.

@Wintersun mäkin haluan tietää mikä testi :eek: jos on vaan viivanpaikka niin aika julmaa pariskunnalle joka on niin kauan lasta yrittänyt kuin te !

Mulla polttelee yksi rfsu:n herkkä testi vessan kaapissa joka "vahingossa" putosi ostoskoriin eilen... miten tässä vaiheessa jopa se 5päivän odottelu tuntuu ikuisuudelta:confused:
 
Moikka!

Täällä kans yks kenellä toiveena vauva 2019!!
Meillä 3,5v poika, joka tärppäs ekasta inseminaatiosta. Sitä ennen söin klomeja mistä ei ollut mitään apua! Mitään syytä ei ole lapsettomuudelle todettu. Nyt toista odotellaan, yritystä pian 2v. Olen syönyt ekan kuurin letrozoleja, aloitin foolihapon syönnin ja lopetin tupakanpolton. Ovistikut oli kovassa käytössä ja nyt pitäs jännäillä parisen viikkoa! Letrot oli tehonnu ihan hyvin oikealle puolelle, vasen ei ollut herännyt millään tavalla.. mulla kaksiosainenkohtu joka tuo oman jännityksen!:whistle:
 
@Wintersun Mäkin mietin pitäiskö ostaa myös pc:n liuskoja tuohon kaveriksi. Toisaalta tiedän sen ovulaation parin päivän tarkkuudella, joten ehkä vois mennä pelkillä digeillä. Mutta tuo sun testi! o_O:geek: On kyllä melkoinen viiva, jos on pelkkä viivanpaikka. Jotenkin ihanaa, että sun mieskin on päässyt viivaa tiirailemaan :love:

@Lapseton87 Tervetuloa mukaan! :) Mä oon ymmärtänyt, että nimimerkkiä ei voi enää jälkikäteen vaihtaa, eli ei kai auta kuin tehdä uus tunnus, jos haluaa eri nimen. Ymmärrän kyllä, että tilanteen muututtua haluaisit vaihtaa nimimerkin :LOL:
 
@Wintersun mun silmiin tuo näyttää kyllä haamulta eikä viivan paikalta, mutta en oo toisaalta pahoihin viivan paikkoihin koskaan törmännyt niin en ehkä osais edes tunnistaa. Mä oon suosinut niitä pc:n testejä, niillä ei oo mulle tullu mitään viivanpaikkaa vaikka aika reilusti oon tässä puolen vuoden aikana testaillut. Vitsi että nyt kyllä jännittää mitä sun huominen testi tuo tullessaan! Pidän kaikki peukut pystyssä sille, että tää olis nyt se sun kierto! (y)
 
Uusille tervetuloa :)
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(
Ja tsemppiä piinaajille (y)

Aika matelee taas. Mies jo vannotti ettet testaa ennen ensi vkl. Lupasin yrittää olla testaamatta :whistle: Tietää että alan testailee jo viimeistään Kp 24 ekoja kertoja :D
Ei oo kyllä testejäkään kotona, mietin mistä ja mitä kannattaisi tilata.
 
@Wintersun toivotaan perkule että siihen testiin ilmestyisi jotakin aamullakin !!

Oma napa, mies selätetty. Kolmas päivä putkeen. Tää dpo0 onkin meiltä usein jäänyt hyödyntämättä.
Mies tosin valitteli että aika vähän tavaraa tuli ulos hänestä, mutta ei tästä varmasti haittaakaan ollut ( kolmas päivä putkeen pupuilua, ja valmentaja on rääkännyt häntä treeneissä tällä viikolla poikkeuksellisen armottomasti :D )
 
@Wintersun täällä myös ollaan peukut ja pottuvarpaat pystyssä sulle!! (y) On kyllä törkeää jos toi on viivan paikka, niin selkeä viiva kuitenkin.

