.

@papupata12 toivottavasti pääset tarkistuttamaan että kohtu on todella tyhjä. Jo keskenmeno yksinään on varmasti hurjan raskas kokemus niin siihen kun lisäis päälle useiden viikkojen turhan odottelun ja/tai kohtutulehduksen..(n) tsemppiä!!:oops:

@peanut_butter jotai punertavä epämääräistä näkyy sun testissä!:eek: vahvistumisia!!(y)

Täällä vasta dpo4 (vrk vaihtui just:LOL:), yritän hillitä itseäni aikakin dpo10-11 asti :cautious: turhat negat monta pv peräkkäin saa pinnan kireälle ja mielen apeaksi:unsure:
 
Nyt on niin että siirryn taustalle .
Mies päätti että toistaseksu enää ei yritetä. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin luin kaikki viestit kommentoitavaa oli paljon mutta nyt poistun toisaalle oon niin murheissani. Lisäksi tänään kunnon kananmunalimat ja ovistesti plussa yllättäen näin aikaisin mun tavanomaiseen nähden ennen tätä miehen vetäytymistä niin korkeelta pudottiin.
 
@Uhups Ihanaa, onnittelut ja pienelle nyt tarrasukkia! :love:

@Keijukuningatar Voi ei, voimia. Toivottavasti saatte puhuttua ja mieskin tulisi vielä toisiin ajatuksiin.. <3

@Tiutau13 Tsemppiä piinailuun! Mun elämäni ekat piinailut on takana, nyt jo dpo9. Ekat päivät oviksen jälkeen meni niiiiiin hitaasti!

@Sarianne81 Toivottavasti pääset kohta uuteen kiertoon!

Täällä tosiaan dpo9, aamun one stepin liuska nega, mutta tosiaan eilen iltapäivällä sain ihan (omaan silmään) selkeän haamun ja liuskaan piirtyi punaista. Oireet on niin vahvat, etten epäile etteikö illalla tai huomenna tulisi tikkuun taas väriä. Pitääpä tikutella, ja toivoa että menkat pysyisi poissa. Niiden pitäisi alkaakin vasta sunnuntaina, nyt on kp23/28-32
 
@Uhups onnea plussasta! Kivasti on vahvistunut!

@peanut_butter pidetään peukkuja, että lähtee sullakin vahvistumaan.

@Wintersun välillä ite tulee toivottua myös lyhyempää luteaalia. Tässä kierrossa oli nyt sitten 17 päivän luteaali ja kyllä ehti raastamaan, kun r-testikin oli nega. Tosin ei se liian lyhytkään kiva oo.

Mulle voi päivittää listaan huomenna kp 2/30 ja yk 13.
 
@Uhups onnea niin paljon, hienoa :love:

Mulla tänään testiin nega, mut kun menkkoja ei oo kuulunut niin oottelen vaan ja toivon et oon erehtyny täysin mun oviksesta siis että oiskin pienemmät dpo:t. Eli piinailu jatkuu, Flo mukaan to pitäs menkat alkaa. Toivo plussasta on jo kaivossa, Ääh :mad:
 
@Uhups onnea :love: hyvin on vahvistunut!!

@peanut_butter Tsemppiä! Kyllä minäkin näen siinä sinun yhdessä testissä haamun alkua(y)

@Miina- Voimia! Kyllä se teidänkin vuoro tulee. Eiköhän miehesikin ole valmis hoitoihin, jos plussaa ei ala kuulumaan. Ehkä hänestä tilanne ei vielä ole niin toivoton, että haluaisi niihin tarttua.

@Keijukuningatar harmi, että mies on yht äkkiä muuttanut mielensä. Yrittäkää keskustella ja avaa omia tuntemuksia asiasta. On kyllä aina tosi kakka:poop: tilanne, jos toinen vetäytyy näin isosta asiasta!

@Ilonetsijä älä nyt vielä toivoa kaivoon heitä! voi hyvinkin olla, että sulla on ovulaatio ollut myöhemmin. Niin pitkään kuin ei vuotoa, niin pitkään on toivoa

Täällä päivät matelee, nyt dpo4. Ei mitään oireita, mutta ei niitä vielä pitäisi ollakaan. Yritän kovasti ajatella kaikkea muuta, että aika kuluisi nopeammin. Mulla on kaapissa 7 r-testi liuskaa ja 2 puikkoa, joten laskelmoin, että jos aloittaisi testaamisen sitten dpo9 eli lauantaina ja siitä sitten joka toinen päivä, kunnes tulee menkat tai kunnon plussa.. Flo:n mukaan menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä maanantaina, mutta mulla oli ovulaatio 4 päivää Flo:n ennustetta myöhemmin.
 
@Uhups hurjasti onnea!:love:

@Keijukuningatar voimia sinne, kurja tilanne.:(

@peanut_butter täällä eletään hengessä mukana, toivottavasti seuraava testi taas näyttää viivaa!(y)

@Ilonetsijä ehkä se ovis oli tosiaan myöhemmin, tsemppiä piinapäiviin!

@Tiinaliina1 eikös se niin mene, että jos olosuhteet ovat otolliset, siittiöt voi elää jopa 5 päivää.;) Toivottavasti saat miehen kellistettyä!

Täällä menossa dpo7 ja mietin, että mitä tekisin noiden testien kanssa. R-testejä ei ole kuin kolme liuskaa, mutta ovistestejä onkin sitten läjäpäin.. Tällä hetkellä siis suunnittelen, että testailen tässä lämpimikseni ensin niillä ja sitten ehkä dpo9-10 r-testillä. Oireita ei ole muuta kuin järkyttävät ilmavaivat tässä parina päivänä, jos ne nyt edes voi olla raskausoire.(n) Tosi hauskaa, hyvä kun kehtaa ihmiseten ilmoilla olla.:confused: :D
 
Dpo8 menossa ja musta ei tunnu yhtään että oisin raskaana :unsure: Oviksen aikaan olin varma että nyt tärppäsi, mutta se tunne on hiipunut kun ei juurikaan kauheasti oireita ole. Testata en aio ennen kuin menkat jää pois, koska en halua samaa kuin viime kierrossa eli haamu ja menkat.
Kp 21/23-29 menossa, eli vielä noin viikko piinailua. Tosin normaalisti menkat alkaa yleensä kp 26 ja se tulee täyteen ensi lauantaina. Tärppäisipä jo niin loppuisi tämä piina :unsure::love:
 
  • Tykkää
Reactions: jonxu
Kiitos @Wintersun ja
@Naissoturi - oon sun kanssa niin samaa mieltä et tärppäis että pääsis tästä piinaamisesta,niinkuin varmasti kaikki muutkin:mad: Eka ovistestiä,sitten raskaustestiä-testejä toisen perään kun ei voi ittelensä mitään,huoh..
Voi kun edes tän vuoden puolella niin ei tarttisi uusia reseptejä:love:

Eikö me kaikki nyt voitaisiin plussata niin sais tän ketjun taputeltua(y):whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Naissoturi @Neltsuliini minäkin täysin allekirjoitan tuon tärppäisipä pian ettei tarvitse piinailla. Tuntuu, että heti kun ruvettiin yrittämään, niin päivät matelee ja ajatukset harhailee. En edes uskalla kuvitella millaista se on, jos pidempään on joutunut plussaa odottelemaan... Mä olen jo nyt ihan poikki, vaikka ensimmäinen yrityskierto. Se stressittömyys ja piinailemattomuus kun ei vaan täysin onnistu :rolleyes:
 
@Luumupuu_ Mä väitän että ilmavaivat voi olla raskausoire! Mulla on molemmilla kerroilla ollu aivan kauheat alkuraskaudessa.

Vasemmalla puolella kasvaa supermunakkeli. Mut onko tää plussa? Ei kai. Kp11 kaiketi vasta.. https://aijaa.com/AeFuR7
Okei, täytyypä toivoa, että nää enteilisi raskautta.:whistle:

Testiviivan pitäis kai olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrollin, että olis ovisplussa, mutta kyllä sulla varmasti alkaa oleen ovis jo lähellä.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@Tiinaliina1 Mä sanoisin vielä nega-mutta mullahan ei paljon kokemusta liuskista:) Samaa sävy luokkaa kun sun testi niin siitä varmaan seuraava oli plussa.

@kathii Mulla on tää epätoivoisuus pahentunut yrityskiertojen edetessä.. Aluksi osasin suht. rennosti ottaa vuoden-ajattelin tyhmänä että raskautuisin koska ennenkin onnistunut. 1 1/2vuotta kului lähettiin hoitoihin. Siitä yksi epäonnistunut raskaus..
Kohta yritystä 2,5v ja ainoa millä pysyn kasassa tän asian kanssa on se että on muita jotka yrittänyt paljon kauemmin-pakko sanoo itselleni älä valita nainen. Onhan tää vaikeeta kun niin toivottu raskaus olisi:cry:
 
@Uhups onnea plussasta!

Mulla nyt kp40 eilen testasin taas sofi liuskatestillä, en oo ihan varma olisko testiin tullut haamujen haamu vai kuvittelinko, kuvaa en saanut. Jokohan sitä tänään vois taas testailla kun pääsee töistä, oon malttamaton..

Alavatsassa kipuiluja muutaman päivän mutta menkkoja ei kuulu
 
No niin mä aloitan alusta TAAS kp1/30 yk5:mad::cry: vaikka oottelinkin jo menkkoja, kun negoja tullu vaan tähän asti, niin kyl ärsyttää ja turhauttaa. Musta tämä vauvan yritys on alkanut tuntua sellaisesta omalta salaiselta elämältä. Kukaan perheestä tai ystävistä ei tiedä ja miehen kanssa kahdestaan tätä eletään, sitten toki on tämä meidän ihanien tuntemattomien ihmisten keskustelu palsta, jossa kirjoitan enemmän itsestäni kuin ystäväni tietää tällä hetkellä, mikä tuntuu jotenkin tosi hullulta, mut ootte kyl henkireikä mulle tässä vauvajutussa, siitä niin suuri kiitos :love:(y) ymmärrän täysin mitä ylempänä kukin kirjoitti tämän yritys homman tiimoilta, miten se turhauttaa ym. Tämä yritys kuukausi toisensa perään ja sen tuomat tunteet musta myös koukuttaa jollain tavalla, vaikka yk5 mulla nyt alkoi niin en osaa enää aatella ns. tavallista elää ilman yrittämistä, millaista oli kun menkat alko vaan ja se ei sen kummempia tunteita herättänyt kun ei vauvaa yrittänyt. Välillä mietin et miten mun mielenterveys pysyy kasassa näiden tunnemyrskyjen kaa, mut on se vaan pysyny:LOL: Oho tulipa tekstiä, no kuitenkin tsemppiä kaikkille, pakko uskoo hyvään vaan ja olla positiivisena. (y)
 
@Neltsuliini @kathii
Mä pelkäänaivan älyttömästi että kestää liian kauan ja sit mahollisuudet loppuu. Olen jo 35 vuotias. Onneksi yksi lapsi jo on, mutta hänkin jo teini. Tarkoitus olisi vielä ainakin 2 saada, joten kiirehän tässä kohta tulee kun odottaminenkin kestää 9kk ja sit 1-2kk imettämistä (älkää tuomitko) ja eikös sitä vasta sitten ole mahdollisuus uudestaan raskautua mikäli kroppa alkaa toimimaan piakkoin siitä ja sitten taas oma prosessinsa uudestaan raskaaksi tuleminen. Voitaisiinko siis jo vain olla raskaana jokainen (n):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Hei taas kaikille.

Pidin enemmän ja vähemmän taukoa viimeviikon tästä palstasta. Nyt kun "palasi" niin ihana huomata haamulaisia ja plussia:love:

Itellä hyvin ristiriitaiset tunteet itsestäni. Jotenkin tuntuu että kun näin luonnollinen asia ei onnistu niin mikä on mussa vikana? Vaikka eihän meillä toki vielä ole edes se vuosi yritystä täynnä niin silti.

Onneks teistä saa vertaistukea ja mieskin kuuntelee, mutta kun se ei oikein ymmärrä sitä että kun sillä on jo 3 lasta, ja mä tässä esikoista toivon, niin koen olevani eri tilanteessa.

Lisäks lähipiirissä ihmiset sikiää melkein pelkästä katseesta (tai siis siltä musta tuntuu) niin kateus nostaa päätään ihan mielettömästi:cry:
 

Yhteistyössä