.

@Wintersun, joo noihin one stepeihin piirtyy tosi hitaasti se viiva. Saa kyllä melkein koko testiajan odotella, kun viiva tummuu pikkuhiljaa. Jos alkaa joskus näyttää siltä, ettei plussaa kuulu, niin sitten täytynee katsella muitakin merkkejä, ettei olisi noin epäselkeitä ja hitaita, jos sitten saisi paremmin tietoa ja mielenrauhaa, mutta toistaiseksi nuo halpistestit kelpaavat ihan hyvin :) Tein äsken vielä iltatestin ja se oli aamusta vielä hieman tummunut. Eiköhän tämän voi siis laskea plussaksi ja ovis siis todennäköisimmin huomenna.

Seuraavaksi odotellaan sitten menkkoja. Edellinen kierto oli ensimmäinen ilman pillereitä ja siinä luteaalivaihe oli 12 päivää, joten saa nyt nähdä, mitä se tässä kierrossa on. Tavallaan toivoisin, että menkat vaan alkaisi vaikka heti, niin voisin siirtyä varsinaisiin yrittäjiin. Nyt pitäisi malttaa odotella vielä hetki, koska jos tästä oviksesta tärppäisi (vaikka tuskin tietenkään heti ekasta tärppäisi, muttamutta) menisi vielä tälle vuodelle. Joten odotellaan nyt vielä ne tulevat menkat, vaikka tämä odottelu onkin piinaavaa. Ja toisaalta tuntuu vähän hassulta, että ei kai se nyt parista viikosta ole kiinni, miksei aloittaisi jo… Mutta toisaalta, kun on tähänkin asti jaksanut odottaa, niin miksei voisi odottaa vielä hetken, niin että asiat menisi niin kuin on miehen kanssa sovittu ja juteltu. Alunperin 2019 tuntui tulevan miehelle jo hieman äkkiä, joten en viitsisi ahdistella ja painostaa yhtään enempää, vaikka nyt mieskin kyllä alkaa olla jo aika innoissaan tässä kuumeilussa mukana. Joten odotellaan nyt kiltisti niitä seuraavia menkkoja, niin ettei nyt varmasti ainakaan tälle vuodelle enää ehditä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Moikka, olen uusi täällä. Jäisin vielä taustalle mietiskelemään, mutta saanko kysyä hieman apuja?

Minulla siis aina ollut todella epäsäännöllinen kierto ja nyt syönyt siihen terolutteja. Pcos löytyy myös.

Noh, yleensä aina mun ovistikut näyttää haleaa viivaa, tein millon vaan. Mutta nyt kävikin näin (liitteenä kuva) testasin siis vahvemman viivan 29.3 ja sitten 30.3 oli taas ihan haalea viiva vaan.. Nyt sitten 29.3 illalla myöhään alkoi terolut vuoto ja edelleen todella niukkaa (niinkun teroluteilla ollut nyt viimeset kerrat).

Onko mahdollista, että 29.3 on ollutkin ovis? (Pupuiltiin jo 26.3) Mutta nyt terolutit veivät rakastumisen mahdollisuuden pois, koska aloittivat vuodon..
 

Attachments

Veikkaan että ei oo ovis ollut, koska viiva on pc:llä aika haalea. Luulisi ovisplussan näkyvän hieman kauemmin. Mulla tuommoista viivaa lähes koko ajan ja sitten ovulaation aikaan tummenee.

Teroluteista en osaa sanoa mitään. Tsemppiä kuitenkin! Ootko mittaillut lämpöjä?
Kiitos vastauksestasi En oo lämpöjä mittaillut, kun joskus kokeilin ja aina sama lämpö Eli ovista tuskin mulla tulee edes.
Olin vaan ihan ihmeissäni tosta tummemmasta viivasta ja oikeen säikähdin.
 
^Osaakohan joku muuten sanoa, kuinka tarkkaa tuo lämpöjen mittailu on, että pitääkö aina mitata samoihin aikoihin, jotta saa vertailukelpoisia tuloksia? En ole ikinä mittaillut lämpöjä (paitsi kipeänä tietty :D), mutta mietin, että kannattaako vuorotyöläisen edes harkitakaan koko asiaa. Jos mittaisi aina heti, kun herää. Mutta haittaako, että välillä herää klo 7 ja välillä klo 14? :D
 
Mie mittaan sen verran vain kun oletan että on ollu ovis, niin siitä aina parina päivänä kylläkin iltaisin, kun on tosiaan tuo vuorotyö ja aamulla harvoin hereillä ja yövuoron jälkeen aamulla en voi sanoa juuri heränneeni.. :LOL: tiiän ovuloineeni jos lämpö on esim 36.7 tai välillä 36.8, ei se mittaus ehkä päivälleen mene mutta kuitenkin, kun normilämpö on aina 35.5-36.0. Tuon jälkeen onki turha enään mittoa ku onniin epäsäännöllisiä ajat ja lämmötki tuntuu heittävän koko ajan häränpyllyä. Tässä kierrossa sain ylimmäksi lämmöksi vain 36.5..
 
