.

Onpas tänne nyt taas tullu viestejä paljon :LOL: välillä käyny lukemassa aina, kun kerenny :) olin tuon esikoisen kans 4 pvää reissussa mummulassa ja sukuilemassa muutenki.  :love: :) oli mukavaa, ku mummu oli apuna esikoisen hoidossa ja ite sai välillä omaa aikaa ja tuli nähtyä hyvää ystävää ja lenkkeiltyäkkin ja leivottua, tekemistä on kyl riittänyt ja yrittäny ottaa vähemmän stressiä:LOL:
Tänään tultiin kotia esikoisen kans ja oli ikävä jo tuota miestäkin, niin pitihän sitä puputella :love: :LOL:
Flo näyttää et ovis ois 11 pvä.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :poop: :unsure:
Tervetuloa uudet ja tsemppiä yritykseen (y) :)

Onnea plussasta @1986/13  (y)

@Wintersun voi eikä :cry: oisin toivonu todellakin parempia Uutisia jo! Hali täältä ja voimia tosi paljon <3 :love:

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti tulee paljon plussia tälle kuulle vielä :rolleyes: :love:
Pakko mennä nukkuu ku aamupäiväl töihin :)

Hyvää itsenäisyyspäivää :love:
 
@Wintersun mä oon myös niin pahoillani :cry: paljon voimia tulevaan operaatioon ja muutenkin!!! Kyllä sää vielä selätät ne muutokset! Onneksi ei tarvi perua sitä lapsettomuushoito aikaa (y)

OT : nyt vissiin kp 38 ja ei näy eikä kuulu menkkoja :ninja: tai no nyt ollu pari päivää alaselkä niin kipeä että joutunu Buranan ottamaan eikä mulla ole selkä koskaan kipeä :eek: ja tänään vihlo tosi kipeää alamahaakin mutta nää tuntu enemmän joltain muulta kun menkoilta (n) mitään muuta esim.tulehdukseen viittaavia oireita ei ole (n) toivon vaan että alkais vaan vuotaan yhtäkkiä :rolleyes: mulla ollu siis ne minipillerit vuoden ja niiden lopettamisen jälkeen ei kierto käynnisty :devil:
@Miina- voisin tulla virallisesti listalle taustailemaan koska vauva sais nyt tulla meille koska vaan :love:

Ovistikut oottaa kaapissa mut miestä en niillä uskalla ressata :ROFLMAO: se on siinä uskossa että tulee jos on tullakseen... Jep todellakaan en jätä sen varaan :ROFLMAO:
Me ollaan oltu 12 vuotta yhdessä ja kesällä tulee 10v kihloissa mut ei olla saatu aikaiseksi mentyä naimisiin :oops: tää johtuu kummastakin eli halutaan mennä mutta ei välttämättä koskaan mennä :barefoot:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

6.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 64/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 50/27..............ya 5/18
Laima......................kp 36/28...............yk 5
Rosemarie..............kp 34/xx................ya 6/18
Emppu-93...............kp 32/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 31/31...............yk 5
Emerentia................kp 31/xx...............yk 10
Pandanen................kp 31/30-31.........yk 1
Missukkaliini............kp 31/30..............yk/IVF/2
Santrana..................kp 30/21-24.........yk 2
Saippuakupli...........kp 27/30-36..........yk 6
Peanut_butter..........kp 26/27-32.........yk 4
Ilonetsijä..................kp 26/30..............yk 7
Toiveikas92.............kp 24/xx...............yk 10
Wintersun................kp 24/29..............ya 12/10
Kathii.......................kp 22/28..............ya 8/18
Neltsuliini................kp 22/27...............ya 5/16
Haavejuttu..............kp 20/31...............yk 4
MatildaJ..................kp 20/25...............yk 6
Hemppanen............kp 20/29...............yk 9
Persikka123............kp 20/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 19/24-28.........yk 4
Minic.......................kp 19/xx...............yk 2
Sennay....................kp 19/27-?...........ya 5/18
Keijukuningatar.......kp 18/xx...............ya 5/18
Toivojatintti..............kp 17/35..............yk ?
Lillium......................kp 15/26-28.........yk 8
Li88.........................kp 14/28..............yk 6
Vauvameille.............kp 13/28..............yk 20
Janskusdff...............kp 12/28..............yk ?
Miina-......................kp 10/26-27.........yk 10
Mimmik...................kp 9/28-32...........ya 9/18
W.we.......................kp 9/25................ya 11/15
Hitvetti.....................kp 9/xx................yk 2
Suspi.......................kp 9/32................yk 3
Bubble92.................kp 8/27................yk 6
Tiana44...................kp 8/26-28...........yk 5
Alfred.j.kwak...........kp 8/28-30...........yk 1
Quinque..................kp 7/28-30...........yk 1
Chili_.......................kp 7/28-29...........yk 6
Pioni85....................kp 7/27-30...........yk 6
Veeja.......................kp 6/36?..............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 6/30-31...........yk 5
Rosemarie...............kp 4/xx................ya 6/18
Maicy.......................kp 3/26-28...........yk 2
Sucrine....................kp 2/xx................yk 8
Vuuti........................kp 1/28-32...........ya 2/17

