.

@hitvetti meillä täysin sama tilanne:ROFLMAO: En saanu plussaa ovistikkuun ollenkaan, perjantaina sain vahvimman viivan ja eilen oli jo paljo haaleempi. Tallettelut keskiviikkona ja eilen ja kovasti toivon sen riittävän vaikka usko ei ookkaan kova..

Oviskivut ja paineet oli perjantai-iltana pahimmat ja lauantaina ei oikeestaan enää mitään suurempia. Pientä painetta ja aivan törkyset limat alakerrassa:D Tommosia limoja en oo hetkeen bongannu vaikka on ovis ollu. Ja eilen illalla tissit alko jo kipeytyyn ja sama jatkuu eli siitä viimestään tietää oviksen olleen. Ja tätä pask*a tissien kans pitää kestää taas johki kp2 asti. Lenkkeilen ja käyn salilla niin urheilurintsikat on tosi epämukavat aina oviksen ja menkkojen välin. Ihan sama onko tosi kireet tai sit kevyemmät liivit päällä.

Huomenna alkaa dietti mikä kaverin kanssa ostettiin, jos sais painoo pois lisää ja ajatukset muualle. Itsekuri ja painon pudotus taantu tupakoinnin lopetukseen uuteen vuoteen:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
@Hemppanen mää kävin samoissa labroissa viime viikolla, pissanäyte pitäö vielä viedä ja sit on gynelle aika 18päivä ja toivon, että jotakin selviäis.

@Wintersun puhu niiiiiin paljon kun ikinä jaksat aiheesta! Onhan toi nyt ihan mahtavaa:love: Vihdoin hoidot on lähellä teillä! Sitäkin jouduitte odottaan tosi kauan niin aivan täysin ymmärrettävää, että on mielessä ja haluaa puhua siitä:love:
 
Piinaavaa odottelua tää kun ei pääse testaan ennen huomista. :X3:

Tuli muuten mieleen @Wintersun että onko teillä jo tiedossa milloin varsinainen h-hetki koittaa? Kp 20 alkaa sumuttelut, mutta koska sitten keräillään munasolut ja istutetaan? (Vai miksikä sitä oikein sanotaan. (n)) On varmaan melkoisen jännät paikat ja malttamaton olotila. :)

@Jenpulla olisko sulla voinut olla ovuloimaton kierto? Se ainakin mulla venyttää kiertoo jollain viikolla.
 
Viimeksi muokattu:
@Jenpulla Mää niiiiiin tiedän tuon tunteen! Meillä kans neljä lasta ennestään ja enempää ei pitänyt tulla. Nyt kun tätä iltatähden tuloa alettiin haaveileen, lupasin itelle ja miehelle, että en todellakaan ota tästä stressiä, vaan tulee jos tulee... jeah sure... ihan ei oo onnistunut... ekat neljä tullut 1-3 kierrosta, kakkonen tuli viidennestä, mutta siinä taustalla tuulimunaraskaus ja kaavinta, joten se varmasti vaikutti... Nyt menossa YK 4 ja tässä kierrossa ehkä jo vähän osaan ottaa rennommin. Ostin ovistikkuja, kun halusin varmistaa ovuloinko, koska ikääkin tulee kohta mittarin 37v niin sekin huolettaa... Ens viikolle varasin työpaikan kautta laajan terveystarkastuksen, ja aion pyytää kaikki mahdolliset testit. Ihan itteni takia. :)
 
@Wintersun kiitos:love: toivotaan että ei..

jospa se päivä olis vasta huomen.. limoja alko kyl eilen tulla että.. tallettelut jäi eiliseltä vähä huonolle kun miehen refluksi nosti taas päätään pitkilleen.. jospa tänään parempi tuuri..
Pieni haikeus jo iski tätä palstaa kohtaan kun kohta loppuu:( toivottavasti tuolla 2020ryhmäs tavataan sit niiden kans jotka sinne "joutuvat":)
Mullakin tulee haikeus tätä palstaa kohtaan :love:
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
Huomenta kaikille :) omaa napaa kirjottelen kun on pakko saada johonki omia ajatuksia ylös ja tää on siihen loistava paikka :love::love:

Täällä menossa nyt kp 27/28 ja dpo 13, menkat alkaa joko tänään tai huomenna. Eilen tuli vähän tuhrua pyyhkiessä, mutta ei kunnon verta. Yleensä en tuhruttele ennen menkkoja vaan hanat aukeaa heti.

