.

Mutki voi lisätä plussanneisiin (yk3) jäään viä tänne ja odottelen et pääsen varhaisultraan ja siellä näkyis et kaikki hyvin ettei oo ulkoista raskautta tai mee kesken enne sitä! Tää menettämisen pelko on ehkä pahempi kun se pelko ettei tärppää
 
Kirjottelen tähän vielä plussakierron taistelusuunnitelman. :ninja: Seksiä oli dpo-4, -2, -1, 0 ja 2. Laitoin dpo0:ksi saman päivän kuin ovisplussa, koska kivut olivat kovimmillaan silloin. Käytössä oli raskausmonivitamiinit ja greippimehu (olivat kyllä myös aiemmissa). Stressi ja suru on olleet tässä kierrossa läsnä. Kai se on niin, että kun jotain kaunista poistuu, niin jotain kaunista saa alkunsa. Niin haluan ainakin uskoa. ❤

Oireista vielä. Ainoat erot negakiertoihin on olleet tissikipu (dpo4 alkaen) ja kumman korkeat lämmöt (37+). Ja nyt parin päivän sisään tullut närästys. Muita oireita, mitkä olleet myös jokaisessa negakierrossa, on olleet alavatsa- ja selkäkipu, väsymys, palelu ja huonovointisuus.

Huh, tulipa romaani! :D Mutta tiedän, miten itseäni kiinnostaa lukea raskausoireista, niin jaanpa nämä mun nyt teidän kanssa, jos tästä on hyötyä jollekin. :)
Olen ehkä huonosti seurannut, mutta mitä suruja sulla oli? Meillä lähti ukki taivaaseen alkukuussa, ja eilen oli hautajaiset. Hautajaisissa bongasin hänen toinen nimi, ja mulla tuli sellainen fiilis että jos tulee poika niin tämä nimi löytyy hänen nimessä. Jotenkin rauhallinen olo ja varma olo, mutta sitten tulee hetkiä kun ei tunnu varmalta enää. Ehkä mun suru muuttuu iloksi myös?
 
@Jankesof aika samoissa mennään, plussatuulia sinne :love:

Testasin tänään negan, tosin vasta dpo 8, en vain voinut itselleni mitään :D Rinnat on arat, valkkaria tullut aina vähän, ei siis "kuivaa kautta" ole ollut, alavatsalla ollut 2pv menkkakipuja, vaikka maanantaina pitäisi vasta alkaa. Ei tästä kropasta ota selvää. o_O
Ollaan siis molemmat jännän äärellä
 
Vähän oireita tältä päivältä dpo 7: rytmihäiriöt (tuntuu että sydän lyö pari kertaa kurkussa ja sit lähtee takas alas) En tiedä onko se oire tähän vai lääkityksen muutokseen. Se selviää kai sitten. Pieniä vihlaisuja vatsan seudulla, enemmän jomotuksia kuin kipuja. Muutenkin se tunne on vielä täällä... mutta se vielä tulee ja menee! Illalla se varmaan häipyy taas...
 
Onnittelut plussannaille:love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!:poop::poop:

@Delphyne Yritetään ensimmäistä. :rolleyes:

Tupakoinnista sen verran, että mulla on ajatuksena lopettaa tupakointi viimeistään, kun tulee plussa. Parempi olisi mitä aikaisemmin, kun kärsin eräästä "viasta", jolla ei ole muuta vaikutusta kuin jatkuva palelu. Tähänhän tupakointi ei auta yhtään. :whistle: Tosin eipä siitä kyllä muutenkaan mitään hyötyjä ole.. Itellä menee tupakkaa max. 15 päivässä, jos sitäkään. Enemmän sosiaalinen riippuvuus kuin nikotiini.
Mites muilla, polttaako teidän kumppanit? Entä lopettaneilla? Miten lopetus onnistui? Tämä eniten tässä pelottaa, kun miehellä menee ihan tajuton määrä tupakkaa, että miten sitä sitten itse kestää...:eek:

Mulle vois päivittää dpo 0. Talletteluja ei hirveästi tullut tehtyä. Dpo -3 ja dpo -1, ehkä vielä tänään koitan kellistää tuon. Saa nähdä riittääkö. Mies vannoi äskön, että jos nyt ei tärppää niin hän ei voi sitten ikinä saada lapsia. Syitä hän on esittänyt monia, jotka voi kumota jo ihan lääketieteellisesti. Ainoa on tuo alkoholin ja tupakan määrä millä voi olla vaikutusta, mutta se ei nyt "iso" homma ole korjata.:)

Oma luetaalivaihe on sen 13 päivää, mikä pitäisi olla ihan hyvä. Sitä vain mietin, että kun ovis on nyt aina osunut kp 13, niin olisko se sit kuitenkin liian lyhyt aika munasolulle kasvaa tarpeeksi isoksi ja kohdun limakalvolle paksuuntua? (n) Onhan tässä vasta yk 3 menossa ja monella menossa paljon pidemmät, että ei silti huolestua vielä pitäisi. Olen kuitenkin aina pitänyt omia kuukautisia ihan epänormaaleina, jo siitä päivästä lähtien kun ne alkoivat sillon 13-14 -vuotiaana.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin (y)

Tietämätön kyselisi...o_O Flo lupaili ovista maanantaille. Oon perjantaista asti tikuttanu. Eilen tuli ekaa kertaa väriä tikkuun, mutta ei läheskään kontrolliviivaa vastaava. Tänään taas ei mitään tikussa. Limoja en ole bongannut. Voiko siis olla että ovisplussa vielä tulisi? Vai saattoiko kuitenkin olla eilen? Kuinka pitkään kannattaa tikuttaa? Onestepin testeillä olen testannut. Tää on niin hämmentävää:D
 
Nyt minäkin uskallan siirtyä plussanneisiin. Seitsemäs kierto toden sanoi!
https://aijaa.com/aiLCTK

Mä olin mukana tämän ketjun alusta asti, vaikka harvakseltaan kirjoittelin. Toivottavasti ei tarvitse palata, ja toivon todella että kaikki täältä pääsevät odotusketjuihin ennen kuin 2020-ketjua aloitetaan.

Kiitos tosi paljon kaikille, erityisesti aktiivisille kirjoittajille. Oon oppinut teiltä tosi paljon. Välillä oli pidettävä taukoa palstasta mutta aina palasin kuitenkin lueskelemaan. Ja varmasti tulen jatkossakin seuraamaan teidän menoa täällä.

Meillä seksiä oli lähes aina joka toinen päivä kp 10-23. Ovista en oo tikutellut ikinä. Tärppikierrossa ainoa muutos oli se, ettei käytetty ollenkaan liukkaria. Tiedä sitten oliko sillä vaikutusta vai ei.

Oireita ei ole paljoa ollut. Merkittävimmät jo ihan alussa: palelu, väsymys, röyhtäily, muutokset vatsan toiminnassa ja onnellisuuden tunne.

Haamuplussan sain vasta kp 35/30! Eli niin kauan on toivoa kun ei ole vuotoa. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja rutkasti plussaonnea! Ja vielä kerran kiitos. Olette ihania :love:
 
@Pioni85 Voi mikä ihana haamulainen! Voi hitto, en kyllä tiedä yhtään miten ihmeessä reagoisin jos tuollainen ilmestyisi jossakin vaiheessa omaan testiin! :whistle:

@Dallu Tuo tupakoinnin lopettaminen on kyllä tällä hetkellä niiiiin lähellä sydäntä, ja jotenkin voisin keskustella ja jakaa tätä kaikille kaikkialla! :LOL: ..mutta siis, savuton päivä nro 2 ja voin sanoa että ihan kohtalaisen kivasti menee, välillä tulee hetki jolloin tekisi mieli kun on jokin ”tuttu hetki” päivässä jolloin oli tapana vetää kessu, mutta siinä vaiheessa purkka suuhun ja kohta jo helpottaa. Tupakka on paaaaljon ajatuksissa päivän aikana, mutta uskon ja luotan siihen että kyllä se tästä vielä helpottaa kun huomaan hyödyt niin kehossa kuin rahapusissakin :cautious:
Mies ei tupakoi, mutta nuuskasi kyllä, paljon. Miekin käytin nuuskaa ihan säännöllisesti tupakan lisäksi 1,5vuotta. Oon varmaan niiiin tuhonnut kaikki munasoluni tupakalla ja nuuskalla, apua. :(

Tervetuloa uudet toverit ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Pysytään positiivisena, yritetään ainakin. (y):love: Tällä hetkellä ainoa negatiivinen juttu on luultavasti raskaustesti. :whistle:
 
Tänään tuli läjä r-testejä postissa... Miten se nyt oli noiden sofi-liuskojen laita... Näkyykö viivanpaikkaa? Mie kyselen kokoajan samaa, mutta kun tunnen itseni sen verran hyvin et tulen testaamaan varmaan 20 negaa ennen ku menkkojen edes olis määrä alkaa... Oon jo soluttautunut tonne hätähousujen joukkoon, vaikken vielä testailemaan pääsekään... :whistle:
 
@empuska Tsemppiä lopetukseen! (y) Tuskinpa kaikki munasolut ovat tuhoutuneet. :LOL: Kerran epäonnistuneesti lopettaneena muistan, kun eräs aamu heräsin ja etsin tupakkaa kuitenkaan löytämättä.. Yön aikana unohtui täysin, että olin lopettanut.. Kunnes sanottiin, etten polta enää. :whistle: Se tavasta irti pääseminen on vaan niin pirun vaikeata. Itse onneksi jo saanut rikottua monia tapoja arjessa. En omaa enää esim. ruokatupakkaa. Sit kun sais vielä ne loputkin tupakat pois.. Eipä nitä näin arkena mene onneksi montaa.:)
 
Onnea plussalle, paljon niitä tullut nyt , ihanaa :love: jokaiselle tsemppiä raskaus aikaan(y)

Omaa: pupuilut onnistui tänään, josta oon kyl iloinen ja mieskin, koska ovis näillä päivillä tiedossa. Mies sanoi, että olin aika liukas sisältä, että onko ovulaatio (y) hän tuntee jo mua hyvin. En kuitenkaan tikuttanut, vaikka piti, mut koitan välttää paineita. Eli seuraan kehon tuntemuksia ja niistä päättelen. :)

Voimia jokaiselle omaan tilanteeseen ja nautitaan talvisäästä. Pussataan ja halataan sitä omaa rakasta, rakkaus voittaa:love::p
 
Hurrrjasti tullu plussia, mahtavaa! Paljon onnea jokaselle:love:
Tsemppiä uusista kierroista, niitäkin tullut kyllä monta:unsure:
Parina päivänä tullut parisataa viestiä, ja ehtiny vaan iltaisin pikasesti lukemaan :LOL:
Omaan napaan, vieläkin tämä uusi kierto mietityttää ja ärsyttää, vaikka menkatkii jo ohi, no ovistestejä tilattu ja ovista metsästämään, mä kans haluan nyt peiton heiluttelua dpo -2(y)
 
Tupakoiville suosittelen ehdottomasti kirjaa "Stumppaa tähän". Itse aikanaan lopetin kunnon tervakeuhkona sen luettuani fiiliksellä "ihanaa kun voin nyt itse päättää mitä teen, eikä tupakka enää ohjaa mun elämää"! Tsemppiä kaikille asian kanssa. Lopettaminen ei todellakaan ole niin vaikeaa, jos vain pystyy kääntämään sen savuttomuuden voitoksi. Ja mä tiedän mistä puhun kun poltin sen 14 vuotta askin päivässä ja yritin lopettamista monta kertaa.. :D
 

Yhteistyössä