.

oi onnea @Emppu-93 :love::love: ja jep @Wintersun täytyy yrittää olla stimuloimatta rintoja ennen koetta :LOL: Täällä ollaan henkisesti noustu taas epätoivon kuopasta menkkojen loppumisen jälkeen ja toivo alkaa nousta. Toissapäivänä oli keväisen raskauden la, joten itku oli herkässä, varsinkin kun ystävä sai sille samalla päivälle oman2.lapsensa. Mutta siitäkin selvittiin. Kyllä hän sitten tulee, kun niin on tarkoitus ja kroppani on siinä tilassa ja tarpeeksi stressitön, että raskaus voi alkaa. Mutta voi että se odottavan aika on pitkä. Onneksi joulu ja yli viikon loma, toivon että se edesauttaa kiinnittymistä, kun saisi oletetusti nukkua ja levätä vähän enemmän.

btw miten noiden kipulääkkeiden kanssa olikaan, kun minulla tulisi viisurinpoisto juuri oviksen jälkeen ja todnäk tarvin kipulääkettä ainakin vuorokaudeksi, mitenköhän saattaa vaikuttaa (n)
 
@Pumpkinbred Mie mietin kyllä just noita juttuja, entä jos tuleekin plussa joulun/uuden vuoden pyhinä. Meilläkin on sukua kyläilemässä. Varmasti arvaa heti jos kierrän kalapöydän ja punkut jää juomatta :rolleyes:

Naimisiin menosta, me ei olla edes kihloissa vielä. Asiasta on puhuttu, mies haluaa yllättää kuulemma niin sitä odotellessa :D

Eilen lähti kierukka, lääkäri sanoi että heti saa ruveta yrittämään. Lääkityksien kanssa myöskin kaikki OK. Pieni vuoto tuli eilen mutta loppui hyvin lyhyeen. Veikkaan ettei sen kummempaa vuotoa enää tule, sillä minulla on ollut säännöllinen vuoto joka kk tuon hormonikierukan kanssa. Saas nyt nähdä tuleeko ovulaatio ajallaan, jos tulee niin 11-16 PV olisi otollinen ajankohta (y) Mies on nyt motivoitunut ja joka päivä kuulemma pitää peitto heiluu ;)(y):whistle:

Vähän oli kynnys kyllä eilen illalla makkarin puolella, iski paniikki että tää on nyt totta. En tiie kumpi pelottaa enemmän, se että jos en tuukkaan raskaaksi, vai se että jospa tuunkin raskaaksi pian (n):confused::ninja:
 
Ei epäilystä siitä että ovulaatio tuli jo tänään (limat ja pistelyt) , joten huomenna piinailu alkaa.. Siis huomiselle dpo1.

Ja siihen kyselyyn vastaan että naimisissa ollaan 2,5vuotta oltu, ekaa yhteistä nyt yritämme.
 
@Wintersun Mulla ei löydy edes sanoja tohon sun tilanteeseen. Oma surkuttelu negoista tuntuu niin epäreilulta sua kohtaa, kun olet joutunut kokemaan niin paljon :poop:. Sinä jos kuka ansaitsisit sen vauvan syliisi. Hali. :love::(

@Rimaleli Näen sun testissäsi aika selkeänkin viivan ilman, että edes avasin kuvaa isoksi. (y)

@Emppu-93 Ihana viiva. :love:

@kathii Täällä peukut pystyssä huomiselle testaukselle. (y)

@janskusdff Ikävä kuulla, että parisuhteessa hankaluuksia. :( Kuulostaisi tosiaan ovulaatiolta. Tsemppiä miehen kaatoon. ;)

@sucrine Aa, ymmärrän :unsure: Vaikea kuitenkaan uskoa, että paino vaikuttaisi kovinkaan paljon raskautumiseen.

