.

@haaveilija92 joo suhteessa ei ole mitään vikaa, ja heräsi kyllä toivo kun lääkäri suositteli noita koti-inssejä...
Ei olisi meillä käynyt muuten mielessäkään vaan luultavasti epätoivoisesti vonkaisin aina ovulaation aikaan ja mies ahdistuisi :eek:
Kyllähän tällainen monen vuoden yrittämisen uskoisi raastavan parisuhdetta, mutta ei ole onneksi meihin vaikuttanut vaan edelleen yhtä rakastuneita kuin hääpäivänä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Mullakin oli vaihe kun tuli ajatuksia että onko mussa jotain vikaa kun mies ei lämpene.. Ite myös ahdistuin siitä enemmän enemmän. Sitten kun juteltiin niin mies kysyi että haluanko häntä vaan ovulaation takia. Kerroin että haluan tietenkin muutenkin mutta myös oviksen takia kun on se aika,niin pieni mahdollisuus kuitenkin kuukaudessa.
Silloin asiat selkenivät molemmille niin seksiä ympäri kierron eikä ovis tuo miehelle paineita(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Meilläkin painiskeltiin tässä yk:ssa seksin kanssa, tai mie halusin pelata varman päälle ja sekstailla kierron puolivälissä joka päivä, ja mies ei yksinkertaisesti vain jaksanut joka ilta tai aamu siihen, eikä aina pystynytkään, miulla vuorotyö ja miehellä päivätyö, ja kiireiset päivät kahden kouluikäisen lapsen kanssa jne.. :unsure: Ja mie sitten stressasin ja hermostuin siitä, että pilataan itse itseltämme mahdollisuudet vauvaan kun ei harrasteta seksiä..

...mutta eiköhän alkuinnostus tässä vauvantekohommassa laannu ja seksistä tulee stressittömämpää niinkuin ennenkin :love:
 
Heippa! Kuinka kauan teillä jotka ootte kokenut kemiallisen raskauden on vuoto kestänyt? Mulla on nyt kahdeksas päivä menossa!!! Yleensä menkat kestää tasan sen viis päivää . Nytkin sitä runsasta vuotoa oli sen 4-5päivää niinkö normaalistikin mutta nyt vielä tuhruttaa.. tänää aamulla tuli pyyhittäessä ja sitä tulee just ja just siteeseen asti..
 
@W.we näinpä meillä aikataulu ei sovi yhteen tai sitten mun lapset valvottanut tai sitten miestä ei vaan huvita. Koittanut hänen kanssaan puhuakkin, mutta kuulemma vaan nyt jokin kausi eikä vika ole minussa. Mutta meillä ihan yhtä harvakseltaan koko kierron :/ No mutta niimpä koitan tämän kierron nyt vaan käyttää muuhun, yksi kerta kun vain ennen ovista touhuttu. Nyt ainakin siivoillut ja leiponut kun kuopuksen syntymäpäivät viikonloppuna :) Vauvakuume senkun kasvaa kun nuorimmaiseni täyttää 3v ja aloittaa päivähoidon !
 
Kun on keskusteltu miehistä, niin meillä mies kokee välillä suorituspaineita sexistä ja haluaakin ottaa rauhassa niissä tilanteissa, ei saa hötkyillä. Huomaan kyllä että kun on ovis aika, niin oon aika super kiltti miehelle tai siis koitan helpottaa paineita lempeydellä. Ihan ku muuten olisin ilkee, kuulosti nyt siltä :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Mä koitan kaikin keinon pitää nyt jalat maassa, dpo 6-4 Siis nyt tiistaina tuli pyyhkiessä tosi hento veri jälki paperiin. Mut heti aattelin et onko mistä peräsin, nyt kuitenkin toivon parasta (y) ennen ei oo tullu kierroissa, ole nyt siellä masussa joku ja tarraa kiinni:p alavatsassa on menkka maista jomotusta ja eilen kun kolasin pihaa tuntui sen jälkeen kovempaa tuntemusta, jopa kipua masussa. Maanantaina on dpo 10-12 ja silloin kyllä tikku ui, laatikossa on jo pc:t odottamassa, menkkoja flo ennustaa ens viikon perjantaille kp31 mukaan, mä en haluu taas pettyä, mut tässä pelissä se on aina mahdollista. (n)
 
Onnea plussanneet!!! :love: Tää vuosi on alkanut hienosti!