Täällä oli megapitkän kierron jälkeen megapitkät menkat. 7päivää yhteensä ja suht reipasta kokoaika. :cautious: Vielä olisi pari kiertoa ennen kuin yritys varsinaisesti voi alkaa, rupeen tossa kp 10 testailemaan ovista niin kierto kartoittuu. Eikä se maailmanloppu olisi nytkään jos vaikka tärppäis jo aiemmin. Varsinaista ehkäisyä kun ei ole käytössä niin kaikki on mahdollista.:giggle:

Plussatuulia kaikki!:barefoot::love:
 
Moikka! Liityn kans seuraanne kun samalla asialla ollaan Mulla menossa yk 3/dpo noin 9/kp21. Ovulaatio bongattu tai arvioitu omin avuin ja Flon ennustamana. Kierto yleensä 24-27 pv, joten ensi viikkoon saa jännitellä. Vähän on raskausoireita, jotka ei normaaleja oireita mun normikierrossa, mutta esim rinnat ei ole vieläkään kipeytyneet, vaikka yleensä viikkoa ennen menkkoja kipeytyvät. Ekojen yrityskertojen jälkeen stressitasot laskeutunut hurjasti. Otin jotenkin hirveän raskaasti ekat yrityskerrat, mutta nyt ollut jo pitkään ainoastaan hyvä ja hyvällä tavalla jännittynyt fiilis

Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
Hellurei! Onpas täällä tapahtunut hirveästi en jälkeen kun sunnuntaina lähin työmatkallle! Plussia tullut ja muutama taas jännää :love: Sovitaan, että tehdään helmikuusta ennätys kuukausi!

ON: Niinhän siinä kävi, että menkat tosiaan oli taas monsuunimenkat! Oli ihan hirveetä olla reissussa, kun vessassa sai ravata tunnin välein! Tyhjennysvuoto ja kahdet menkat kierukan poiston jälkeen olleet ihan jäätäviä! Miehelle sanoin, että nyt sitten seuraavia menkkoja ei tule! :ROFLMAO: Onneksi oli tuo reissu, noin pahis surkee olo jäi sinne... Mua oikeesti on alkanut kauhistuttaan, että mitä jos ikä tosiaan vaikuttaa niin ettei enää tulisikaan... Kyllä se tulee, naiset tästä tulee hyvä Helmikuu :love:
 
Iiks @Wintersun , kun siellä jännät paikat! :geek: On kyllä törkeä viivanpaikka, jos sellaiseksi osoittautuu. Voi kun olisi jo aamu, niin pääsisi tiirailemaan sun uutta testiä. Toivontoivontoivon teille plussaa. :love:

Tervetuloa uudet. (y)

Täällä on nyt niin paljon höpinöitä ollut viime päivinä, etten meinaa pysyä mukana. :ROFLMAO: Täällä jää murrettu keskenmenon jälkeen ja siimahännät pääseet matkaan tässä iltasella vihdoin. :love: Oli varsinkin miehellä niin kovat paineet hommailuun sen jälkeen, kun kävi miten kävi, niin tää kyllä helpotti vauvanyrityksen stressiä molemmilla. Ovistestikin tänään jos ei plussa, niin aamulla varmasti on. Hurjat limatkin mun greipin ahkerasta mutustamisesta. Nyt vaan jännäämään. Täytyy koittaa vietellä miestä vielä viikonloppunakin ahkerasti, kun mennään treffeillekin. :barefoot:
 
@minttu-82 mulla oli ihan sama juttu ku pääsin ehkäisystä. Hitto mitä tulvia! Mut nyt edelliset oli jo ehkä hieman inhimillisemmät.

@Wintersun :love: mäkin tuun aamulla heti tarkistelee:LOL:

Mä lähen huomenna reissuun ja viikonlopun ovis saattaa siks mennä puihin. Nyt pitää siis vielä vähän painii miehen kanssa ja toivoo et riittäisi näillä. Seuraavan kerran vasta sunnuntaina :( Flo ennustaa huomiselle, minä sunnuntaille. Saa nähä kuin käy.
 
@Wintersun Voi kuinka toivonkaan tuon enteilevän ihan kunnon viivaa! :love: Tuun aamulla myös kytikselle tänne!

Mulla kp60, vähän vatsaa jomottelee niin että olisko menkat vihdoin tuloillaan.. Keräsin silti rohkeuden tällä viikolla ja soitin perhesuunnitteluneuvolaan. Pääsen lääkärille ensi viikolla (y) Sitä odotellessa.. Varsinaiset tutkimukset voitaisiin kuulemma alottaa keväällä, mutta joku järki tähän kiertoon on ennen saatava.
 

Yhteistyössä