.

En kauheesti lukenut ketjun aiempia viestejä, kun niin pitkä ketju ja puhelin hidas.
Olisiko täälä joku kuumeilija jota kiinnostaisi viestitellä whatsapissa. Mulle voi laittaa viestiä jos kiinnostaa kun ei oo konetta käytössä, puhelimella on niin vaihe seurata viestittelyn kulkua täälä
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas92
Täällä kuumeilijoissa ku taas olen km jälkeen niin sanon tässä vaiheessa kaikille, et kuunnelkaa kehoanne sen jälkeen ku plussaatte. Keho viestittää monenlaista. Minunkin ois pitänyt uskoa mitä keho sanoo ( ei minkäänlaisia raskausoireita vaikka edellisessä raskaudessa joku vuosi sitten voin pahoin yli 4kk ym), mutta naiivina ajattelin et no tää on erilainen raskaus..höpö höpö. Jos oisin ollu välkympi nii sikiön kuolema ois huomattu jo 5 viikkoa aiemmin ja näin ois homma hoitunut ajoissa. Mulla jo ikää ihan riittävästi nii tässä ei tuota lisääntymis aikaa oo enää montaa vuotta.

Mutta nyt uutta matoa koukkuun elokuun ovusta sitten jos sellainen ilmaantuu.
 
Viimeksi muokattu:
Mä täällä taustailen edelleen, nyt mies jahkailee jo että pamautetaanko tästä kierrosta aloitus käyntiin (ovis perjantaina flon mukaan) vai ensi kierrosta. se on niin hassu kun luulee että raskaus alkaa heti kun hänen aineksensa vaan pääsee tosihommiin. No katsotaan.
 
  • Tykkää
Reactions: iK ja Cara-mel
Pahoittelut @RUSKA82 keskenmenosta :(

Tänään laski lämmöt entisestään ja käyrä lähes identtinen viime kierron kanssa, huomenna pitäs nousta ylös irtoamisen merkiksi.. mutta digi senkun vilkkuu :cautious: pc plussa jo eilen. Näköjään aivan onnettomia nuo kaksoishormonit mun kohdalla :mad: ohjeessa kehotetaan olemaan yhteydessä lääkäriin jos huippuhedelmällisyyttä ei todeta kolmen kuukauden jälkeen.. alkaa epäilyttää että onko mussa joku vika vai miksi jälleen näin. Pc on herkkyydeltään ilmeisesti 25 ja digi 40, voiko munasolu irrota oikeasti jos hormonitaso jää näin alhaiseksi?
 
@RUSKA82 pahoittelut keskenmenosta :( Komppaan tuota sanomaasi, että kyllä kannattaa kuunnella omia tuntemuksia ja "perstuntumaa", vaikka sitten varmuuden vuoksi tsekkauttaa. Itsellä myös keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeillä tyhjennys toukokuussa. Varhaisultrassa näkyi syke ja kaikki muut normaalisti mut oli jo vähän pieni silloin. Sitten laimeammat oireet jne saivat kyllä minutkin miettimään tätä ikävää vaihtoehtoa ja sitähän se sitten olikin, 9+3 lakannut kasvamasta. On nää vaan semmosia, kyllä sitä aika usein vain kroppansa tietää. Samaten toki kaikessa hyvässä, raskauden moni sanoo tuntevansa jo tosi aikaisin :love: Sitä taas odotellessa :love: Tsemppiä sinulle ja muilllekin elokuun kiertoihin! Vappuvauvaa kehiin ;)
 
Moikka kaikki!

Liityn kanssa mukaan ketjuun
Pillerit lopetettu 1.7. Tyhjennysvuoto 3.7
Nyt kp 29 ja lapsi kovasti toiveena. Ollut jo kuumeilua monta vuotta ja vihdoin mieskin näytti vihreää valoa.

Olen malttamaton ja testaillut jo muutaman, valitettavasti negan ovista en testaillut, mutta oireet osuivat n. Kp10-16.
Viime torstaina 26pv. Sain clearblue testiin haamujen haamun, sen jälkeen rfsu ja apteekin omat puhtaita negoja..

Näkeekö kukaan muu tässä haamuakatso liitettä 4287

Toinen kuva siis avatusta testistä, en sitten tiedä kuinka luotettava testi enään on kun sen menee availemaan, mutta siinä näen vähöän selkeämmin hailuvan haamun
Voi olla haamu tai vain viivanpaikka joita siniväriset viivatestit herkästi tekee
 
Mulla kaikissa km mutta myös hyvin menneessä raskauksissa kaikissa ollut sellanen olo ettei kaikki oo hyvin.
Niin.. Kaikki on niin yksilöllistä. Mulla ei ollu koko kuuden viikon aikana mitä sikiö on ollut "elossa" minkäänlaisia oireita.. Varhais ultrassa en ees käyny. Nyt aattelin et kävis jos vielä raskaudun.. Ja kävis vasta viikolla 10...
 
Pahoittelut @RUSKA82 keskenmenosta. :( minullakin tuossa alkuraskauden keskenmenossa tuli pari päivää ennen vuodon alkamista jännä tunne ja googlettelin paljon keskenmenon oireita, vaikkei vielä tuossa vaiheessa mitään ollutkaan. Ja monissa negakierroissa raskaustestiä tehdessä olen miettinyt, ettei minusta tunnu yhtään, että olisin raskaana ja niinhän se on ollut.

Minulla tänään kp13 ja ajattelin ovistestin näyttävän plussaa, mutta ei. Aloin miettimään, että jos se plussa olikin se perjantainen ja lauantaina on ollut ovis sittenkin. Tosin silloin se olisi ollut kp10 ja voikohan noin aikaisesta ovulaatiosta raskaurua, tai että se kiinnittyisi..
 
Heippa kaikki! :)

Voisin liittyä mukaan keskusteluun. Olen 31v ja meillä on yksi pieni lapsi ennestään. Nyt olisi pikkusisarus toiveissa. :love: Tämä on nyt 3. kierto, kun yritämme. Kaksi edellistä kiertoa yritimme harrastaa seksiä vähintään joka toinen päivä ovulaation aikoihin, tähän kiertoon otimme avuksi ovulaatiotestit (One step liuskat). Ajattelin, ettei niistä haittaakaan ole. Yllätyin suuresti, kuinka myöhään testien mukaan ovuloin. Testi antoi vahvan plussan kierron 16. päivänä, vaikka oireiden mukaan olisin luullut, että useita päiviä aiemmin. Kiertoni on keskimäärin 26 päivää ja nyt on 22/26.

Toivon kaikille suuresti onnea yritykseen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Alviita
Anteeksi, jäänyt vähän päivittelemättä. Kesäkuussa oli ensimäinen pistoshoitoinen ovulaatioinduktio kierto ja 20.6 rfsu herkällä puikolla sain haamun, valitettavasti tuon testin teon jälkeen muutaman tunnin päästä alkoi menkat. Jotain siellä yritti tapahtua, mutta ei sitten kuitenkaan tarrannu kiinni.
21.6 soitin uudesta kierrosta polille, päädyttiin kuitenkin sitten välikierto pitämään koska lähdettiin taas turkkiin sunnuntaina 1.7 joka ois sotkenut hoitoja. Olisi ollut ultra maanamtaina 2.7 eikä oltais oltu edes Suomessa. Eli heinäkuu me lomailtu täysin, käyty mökillä ja muumimaailmassa sekä 2 yötä oltiin Naantali spassa ja Linnanmäellä käyty myös.
Nyt mulla alkoi viime lauantaina uusi kierto primolutien avulla, tänään siis kp4 ja tästä kierrosta jatkamme pistoshoitoa. Huomenna alkaa taas pistelyt, kynä haettu jo valmiiksi odottamaan. Keskiviikkona 8.8 on follikeliultra.

Alinah92 kp4/28-29
 
Mä täällä taustailen edelleen, nyt mies jahkailee jo että pamautetaanko tästä kierrosta aloitus käyntiin (ovis perjantaina flon mukaan) vai ensi kierrosta. se on niin hassu kun luulee että raskaus alkaa heti kun hänen aineksensa vaan pääsee tosihommiin. No katsotaan.
Meillä on sama tilanne: mies olettaa, että kerrasta napsahtaa. Joten ei olla edes päästy yrittämään.. Eikä vielä ole tietoa milloin saan vihreää valoa asian suhteen.. Turhauttaa kovin :cry: :(

Pahoittelut keskenmenoista ja uusista kierroista :(
Onnittelut plussanneille :love:
Seuraan taustalla, päivittäin käyn lukemassa ja piinailen myötätunnosta :)
 
@RUSKA82 , todella kurja kuulla uutisesi. Voimia ja tsemppiä jatkoon!

Tervetuloa kaikille uusille!

Kävin tänään siellä lääkärissä. Tutki rinnat ja kilpirauhasen, teki sisätutkimuksen ja otti papan. Määräsi useisiin verikokeisiin. Sanoi, että syy raskautumattomuuteen voi olla joko prolaktiiniarvossa tai kilpirauhasessa. Mullahan vuotaa puristettaessa rinnasta maidon näköistä eritettä vaikka oon lopettanu imetyksen yli 2v sitten. Ne nyt verikokeilla tutkitaan. Sain onneks verikokeisiinkin ajan jo torstaille. Ohjaavat sitten tulosten tultua naistenpolille, jos on tarve. Painoa kannattaisi pudottaa ainakin 5 kg. Jäi hyvä mieli, oli asiansa osaava ja mukava naislääkäri!
 
  • Tykkää
Reactions: Emmu95
iK
@iK ja @Helinä87 mulla on myös ollut viime vuodet riesana tiputteluvuoto 1-5pvää ennen menkkoja. Olen syönyt siihen kolme kuuria Teroluteja ilman mitään vaikutusta.
Huoletti kovasti, onko mahiksia tulla raskaaksi tuhruttelun takia. Tässä plussakierrossa ei ole tuhruttanut, eli saattaapa se tiputteluvuotolaisillakin tärpätä! :)
@Tillukkainen ja @Helinä87 Mulle ei gyne viimeksi edes oikein kommentoinut tiputtelusta mitään.. Aattelen positiivisesti että kaverikin kyllä raskautui samoin oirein. Ja koska juon greippimehua. :ROFLMAO:
:ROFLMAO:

Tänään kp8. Alamahaa vähän jomotellut. Tein tänään illalla tosi laimeasta pissasta apteekin ovistestin. Se kuvana tässä. Vielä haalea mutta jotenkin fiilis kyllä tummumisesta. Onko kokemusta apteekin testeistä? Aattelin nyt ahkeroida testit aamuin illoin. Jos ehtis talletella ke, pe, su ainakin. :whistle: Flon mukaan laskennallinen olis siis la (kp12).

Varasin gynenkin elokuun loppuun. Kystaa tarkistelemaan, että onko kyydissä. Taktikoin vähän että jos menkat tulee niin ne olis tuossa kohtaa ohi ja toisaalta tietäis sitten onko ne siinä kohtaa tullut millaisena... ja jos ei oo menkkoja näkynyt niin pääsis sitten varmistelemaan muita juttuja. Tätä toivon tietysti. :love:

BF271B37-D099-46A2-B55D-7578F998B0CA.jpeg
 
iK
47D44473-2944-41E5-B7D2-38D40B7B6069.jpeg Hei ovistietäjät! Aamupissasta tuli nyt tämmöinen. Apteekin testillä. Eli onko tämä jo ovisplussa, vai voiko sitä tietty vielä edes tietääkään.... mites nyt? Tietty siis talletuksia koneistoon jne. Mut jos olis plussa niin huomennako periaatteessa olis ovis? Mä oon näistä vähän pihalla. No, testejä toki lisää tässä, ja mieskin pitäs saada lämpöisiin puuhiin.

Olojakin kyllä on. Oon tosi odottavainen että ovis nyt tapahtuu!
 
Ikävä kuulla @RUSKA82, onpa surullista. Voimia tulevaan!

Pohdin itsekin vielä ovista. Maanantaina oli aamulla cb digissä hymynaama (ei kaksoishormonitesti). Illalla oli kovaa kipuilua. Tiistaiaamuna ovistesti ei enää näyttänyt hymiötä. Joten onko ovis oletettavasti ollut siis maanantaina tai siinä ma-ti vaihteessa? Tänään olisi kai siis dpo1, vai?
 
katso liitettä 4295 Hei ovistietäjät! Aamupissasta tuli nyt tämmöinen. Apteekin testillä. Eli onko tämä jo ovisplussa, vai voiko sitä tietty vielä edes tietääkään.... mites nyt? Tietty siis talletuksia koneistoon jne. Mut jos olis plussa niin huomennako periaatteessa olis ovis? Mä oon näistä vähän pihalla. No, testejä toki lisää tässä, ja mieskin pitäs saada lämpöisiin puuhiin.

Olojakin kyllä on. Oon tosi odottavainen että ovis nyt tapahtuu!
Lähenemään päin ainakin, viivat pitäisi olla tasavahvat (y) sinuna testaisin illalla tänään myös.


Täällä ei edelleenkään mitään, turhauttavaa odottelua vain.
 
katso liitettä 4295 Hei ovistietäjät! Aamupissasta tuli nyt tämmöinen. Apteekin testillä. Eli onko tämä jo ovisplussa, vai voiko sitä tietty vielä edes tietääkään.... mites nyt? Tietty siis talletuksia koneistoon jne. Mut jos olis plussa niin huomennako periaatteessa olis ovis? Mä oon näistä vähän pihalla. No, testejä toki lisää tässä, ja mieskin pitäs saada lämpöisiin puuhiin.

Olojakin kyllä on. Oon tosi odottavainen että ovis nyt tapahtuu!
Itseasiassa valo väärensi mulla,nuohan on yhtä vahvat ? Että eikun hommiin :love::love:
 

Yhteistyössä