Meillä kans iso ongelma vuorotyöt ja töiden muodostama rytmien eriaikaisuus. Mies taas aloitti työt nyt loman jälkeen ja heti kolahtaa että joo, tosiaan tätähän se oli. Mä herään aikasin ja mies lähtee töihin vähän ennen ku kotiudun ja hän kotiutuu taas sit yöllä kun mä oon sikeässä unessa. Viime kierrossa ovuloin myöhemmin ku oletin ja sen takia meni ajoitus pieleen. Nyt taas ollaan touhuttu viikko ihan hulluna ja koska työt alkoi eikä se ovis ilmeisesti vieläkään oo ollut, menee varmaan taas puihin tää. Aattelin kyl tänään vetää iltapäikkärit ja pakottaa itteni miehen kaatoon yöllä vaikka mikä olis :LOL: eilen oli kipuilua, mut ei kyl ihan niin voimakasta ku yleensä oviksessa. Eli jos tänään onnistun niin olis hyvät tsäänssit saada osuu oikeeseen.
Ja vaikka kuin vannoin niin enhän mä tossa joulupaineessa muistanut niitä ovistikkuja, mut toisaalta en ehkä haluukkaan. Mä veikkaan että mulle tulis tikuttamisesta isompi stressi ku tästä oman kehon kuuntelusta. Mä kuitenkin tiedän että ovuloin. Kunhan vaan opin mihin se osuu. Nyt näyttää siltä että just tonne kp17-18 tienoille.

Ite en edes puhu näistä teknisistä seikoista vieläkään miehelle. En usko et hän edes ymmärtää miten se vauva saa alkunsa :LOL: hän on sen tyylinen että saa suorituspaineet aikaan ihan olemattomista asioista ja ite taas en koe koskaan mitään vastaavaa. Oon siis todennut että parempi pitää nää tärppitiedot omassa päässä ja suunnitella ennakkoon miten kikkailen ja juonittelen hänet sänkyyn. Oon kuitenkin useimmiten se aloitteentekijä. Jos meillä seksielämä olis hänen aloitekyvyn varassa niin sitä ei varmaan olis olemassakaan :ROFLMAO: toiset on vaan semmosia. Kyse ei oo kuitenkaan siitä etteikö hän haluaisi, päin vastoin on kyllä aina valmis, mutta ei oo vaan niin rohkea että tekis aloitetta vaikka ollaankin oltu yhdessä jo tovi.

Tsemppiä teille jotka painii näiden kanssa. On varmasti tosi haastavaa yhdistää vauvakuume yrityksineen näihin haluttomuus ongelmiin :(
 
@peanut_butter ihan selvä plussahan tuo jo on :)(y):love:

Laitan tähän nyt vielä omia testejä

Dpo 11 ja dpo 12
FB_IMG_1546535724410__01.jpg

Tässä dpo 11- dpo 16
IMG_20181222_130956__01__01.jpg

Ja vaikka tässä kohtaa nyt asia on jo selvää pässin lihaa, niin teimpä pari päivää sitten tuon kaapin kaapin pohjalla polttelevan viimeisenkin r-testin, tässä kohtaa dpo:t ei enää laskuissa mukana :LOL:
IMG_20190103_191623__01.jpg

Oon kyllä ihan varma, että sulla toi tosta vielä vahvistuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Tänään tosiaan ovisplussa ja limat, ja saakeli sain miehen kallistettua !! Tämän lisäksi seksiä siis su ja la, joten ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää kun viimeinen luomukierto meneillään :ROFLMAO:

Laitoin saunaan kynttilöitä ja annoin kipeille lihaksille hierontaa ja kohta oltiinkin makkarissa:whistle:

Miehellä viikon päästä sperma-analyysii et ennen sitä pitää rauhoittua, plus nämä tallettelut saa kyllä riittää
 

Attachments

Onpas täällä ihania plussia ❤ Minä oon ihan pihalla noista ovistikuista, ikinä en on käyttänyt ;) Nyt mulla on kyllä paketti ”töiden kautta saatuja”, joten kyllä määrä ne käytän tässä kierrossa ;) Tänään loppui viimein viikon kestäneet vuosisadan menkat, voi luoja mitkä olikin. Ekat kierrukan poiston jälkeen, huh!
 
Onpas täällä ihania plussia ❤ Minä oon ihan pihalla noista ovistikuista, ikinä en on käyttänyt ;) Nyt mulla on kyllä paketti ”töiden kautta saatuja”, joten kyllä määrä ne käytän tässä kierrossa ;) Tänään loppui viimein viikon kestäneet vuosisadan menkat, voi luoja mitkä olikin. Ekat kierrukan poiston jälkeen, huh!
Miulla on juuri meneillään, vuosisadan monsuunimenkat kierukan jälkeen. En osannut odottaa mitään tälläistä, en tosiaankaan. o_O Ensimmäisenä yönä puoli sänkyä lainehti verestä, mukavaa oli aamulla herättää mies 4.30 että voisitkos nousta, ois vähän pyykkihommia. :unsure: Nyt onneksi rauhoittumaan päin!! :ROFLMAO::poop:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

4.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 93/50..............ya 3/17
Emerentia................kp 60/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 60/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 53/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 46/35...............yk ?
Suspi.......................kp 38/32...............yk 3
Veeja.......................kp 35/36?.............yk 3
Rosemarie...............kp 33/xx...............ya 6/18
Maicy.......................kp 31/26-28..........yk 2
Sucrine....................kp 31/xx...............yk 8
StellaMom...............kp 28/32...............yk 6
Peanut_butter..........kp 27/27-32.........yk 5
Rosmariini86...........kp 27/28-30..........yk 1
Saippuakupli...........kp 26/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 25/30...............yk 8
Pyrykkä....................kp 25/28...............yk 2
Neltsuliini.................kp 24/27...............ya 5/16
Persikka123.............kp 21/28-30..........ya 5/17
MatildaJ...................kp 21/26...............yk 7
Hemppanen.............kp 19/29...............yk 10
Sennay.....................kp 19/27-?............ya 5/18
Minic........................kp 18/30...............yk 3
~Madre~..................kp 17/27-30..........yk 4
Haavejuttu................kp 16/31...............yk 5
Li88..........................kp 15/28...............yk 7
Janskusdff................kp 15/26...............yk ?
W.we........................kp 14/25...............ya 11/15
Sinisydän<3.............kp 14/xx...............yk 1
Vauvameille..............kp 14/28..............yk 21
Miina-.......................kp 13/26-27.........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 12/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 12/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 11/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 11/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 10/27-30.........yk 7
Bubble92.................kp 10/27...............yk 7
Tiana44....................kp 8/26-30...........yk 6
Quinque...................kp 6/28-30...........yk 2
Santrana..................kp 5/21-26...........yk 4
Camy........................kp 5/28................yk 2
Empuska..................kp 4/28................yk 2
Chili_........................kp 4/28-29...........yk 7
Vuuti.........................kp 4/28-32...........ya 2/17
Hamae.....................kp 3/38.................yk 2
Minttu-82..................kp x/xx.................yk 1
Hannaliisa................kp x/xx.................yk 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Suspi.......................dpo 19
StellaMom...............dpo 14
Hannaliisa...............dpo 12
Ilonetsijä..................dpo 7
Janskusdff...............dpo 2
Hemppanen............dpo 2

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Kuuutti,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti, Beibihaaveilija (yk 5)

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä