.

Voi paska ko. lääkärillä on vastaanotto vasta kp 14, onkohan riskaabelia siihen jättää jos ovis saattaa olla kp 15-16, eihän siinä uskalla pupuilla ennen sitä ultraa ollenkaan ettei käy kalpaten (n):geek: Hyvä kun tämä tuli puheeksi, ehkä varaan toiselle gynelle, eiköhän jokainen nyt tuon osaa ultrata (n)
 
@chili_ ja @haaveilija92, mulle gyne sano ettei Letro ole niin voimakas lääke, mulla oviksen aikaa munasolu oli 9-12 eli ei kasvanut tarpeeksi isoksi. Letroja 2kpl päivä 3-7 ja munasolu kasvoi 19mm. Riippuu toki ihmisestä, mutta myös, minkä kokoinen munasolu on ollut muissa kierrossa. Ovuloimattomuuden hoidossa letrojen käyttö on eri asia. Eli munis on ollut jo alustavasti oikean kokoinen.
 
@chili_ Oo ihan rauhassa letrokierron kanssa. Se on aika plendi verrattuna mm. clomeihin mitä aikasemmin käytettiin ja saattoi olla tuplaraskaus riski. Tottakai ultraus aina suositeltavaa että nähdään miten lääke kullakin toimii.
En löytänyt sun viestiä millä annoksella otat mut tuskin mitään seksittömyyttä tarpeen ottaa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Rimaleli
@Ilonetsijä Mulle ei oo ollut kiinnittymisvuotoa, mutta kivuista päätellen kiinnittyminen on tapahtunut joko 5. tai 6. päivä hedelmöittymisestä. Tiedän tarkkaan tuon hedelmöittymisajan tuon pregnylin takia. Mulla oli siis kiinnyttymisen kp 21 tai kp 22 tässä kierrossa. Toivottavasti tärppää(y) parin päivän päästä pystyt testailee jo herkällä testillä :love:
 
@chili_ Oo ihan rauhassa letrokierron kanssa. Se on aika plendi verrattuna mm. clomeihin mitä aikasemmin käytettiin ja saattoi olla tuplaraskaus riski. Tottakai ultraus aina suositeltavaa että nähdään miten lääke kullakin toimii.
En löytänyt sun viestiä millä annoksella otat mut tuskin mitään seksittömyyttä tarpeen ottaa(y)
Mulla annos 1x 2,5mg (kp 3-7). Joo, näin oon lueskellut myös, että clomeihin verrattuna ei niin iso riski :) Lähinnä mietityttää, koska mulla kuitenkin perusoletuksena ollut, että ovis tapahtuu luomustikin, kun ovistesti ollut plussa säännöllisesti kp15-16, PAITSI nyt tietysti just toi viime kierto, milloin olin ultrassa :cautious: Mun tuuria :geek: Mietityttää siis se, että jos on tilanne, että ovuloisin joka tapauksessa ilman lääkkeitä, niin letrot saa mun munarakkulat ihan villiintymään :LOL::LOL::LOL: Noh, nyt rauhoitun kuitenkin ja ehkä luotan nyt vain lääkäriin :LOL:
 
Mulla annos 1x 2,5mg (kp 3-7). Joo, näin oon lueskellut myös, että clomeihin verrattuna ei niin iso riski :) Lähinnä mietityttää, koska mulla kuitenkin perusoletuksena ollut, että ovis tapahtuu luomustikin, kun ovistesti ollut plussa säännöllisesti kp15-16, PAITSI nyt tietysti just toi viime kierto, milloin olin ultrassa :cautious: Mun tuuria :geek: Mietityttää siis se, että jos on tilanne, että ovuloisin joka tapauksessa ilman lääkkeitä, niin letrot saa mun munarakkulat ihan villiintymään :LOL::LOL::LOL: Noh, nyt rauhoitun kuitenkin ja ehkä luotan nyt vain lääkäriin :LOL:
Sulla on kevyt annos, joten en usko et on mitään hätää. Ovuloida voi ilmankin, että munasolu on tarpeeksi iso tai laadukas, mulla oli niin. Luulen, et nuo letrot on just hyvä buusti sun munarakkulallesi, että saat top-alkio:giggle:
 
Sulla on kevyt annos, joten en usko et on mitään hätää. Ovuloida voi ilmankin, että munasolu on tarpeeksi iso tai laadukas, mulla oli niin. Luulen, et nuo letrot on just hyvä buusti sun munarakkulallesi, että saat top-alkio:giggle:
No toivotaan :LOL: Jostainhan se selvästi tihkaisee, kun ei tärppää. Toki mulla nyt se raudanpuutos myös, että en tiedä onko nämä ihan "hukkatoiveita" mut ompahan ainakin toiveita :LOL::love: Minähän tulen raskaaksi vuonna 2019!!! :ROFLMAO:
 
Miekin haluan nyt noita letroja! :D Haluan ovisboosterin, josko sitten vaikka tärppäis oikei kunnolla! :LOL:

Jännittää kun oli paikkakunnan vaihdos pari kk sitten, ja entisellä paikkakunnalla oli puhe noista ovisbuustereista yms.. ja ettei tarvitsi niin kauan odottaa tutkimuksia kun on se lapsettomuustausta. Mutta sitten jos taas täällä miu uudessa kotikaupungissa on lääkäri erimieltä, että joutuu vuoden yrittämään tms.. ennen kuin tapahtuu mitään. (n) No en tiedä, nähtäväksi jää..
 