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Pandanen...............dpo 14
StellaMom...............dpo 12
Peanut_butter.........dpo 11
Ilonetsijä.................dpo 11
Sucrine...................dpo 10
Kathii......................dpo 8
Cara-mel................dpo 7
Wintersun...............dpo 5
Minic.......................dpo 4
Li88........................dpo 0

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Rosmariini86,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13
 
@haaveilija92 mä sain sen mun "plussan" kp12 ja kierto oli 26 pv. Eli osu kyl ihan niille tietämille et ovis olis ollu mahollinen. Ei vaan ollut mitään ovislimoja ja aika minimaaliset tuntemukset. Aikasemmin aina ollut kovat oviskivut ja selkeet limat. Luulen että se ei jotenki vaan ollut kunnollinen ovis. Otetaan siis vinkkejä vastaa miten saa kunnollisen oviksen.

@Emppu-93 onnittelut! Onko mahollista et ovis oliski ollu myöhemmin? Että sulla ei oliskaa vielä dpo15?
 
Taas pari ihanaa plussaa! Onnea teille:love:

Eilen illalla olin ihan varma, että tärppi on käynyt, kun mahaa jomotti ja tuikki todella kovasti. Mutta nyt aamulla oireet loistaa poissaolollaan, joten tuskin sitä raskaana ollaan.. Tissitkin on kuin löysät patalaput vailla mitään tuntemuksia. En vain ymmärrä miksi tämä raskaaksi tulo onkin nyt yhtäkkiä niin vaikeata, kun ennen keskenmenoa olen aina tullut niin helposti raskaaksi. Tuntuu vain siltä, että luonto koko ajan rankaisee minua, enkä tiedä miksi :/ Otan varmaan sittenkin huomen aamulla varaslähdön ja testaan, vaikka vasta dpo9, ostin kuitenkin kaksi pakettia noita pc:n testejä eilen niin jos vaikka dpo9,10,11 ja 12 testaisi, niin sitten on ainakin varmuus että ei ole tai on raskaana..

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
 
@Pumpkinbred sitä mietin myös. Kun ajattelin onko tuo nyt miten luotettavaa kun tässä kohtaa ei vielä vahvaa viivaa.. ovulaatiosta mulla ei tietoakaan, milloin se on ollut. Viime kiertokin kesti jostain syystä 35pv. Muuten sellanen normaali kierto ollut 29-30.
Mä oon aikasemmissa raskauksissa saanut noihin 25 herkkii testeihin haamun vasta sillon ku menkat pitäs alkaa. Eli mun mielestä näyttää ihan normaalilta jos ajatellaan että nytki saattas olla se 35 kierto sulla meneillään. Toivotaan että vahvistuu :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Emppu-93
@Wintersun oon niin pahoillani:cry::( ei tosiaan paljoa lohduta, mut voin kuvitella kuinka tuntuu toivottomalta! Mä juttelin sillon pitkään mua hoitavan lääkärin kanssa ja hän kyllä myös vakuutti ettei oo mitään vaikutusta raskautumiseen tai raskauteen ja vakuutti että voi turvallisin mielin jatkaa yrittämistä (tosin pyysi että toipumisen aikaan kunnioitetaan hoito-ohjeita eli ei yhdyntää sillon) tai meidän kohdalla aloittaa yrittämisen. Ite päätin että odotan et saan hyvät uutiset ensin, koska toi oli niin stressaava tilanne. Seuraava kontrolli helmikuussa, niin vähän taas alkaa jännittää. Mutta luota lääkäriin mee sinne hoitoihin. Naisten polilla käyn ite ja siellä hoidetaan muitakin tän alueen asioita, niin luotin kyl heihin tässä. Paras nyt kuitenkin on että saadaan sut kuntoon, koska teidän tuleva vauva tarvitsee sua vielä pitkään :love:koita jaksaa!

Onnea plussanneille! Kyllä ne vahvistuu! :love:

Galluppiin: ei olla naimisissa, mä en halua, mies haluaa ja pitää sitä itsestäänselvyytenä. Ollaan päästy siihen tulokseen että jos meillä on yhteisiä lapsia niin voin harkita asiaa, mut katotaan sitten joskus. Ei sillä ainakaan mitään kiirettä oo. Mun elämään se paperi ei vaikuta, mut koska se on hänelle tärkeetä niin voin harkita asiaa. Hän myös toivoo että saa adoptoida mun esikoisen ja toivoisi että otettais yhteinen nimi. Se nimijuttu ei tuu tapahtumaan ellei hän ota meidän nimeä, mut adoptio on mulle ok jos muksulle sopii.:LOL:

Mä sain esikoisen yllärinä ja mun elämäntavat oli ihan jotain muuta ku terveelliset. Muutin ne tietty parempaan ku sain tietää. Sillon lääkärit lohdutti että niin kauan ku vauvalla on ruskuaispussi, mitään vahinkoa ei pääse esim alkoholista tulemaan. Myös ton listeria kohdalla hyvä muistaa et sen todennäköisyys ei oo niin iso et vois ajatella et joka kerta sen bakteerin sieltä saa. Kukaan ei huomaa jos jättää lohen väliin. Ite sanoin sillon et oon niin kyllästynyt siihen ettei maistu nyt. Ei kukaan edes epäile. Jos kukaan kysele niin älkää tehkö numeroa, ootte vaan ku ette oliskaan. Jälkkäri juustoille sanoin että oon niin täynnä ettei pysty. Niissäkin kotimaiset on ok, vältätte vaan homejuustoja. Hyvä muistaa et monet ei tiedä odottavansa edes ennen 7-8 tai jopa 10 viikkoa. Ne elää ihan normaalisti ja kaikki hyvin. Tietenkään jos on plussannut, ei tartte tietentahtoen ottaa riskejä, mut ihan pystyy selviytyy niistä.:D Toivottavasti meillä on monta joulupakettia mukana siihen mennessä!

Meillä oli eilen juhlintaa ja nyt on hiukan rapsakka olo :sick: yöllä heräsin tai näin unta herääväni ovulaation kaltaisiin kipuihin, enkä nyt tiedä oliko se unta vai totta mut alavatsa on kipee edelleen. Jos se ovulaatio tapahtuikin vasta nyt niin sehän tietää sitä et kaikki työ on mennyt hukkaan ja kierto on taas se 40pv. varmaan:oops: kyl mä hädissäni jo miehen potkin hereille ja hommiin, ei ollu kovin iloinen asiasta ku hänellä on vika yö töitä tänään ennen lomaa ja herätin kesken unien :LOL:
A girl's gotta do what a girl's gotta do...:ROFLMAO:

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
 
Onpa paljon viestejä tullut tänne! Koitin lukaista kaikki läpi, mutta on ollut tässä omassa elämässä haasteita parisuhteessa... Pari ihanaa plussaakin tullut, onnea niistä :love: Tein raskaustestin mutta se oli nega, paha olo jatkui ja varmaan liittyy lähestyvään ovulaatioon.
Ällö varoitus! Mutta tänään tuli sitkeää limaa paperiin asti vessassa, niin oisko tää ny se ovulaatio. Flo ennustaa tälle päivälle ja tissitkin on kipeät. Mutta en tiedä miten tuon miehen sais kaadettua edes kerran kun kokoajan tästä asiasta vääntöä (n) Taitaa mennä ohi ja hyödyntämättä tämäkin kierto..

