.

Mut saa poistaa listoilta. Miehen tulokset tuli ja sillä on atsoospermia eli ei ole siittiöitä ollenkaan. :( Yhtä turhan kanssa ollut siis nämä kymmenen kiertoa, kun ei siellä mitään ole. Paskinta on, että mies oli saanut saman tuloksen jo neljä vuotta sitten, mutta ei ollut puhunut mulle yhtään mitään. Kovasti ollaan vaan vauvaa yritetty, vaikka toisella on ollut koko ajan epäilys, että se on mahdotonta. Että tähän loppuu meidän vauvayritys ja ehkä koko juttu. :cry:
Voi ei, tosi kurja juttu :(
 
Mut saa poistaa listoilta. Miehen tulokset tuli ja sillä on atsoospermia eli ei ole siittiöitä ollenkaan. :( Yhtä turhan kanssa ollut siis nämä kymmenen kiertoa, kun ei siellä mitään ole. Paskinta on, että mies oli saanut saman tuloksen jo neljä vuotta sitten, mutta ei ollut puhunut mulle yhtään mitään. Kovasti ollaan vaan vauvaa yritetty, vaikka toisella on ollut koko ajan epäilys, että se on mahdotonta. Että tähän loppuu meidän vauvayritys ja ehkä koko juttu. :cry:

Voi ei!!! Kamala tilanne, tulin tosi surulliseksi :cry:

On: tänään dpo 11 ja kp 26/28. Ajattelin odottaa testaamista vasta su tai ma. Mutta varmaan teen testin tänään ku pääsen töistä, on jotenki epätavallinen olo vatsassa ja jonkinlainen jännitys tulee ajoittain.. Hui :LOL:
 
Mitä?! Salannut tollasen asian. :(
Tsemppiä sulle ja uskon että nyt on kriisin paikka. Mulla yhdellä miehellä on atsoospermia; ei löytynyt edes niitä tiehyeitä joissa siittiöt muodostuvat. Me käsiteltiin se yhdessä ja saatiin lapsia muilla keinoin. Mut teillä nyt eri tilanne
Sitä sanoin miehellekin, että jos kyse olis vaan siitä, että sille tuo olis todettu niin ei siinä auta kuin hyväksyä asia ja miettiä hoitovaihtoehtoja. Mutta se, että se on tiennyt sen jo ennen kuin ollaan edes tavattu ja kehdannut mun kanssa suunnitella perhettä ja tehdä vauvaa 10kk ja olla vierellä, kun joka kuukausi itken ja stressaan negatiivisia puhumatta yhtään mitään tästä niin sitä en todennäköisesti voi koskaan antaa anteeksi. :(

@Päppyrä siemensyöksyssä ei ole siittiöitä. Seuraavaksi tutkitaan, että onko niitä kiveksissäkään. Jos sieltä löytyy niin toki varmaan sitten vois keinohedelmöittää. Mutta mä en kyllä tiedä, että kiinnostaako mua enää tehdä lasta miehen kanssa, joka on voinut salata noin ison asian näin kauan. En vaan ymmärrä. :( Niin monta tilaisuutta olisi ollut kertoa, kun lapsista ollaan puhuttu ihan alusta asti. Viimeistään olis voinut kertoa siinä, kun alettiin yrittämään.

Kiitos kaikille tsempeistä. :cry:
 
Onpa @Bubble92 kamala uutinen! :cry: Just tuo tekee kaikesta pahemman että ei oo kertonut sulle, vaan on antanut sun kuumeilla ja pettyä kuukausi toisensa jälkeen. Mä mietin samaa mitä Wintersun, eli kannattaa kyllä tarkkaan jutella asia selväksi ja pyytää miestä selittämään miksi ei oo kertonut. Asia on varmaan hänellekin vaikea ja ehkä ei ole jotenkin uskaltanut kertoa. Kaikinpuolin hankala tilanne kyllä.

ON: siis ette usko mutta mä muistin tänään että mulla on menkat myöhässä! Nyt ollaan vkloppu reissussa enkä pääse testaamaan, eli menee sitten sunnuntaihin tai maanantaiaamuun jos aamupissasta haluaa testata. Yleensä mulla on säännöllinen kierto, mutta välillä ovis jää puuttuun ja kierto venyy noin viikolla. Jännää! :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Camy
Viimeksi muokattu:
@Bubble92 oon tosi pahoillani sun puolesta :cry:
Aika iso asia salata ja vielä tossa tilanteessa että yritys on jo aloitettu. Missä yhteydessä hänellä on tää todettu? On kyllä ihan tietoista luottamuksen pettämistä tommonen. Ymmärrän hyvin jos tuntuu ettet edes halua hänen kanssaan enää lasta. Luottamus on mun mielestä myös perusta kaikkiin suhteisiin.
Koita jaksaa:(

