.

@Ilonetsijä Mä niin tiedän miltä susta tuntuu. Mä en oo kenellekään voinut kertoa tästä. Miehelle olen kertonut että kolmas olis kiva, mutta hän ei ole vielä samalla sivulla. Te ootte siis mun henkireikä. Siks täällä roikunkin:ROFLMAO:

@Naissoturi Mä oon kans 35v. Siinäkin yksi syy miksi kolmas ois kiva JUST NYT. Ei kahden vuoden päästä.

@Toiveikas92 Tiedän miltä tuntuu kun odottaa raskautuvansa ekaa kertaa (oletan että sulle eka?) ja lähipiiri sikiää kuin puput. Mä raskauduin vuoden yrityksen jälkeen clomifenien avulla eks miehen kanssa, joka sit menikin kesken. Mut sillä oli tarkoituksensa, koska en olis muuten koskaan tavannut mun nykyistä aviomiestä, jonka kanssa on 2 lasta. Mä olen aina ajatellut että kaikki ajallaan ja kaikella on tarkoitus. Mutta olen myös toivoton kaikkimullehetinyt-tyyppi:whistle:.
 
@peanut_butter usko tuntemuksiisi vain, kyllä sen vain tietää sitten kun on tärpännyt! :) Toivottavasti siis pian näkyy tummempaa viivaa :) Täällä menkat lopuillaan ja ovistikkuja saisi käydä pikkuhiljaa hankkimassa. Ajattelin ottaa nyt digin varmuudeksi rinnalle tälle yhdelle kierrolle. Terot tulisi nyt ekaa kertaa ikinä luteaalivaiheeseen tukemaan, ettei vuoto ala liian aikaisin. Terojen käyttäjiltä kysynkin, kun lääkäri ohjeisti ottamaan 1. tabletin vasta kun varmasti on jo ovuloinut, niin oletteko sitten ottaneet ekan dpo1 vai dpo2? Heh ja nyt on greippimehuakin jääkaapissa :geek: Toiveikas olen, että syksyn aikana tärppää vielä!
 
  • Tykkää
Reactions: iK ja Tiinaliina1
:unsure:Tervetuloa uusille!

Uhups: ihana plussa :love:

Keijukuningatar: voi ei miten teillä nämä meni. Toivottavasti pääset vielä kuumeilemaan uudelleen.:unsure:

Mä oon menossa nyt tuon vatsakivun takia lääkäriin. Ei nyt ole enää normaalia, jotta koko oikea puoli on arka ja koko ajan tuntee tuon jomottelun. Pian oon vähän ehkä viisaampi. Toivottavasti selviää syy täällä paikallisessa niin ei tartte keskussairaalaan lähteä.
 
@Chili Mulla lapsettomuuslääkäri Felicitaksella määräsi luget dpo 3 aloitettavaksi.
Sori vähän sivuan aiheesta, mutta kuinka monta käyntiä teillä oli Felicitaksessa, ennenkuin aloitte edetä?

Me ollaan käyty siellä myös nyt jo 3kk aikana kolme kertaa, kun tuntuu että joka kerran jälkeen ne sanoo vaan tuu seuraavan kierron alussa.

Siis olen todella tyytyväinen lääkäriimme, mutta ahdistaa miten pitkäkestoista touhua se on ennenkuin jotain kunnolla tapahtuu:unsure:
 
Hei

Osaako kukaan neuvoa, voiko ovulaatio tapahtua vaikka menkat edelleen tulematta?
tein ihan huvikseen ovulaatiotestin ja sain siihen aika vahvan toisen viivan.

LaTiLa, tsemppiä lääkärikäynnille, toivottavasti ei mitään vakavampaa.