@Wintersun tsemppiä ja voimahali!:cry:<3
 
Voi @Wintersun :love: Tsemppiä teille! :love:

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat ja tsemppiä taas kaikille piinailuun ja kuumeiluun. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille! Tänne on taas tullut niin paljon tekstiä, että ei meinaa pysyä perässä. :LOL: Galluppiin sen verran, että kai sitä joskus mennään naimisiin.

@Miina- kyseli niistä labrojen kiertopäivistä. Mulla otettiin kierron 3-5pv follikkelia stimuloiva hormoni (FSH), lutenisoiva hormoni (LH) estrogeeni, testosteroni, prolaktiini ja sukupuolihormoneja sitova globuliini (SHBG). Progesteroni pitää ottaa kierron 20-22 päivä, jotta näkee, onko ovulaatio tapahtunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiana44 ja Miina-
Hyvää itsenäisyyspäivää! :)

@Wintersun meinas tulla itselle tippa linssiin kun luin sun tekstiä :cry: sama aika mitä me ollaan yritetty niin teillä mennyt sinun hoitamiseen :unsure: tsemppihali! <3

@Emppu-93 onnea :love:

@Sennay kiitos, tietää vähän mitä tulossa :) onko nämä pakko ottaa samassa kierrossa vai voiko käydä tuon alkukierron labrat ottamassa esim. seuraavassa kierrossa?
 
@Beibihaaveilija Ei ole todettu mitään esteitä raskaudelle mutta selvä ylipaino todennäköisesti ainakin vaikeuttaa tilannetta. :unsure: Ei siis ole tutkittukaan perusgynekäyntiä kummemmin.

@haaveilija92 Naimissa useita vuosia ja yhdessä vielä sitäkin pidempään. Onneksi ei tule vauvauteluja.

@Wintersun Sanat ei riitä pahoitteluihin. Teille toivoisi jo hyviä uutisia. Voimia ja haleja! ❤

Onnea @Emppu-93!

Mulle voi päivittää huomiselle kp 3. :cry:Epätoivo iskee taas. Luteaalivaihe jäi superlyhyeksi, vain 7-8 päivää. Tuntuu, että tulee vaan lisää uusia murheita ja vaikeuksia. Nyt alkaa olla yritystä takana vuosi. Saldona vain pari luomukiertoa, muut Terolutin tukemana, ja yksi epämääräinen varhainen keskenmeno. Mietin lääkärille menoa, jotta saisin jotain apua tai vastauksia. Yksityiselle meinasin mutta arvon perusgynen ja Felicitaksen tai vastaavan välillä. Vuosi sitten sain terot yksityiseltä ja keväällä oli yksi puhelinkonsultaatio saman gynen kanssa. Lapsettomuusklinikoilla kiinnostaisi toisaalta hedelmällisyyskatsaukset ym. Mitä kokemuksia teillä on?
 
@Beibihaaveilija mä testasin tässä kierrossa onnistuneesti ovulaation OneStepin liuskatesteillä. Oli siis eka kerta kun edes yritin oikeina päivinä testata, ovulaatio osui Flon ennustamalle päivälle.

@haaveilija me ollaan kumppanin kanssa kihloissa, naimisiin aiotaan mennä varmaan ennen lapsen syntymää.

Mulla on menossa nyt kp 20/28 ja dpo 6. Flunssainen olo ja verenmaku suussa, koitan olla ajattelematta alavatsan tuntemuksia (yleensä normikierroissa ovulaation jälkeen kivut jatkuu aina kuukautisten alkuun), tisseissä ei mitään normaalista poikkeavaa. Joulua miettiessä tuntuu kauheen surulliselta jos tästä kierrosta testaan negan. Jotenkin sitä on henkisesti valmistautunut siihen, että olisin jouluun mennessä raskaana.
 
@sucrine Pahoittelut sinne :( Toivottavasti pian selviää syy lyhyille luteaalivaiheille. Isot peukut tähän kiertoon! (y)

@Emppu-93 Onnea! Kyllä minusta tuo on hyvä viiva dpo 15, kun on niin pitkä kierto kun sulla. Eikös sulla ole huomenna oletettu menkkojen alkamispäivä? Harvalla tulee ennen menkkojen oletettua alkua tuollaista viivaa!
 

Yhteistyössä