.

@empuska No siis lähinnä sitä, että flo antaa sille päivälle kun saa ovisplussan niin " mahdollisuus tulla raskaaksi" ja sitten vasta sille seuraavalle "HYVÄ mahdollisuus tulla raskaaksi" että onko se sittenkin tärkeämpää ovisplussasta vasta seuraavana päivänä tehdä talletukset.

Joka päivähän ei edes suosittella siittiöiden laadun vuoksi
 
@empuska No siis lähinnä sitä, että flo antaa sille päivälle kun saa ovisplussan niin " mahdollisuus tulla raskaaksi" ja sitten vasta sille seuraavalle "HYVÄ mahdollisuus tulla raskaaksi" että onko se sittenkin tärkeämpää ovisplussasta vasta seuraavana päivänä tehdä talletukset.

Joka päivähän ei edes suosittella siittiöiden laadun vuoksi
No eikös se ole parrain ennen, tai että olisi ne simpat odotteleen siellä? (y)
 
@haaveilija92 joku lapsettomuuslääkäri oli kirjoittanut jutun jossa sanoi että parhaat mahdollisuudet on dpo -2 ja dpo 0. Toisaalta, siittiöillä matka munasolun luo kestää jopa vuorokauden, munasolu elää 12-24 tuntia joten siksi dpo 0 saattaa olla liian myöhään. Meillä ainakin on liian myöhään kun nopeita siittiöitä ei juuri ole.

Näyttäs siltä että ovis on päivän myöhässä, tänään tuli vasta kunnon plussa. Täytyy aamulla mittailla lämmöt vielä. Taitaa olla vuorossa tuo pco-tyyppinen munasarja..irtoaakohan ollenkaan. (n)
 
@Neltsuliini Elikkäs 2017 keväällä menin yksityiselle, kun lähes vuoden yrittämisen jälkeen ei tärpännyt. PCO diagnoosi oikeaan munasarjaan, eikä munasolu kasvanut tarpeeksi. Määräsi clomit, 1tab. 5-9 päivät. Ultrattiin ja huomattiin, että clomit ei tuoneet vastetta. Gyne määräsi letrot 1kpl 3-7päivää ja raskauduin heti ekasta Letro kierrosta. Kuitenkin keskenmeno viikko 10. Tämän jälkeen jatkettiin letroilla 6 yk ja ei tulosta. Siirryin julkiselle, koska pidemmälle ei menty yksityisellä. Letrot pois ja gonal-f piikitys käyttöön, 50 yksikkö kp 3 eteenpäin ovulaation asti. Ei tullut vastetta ja kierron piikitykset jätettiin kesken kp23, tässä kohtiin tuli elämäni pisin kierto 56päivää. Yksikköjä nostettiin 62,5, ei vastetta, jolloin sitten sanoi gynelle että oon väsynyt tähän pikku hiljaa nostamiseen ja varovaiseen toimintaan monisikiö raskauden takia. Mieluummin överit kuin vajarit :LOL: Määräsi 2kpl letroja kp3-7 + gonal-f 75 kp 8-14 + pregnyl. Ultrasi kp 11 ja rakkula 15mm toinen ultra kp13 rakkula n. 20mm. Ei tärpännyt. :unsure: Toisen kierron jatkettiin samalla ja nyt sitten tärppäs. Gyne sanoi, jos ei tärppää nyt niin sitten IVF tai inseminaatio. Tärppäs :love: tälläinen historia:D kyllä sitä näyttää 2,5 vuoteen mahtuvan monta vastoinkäymistä.
 
@Rimaleli Kiitos kun jaksoit kertoilla:love:
Meillä ei nyt mitään hoito kontaktia.
Haluaisin jaksaa uskoa luomuplussaan mutta kun ei sitä tule niin ajatukset pikkuhiljaa pitäisi suunnata taas lapsettomuushoitoihin..
Se on myöskin on aika raskasta+matkat ja rahoitus. Lasta vielä niin paljon toivoisi että hetken voimia kun kerännyt niin siihen rumpaan taas jaksaa lähteä(y)
 
@haaveilija92 en kyllä tiedä miksi Flo sanoo noin mutta epäilisin että liittyykö siihen että Flo ennustaa vaan sen munasolun kannalta eli se ei tavallaan ennusta sitä että koska kannattaa laittaa simppoja matkaan vaan koska munasolu on valmis hedelmöittymään (n) ja sen ennusteen perusteella pitäis sit itse osata ajoittaa oma toiminta niin että simpat kohtaa munasolun oikealla hetkellä (n):rolleyes: mutta tuo vain ajatus kun Flo mulle uusi juttu enkä tiiä miten sen ennustuksiin vaikuttaa esim.seksikertojen merkkaaminen vai vaikuttaako mitenkään :ninja:(n):eek::geek::LOL:

OT: ette arvaa mitä just tein :ROFLMAO: vedin autossa naamariin mehua ja wrapin että pissattais kunnolla ja pissa ois muka paksumpaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: kun en oo syöny enkä juonu kahden edellisen pissauksen välissä mitään niin aattelin et on liian laimeaa ja ollu rakossa vaan 2,5h ja hain raskaus testejä jotka nyt polttelee niin pirusti että pitäis päästä kokeileen :p:D:geek: nuo on kyllä kai ihan tavallisia...en löytänyt mitään herkkiä testejä :notworthy:
 