@kaos Aa, kiva kuulla positiivisiakin kokemuksia noista testeistä! :) Päädyin nyt kuitenkin pc:n testeihin. Sun oireethan kuulostaa varsin lupaavilta. :love: Ymmärrän kyllä täysin tuon, että jouluksi toivoisi raskautta kovasti. Siksi edellinen kierto oli itsellekin todella iso kolaus. :( Tämän kierron plussa tulisi uuden vuoden tienoilla. Toivottavasti uusi vuosi alkaisi parhaalla mahdollisella tavalla. :love: Ja sulle tosiaan plussa jo jouluksi. ;)

@alfred.j.kwak Mulla oli täysin samat fiilikset, kun pillerit jäi. :D Nopeasti se siitä kuitenkin selkiytyi, että vauvaa odottaa vaan niin mahdottoman paljon. :love: Parempi tosiaan noin kun sulla, niin ei pety negasta niin paljon!


Itse tilasin eilen Raskauskeijulta ne Pc:n ovistestit. Nyt on taas innostus tätä kiertoa kohtaan noussut kunnolla ja miehen kanssa jo odotellaan ovista. :love: Meillä on kunnon sembalot aina oviksen tienoilla makkarissa ja sitten ollaan ilman melkein koko muu kierto. :ROFLMAO: Ei yhtään raskaudenhakuista. :whistle: Mietin vain, että ottaisiko greipin käyttöön vai ei. Olin niin kipeänä viime kierrossa ovulaation takia, että en tiedä haluanko kokea samaa enää. :LOL: Limoissa en huomannut suurtakaan eroa greipillä tai ilman. Tosin oon sellanen limanuljaska muutenkin oviksen aikaan. Kivut vaan voimakkaammat greipillä? o_O

Paljon plussapuhalluksia kaikille. (y) Muistakaa nauttia tästä yritysajasta, vaikka se onkin välillä musertavinta ikinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä ja kaos
Miten toi paino oikeasti vaikuttaa? Itsellä vähän ylipainoa, mutta painoindeksi kuitenkin reippaasti alle ton 35 joka on monissa sivuilla listattu viitearvoksi joka tulisi alittaa jos lapsettomuushoitoja halajaa. Eihän siitä laihdutuksesta tosin koskaan hirveästi haittaa ole :D mietiskelen vain
 
@Wintersun , olen todella pahoillani teidän puolesta! Ei löydy lohdunsanoja tähän tilanteeseen. Voimia! :love:

Me ollaan asuttu kuusi vuotta yhdessä, yhteinen lapsi on 4v. Ei olla edes kihloissa, eikä häitä suunnitteilla. Joskus unelmoin kirkkohäistä ja siitä, että isä saattaisi minut alttarille, mutta kun hän 4v sitten kuoli, niin haaveilut on jääny vähemmälle.

@haaveilija92, mulla on ylipainoa. Lääkäri sanoi, että se rasva toimii kuin estrogeeni, eli voi estää raskauden. 5% painonpudotus voisi jo auttaa. En muista mikä mun painoindeksi, mutta ylipaino kuitenkin, ei se lievä.

Mulle voi päivittää huomenna kp 2. Ei taida letrotkaan auttaa. Alan asennoitua siihen, että inseminaatioon mennään, se olis joskus helmikuulla.
 
@Beibihaaveilija
Meilläkin on oviksen aikoihin kunnon tsembalot ja sitten puhti niin poissa, että jää pupuilut taka-alalle  :LOL: Mietittiin just muutama päivä sitten, et käykö muille samallalailla :ROFLMAO: Väkisin makaamista se silti välillä on :whistle:

Omaa napaa.. Haamu jälleen, mut taas haaleampi kuin eilen :unsure: ei dpo 16 voi olla enää haamu.. Taitaa olla kemiallinen taas:(
 
@pandanen Kiitos tsempeistä!

@Beibihaaveilija @haaveilija92 Ainakin runsas ylipaino voi vaikuttaa ilmeisesti paljonkin, @vuuti jo tossa avasikin. Oma painoindeksi on 35 luokkaa tai vähän ylikin. Voi sekoittaa hormonitoimintaa. Gyne suositteli laihduttamista, 5 % voisi tosiaan jo avittaa raskautumisessa. Helpommin vaan sanottu kuin tehty.

