.

@W.we Muistaakseni olen saanut 2xpuolelle vuodelle reseptit mutta käytännössä en ole vuotta syönyt koska joillekin kierroille tuplasin annostuksen.
Tällä hetkellä ei ole käytössä ja tarkoitus olisi käydä taas lääkärissä juttelemassa muista vaihtoehdoista(y)
 
Onnittelut taas plussanneille ja piinailijoille pidän peukkuja että kohta tulee lisää plussia.

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä kp 48 ja ei mitään tietoa mistään kroppa ihan tööt ja seis. En oo pongannu ovista eikä raskaustestiin tule edes kuviteltua haamua.. kyllä syö naista. Alkais edes menkat ja kierrot pyörimään
 
@quinque : mulla on aina ollu pikemminkin lyhyet kuin pitkät kierrot. Lokakuussa poistettu Mirena hormonikierukka (oli 1v6kk) poiston jälkeen oli vuoto ja sitten meni 2kk ennenku tuli menkat ja nyt sitten siitä tuo 48vrk. Pitää vaan nyt toivoa ja odotella josko se kierto käynnistyisi itsestään jos ei niin keväämmällä sitten mentävä lääkäriin :(
 
@mammuskainen Kierukan poistosta on vielä sen verran vähän aikaa, että kierto saattaa vielä hyvinkin palautua itsestään. Vaikka vauvaa toivoessa aika joku kolmen kuukauden aika ei tosiaankaan tunnu lyhyeltä! :( Toivotaan kuitenkin, että sun kierto normalisoituu. Tai jos ei, niin sitten tosiaan kannattaa käydä lääkärillä. Tsemppiä (y)
 
Hei pakko tulla vielä huutelemaan ku on ollut silloin tällöin aina pohdintaa, että miten sais pysymään tavarat sisällä, niin huomasitteko täällä kaksplussan sivuilla oli juttu kuukupista avuksi :p(y) siis mullakin se käsitys, että ei sillä pitäis olla väliä vaikka heti nousee ylös ja se valuva on vaan nestettä ja simpat on uineet jo kohti onnea, mutta tuo kuukuppi kuulosti omiin korviin silti kokeilemisen arvoiselta :whistle: siinä jutussa oli ihan joku lääkäri pohtinut asiaa...tieteellistä näyttöä ei siis silti ole, että se auttais, lukekaa (y)

Hurjasti tsemppiä kaikille toiveen toteutumisen :love::love::love::love:

Paljon on tullutkin plussia, hurraa ja onnea :love:

T.Rosmariini (ehkä rv 6+6)
 
Ens viikolla alkaa taas menkat. Ovista ei tullut hyödynnettyä tässä kierrossa
Tuo nuorimmainen alkanut olemaan iltaisin niin junttura, että meillä ei miehen kans sitä yhteistä aikaa meinaa löytyä. Sit kun löytyy niin ite on niin väsy ettei herreillä pysy. Noh, jospa sitä taas noustaan kunhan noi rasittavat menkat saa taas pois tieltä.
 
Kiva kun on joku joka menee samoissa :)
Voi spekuloida oireita ja oireettomuutta :D
Lopetatko myös tupakan kanssani niin katsotaan onko vaikutusta (y)
Apua nyt pistit pahan, lupaan lopettaa tupakan jos plussa tulee:ROFLMAO: Onko sulla tai muilla jo jotain tuntemuksia piinailuun? Mulla alavatsa vihloo, tissit ihan pikkusen arat, nää on ollu varmaan joka kierrossa, että ei voi laittaa oireiden piikkiin. Mut tulee vaan huomioitua;)
 
Unohdin taas heti kaiken lukemani. :X3:

@empuska onnea ihan superpaljon plussasta! :love:

Toivotaan @mammuskainen että kroppa palautuis. Mulla meni itellä keskenmenon jälkeen ihan sekasin keho, eikä oo vieläkään palautunut vaikka nyt jo puoli vuotta kulunut. :mad:

Ja tupakoitsijoille tsemppiä lopetukseen! (y)

Mä kuulostan varmaan hullulta, mutta eilen oli niin oudot tuntemukset että olin varma siellä jonkun kiinnittyvän. Tai sit se mun kadotettu ovulaatio osu eiliselle. Tai sit mä vaan kuvittelen kaiken ja mun olo ei oo yhtään oudompi kuin muissakaan kierroissa tässä vaiheessa. Onneks mies rupes vonkaan niin on pelattu varman päälle jos oliskin ollut vielä ovulaatiosta kyse. Kohdun seudulla on sellanen kiristävä olo, vähän tuntuu huonolta kun juoksee tai pomppii. Sit alaselkää on juilinut. Muuten ei mitään, eli ehkä mä kuvittelen vaan. Toivotaan että kyse olis edes siitä että mun kehossa alkais tapahtuun jotain vihdosta viimein! :sneaky:
Muoks. Onhan muuten sellasta vielä että alakerta on edelleen aika kostea, vaikka luulis jo menevän sen vaiheen ohi. Ja lämmöt alkukiertoo korkeammalla, paitsi eilen tuli pieni droppi niissä.
 
Viimeksi muokattu:
Auts. Mitä kaikkee voi kolmessa viikossa tapahtua :ROFLMAO:

En edes oo tajunnut että oon ollu näin pitkään poissa. Tai en oikeestaan oo ollu, ku kolme päivää oon lukenut tätä ketjua ja yrittänyt kiriä kiinni! Huhhuh, en kyl ihan kaikkee edes lukenut, nopee selaus tossa viime viikon kohdalla. Ihana määrä plussia taas ja onnea kaikille niistä!

Mulle voi päivittää kp15/29 ja yk4, alkaa selkeesti palautua normaaliksi nää kierrot. Ja ovulaatio on todennäköisesti tulossa viikonlopulle-maanantaille.

Tuli pikku tauko, kun työt on vieneet, opiskelut ja harrastukset alkaneet ja perheessä ollut surua. Liian monta liikkuvaa osaa, vaikka en kyllä oo kokenut tätä stressaavana. Tervetullutta harhautusta näistä vauvajutuista. Tämäkin kierto alkoi ihan huomaamatta ja taas ollaan oviksen äärellä ennenku oon edes ehtinyt meidän kalentereita synkata miehen kanssa. Ihan kiva kun menee näin. Aika kuluu nopeammin.

Toi tupakkahaaste on semmonen mitä kannatan ihan tosissaan! Lähtekää mukaan ja auttakaa toisianne! En itse polta, mut ei kannata teidänkään! Hyvä te! :love:
 
@W.we teidän innoittaman kysyin lääkäriltä maanantaina että onko vinkkejä ja keinoja miten saisi siemenesteen pysymään parhaiten sisällä :D

Kuulemma sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka nousisi heti seisomaan kun kuulemma insissäkin lääkärissä heti toimenpiteen jälkeen noustaan ja lähdetään kotiin..

Mutta vähän uskon silti toisin koska eilenkin jäin suoraan nukkumaan simpat sisällä ja pidättelin pissahätää :D :D
Tuosta olen lukenut että tunnin sisällä pitäisi käydä yhdynnän jälkeen pissalla. Muuten voi tulla esim kohtutuehduksia jnee.. siks ite venailen sängyssä about 30min ja sit meen veskii.. täällä omaa napaa nyt 1pv menkat myöhässä... perjantaina jos ei kuulu niin digi testi käyttöön :p
 

Yhteistyössä