11 niin tuskin muutenkaan testissä näkyisi. Tietty kiva joululahjahan se olisi :love:.
 
Ihan muuten galluppi, onko täällä kuinka moni
A) naimisissa
B) naimisiin jos tulee lapsia tai
C) ei lainkaan halua mennä naimisiin.
Itse siis A ja välillä vähän jopa ärsyttää, että koska ollaan naimisissa niin ihmiset uskaltaa vähän liiankin röyhkeästi kysyä että "koskas teille tulee vauva"
Meillä B, karua mut näillä korteilla mennään:love:
 
@Wintersun voi ei, todella paljon voimia ja tsemppiä!! <3 :cry:

@haaveilija92 lähinnä B:tä, haluaisin naimisiin mutta miehestä ei ota selvää. Ei ole väliä onko yhteisiä lapsia vai ei. Kerran oli jo häät edessä (exän kanssa) mutta peruuntui viime hetkillä, vähän olen jo haudannut unelmani :unsure:

Laskeskelin tossa että taitaa siirtyä mun labrat tammikuun loppuun :( uusi kierto pitäisi alkaa jouluna ja hoitajan puheista ymmärsin että tiettyinä kierron päivinä pitäisi nuo labrat ottaa, ekat taitaa olla menkkojen aikaan ja se osuu just joulutauolle :cautious:
Onko jollain tarkempaa tietoa mitkä kp:t noita hoitolabroja otetaan? @Wintersun ?
 
Ihan muuten galluppi, onko täällä kuinka moni
A) naimisissa
B) naimisiin jos tulee lapsia tai
C) ei lainkaan halua mennä naimisiin.

Itse siis A ja välillä vähän jopa ärsyttää, että koska ollaan naimisissa niin ihmiset uskaltaa vähän liiankin röyhkeästi kysyä että "koskas teille tulee vauva"
Ei vielä naimisissa mutta suunnitelmissa on kyllä jossain vaiheessa. Tuttu tunne silti tuo kysely kun koko ajan joku kysyy asiasta jos sanon että on ollu huono olo tai jos on vaikka toppi päällä niin joidenkin mielestä näyttää kun ois vauva maha ja sit on tosi noloo sano et ei en oo raskaana olen vaan lihonnut vähän :unsure:
 
@haaveilija92 Naimisissa ollaan, kesällä mentiin. Yhteiseloa yli 10 vuotta takana. :)

@Wintersun Siis eikä! :( Kovasti nyt vaan voimia ja jaksamista sinne. Kyllä kaikki paremmaksi kääntyy, pakkohan sen on. ❤

Ei ne mun ovulaatiotestit sitten tulleet postissa. Jää siis tässä kierrossa testaamatta. Ei voi mitään, mennään siis ilman. Paikat olleet kosteana pari päivää, tänään jomotellut oikeaa munasarjaa. Josko se ovis olis lähellä. Ihanaa, että oikeallakin puolella tuntuu jotain välillä. Ainoa ongelma on vain se, että ollaan lähössä reissuun, niin voi jäädä puuhailut (TAAS) vähän vähäisiksi. Toivotaan kuitenkin parasta. (y)
 
Täällä ollaan ihmeissään, raskaustestit näyttää nega dpo 15 ja pregnylillä ollaan vielä varmistettu irtoaminen, mutta täti ei ole kurvannut vieläkään kylään o_O luulisi, että kierto olisi säännöllinen, kun irtoaminenkin on todettu, mutta ei.. Menee jo kp 30:eek: Odotin kyllä tältä kierrolta niin paljon, ku ennen pregnyliä oli kaksi 20mm munasolua (jos edes toinen hedelmöittyisi). Kumpa kerkeisi vielä ennen joulutaukoa seuraavaan hoitoon (y)
 
@haaveilija92 jatka vain testaamista, mulla menee usein noin, että melkein plussa ja sit heikkenee ennen oikeaa plussaa :) Olen niin pahoillani @Wintersun! :( Tsemppiä! Onneksi voitte mennä kuitenkin hoitosuunnitteluun. Minulle tuli ensi viikolle aika labraan jossa ferritiini (ja tulehd.arvot) sekä prolaktiini. Terkka ei osannut sanoa prolaktiinista muuta kuin että pitää ottaa 10-14 välillä että on ollut 4h hereillä ennen sitä. Olen vain muuta kautta kuullut, ettei saisi hirveästi edellisenä päivänä esim. kovaa liikuntaa harrastaa ja eikä varmaan seksiäkään?? Onneksi kerkeää olla juuri ennen ovispäiviä..
 
Flo tosiaan ennusti ovista perjantaille, ja täällä hehkutin eilistä viivaa ovistestissä kun yleensä ei tuu haamua vahvempaa. Ylempänä eilinen ja alempi tänään.

Turhaan iloitsin kun tänään ei enää viivaa tullutkaan :(
Mulla ovistestiin tulee haaleampi kuin testiviiva, sillon kun munarakkula ei ole ollut tarpeeksi iso, kun se irtoaa.. Voiko olla et olet ovuloinut sillon, mutta munarakkula ei ole ollut tarpeeksi iso? Eihän kaikki ovuloi ees joka kierrossa..
 
Flo tosiaan ennusti ovista perjantaille, ja täällä hehkutin eilistä viivaa ovistestissä kun yleensä ei tuu haamua vahvempaa. Ylempänä eilinen ja alempi tänään.

Turhaan iloitsin kun tänään ei enää viivaa tullutkaan :(
Mulle tuli kans noilla one stepin testeillä tollanen melkein plussa. Tulkkasin sen sit ovulaatioks koska sen jälkee oli vaan haaleemapaa. No en tullu raskaaks joten en tiiä oliko se edes sit plussa :eek:
 
@Rimaleli kyllä minun silmään näkyy haamu! :love: Millä muilla testeillä olet testannut? Pc näyttää antavan vahvinta haamua, kokeile, jos et vielä ole! Toivotaan vahvistumista!

@Wintersun Voi ei:cry: Olit mielessäni koko päivän. Harmittaa niin paljon sun puolesta. Mutta nukutuksessa saavat kaiken varmasti kunnolla viimeistellen pois. Ja ihanaa, että pääsette kuitenkin hoidon suunnitteluun!
 

Yhteistyössä