Ikävää @vuuti, että jouduit uuteen kiertoon. Mihin sulla on määrätty letrot? Tuli taas tänään googlailtua kaikkia apukeinoja, jos/kun pitäisi saada tukea oviksen jälkeiseen aikaan. Mutta en vielä pysy kärryillä mikä lääke oli mihinkin tarkoitukseen.

@Rimaleli @Beibihaaveilija Kuulostaa tutulta, että ovista ennen on aktiivista ja muuten ei niinkään. Vähän on pakolla touhuilun makua mutta pakko yrittää ajoittaa hyvin. :whistle: Ja kun ei luontaisesti ole puuhailua jatkuvalla syötöllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
TOIVEENA VAUVA 2019

7.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 65/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 51/27..............ya 5/18
Emppu-93...............kp 33/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 32/31...............yk 5
Emerentia................kp 32/xx...............yk 10
Pandanen................kp 32/30-31.........yk 1
Missukkaliini............kp 32/30..............yk/IVF/2
Santrana..................kp 31/21-24.........yk 2
Saippuakupli...........kp 28/30-36..........yk 6
Peanut_butter..........kp 27/27-32.........yk 4
Ilonetsijä..................kp 27/30..............yk 7
Toiveikas92.............kp 25/xx...............yk 10
Wintersun................kp 25/29..............ya 12/10
Kathii.......................kp 23/28..............ya 8/18
Neltsuliini................kp 23/27...............ya 5/16
Haavejuttu..............kp 21/31...............yk 4
MatildaJ..................kp 21/25...............yk 6
Hemppanen............kp 21/29...............yk 9
Persikka123............kp 21/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 20/24-28.........yk 4
Minic.......................kp 20/xx...............yk 2
Sennay....................kp 20/27-?...........ya 5/18
Keijukuningatar.......kp 19/xx...............ya 5/18
Toivojatintti..............kp 18/35..............yk ?
Lillium......................kp 16/26-28.........yk 8
Li88.........................kp 15/28..............yk 6
Vauvameille.............kp 14/28..............yk 20
Janskusdff...............kp 13/28..............yk ?
Miina-......................kp 11/26-27.........yk 10
Mimmik...................kp 10/28-32.........ya 9/18
W.we.......................kp 10/25..............ya 11/15
Hitvetti.....................kp 10/xx..............yk 2
Suspi.......................kp 10/32..............yk 3
Bubble92.................kp 9/27................yk 6
Tiana44...................kp 9/26-28...........yk 5
Alfred.j.kwak...........kp 9/28-30...........yk 1
Quinque..................kp 8/28-30...........yk 1
Chili_.......................kp 8/28-29...........yk 6
Pioni85....................kp 8/27-30...........yk 6
Laima......................kp 8/28................yk 6
Veeja.......................kp 7/36?..............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 7/30-31...........yk 5
Rosemarie...............kp 5/xx................ya 6/18
Maicy.......................kp 4/26-28...........yk 2
Sucrine....................kp 3/xx................yk 8
Vuuti........................kp 2/28-32...........ya 2/17
Rimaleli...................kp 1/30................ya 7/16

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Pandanen...............dpo 15
StellaMom...............dpo 13
Peanut_butter.........dpo 12
Ilonetsijä.................dpo 12
Sucrine...................dpo 11
Kathii......................dpo 9
Cara-mel................dpo 8
Wintersun...............dpo 6
Minic.......................dpo 5
Li88........................dpo 1
Lillium.....................dpo 1

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Rosmariini86,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13
 
Enhän minä osannut odottaa testien kanssa. Pelottaa, että täällä ilo loppuu lyhyeen. Vaikeaa keskittyä tänään varmaan töissäkään. Eiliseen aamuun asti testit vahvistuneet hyvin, mutta tänään haaleampi. Vaikka oli ihan keltaista pissaa...

Tänään olisi kuukautisten oletettu alkupäivä. Dpo joko 14 tai 15. Lämmöt oli koholla, eli tuskin menkat kuitenkaan tänään alkaa, aina laskeneet alkupäivänä roimasti. Oireetkin jatkuu.

Sen takia olen vaan huolissani, kun eilen ja toissapäivänä tuli hieman rusehtavaa valkkaria. Voiko tämä olla kemiallinen, vaikka viiva kerran vahvistui todella hyvin :(

Huomenna pitäisi hormonin tuplaantua, jos tuplaantuu. Teen aamupissasta viikkonäytöllisen digin...
 

Attachments

Enhän minä osannut odottaa testien kanssa. Pelottaa, että täällä ilo loppuu lyhyeen. Vaikeaa keskittyä tänään varmaan töissäkään. Eiliseen aamuun asti testit vahvistuneet hyvin, mutta tänään haaleampi. Vaikka oli ihan keltaista pissaa...

Tänään olisi kuukautisten oletettu alkupäivä. Dpo joko 14 tai 15. Lämmöt oli koholla, eli tuskin menkat kuitenkaan tänään alkaa, aina laskeneet alkupäivänä roimasti. Oireetkin jatkuu.

Sen takia olen vaan huolissani, kun eilen ja toissapäivänä tuli hieman rusehtavaa valkkaria. Voiko tämä olla kemiallinen, vaikka viiva kerran vahvistui todella hyvin :(

Huomenna pitäisi hormonin tuplaantua, jos tuplaantuu. Teen aamupissasta viikkonäytöllisen digin...
Noi pc.t vaihtelee myös,, nmä tein sillo kaks samasta pissasta ja toinen oli paljon haaleampi :rolleyes: mut koklaa se cb et tuleeko 2-3. Mä sain kemiallisen aikana siihen sen 1-2.

Täällä cb digi näytti eilen vihdoin 3+, eli nyt elellään 5+1viikkoja, kovasti kurkin täällä teidän kuulumisia silti ja toivon että jouluplussia alkaa sadella:love:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja sucrine
@Siltsu Uskotko, että huomenna, rv 4+1 digi näyttäisi jo tuon 2-3 varmuudella, ellei kyseessä ole kemiallinen? Vai pitäisikö odottaa maanantaihin, jolloin 4+3? Onnea tuosta 3+ tuloksesta! :love: Voi kun itsekin tuon vielä saisi joskus.
Mä sain dpo 14 tuon 2-3 mutta tokihan se on yksilöllistä,(n) voithan tehdä vasta maanantainakin, sun viivat kyllä olleet aika tummia kuitenkin et voisin veikata että näkyisi jo esim huomennakin :)
 
Ihan muuten galluppi, onko täällä kuinka moni
A) naimisissa
B) naimisiin jos tulee lapsia tai
C) ei lainkaan halua mennä naimisiin.

Itse siis A ja välillä vähän jopa ärsyttää, että koska ollaan naimisissa niin ihmiset uskaltaa vähän liiankin röyhkeästi kysyä että "koskas teille tulee vauva"
A-vaihtoehto täällä. Mulle se oli "vaatimus" että olisin naimisissa ennen vauvoja (kuulostaa hirveeltä) haha :) Ja en ole katunut päätöstäni kyllä, olisi vain voinut löytää miestä aikaisemmin, jospa nyt on vanhat munasolut jo :D
 
A-vaihtoehto täällä. Mulle se oli "vaatimus" että olisin naimisissa ennen vauvoja (kuulostaa hirveeltä) haha :) Ja en ole katunut päätöstäni kyllä, olisi vain voinut löytää miestä aikaisemmin, jospa nyt on vanhat munasolut jo :D
Hah olen kanssa itse niin "vanhoillinen" että ehdottomasti itselle oli järjestys selvä :D itse tosin menin naimisiin 23-vuotiaana, eikä vauvaa tosiaan ole siitä asti yritetty. Nyt siis ikää 26 ja yk9. Toivotaan kaikille jouluksi plussia <3
 
Oma Napa Päivitys: dpo 14 vissiin, kp 32/31. Oireita tädin tulemisesta on. En ole testaillut, en halua pettyä kun sieltä tulee kohta täti kuitenkin. Mies kuitenkin pakottaa mua tekemään sitä viikonloppuna kuitenkin :D
 
Hah olen kanssa itse niin "vanhoillinen" että ehdottomasti itselle oli järjestys selvä :D itse tosin menin naimisiin 23-vuotiaana, eikä vauvaa tosiaan ole siitä asti yritetty. Nyt siis ikää 26 ja yk9. Toivotaan kaikille jouluksi plussia <3
Me mentiin viime vuonna naimisiin ja kesästä lähtien ollaan yritetty :) ei sillai kiire ole kuulemma, mutta kai tässä on niin varma että se olisi ollut helpompaa kuin tätä niin vähän ärsyttää jo...
 
Oon täälä taustaillut ja lueskellut teidän juttuja. Onnea plussanneille :love:

Ite oon kriiseillyt tota ainukaista munasarjaa et toimiiko se vai onko vikaa, mittaillu lämpöjä ja koittanu tarkastella valkovuodon koostumusta ja argh.. Flo ennusti oviksen tiistaille ja kun ei lämmöissä oo tapahtunu nousuja ni se jo käski mennä tutkittavaks ja hermoilin sit vähä lisää kun ei mitään ovislimojakaan näkynyt :confused: Lämpöjenki kans vähän niin ja näin ku teen tosi sekavaa vuorotyötä enkä aina heti herättyäni niitä oo muistanu mitata, mut siinä 36,1-36,3 ne kutakuinki on olleet, kerran jossain 35,5 kävi. Viime yönä en nukkunutkaan yhtään kun oli tuossa kolme yövuoroa, yks vapaa ja tänään aamu ni rytmi vähän hukassa, huilailin sängyssä vaan ja mittasin lämmöt vähän jälkeen 4 ennenku nousin, ni olikin 36,6 (n) viime lauantaista lähtien tuo munasarja erinäisin tavoin nipistellyt ja kipuillut, ei pahasti mut tärähdyskipua ja sensellasta.

Vähän myöhänen ovis jos se nyt vasta on, kun on kp 17/28. Äh, miks tän pitää olla tämmöstä saakelin vaikiaa tähtitiedettä!
 
Oon täälä taustaillut ja lueskellut teidän juttuja. Onnea plussanneille :love:

Ite oon kriiseillyt tota ainukaista munasarjaa et toimiiko se vai onko vikaa, mittaillu lämpöjä ja koittanu tarkastella valkovuodon koostumusta ja argh.. Flo ennusti oviksen tiistaille ja kun ei lämmöissä oo tapahtunu nousuja ni se jo käski mennä tutkittavaks ja hermoilin sit vähä lisää kun ei mitään ovislimojakaan näkynyt :confused: Lämpöjenki kans vähän niin ja näin ku teen tosi sekavaa vuorotyötä enkä aina heti herättyäni niitä oo muistanu mitata, mut siinä 36,1-36,3 ne kutakuinki on olleet, kerran jossain 35,5 kävi. Viime yönä en nukkunutkaan yhtään kun oli tuossa kolme yövuoroa, yks vapaa ja tänään aamu ni rytmi vähän hukassa, huilailin sängyssä vaan ja mittasin lämmöt vähän jälkeen 4 ennenku nousin, ni olikin 36,6 (n) viime lauantaista lähtien tuo munasarja erinäisin tavoin nipistellyt ja kipuillut, ei pahasti mut tärähdyskipua ja sensellasta.

Vähän myöhänen ovis jos se nyt vasta on, kun on kp 17/28. Äh, miks tän pitää olla tämmöstä saakelin vaikiaa tähtitiedettä!
Mulla oli ennen aina about kp 14-15 ovis, sitten poistettiin kierrukkaa ja yhtäkkiä ovis olikin kp 18, eli mulla se vain siirtyi. Ollut jo puolisen vuotta samaa...
 
En olisi huolissani @pandanen. Noi sun plussat on jo niin selkeitä. Nyt vaan otat rennosti ja nautit plussasta. Testaat sitten huomenna tai ylihuomenna ja varmasti on viivakin vahvistunut. Ne hormonithan heittelee helpostikin. Onnea odotukseen. :love: ja puhaltele mullekin tollaiset viivat tähän kiertoon! :giggle:
 

Yhteistyössä