@Neltsuliini Raskasta se on, mutta jos vaan siitä sen nyytin saa syyliin, se on sen arvoista. :rolleyes: Hankalinta on järjestää aikatauluja, töistä joutuu joustamaan. Lisäksi rahaa meni pelkkiin lääkkeisiin viime vuonna 1800e + käyntimaksut, julkisella puolle tuli jäätäviä käyntimaksuja, onneks julkisella puolella käynnit on edullisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Mulla yk 3 ja 4 lapsi haaveissa. Kierto aina säännöllinen 28 päivää ilman kummallisuuksia mutta nyt kuluva kierto on jotain kummallista. Kertokaa toki jos jokin ajatus tästä. Kirjotin jo toiseenkin ketjuun mutta siellä hiljaista.
Kp 1-5 menkat
Kp 5-11 ei mitään mainittavaa
Kp 12 kosteeta ja pupuilua
Kp 14 ovis ja pupuilua
Dpo 1 menkkajuilintaa
Dpo 2 verinen vuoto n 2 kuukupillista ei kipuja
Dpo 3 sama juttu eikä kipuja
Dpo 4 ei vuotoa. Turvotusta ja tissit arat
Dpo 5 turvotusta ja pääkipua. Tissit tuntuu
Dpo 6-8 krapulainen olo ja turvotus

Kuukautisiin päiviä vielä. Mitä ihmettä tuo vuoto? Lämmöt edelleen koholla
 
Mulla yk 3 ja 4 lapsi haaveissa. Kierto aina säännöllinen 28 päivää ilman kummallisuuksia mutta nyt kuluva kierto on jotain kummallista. Kertokaa toki jos jokin ajatus tästä. Kirjotin jo toiseenkin ketjuun mutta siellä hiljaista.
Kp 1-5 menkat
Kp 5-11 ei mitään mainittavaa
Kp 12 kosteeta ja pupuilua
Kp 14 ovis ja pupuilua
Dpo 1 menkkajuilintaa
Dpo 2 verinen vuoto n 2 kuukupillista ei kipuja
Dpo 3 sama juttu eikä kipuja
Dpo 4 ei vuotoa. Turvotusta ja tissit arat
Dpo 5 turvotusta ja pääkipua. Tissit tuntuu
Dpo 6-8 krapulainen olo ja turvotus

Kuukautisiin päiviä vielä. Mitä ihmettä tuo vuoto? Lämmöt edelleen koholla
Tuliko vuotoa ihan täydet kupilliset ja oliko ihan menkkojen väristä vai vaaleampaa? Onko ollut hormonaalista ehkäisyä ennen yritystä? Tunnistitko oviksen tikuilla tms.?
 
Tikutettu ovis. Kyllä sitä liki täydet kupilliset tuli ja se oli sellasta ihan punaista. Mulla menkkaveri yleensä tummempaa. Hormonaallista ehkäisyä ei ole ollut n 6kk
Mulla oli vuosia sitten ylimääräisen vuodon syy jonkinlainen patti joka hävisi itsestään, gyne ei suoraan osannut sanoa mikä se oli.
Hyvä että vuotosi loppunut, oireetkin kuullostaa hyvältä. Tärppionnea! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
TOIVEENA VAUVA 2019

6.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 95/50..............ya 3/17
Emerentia................kp 62/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 62/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 55/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 48/35...............yk ?
Suspi.......................kp 40/32...............yk 3
Veeja.......................kp 37/36?.............yk 3
Rosemarie...............kp 35/xx...............ya 6/18
Maicy.......................kp 33/26-28..........yk 2
Sucrine....................kp 33/xx...............yk 8
StellaMom...............kp 30/32...............yk 6
Rosmariini86...........kp 29/28-30..........yk 1
Saippuakupli...........kp 28/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 27/30...............yk 8
Pyrykkä....................kp 27/28...............yk 2
Neltsuliini.................kp 26/27...............ya 5/16
Persikka123.............kp 23/28-30..........ya 5/17
MatildaJ...................kp 23/26...............yk 7
Hemppanen.............kp 21/29...............yk 10
Sennay.....................kp 21/27-?............ya 5/18
Minic........................kp 20/30...............yk 3
~Madre~..................kp 19/27-30..........yk 4
Haavejuttu................kp 18/31...............yk 5
Li88..........................kp 17/28...............yk 7
Janskusdff................kp 17/26...............yk ?
W.we........................kp 16/25...............ya 11/15
Sinisydän<3.............kp 16/xx...............yk 1
Vauvameille..............kp 16/28..............yk 21
Miina-.......................kp 15/26-27.........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 14/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 14/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 13/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 13/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 12/27-30.........yk 7
Bubble92.................kp 12/27...............yk 7
Tiana44....................kp 10/26-30.........yk 6
Quinque...................kp 8/28-30...........yk 2
Santrana..................kp 7/21-26...........yk 4
Camy........................kp 7/28................yk 2
Empuska..................kp 6/28................yk 2
Chili_........................kp 6/28-29...........yk 7
Vuuti.........................kp 6/28-32...........ya 2/17
Hamae.....................kp 5/38.................yk 2
Minttu-82..................kp x/xx.................yk 1
Hannaliisa................kp x/xx.................yk 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
StellaMom...............dpo 16
Hannaliisa...............dpo 14
Rosmariini86...........dpo 10
Ilonetsijä..................dpo 9
Janskusdff...............dpo 4
Hemppanen............dpo 4
Li88.........................dpo 2
Bubble92.................dpo 1
Miina-......................dpo 0
Vauvameille.............dpo 0
Hitvetti.....................dpo 0