No toivotaan :LOL: Jostainhan se selvästi tihkaisee, kun ei tärppää. Toki mulla nyt se raudanpuutos myös, että en tiedä onko nämä ihan "hukkatoiveita" mut ompahan ainakin toiveita :LOL::love: Minähän tulen raskaaksi vuonna 2019!!! :ROFLMAO:
Sama täällä! Ja tupakan polton lopetan ennen sitä! Ja viimeistään siinä vaiheessa jos ylläripylläri tiineeksi pamahtaa! :whistle::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Rimaleli ja chili_
Täällä kp 11 tänään valkovuotoo on tullu ja Flo ennustaa ovista 3 pvän päähän eli 7.1 mut netin jonkun laskurin mukaan vois olla 8.1 :cautious: :) tänään ollu aamulla ku heräs niin vähän flunssaista oloa, pientä etomista ja vähä nippailuja, vähän myös elohiirimäinen tunne vattalla :cautious: :LOL:
Eilen illalla ku mies haki mut taaperon kans töistä,ku pyrytti niin lunta etten viittiny kävellä työvaatteissa vaikka aika lyhyt matka oiski ollu niin rupes autoa tulee verta nenästä :eek: ja siis mullaha on aiemminkin tullu helposti verta nenästä :sick:
Täällä pupuilua on ollu nyt 1,2 ja 4.1 tällä hetkel kattoo jos huomenna tai sunnuntaina taas ja sit myöhemminkin :):love: voikin ois kiva jos pian tärppäis :love::)

Toivotaan paljon plussia tänne, tsemppiä kaikille :love: :)
 
Veit sanat suustani, viisi! :eek:

@chili_ jospa letroista olisi nyt apua! Voithan soittaa sille lääkärille varmaan, ja kysyä vielä asiasta, jos tuntuu epävarmalta. Vaikka kyllä hän varmaan on osannut ottaa asian huomioon, luulisi!

Kävin hakemassa ovistikkuja miehen pyynnöstä. Viimeksi aloin testaamaan kp7 kun en tiennyt yhtään milloin ovis tulee ja S plussa tuli kp14. Joten nyt ajattelin alkaa testaamaan vähän myöhemmällä kp:lla, paketissa on vain 7 tikkua kumminkin eli viimeksi tuli juuri vikalla tikulla ovisplussa.

Ovistikuttelusta vielä, ihan kuin joku olisi sanonut jossain testaavansa kaksikin kertaa päivässä, ehkä jos on ovistikku alkaa olla lähellä plussaa? Miksi? On minulle vähän uutta... :geek:
 
Pikainen Ot: ois dpo 9-10 ainakin, mahdollisesti pidemmällä ja mulla ei oo testejä :cry::cry::cry::cry::cry: perhana ...pitääkö se huomenna lähteä 40km päähän ostamaan ja illalla yrittää tikkua uittaa :ninja:
ei mitään oireita kylläkään muuta paitsi jomottelee vähän ovismaiseen tyyliin ihan ala mahaa eli tod.näk.menkkoja ens viikolle tiedossa :cautious:

Kauheesti onnea, taas oli tullu plussaa viime kirjoittelun jälkee :love: ja viivoille vahvistumista :love:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

5.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 94/50..............ya 3/17
Emerentia................kp 61/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 61/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 54/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 47/35...............yk ?
Suspi.......................kp 39/32...............yk 3
Veeja.......................kp 36/36?.............yk 3
Rosemarie...............kp 34/xx...............ya 6/18
Maicy.......................kp 32/26-28..........yk 2
Sucrine....................kp 32/xx...............yk 8
StellaMom...............kp 29/32...............yk 6
Rosmariini86...........kp 28/28-30..........yk 1
Saippuakupli...........kp 27/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 26/30...............yk 8
Pyrykkä....................kp 26/28...............yk 2
Neltsuliini.................kp 25/27...............ya 5/16
Persikka123.............kp 22/28-30..........ya 5/17
MatildaJ...................kp 22/26...............yk 7
Hemppanen.............kp 20/29...............yk 10
Sennay.....................kp 20/27-?............ya 5/18
Minic........................kp 19/30...............yk 3
~Madre~..................kp 18/27-30..........yk 4
Haavejuttu................kp 17/31...............yk 5
Li88..........................kp 16/28...............yk 7
Janskusdff................kp 16/26...............yk ?
W.we........................kp 15/25...............ya 11/15
Sinisydän<3.............kp 15/xx...............yk 1
Vauvameille..............kp 15/28..............yk 21
Miina-.......................kp 14/26-27.........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 13/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 13/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 12/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 12/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 11/27-30.........yk 7
Bubble92.................kp 11/27...............yk 7
Tiana44....................kp 9/26-30...........yk 6
Quinque...................kp 7/28-30...........yk 2
Santrana..................kp 6/21-26...........yk 4
Camy........................kp 6/28................yk 2
Empuska..................kp 5/28................yk 2
Chili_........................kp 5/28-29...........yk 7
Vuuti.........................kp 5/28-32...........ya 2/17
Hamae.....................kp 4/38.................yk 2
Minttu-82..................kp x/xx.................yk 1
Hannaliisa................kp x/xx.................yk 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
StellaMom...............dpo 15
Hannaliisa...............dpo 13
Rosmariini86...........dpo 9
Ilonetsijä..................dpo 8
Janskusdff...............dpo 3
Hemppanen............dpo 3
Li88.........................dpo 1
Miina-......................dpo 0
Vauvameille.............dpo -1

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Kuuutti,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti, Beibihaaveilija (yk 5)

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Peanut_butter (yk 5)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä