.

@Wintersun aivan ihania uutisia! :) pidän tosissani peukkuja pystyssä että 2020 teillä olisi vihdoin oma vauva sylissä :love:

@quinque mahdottoman paljon onnea! :love:

Täällä taas mies hössöttää ootkohan raskaana juttuja huolella :ROFLMAO: oon ollut viime päivät älyttömän väsynyt, nukkunu siis normi 8h yöunet ja 3h päikkäreitä ja töiden jälkeen meinaa kotimatkalla nukahtaa rattiin :confused: itse veikkaan vaan jotain flunssaa tai vuorotyön aiheuttamaa univelkaa, mies taas on varma että nyt tärppäsi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
Paljon onnea plussasta @quinque :love::love:
Oon ihan fiiliksissä kun tälle palstalle tullu ihania uutisia :love: @Wintersun in tulokset vieläkin lämmittää mieltä ja oon niin onnellinen teidän puolesta. Siis tää on niin hämärää, miten voi tuntee näin suurta onnea tuntemattoman ihmiset puolesta kenen matkaa seurannu anonyymillä palstalla:D
Mutta siis ihan huikeeta.

On: Kp13 ja ovistestit edelleen täysin valkosia. Ei toista viivaa tuu ollenkaan ja viime kiertojen perusteella oviksen pitäisi olla ihan lähipäivinä (n)o_O Noh loppu viikosta labroja ja parin viikon päästä se gyne aika.
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
@quinque Onnea plussasta! :love:

@Wintersun Oon vieläkin niin fiiliksissä, on varmasti ihanaa suunnata nyt katse kohti hoitoja, jotka alkaa ihan pian! :love:

@Päppyrä Se ovisplussa voi myös tulla ihan yhtäkkiä, mulla viivojen vahvistuminen on vaihdellut eri kierroissa, joskus on ollut ihan nega kunnes yhtäkkiä pamahti plussa. Kyllä se sieltä vielä tulee (y)

Täällä kp12 ja ovista odotellaan pikku hiljaa saapuvaksi :rolleyes:
 
@Tiana44 Kiitos :love:

@Huldaliini Kiitos :love: Toivottavasti se sun mies on oikeassa ;)(y)

@Päppyrä Kiitos :love: Toivottavasti se sun ovis on kuitenkin tulossa pian!

@peanut_butter Kiitos :love: Ja tärppionnea sinnekin lähestyvään ovikseen!

@Hemppanen Kiitos! :love: Eipä oo hirveästi ollut oireita, mutta ei ollut esikoisestakaan. Rinnat on vähän arat, mutta negakierroissa on monesti olleet paljon enemmänkin. Pari päivää sitten huomasin, että vv on alkanut lisääntyä.

@Pilvinentaivas Onnea plussasta sinnekin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pilvinentaivas
Onnea plussanneille! ❤

Ja ihana juttu @Wintersun. ❤

Täällä on nyt selkeästi kevättä rinnassa, kun ilo ja onni välittyy, vaikka ei se plussa vielä kaikkien kohdalle olekaan osunut. Ihanaa porukkaa

Täällä vaan piinailut jatkuu. Vuoto ei ala, ei ole mitään tuntemuksia ja testit näyttää negaa. Vaihtuisi nyt edes kierto, muutenhan tässä tulee hulluksi
 
Onnea myös @Pilvinentaivas plussasta :love:

Mulla oli se yksityisen kohdun ja munasarjojen ultra tänään. Kaikki näytti tosi hyvältä, kohtu ja munasarjat oli normaalit ja hyvät pallerot kypsymässä, ovis tulee todennäköisesti muutaman päivän sisään oikealta.

Ultrassa näkyi pieni ja ohut väliseinä kohdun yläosassa. Lääkäri sanoi, että voi olla ettei se vaikuta raskautumiseen mitenkään, mutta on myös mahdollista että alkiot on tarranneet siihen ja huonon verenkierron vuoksi raskaus ei sitten ole jatkunut.

Odotan julkisen puolen lähetteen käsittelyä, mutta luulen että ei päästä sinne. Hoidot yksityisellä maksaa tosi paljon, lääkäri suositteli seuraavaksi keltarauhashormoniverikoetta ja kohdun osalta varjoainekuvausta (muistaakseni) jossa näkyy paremmin miten se väliseinä siellä on. En nyt tiedä olenko helpottunut vai huolestunut vai jotain siltä väliltä... Kenelläkään kokemuksia tai jotain tietoa tälläsestä väliseinästä? (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Pilvinentaivas
Vuosien varrelta tutuiksi tulleille terkkuja: tänään oli varhaisultra, viikot 7+ ja siellä hän oli ja sydän löi vimmatusti. :love:
Tsemppiä teille ihan kaikille, älkää luovuttako! Yllätys voi osua kohdalle silloin kuin sitä vähiten odottaa (meillä piti olla eka inssi, mutta ovis sattui viikonlopulle ja yllätysyllätys, ei haitannut. Olen myös kolme vuotta toivonut töissä siirtoa ja kun viimein sain kuulla että se syksyllä toteutuu, niin siinä kierrossa plussasin:D).

Onnea plussanneille, toivottavasti matkanne jatkuu onnellisena loppuun asti.
 
@Wintersun oon seurannu taustalla vielä sun tilannetta et saako loputkin muutokset pois ja pääsette aloittaan hoidot ja nyt se tapahtu vihdoin :love: miten ihanaa!!!!:cry::love::love: Onnea hyvistä tuloksista ja onnea matkaan jotta uusi vuosikymmen tuo heti alkuun nyytin teidän syliin :love:

Paljon onnea myös plussanneille ja onnea vuoden 2020 haaveisiin ja haasteisiin kaikille!! Toivottavasti kenenkään ei tarvi siirtyä sitten enää eri vuodelle haaveilemaan :love: tai jos tarvii niin kyseessä olisi jo sitten toinen vauva :love:

Mulla huomenna tasan rv 16+0 ja pienen liikkeitä jo silloin tällöin tuntuu :love:
 
@peanut_butter Yleensä pienet väliseinät ei tosiaan vaikuta mihinkään, mutta jos on toistuvia keskenmenoja, voi herätä ajatus johtuuko ne nimenomaan siitä väliseinästä. Siinä tosiaan verenkierto ei yleensä oo riittävä, jotta munasolu pääsis kiinnittymään tai raskaus jatkumaan. Niitä väliseiniä on mahdollista kirurgisesti poistaa, mutta yksilöllisesti aina tutkitaan ja harkitaan olisiko sellaisesta toimenpiteestä hyötyä. Hienoa, että kaikki kuitenkin muuten näytti hyvältä (y) Meinaatko kuitenkin mennä noihin jatkotutkimuksiin, vaikka julkiselta tulis lähete paluupostina takaisin? Toivottavasti tämä tuleva ovulaatio johtaisi siihen, että saatte vauvan syliin :love:

@Tiutiti Kiitos :love:

@vuuti ja @Rosmariini86 Olipa kiva kuulla teidän kuulumisia :love:
 
En tiiä muistaako kukaan miuta, plussasin vuosi sitten ja nyt meillä hymyilee ihana 3kk vanha poika :love: mutta @Wintersun :lle tulin sanomaan että ihana kuulla että teillä on nyt vihdoin kaikki hyvin :love: jäit jotenkin mieleen ja oon käyny siun kuulumisia kurkkimassa välillä:geek: paljon tsemppiä ja toivon että teillä tuhisee ensi vuonna oma pikkunen:love::love:
Kaikille muillekkin plussatuulia ja tarrasukkia :barefoot::barefoot:
 
@minttu-82 Toivottavasti ovis osuu sopivalle päivälle! Tärppionnea (y)

@Tingeli Toivottavasti sieltä nyt se plussa kuitenkin tulisi :love:(y)

@Tiutiti ja @Haavejuttu Kiitos :love:

@Wintersun Niin mieletöntä ajatella, että jo ensi kuussa se alkaa teillä :love:

Tein toisen testin tänään, ja samaa tulostahan sekin näytti :love: En tosin vielä tehnyt digiä, kun päädyinkin tilaamaan sellaisen, mutta sen teen huomenna tai ylihuomenna. Joka tapauksessa mut voi siirtää plussanneisiin. Toivottavasti moni tulee perässä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutiti ja Utuliina
Mä käyn kanssa välillä täällä kurkkimassa kuulumisia. @Wintersun ihana kuulla että nyt on kaikki saatu pois ja pääsette aloittamaan hoidot! Oon aivan varma että nyt on teidän vuoro saada ne kaksi viivaa testiin ja myöhemmin se pikkuinen syliin. :love:

@peanut_butter tsemppiä myös sulle, toivotaan että ensi kerralla pikkuinen tarraisi lujaa kiinni. Todella turhauttavaa tuo kun antaa vähän toivoa ja sit ei tuukaan mitään.

Mä kävin varhaisultrassa ja siellä sellanen pikkuinen papu köllötti sydän sykkien. Tällä hetkellä ainakin kaikki siis hyvin. :love:
 

Yhteistyössä