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Kuuutti,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti, Beibihaaveilija (yk 5)

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6)
 
Viimeksi muokattu:
Omaa: just tei r-testin ja puhdas nega testiajalla ja sit heitinkin testin menee koska viimeks tuli roskisplussia ja sai aikaan turhaa toivoa(n)Nyt dpo 9-12 eli kaikki on vielä mahdollista, mut kyl vähän harmittaa nega tuloksen näkeminen. tiistaina uutta testiä:)
 
@lillium vahvasti näyttää että tänään tai huomenna tulee ovisplussa (y)

Olen kyllä aivan mahdoton:cautious: kovasti tekee mieli päästä testaamaan ja alitajuisesti jännitän täällä alkaako menkat viikon päästä :LOL:
Varmaan joku rutiinisoitunut tottumus, sillä sen verran minäkin olen koulun penkillä istunut, että tiedän ilman seksiä ei voi tulla raskaaksi :LOL:

Laittakaa piinailijat sitten mulle tänne viivoja analysoitavaksi :D
Tai toinen vaihtoehto että menen ostamaan rfsun testejä ja tulkitsen viivanpaikkoja, niistä saa luultavasti jotain haamuviivoja vaikkei raskaana olisikaan, ainakin ennen saanut :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
@Ilonetsijä toivotaan että tulee tiistaina plussa :love:
Koska pitäisi kierron vaihtua vai onko jo myöhässä ?
Hihii Flo ennustaa vasta ens perjantaille menkkoja pidemmän kierron eli kp31 mukaan, eli olin nyt vähän ajoissa:whistle: Ja kun en tikuttanut ovista, niin ei oo tarkkaa tietoa, kehon tuntemuksista on vaikee mennä sanoo, kun ei oo muutakun vähän liukkaammat kelit oviksen aikaan.
 
Hihii Flo ennustaa vasta ens perjantaille menkkoja pidemmän kierron eli kp31 mukaan, eli olin nyt vähän ajoissa:whistle: Ja kun en tikuttanut ovista, niin ei oo tarkkaa tietoa, kehon tuntemuksista on vaikee mennä sanoo, kun ei oo muutakun vähän liukkaammat kelit oviksen aikaan.
Mut siis pupuilu oli ahkeraa ovis viikolla 5/7 Että kyllä siellä simpat on ollu paikalla, mut katotaan miten käy tässä kierrossa. Jotenkin mulla on jännä tunne, kun meillä tilanne se, et jos ei kevääseen mennessä oo luomuna tullut tulosta, niin aloitetaan tutkimukset. sillee turvallinen olo, että sit mua ja mun miestä ainakin autetaan tässä asiassa. Oon laskenut jo kalenterista kiertoja ja katon nyt helmikuuhun, maaliskuussa jo soitan kyl tutkimus aikaa, jos ei ennen tärppää. Totta kai toivon, et tämä tästä luomuna onnistuis, mut kun nyt on jo yk8, tulee väistämättä pessimistinen olo:unsure: Tiedän muilla olevan vielä pidempiä aikoja yrrittämisessä.
 
@Ilonetsijä Toivotaan että plussa tulee <3

@Wintersun Jännittää taas sinun tilanne, toivottavasti tiputtelu ei ala ja tapahtuiskin pieni ihme :love: Toivotaan ihmettä myös @W.we sullekin :love:

Mulla on niin tyhmä olo että menin jo siirtymään plussanneisiin. Tän aamun pc on eilistä haaleampi ja kaikki oireet on hävinneet yön aikana. One stepin puikossa on vielä ihan selvä plussa, samanlainen kuin eilen. Huoh. Alkais nyt vaan sitten vuoto niin pääsis taas eteenpäin, ei tämä mikään normaali raskaus ole.
 
@peanut_butter ei ajatella vielä pahinta :cry:
Testeissä on eroja! Oletko verikokeisiin menossa ?
@Wintersun itse olen myös aivan pihalla noiden tuntemusten ja luteelien kanssa mikä tarkoittaa mitäkin..
Mutta hyvin mahdollista että molemmat puolet toimii eri tavoin

@Ilonetsijä sillä ei ole mitään väliä kuinka kauan yritystä on takana. Kun sitä vauvaa toivoo kovasti jo yk2 tuntuu liian pitkältä:cautious::(
 

Yhteistyössä