Tissit olleet jo dpo 9 aivan järkyttävän kipeet, enkä muista et ois niin aikasin muissa kierroissa tulleet kipeiks. Ne tuntuu raskailta ja liikkuessa särkee, mutta painellessa ei kuitenkaan kovasti satu.

Menkkajomotukset alkoivat todella varhain, jo dpo 6 on merkintä vatsakivusta. Menkkakivut mulla alkavat yleensä päivää ennen tai juuri ennen vuotoa ja ovat kovia, ihan särkylääkettä täytyy ottaa et pystyy olemaan. Nyt jomotukset on lieviä ja pehmeämpiä ollu sieltä dpo 6 asti ja tulee aina välillä aaltomaisesti. Kovasti sitä toivoo että plussa tulis :(

Niin ja testasin negan dpo 11 päivä pissasta. Mutta dpo 9 tosiaan tuli paperiin ruskeeta tuhrua/limaa menkkajomotuksien kanssa. Joten testaus on voinu olla liian aikaista. Joulukuinen plussa tuli vasta dpo 16 ja oli aika hailura mutta täysin selvä, dpo 17 oli jo kunnon vahva viiva. Että testaan varmaan tiistaina jos ei menkat ala.
 
Huomenta kaikille :) omaa napaa kirjottelen kun on pakko saada johonki omia ajatuksia ylös ja tää on siihen loistava paikka :love::love:

Täällä menossa nyt kp 27/28 ja dpo 13, menkat alkaa joko tänään tai huomenna. Eilen tuli vähän tuhrua pyyhkiessä, mutta ei kunnon verta. Yleensä en tuhruttele ennen menkkoja vaan hanat aukeaa heti.

Tissit olleet jo dpo 9 aivan järkyttävän kipeet, enkä muista et ois niin aikasin muissa kierroissa tulleet kipeiks. Ne tuntuu raskailta ja liikkuessa särkee, mutta painellessa ei kuitenkaan kovasti satu.

Menkkajomotukset alkoivat todella varhain, jo dpo 6 on merkintä vatsakivusta. Menkkakivut mulla alkavat yleensä päivää ennen tai juuri ennen vuotoa ja ovat kovia, ihan särkylääkettä täytyy ottaa et pystyy olemaan. Nyt jomotukset on lieviä ja pehmeämpiä ollu sieltä dpo 6 asti ja tulee aina välillä aaltomaisesti. Kovasti sitä toivoo että plussa tulis :(

Niin ja testasin negan dpo 11 päivä pissasta. Mutta dpo 9 tosiaan tuli paperiin ruskeeta tuhrua/limaa menkkajomotuksien kanssa. Joten testaus on voinu olla liian aikaista. Joulukuinen plussa tuli vasta dpo 16 ja oli aika hailura mutta täysin selvä, dpo 17 oli jo kunnon vahva viiva. Että testaan varmaan tiistaina jos ei menkat ala.
Kuulostaa hyvältä   (y);)
Mites sun joulukuisen kävi?
 
Kuulostaa hyvältä   (y);)
Mites sun joulukuisen kävi?
Toivotaan että ois hyviä merkkejä. Muihin kiertoihin oireita verraten todella oireetonta ollu nyt tää kierto. Viime kierrossa oli vaikka mitä oireita kuviteltuja tai ei. Nyt ei tosiaan oo ollu ku noi aikaiset menkkajomotukset ja rinnat.

Alussa meni kesken, vuoto alkoi kamalien kipujen kanssa vk 6 :(
 
Auttakaa nyt tyhmää... Oon tikuttanut ovista.. kp 11-14, ei juuri mainittavaa viivaa... kp 15 lähes yhtä tumma viiva kun kontrolliviiva, mutta ei yhtä tumma. Tänään kp 16 kaksi viivaa, mutta haaleampi kun eilen. Menikö se ovis jo? Vai voiko olla vielä tulossa? Eilen ja tänään runsasta valkovuotoo, nippailuja nyt ollut koko alkukierron... Kierto 28-31 (yks kierto ollut 26 kierukan poiston jälkeen).
 
Auttakaa nyt tyhmää... Oon tikuttanut ovista.. kp 11-14, ei juuri mainittavaa viivaa... kp 15 lähes yhtä tumma viiva kun kontrolliviiva, mutta ei yhtä tumma. Tänään kp 16 kaksi viivaa, mutta haaleampi kun eilen. Menikö se ovis jo? Vai voiko olla vielä tulossa? Eilen ja tänään runsasta valkovuotoo, nippailuja nyt ollut koko alkukierron... Kierto 28-31 (yks kierto ollut 26 kierukan poiston jälkeen).
Ehkä se lh huippu meni vaan ohi? Ne on joskus vikkeliä. Monien kannattais tikuttaa aamulla ja illalla. Ite oon huomannut saman joskus aikoinaan. Saa nähdä miten käy kun toivottavasti pääsen parin viikon päästä tikuttelemaan.
 
@Wintersun En tiedä tarkkaan millon ovis ollut, vai onko ollut ollenkaan. Flon mukaan kp 16, mut eihän se varmaa ole. Meillä on kyllä viime kierto sairasteltu paljon, noro ja sitkeä flunssa.. Nekin voi varmasti vaikuttaa tuohon ovikseen (n) eikä siitä syystä paljon makuuhuoneessa ihmeitä tapahtunut. Muutaman kerran tuon oletetun oviksen tienoilla ehdittiin kuitenkin tallettelemaan.
Ei kai tässä auta kuin odottaa :unsure:

@minttu-82 paljon tsemppiä sulle :love: itsekin yrittänyt olla tässä rennolla asenteella mut huonolla menestyksellä .. Yhdessä kierrossa kokeilin noita ovis tikkuja mut sain niistäkin vielä lisästressin kun niitä oli mun mielestä vaikea tulkita, niin ajattelin jatkossa olla ilman ja yrittää bongailla ovista muilla keinoilla.
 
Ehkä se lh huippu meni vaan ohi? Ne on joskus vikkeliä. Monien kannattais tikuttaa aamulla ja illalla. Ite oon huomannut saman joskus aikoinaan. Saa nähdä miten käy kun toivottavasti pääsen parin viikon päästä tikuttelemaan.
Joo tätä pahoin pelkään... Mies nimittäin reissussa ja tallettelut kp 12 ja 13... (n)

@Jenpulla Minä halusin sen takia koittaa näitä, että näen ovuloinko ees...
 
No sitten ainakin peli menetetty. Nimimerkillä neljä lasta kaikki poikia :ROFLMAO:

No katsotaan, tänään vielä ajattelin ovista bongata, jos eilisestä haalentunut, niin kai sitten meni...
Äläs kuule yhtään :sneaky:
Mulla on myös 4 poikaa ollut pitkään, mut viimeinen sitten kuitenkin tyttö :D varma olin tästäkin aluksi että poika on, mut toisin kävi.
 
Se siitä sitte:( menkat alkoi. Vuoden 2020 vauvaa yrittää ja yk12 eli mä rupeen miettii tutkimuksia. Miehen pitäis viedä uus simppa testi ennen kuin mulle mitään tutkimuksia tehdään. En viitti vielä häntä patistaa kun harmitus menkoista on hälläkin nyt. Mutta lähipäivinä otan puheeksi.

Pahoittelut muille kellä myös uusi kierto alkoi, tammikuun vauvaa yrittämään, kyllä se tästä(y)
 
Usko mahdollisuuteen tässä kierrossa alkaa olla nollassa. Nyt kp 21/32, en onnistunut tikuttamaan ovista ja tikut loppuivat toissapäivänä, nyt olot sellaiset että ehkä ovis just nyt. Eilinen talletus ei onnistunut kun mies laukesi vahingossa päälle ja tänään olis mahdollista vasta myöhään illalla ja luulen että silloin ovis jos edes on, niin auttamatta ohi jo. Ärsyttää kun tuli turhaan tehtyä kolme pakettia ovistestejä, ehkä se stressi saattoi siirtää ovista eteenpäin myös.

Nyt olen kahden vaiheilla ostanko lisää testejä ensi kiertoon vai en. Haluaisin silti saada varmuuden ovulaatiosta mutta en halua tätä samaa stressiä mitä testailu tässä kuussa on saanut aikaan...
 
@Maya123 paljon onnea! :love:
@Wintersun aika epätodennäköisenä pidän että vielä plussaksi muuttuisi :( Jos kp31 ei menkkoja näy niin teen uuden testin.. tarvii varmaan hakee sitä vadelma teetä ja greippimehuako se oli (n) jos vaikka sillä sitten onnistuisi :rolleyes:
Niin teillä olisi vielä pari kiertoa ennen hoitoja? :) itse ainakin kokeilisin vielä nekin kierrot jos vaikka yllättäen onnistaisi! :)
 

Yhteistyössä