Ja juuri kun eilen pääsin sanomasta, että one step -liuskoihin piirtyy tuhottoman hitaasti se viiva… :ROFLMAO: Tänään ihan samantien tasavahvat ja muutaman minuutin odottelun jälkeen testiviiva huomattavasti kontrollia tummempi. Eli ovisplussa sittenkin vasta tänään eikä eilen. Taitaa tämä kierto siis venyä jonkin verran, kun nyt vasta kp18 ovisplussa.



 
  • Tykkää
Reactions: miniminimini
@Nemmiina, kyllähän nuo oireet kuulostaa lupaavilta. Toivottavasti olisi tärppi käynyt! Tsemppiä piinapäiviin :)


Täällä nippailee ja polttelee välillä oikein kunnolla vasemman munasarjan kohdilta. Enteileekö nuo nippailut yleensä vasta tulevasta oviksesta vai tarkoittaako, että ovis on jo tänään? Mietin vaan, kun noissa testeissä sanotaan, että plussasta menee yleensä 24-36h ovikseen ja toi selkeä plussa oli tosiaan vasta tänään iltapäivällä. Mutta sitten toisaalta sanotaan kivut johtuisi nimenomaan oviksesta eli ovis sinä päivänä, kun on kivut… Tosin en tiedä, onko nämä nyt sitten ne oviskivut vai tuleeko vielä huomenna jotain pahempaa? :LOL: Viime kierrossa ei ollut ollenkaan tällaisia nippailuja ja sitä ennen se vajaa kymmenen vuotta pelkkiä pillerikiertoja, niin ei ole oikein mitään kokemusta mistään oviskivuista tai nippailuista. Vaikka toisaalta, tuskin tämä nyt niin päivälleen edes on. Varmaan aika sama, onko ovis tänään vai huomenna, mutta olisihan se kiva laittaa sovelluksen tietoihin oikea päivä, jos sen tietäisi :ROFLMAO:
 
Mulla ne kivut on silloin kun ovis on ja saan vahvimman viivankin samana päivänä kun on ovis.
Hassua, kun noissa testiohjeissa kuitenkin sanotaan, että plussatestistä menee yleensä vielä se 24h ennen kuin ovis oikeasti tapahtuu. Flo näytti myös muuttavan ennustusta, kun pistin tälle päivälle plussatestin, niin näyttää, että ovis olisi huomenna. Täytyy varmaan katsoa vielä sitten huominen ja katsoa kumman päivän oireet on pahemmat ja laskea se sitten varsinaiseksi ovispäiväksi :)
 
@Önnö mä en edelleenkään osaa sanoa kipujen perusteella milloin munasolu irtoaa, plussasta saattaa olla kipuja vielä parikin päivää. Yhden ainoa kerran oon tuntenu irtoamisen ja se kipu oli kyllä helvetistä. Mulla clue-sovellus ja sinne kans kun laittaa ovisplussan niin ennustaa sen aina seuraavalle päivälle.
 
@Önnö mä en edelleenkään osaa sanoa kipujen perusteella milloin munasolu irtoaa, plussasta saattaa olla kipuja vielä parikin päivää. Yhden ainoa kerran oon tuntenu irtoamisen ja se kipu oli kyllä helvetistä. Mulla clue-sovellus ja sinne kans kun laittaa ovisplussan niin ennustaa sen aina seuraavalle päivälle.
Ok, täytyy tässä siis seurailla vielä tilannetta :LOL: Voihan se tosiaan olla, että tämä nippailu ei vielä edes tarkoita irtoamista ja ovis on oikeasti vasta tulossa. Mulla on nyt siis vasta toka luomukierto menossa, eikä edellisessä ollut mitään tällaisia nippailuita, niin sen takia ei ole käsitystä minkälaisia oviskipuja voi edes olla tai tulla eikä noista testeistäkään ole vielä kauheasti kokemusta :D
 
@Appelsiiniomena, :ROFLMAO: Nämä nippailut ei onneksi vielä ainakaan ole niin kovia ollut, että pitäisi gynelle lähteä. Mutta ekassa kierrossa pillereiden jälkeen ei kyllä ollut edes tätäkään vähää. En tiedä, enkö sitten ovuloinut siinä kierrossa ollenkaan vai käynnisteleekö kroppa nyt itseään vain pikku hiljaa, niin että kivutkin nyt käynnistyvät vähitellen :ROFLMAO:
 
Huomenna testaan, että joko raskaustesti ois nega km:n jäljiltä. Eilen ja tänään omlu ihan omituisia mahakipuja, tai siis samanlaisia kun oviskivuto_O Mut en oikeen usko, että olis ovis kumminkaan, ovistestejä mulla ei viel oo.. Toivon, että rtesti ois jo nega ja vuoto loppuis niin pääsis vähä eteepäi tässä asiassa.
 
Mulla on oviskipuja monta päivää mutta limoista toteaisin, että ovis olis ohi ku yleensä seuraavana päivänä vv muuttuu jo valkeaksi. Vai kauanko teillä menee vv muutoksissa? Plus oon huomannu että ovis päivänä särkee päätä ainakin hetken, näin oon ajatellu ku ovis tapahtuu aina flon merkkaamana päivänä :cautious: menkat pitäis flon mukaan alkaa 3pv päästä, tissit kipeyty nyt veikkaisin.jo huomista tai ylihuomista :coffee: @SandraB harmijuttu :(
 
@SandraB pahoittelut uudesta kierrosta! :(

Mulla alkaa oviskivut tosi aikaisin, yleensä jo pari päivää ennen ovista. Pahin kipu kestää muutaman tunnin ja seuraavana päivänä olen tikuttanut vahvan plussan. Tästä seuraavana päivänä on ollut ovulaatio, ainakin limojen ja kn:n perusteella :LOL: Oon kyllä kuullut, että monella on ollut ovis samana päivänä ovisplussan kanssa.
Flo ennustaa menkkoja torstaille. Harvinaisen hitaasti mennyt tämä kierto :cautious: Ei kyllä mitään oloja tai oireita.. varmaan kierto ihan sekaisin stressin takia. Mulla on opintoihin liittyviä seminaareja tulossa 5 kappaletta tässä kuussa ja stressaan niitä jo valmiiksi. Esiintyminen ei ole koskaan ollut oma juttuni :censored: Sitten onneksi helpottaa ja voi keskittyä vain töihin.
 
Täällä raskaustesti edelleen positiivinen:( Eilen ja toissapäivänä oli kovia oviskivun tapasia kipuja, mutta ei se ovis voinu olla kun edelleen on raskaushormonia kehossa :/ Kovasti jo haluaisin uuteen yritykseen, mutta ei auta kun odotella. Jos ensi viikolla ei kuulu mitään lääkäristä ja jälkitarkastuksesta niin pitää soittaa omahoitajalle, että miten edetään. Lääkäri ei laittanut edes uutta lähetettä hcg labroihin. Viikko sitten kävin ja silloin hcg oli 250 vielä. Sen perusteella olisin ajatellut, että laskis nopeesti nollille. Loppu viikosta uutta testiä kehiin ja toivon, että silloin olisi jo negatiivinen.
 
@Päppyrä mulla edellisen keskenmenon jälkeen seuraavat kuukautiset alkoi kolmen viikon päästä. En kyllä tiedä ovuloinko siinä välissä mutta jos ovuloin niin se on tapahtunut melkein heti tyhjennysvuodon jälkeen. Sitä edellisellä kerralla ovuloin kolme viikkoa sen jälkeen kun tyhjennysvuoto oli alkanut, tämän lääkärikin vahvisti ultralla. Ja muistaakseni r-testi voi näyttää positiivista pari kolmekin viikkoa vuodon jälkeen, toki viivan pitäisi haalentua. Tsemppiä! :love:
 
Moii! Mä siirryn tänne kanssa, kun tänään alko menkat :( ja kymmenes yrityskierto pärähti käyntiin.

@Wintersun onkin kivasti pitäny täälläkin listaa yllä. Mä lisäilen itteni siihen =)

Muoks, eikun sulla on jotku tosi hienot muotoilut siinä, ni jospa sä vaan lisäilet mut ens kerralla kun päivität sitä :DD Eli,

Nelliida kp1/28-30 ja yk10
 
Pahoittelut uusista kierroista ja tervetuloa mukaan tänne puolelle! :)

Otin myös flo:n käyttöön ja kivalta vaikuttaa. Huomaa että renkaan jälkeen vähän hakuammuntaa kierron ennustaminen, nyt kp 6 ja odotellaan vuodon loppumista. Hetken ehtii ajatella että nyt, mutta taas hetken päästä alkaa :unsure: ehti jo tottua siihen miten vähäistä vuoto renkaan kanssa oli ja jäi usein tulematta tyhjennys kokonaan :D
 
Kiitos kaikille oviskipukokemusten jakamisesta :) Kun tosiaan melkein 10 vuotta ehti syödä pillereitä, eikä tarvinnut miettiä mitään tällaisia, niin kaikki tämä on nyt vielä ihan uutta :LOL: Luulen, että ovis oli aamuyöstä (eli reilu 12h plussatestistä). Heräsin viiltävään kipuun. Se, että “jotain irtosi” itse asiassa kuvaa kipua oikeasti hyvin. Tuntui sellainen kova repäisy. Tällaista ei ollut ollenkaan edellisessä kierrossa, joten saa nähdä, millaisia sitten seuraavat kierrot on. Tavallaan kyllä ihan kiva, jos on jatkossakin oviskipuja, niin oviksen ainakin tunnistaa, vaikkei kivut nyt muuten ehkä niin kiva juttu olekaan :ROFLMAO:
 
Minä tein tänään ovistestin, ihan turhaan kyllä kiusaaminen itseeni nyt niillä kun ei niissä mitään näy. Yksi viiva vain komeili, joten täysin ovuloimaton kierto tämäkin.

Ensi kiertoa nyt sitten odottelen, jolloin vihdoin ja viimein uskon pääseväni piinailemaan. Tai ainakin toivon kovasti että pistoksilla saataisi ovulaatio tapahtumaan! :love:
 

Yhteistyössä