.

iK
@Miina- Voi kurjuus!!! Mutta ihan uskomattomia nuo haamut kuitenkin mitä saat!:eek::eek:

@Li88 Mä koitin yhdesdä kierrossa greippimehua ja se teki mulla vastakkaisen reaktion kuin piti, eli paikat oli ihan rutikuivat! :X3:

@kathii Oho! No onneksi talletukset vielä ehtii hyvin!:)

Jänniä aikoja täällä monella! Hui! Itsellä vaan tylsä vuotovaihe.. aattelin kyllä käydä hamsteroimassa pian ovistestejä jo kotiin ja aloittaa testaamisen nyt tosi ajoissa. Voi kunpa tämä keho nyt alkaisi toimia normaalisti. Vähän sekin jänskättää että jos nyt onkin tullut tuota kystatsipumusta, että jos ovis ei onnistu kunnolla niin miten helposti niihin sitten aina tulee kysta ja taas sekoittaa koko pakkaa....:confused: No eipä pitäisi murehtia etukäteen.
 
  • Tykkää
Reactions: kathii
TOIVEENA VAUVA 2019

7.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 76/23...............yk 3
Lunart....................kp 72/24...............yk 5
Vanilla88...............kp 70/27...............yk 2
Eufemia85.............kp 51/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 48/xx...............yk 1
Kumiankka1...........kp 46/28..............ya 5/17
KaikkiPojatJaTytöt..kp 44/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 42/35................ya 7/17
Alinah92................kp 42/28-29..........ya 2/16
Pihlaja87...............kp 41/26................yk 7
Pauliinaha.............kp 37/?..................yk 2
Rosemarie.............kp 36/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 34/28................yk 1
Autumnn................kp 33/xx................yk 13
Minimali..................kp 31/30-32..........yk 2
Ngale......................kp 30/30................yk ?
Appelsiiniomena.....kp 29/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 28/30................yk 1
Janskusdff..............kp 28/28................yk 4
Sarianne81.............kp 28/xx................yk 1
Miina-.....................kp 26/27................yk 6
papupata12............kp 26/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 25/?..................yk 2
Nelly31...................kp 25/35................yk 2
Janski26.................kp 25/26-28..........yk 3
Wintersun...............kp 24/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 23/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 23/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 23/28-32..........ya 2/17
Annanna.................kp 23/28-32..........yk 1
Luumupuu_.............kp 22/30...............yk 3
Bubble92.................kp 22/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 20/21-38.........yk 14
Peanut_butter..........kp 20/28-32.........yk 1
Kathii.......................kp 19/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 19/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 19/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 18/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 16/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 16/27..............ya 5/16
Keijukuningatar........kp 15/??..............ya 5/18
Sofi88......................kp 14/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 14/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 13/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 13/34..............yk 9
Emerentia................kp 13/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 13/29..............yk 6
Sennay....................kp 9/xx................yk 2
Tiinaliina1................kp 9/31...............tjot
Vauvameille............kp 7/26-28...........yk 17
Lillium.....................kp 6/26-28...........yk 5
Laima......................kp 6/28................yk 3
Li88.........................kp 6/30................yk 3
Cara-mel.................kp 5/26-28...........yk 1
1986/13...................kp 5/xx................ya 8/18
Alviita......................kp 4/33................yk 1
iK............................kp 4/28................yk 5
MatildaJ..................kp 3/25................yk 3
Chili_.......................kp 2/28-29..........yk 3
LaTiLa.....................kp 2/32...............tjot
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 31
Alinah92.............dpo 25
Sarianne81.........dpo 20
Rosemarie..........dpo 18
Ngale..................dpo 15
Miina-..................dpo 12
Uhups.................dpo 12
Janski26.............dpo 12
Ilonetsijä.............dpo 12
Bubble92............dpo 11
Siltsu...................dpo 9
Annanna.............dpo 9
Jonxu..................dpo 7
Peanut_butter.....dpo 6
Vuuti...................dpo 6
Marlen................dpo 6
Naissoturi...........dpo 5
Lllariel.................dpo 5
Wintersun...........dpo 4
Luumupuu_........dpo 4
Momon...............dpo 3
Kathii..................dpo 1
Tiutau13..............dpo 1
Helinä87..............dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
@Miina- johan on p*skoja testejä jos noin ilmiselviä viivoja antaa ensin ja sit negaa!:mad: tosin sun viivat oli niin selkeät ja punertavat että uskaltaisin väittää kiinnittymis yritykseksi:cautious:

Kivuista päätellen ovis todella tais olla tänään! Eli huomiselle (pe) mut voi ympätä pitkään piinailijajoukkoon tiutau13 dpo1(?)

Jännästi lähes aina ovis ajoittuu yövuoroihino_O:ROFLMAO: astetta haastavampaa harrastella seksiä päiväs aikaan kun on lapset jaloissa pyörimässä:whistle:
 
Hei vain kaikille Oon nyt pari päivää lukenut teijän kommentteja ja vitsi kun pelkkä lukeminenkin jännittää! Nyt uskaltaudun itekkin kirjottelemaan. Ikää on pian 26 ja yksi lapsi löytyy ❤ Meillä on ehkäisy (kumi) ollu käytössä ehkä kolmisen kuukautta ja nyt päätettiin tämän kierron alussa jättää pois, saas nähdä miten käy. Kierrosta ja varsinkaan ovulaatiosta en oo varma, oisko kp19/29? Jotain vatsan nippailua tuntuu, mut en tiedä onko mielen tepposia

Tää on ihana ketju, kun on niin aktiivinen!
 
@Uhups oiii, onnea plussasta!! ❤

Itsella nyt dpo 9, kp 23/28-32 (tai jotain..) yk 1.
Tein eilen (turhan) malttamattomana testin joka oli nega... plaah.. nyt yritän sinnitellä su aamulle ja sit testaus.

Oireista pinkeys alavatsalla, väsy ja jatkuva pissahätä, myös rinnat vähän arat. Kuitenkin viime raskauksissa rinnat on tulleet tosi kipeiksi heti alkuun, sellaista ei ole nyt..

Voi että.. kun ei millään jaksaisi odottaa että tärppää! :D:love:
 
@Uhups Onnea!! :love: Oliko tässä kierrossa jotain oireita, jotka ois voinut enteillä plussaa? Mielenkiinnosta kysyn ;)

@Miina- Voihan kurjuus! Ompa tylsää että viivat haalistui :( Varmasti on kyllä ollut kiinnittymisyritystä. Jos ensi kuu olisi teidän kuu? :love:

Hirveästi taas tullut viestejä, joten summa summarum; tervetuloa uudet, pahoittelut niille joilla plussa jäi saamatta, sekä paaaaljon plussatuulia nyt kaikille!! :love:

ON: Täällä tänään dpo6 (listalla lukee dpo7, mutta olen alkuun laskenut väärin). Paljon on menkkatuntemuksia; juilimisia ja jomotuksia ja olo vaihtelee varmasta epävarmaan tärpistä. Onko mulla normikierrossa ollut näin paljon alavatsatuntemuksia? o_O En tiedä! Myös ihan järkyttävä väsymys koko ajan. Mut en kyllä luota ollenkaan tähän omaan mielikuvitukseeni, joka varmasti voi keksiä kaikenlaista.

Mites @Siltsu ja @jonxu piinailut menee, onko mitään oireita? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@BlenQ @Lunart @vanilla88 @Pauliinaha @Eufemia85 @Jeyz84 @Kumiankka1
@aanskuh @Santrana @Kiemura @Päppyrä @Reetaleena @mimmik
@Ensikatse @Emppuelkku @quinque @Pilvinentaivas @Herqqu @Alleigra @tylleröinen_21 @muropaketti @midoo @tätimoonika @pandanen @Momon @RUSKA82 @opiaattina Mitkä teillä tilanteet? Onko alkanut uusi kierto? Tullut plussia? :rolleyes: Olisi kiva kuulla teistäkin jotain. :)

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat!

@Uhups Mäki näen viivan mun kuuluisista (aiemmista palstailuista ansaittu "titteli" :LOL:) negalaseista huolimatta.

@Wintersun Toivottavasti kaikki on hyvin. :love:

Tsempit taas kaikille kuumeiluun ja piinailuun! Kesäkuisiin mennään! (y)

On: täällä kp 9, eikä mitään hajua, milloin vois tulla ovis. Mä oon viikonlopun reissussa, joten ajateltiin tänään ja sunnuntaina laittaa vauvatilausta (ällösöpöä :ROFLMAO:) menemään ja muutenkin jatkaa joka toinen päivä. Tilasin ne ovistestit sieltä Raskauskeijusta ja ne tuli eilen, mutta unohdin tänä aamuna testata. :ROFLMAO: Onneksi sitä voi myöhemminkin tänään. Reissuun en tikkuja ota.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Edit. @Herqqu etkös sä plussannut jossain välissä? Muistanko lukeneeni oikein?
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@peanut_butter mulla oli heti ovulaation jälkeen tosi vahva fiilis, että nyt on tärpännyt eikä tehnyt mieli edes saunasiidereitä ottaa. Sain lievän flunssan ja lämmöt on ollut siinä 37 hujakoilla, rinnat meni ihan kosketusaroiksi jostain dpo8 lähtien. Ja nyt muutaman päivän ollut tätä etovaa oloa. Niin joo ja alavatsassa tuntunut sellainen paine jo pitkään. Ja se kahvi maistui homeelle. :ROFLMAO: että mitkä näistä on totta ja mitkä kuviteltuja? :ROFLMAO: tässä kierrossa söin niitä gelee royale tabletteja, onkohan niistä ollut apua?
 
@Siltsu Monillahan myös oireettomuus voi tarkoittaa raskautta. Niin aikasessa vaiheessa mennään että mitä vaan voi tapahtua (y)

@Uhups Toi on kyllä totta et on niin vaikea sanoa mikä on totta ja mikä kuviteltua, mä oon itse ihan sekaisin näistä oireista kun epäilen itseäni niin paljon :cautious: Nytkin ihan huomattavaa vihlontaa oikealla alaselässä ja nivusessa, mutta sekin voi johtua mistä vaan. Oispa jo ensi viikko! :geek:
 
Onnea @Uhups :love:

Tää on tosi raastavaa..mies ei tiedä koko jutusta mitään ja en haluais kertoakaan mutta vetää mielen tosi matalaks tällä hetkellä ja mies ihmettelee tietysti et miks :( aamulla joku viivanpaikka testiin mutta mikäli nyt dpo 12 niin luulis olevan jo selvät viivat.. ovistesti oli kyllä plussaa kolmena päivänä joten dpo voi olla myös 10, tosin en usko koska ne viivat oli niin selkeitä muutama päivä sitten.
Alkais se vuoto nyt sitten niin pääsis eteenpäin :unsure:
 
Meillä jätettiin ehkäisy siis pois 9.8.
Kuopus syntyi huhtikuussa ja menkat ei ole alkaneet sen jälkeen.
Oon nyt testaillut parin päivän välein ja negatiivisia tullut.
Tänään sit tein taas pari tuntia rakossa olleesta pissasta testin, kun jouduin yöllä käymään paristi vessassa. Heti tuli haalea viiva mutta en saanut sitä kuvaan. Noin tunti testin teosta se näytti tältä.
 

Attachments

Heippa kaikki

Anteeksi hiljaiseloni, tein tänään apteekin kasettitestin, ja vain yksi viiva tuli, eli jään odottamaan menkkoja. Pikkuisen veti mielen matalaksi, mutta ainakin tiedän että miksi oireet jäi pois koska en ole edes raskaana.
Tästä lähin testaan ainoastaan apteekin testeillä, niihin voi ainakin luottaa. Eli ne kaksi haamua ei koskaan tummuneet. Täytyy kuitenkin muistaa että kierto sekaisin ja vasta ensimmäinen yrityskerta, ehkä ensi kuu on sitten meidän:)

Uhups, onnea viivan vahvenemisesta ja turvallista 9kk matkaa:love:
Miina, voimia, uskon miten stressaavaa toivotaan että menkat ei ala ja oletkin raskaana
Pillipöllö, hienosti jo näkyy, varovaiset onnittelut

Hyvää viikonloppua kaikille, palailen kun vuoto on alkanut.
 
@Miina- miehen kanssa puhuminen kyllä varmaan helpottaisi sinua itseäsi! On tosi rankkaa ja inhottavaa, jos testeihin tulee virheellisiä haamuviivoja, koska kyllä niiden pohjalta rupeaa elättelemään aina paljon toivoa onnistumisesta. Jaksuja sinne, onhan se pieni toivon ripe niin pitkään olemassa ennen kuin menkat alkaa.

@Uhups hienosti on tummunut ja mielestäni dpo:hin nähden oikein mallikas viiva. Onnea :love:

@pillipöllö plussalta näyttää sielläkin, paljon onnea:love:

@najohanna tervetuloa! :)

@iK ei sinun kannata etukäteen kystia murehtia, toki helpommin sanottu kuin tehty. Ihan varmasti teillekin se plussa suodaan, kun kierto asettuu normaaliksi.

@Tiutau13 mehän saadaan sitten piinailla samassa syklissä(y)

@Ilonetsijä lupaavan kuuloisia oireita (y)

Ja kaikille uuteen kiertoon joutuneille voimahalit ja plussa tuulia alkavaan kiertoon!

Eilen oli tosiaan niin oikea oppiset ovistuntemukset, että ei epäilystä! Saatiin talleteltua ke aamuna ja eilen iltasella, joten ei tällä kertaa pitäisi ainakaan ajoituksesta olla kiinni :D Nyt tuli todistettua, että flunssa juuri ovulaation alla kyllä herkästi joko estää ovulaation tai lykkää sitä, myöhästytti mulla 3-4 päivää normaalista. Viimeksi ollut yli 30 pv kierto yli vuosi sitten. Harmittaa kärsimättömänä tietenkin palata jokunen päivä piinailussa taakse päin, mutta toisaalta olen kiitollinen, että ovulaatio nyt varmasti tapahtui :)
 
Onnea plussanneille :love: ja toivon kaikkea parasta. On ilo kun tulee yrittäville myös sitä suurinta onnistumista, se auttaa myös itseä jaksamaan.

Voimia tässä kierrossa pettymään joutuneita, kyl tämä vielä hyväksi muuttuu, haluan uskoa niin. Tsemppi Haleja(y)

Myös ovistsempit sitä odottaville(y)

Kysytty varmaan monesti, mut mitä r- testii suositte? Ite nyt vaan käyttäny normi Sofia, Millasia kokemuksia teillä on sen laadusta? Vaikka nyt tarkennan et ei se testin vika oo et tulee negaa...
Kuinka kauan haamulijoilla on menny testin teossa et tulee näkyviin se haamu, mä oon meinaa ollu aika hätänen, jos ei 5 min näy niin en oo kauaa katellu sen jälkeen, olenkohan ollu ihan typerä :unsure:
Ääk toivon vaan niin et tää kierto ois onnistunu, nyt siis dpo 12 , 25/30 Hyvät oireet raskauden alulle pää on joko kehittänyt tai sit on totta :LOL:

Mukavaa vkl alkua ihan jokaiselle.
 
Mites @Siltsu ja @jonxu piinailut menee, onko mitään oireita? :rolleyes:
Eipä hirveästi mitään ole. Pari kertaa vihlassu tuonne kohdun tienoille. Sitten muutamana iltana ollu vilunväristyksiä. Samanlaisia ollu menkka kierrossaki. Viime kierrossa kyllä oli menkkajomot ovulaatiosta menkkoihin, onneksi nyt ei ole. En kyllä jaksa uskoa, että tässäkään kierrossa tärppää. Pessimisti ei pety vain miten se oli. (n)

Tsemppiä meille ja muille kuitenkin (y)

Onnittelut plussanneille :love:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Ihanan aktiivinen keskustelu tämä tosiaan :)

Täällä ollaan jo paremmilla fiiliksillä. Minua helpotti paljon kun juttelin miehen kanssa siitä, miten minua on yhtäkkiä alkanut stressaamaan ja surettamaan tämän projektin epävarmuus. Keksittiin että jos en pysty olemaan ajattelematta vauva-asioita, niin keskittyisin edes ajattelemaan asian positiivisia puolia: miettimään lasten nimiä, lastenhuoneen sisustusta, hyviä vaunulenkkireittejä uudella asuinalueella (muutamme puolen vuoden päästä uuteen kotiin) jne. En kuitenkaan voita siinä mitään että stressaan etukäteen siitä jos en koskaan raskaudukaan. Ja kun yritän estää itseäni ajattelemasta raskausasioita niin ne tulee vaan voimakkaammin koko ajan mieleen.

Järjellä ajateltuna en edes ymmärrä miksi minulla on niin pakottava tarve yhtäkkiä saada vauva, kun ei tälläistä tunnetta nuorempana ollut ollenkaan. Kai se on joku biologinen kello sitten (n)

@Uhups Onnea plussasta :love:
 

Yhteistyössä