Kylläpäs lista käy lyhyeksi. Täällä kp26 ja tuli se jokakuinen yksi kipeä finni naamaan eli eiköhän tää ollut taas tässä. Maanantaina aukeaa hanat. Nyt on taas semmonen olo että ei jaksa edes yrittää. Voi olla että pidän ite kesätauon täältä ja keskityn vaan työn vaihtoon ja itteeni. Liityn sitten loppukesästä sinne toiseen ryhmään jos vielä jatketaan/ei oo vahingossa tärpännyt ja syksyllähän tulee vuosi täyteen niin sit voi pyytää jo tutkimuksia.
Ja voihan se kyllä olla et viikon päästä oon taas toista mieltä:LOL:
 
Kp17 ja lasken tän nyt dpo 0:ksi. Ovistestin viiva selvästi haaleempi tänä aamuna kuin eilen. Illalla oli myös kunnon oviskivut ja paineet munasarjoissa ja takapuolessa:D Keskiviikkona viimeks päästy talletteleen ja seuraavan kerran tänään iltapäivällä. Täytyy toivoa, että riittää. Vielä kerkeisi tuleen tälle vuodelle, mutta epäilen suuresti:(
 
Mä alan oleen ekaa kertaa tosi jännän äärellä! Muutoman päivän on vihlonut alavatsaa oikealta puolelta ja oon ollu tosi väsynyt ja palellut koko viikon. Äidilleni valitin kun paleltaa ihan sikana, äiti kysyi heti oonko raskaana. Sanoi ettäkun odotti mua ja siskoani niin paleli ihan tajuttomasti (y) Nyt kyllä jännittää ens viikko et alkaako menkat vai ei :rolleyes:
 
@Minic varmast tauko saattaa tehdä hyvää! Toivottavasti sulla ei menkat kumminkaan alkaisi!
@Päppyrä ja @hitvetti toivottavasti piinailun päätteeksi saatte plussat(y) ja @Huldaliini lupaavia oireita, toivottavasti plussa tulee :)

Eilen sain käytyä viimosissakin labroissa, nyt ootellaan tuloksia. Yhtään ei oo taaskaan raskautunut olo, jos jotain oireita pitäs luetella, niin valkkaria tullut jonkin verran ja on aika limaista (sori kuvailut!) mutta, tätä samaa ollut muissakin kierroissa:( tänään ollut vähän kipeä olo ja äsken oli 37.0 lämpöä myös, aamulämpöjä en oo seurannut.. yhtenä päivänä ihan kuin ois ollut nipistelyä kohdun seudulla, mutta tiedä sitten oliko oikeasti :D testaan vasta kun menkat myöhässä, ei ole edes testejä kaapeissa kummittelemassa.
 
@Wintersun Tää on eka kerta kun tikutan, tai silloin kierukan poiston jälkeen pari tikkua, mutta näin että joka päivä. Nyt kp 15 sain yhtäkkiä aika vahvat viivat. Kp 11-14, ei juuri mitään viivaa ja nyt oli jo melko vahva viiva. Toivottavasti ei vielä huomenna ois tasavahvat, kun mies kotiutuu vasta maanantaina... Toisaalta kiva jos saan ees ne tasavahvat viivat, mitä oon toivonut... (n)
 
Anteeksi tää mun itsekäs omaan napaan tuijottelu. . MUTTA,mitä tää nyt on (n) flo näyttää tätä (5pv myöhässä) ja normaalisti mulla kellontarkka kierto, testit vaan näyttää negaa :cry: eilen perjantaina testasin heti kun pääsin töistä ja just äsken myös testattu mut negaa vaan tulee. Olin jo niin varma että nyt tärppäsi kaikkien oireiden perusteella :cry:
Ja haluan vielä kertoa taustoja sen verran että meillä siis tosiaan kolme lasta ja jokainen saanut alkunsa tosi helposti /nopeasti. (lähes heti ekasta yrityksestä) Nyt mulla henk.koht.kriisi kun tätä neljättä on "yritetty" jo useampi kuukausi. Kaikki myötätunto teille pidempään, jopa vuosia yrittäneille:love::love: en voi käsittää mitä käytte läpi kun nyt jo tuntuu tämä oma tilanne niin kamalalta.
Mutta oma fiilis nyt epätoivoinen, mikä mua ja mun kiertoa vaivaa? Missä menkat? Miks testit negoja? Screenshot_20190406-220756.jpg Screenshot_20190406-220756.jpg Screenshot_20190406-220756.jpg :poop:(n):cry:
 

Yhteistyössä