Uhups, onnellista odotusta:love:
 
Hei

Osaako kukaan neuvoa, voiko ovulaatio tapahtua vaikka menkat edelleen tulematta?
tein ihan huvikseen ovulaatiotestin ja sain siihen aika vahvan toisen viivan.
Saattaa myös merkitä että olet raskaana, hae äkkiä testi !;)
Voi toki olla myös ovu ja menkat vain jääneet välistä, mutta jos oikein monta päivää ovuaa putkeen eikä raskaana kuitenkaan ole, heti lääkäriin!
 
Hellurei! Ja tsemppiä piinailijoille. (y)

Täällä vaihtui Yk2 Kp10/26 eli hirmuiset "raskausoireet" olikin ihan normaaliin kiertoon kuuluvia. Harmitti kyllä kovasti, että ei vielä napannut, mutta yritetään miehen kanssa nauttia yritysajasta. (y)

Mietityttää vähän, että kuinka usein sitä vauvaa pitäisi yrittää saada aluilleen, jotta olisi jotain mahkuja. Meistä minä se aktiivisempi, vaikka molemmat raskautta kovasti toivoo, joten ei auta miehen vikittely. :D
 
Mietityttää vähän, että kuinka usein sitä vauvaa pitäisi yrittää saada aluilleen, jotta olisi jotain mahkuja. Meistä minä se aktiivisempi, vaikka molemmat raskautta kovasti toivoo, joten ei auta miehen vikittely. :D
Samaistuin tähän! :LOL: Ite valmis yrittämään vaikka kaks kertaa päivässä, muttei miehen pelikunto/aikataulut aina riitä edes siihen toivomaani jokatoiseen päivään(n)
Aika hyvin silti siinä oviksen kieppeillä ollaan vähän ennen ja jälkeen
 
Tervetuloa uusille!

@Sarianne81 Aavistuksen samanlaisia pohdintoja täällä..

Anteeksi taas omanapailu.. Mutta piru vieköön kun ei ymmärrä kropastaan mitään (n) Rtesti tänään aamulla tuttuun tyyliin täysin nega. Uitimpa huvikseen äskön ovistestin ja en vaan käsitä.. Näitä oon nyt saanut taas varmaan viikon verran. Nyt on kp39. Luin, että PCO voisi aiheuttaa jatkuvaa korkeaa LH-arvoa.. (n) Ensimmäinen ovisplussa on siis saatu digiin jo mitähän.. 20 päivää sitten? :unsure:

https://aijaa.com/tKidZt
 
Hellurei! Ja tsemppiä piinailijoille. (y)

Täällä vaihtui Yk2 Kp10/26 eli hirmuiset "raskausoireet" olikin ihan normaaliin kiertoon kuuluvia. Harmitti kyllä kovasti, että ei vielä napannut, mutta yritetään miehen kanssa nauttia yritysajasta. (y)

Mietityttää vähän, että kuinka usein sitä vauvaa pitäisi yrittää saada aluilleen, jotta olisi jotain mahkuja. Meistä minä se aktiivisempi, vaikka molemmat raskautta kovasti toivoo, joten ei auta miehen vikittely. :D
Meillä kans tämä! Tuntuu että meillä ei kans mee halut yhtään samoihin aikoihin, ja senkii takia tais ovisksen hyödyntäminenkii jäädä :( kyllä ketuttaa, viime kierroissa taas sitten sanoin millon olisi otolliset päivät, niin tais mies siitä stressaantua, niin nyt en sitten kertonut milloin ovuloin, ja ei sitte hyödynnetty (n)
 
Meillä kans tämä! Tuntuu että meillä ei kans mee halut yhtään samoihin aikoihin, ja senkii takia tais ovisksen hyödyntäminenkii jäädä :( kyllä ketuttaa, viime kierroissa taas sitten sanoin millon olisi otolliset päivät, niin tais mies siitä stressaantua, niin nyt en sitten kertonut milloin ovuloin, ja ei sitte hyödynnetty (n)
Meillä tähän suorituspaineisiin lapsettomuuslääkäri suositteli koti-inseminaatiota varmoilla päivinä jos yhdyntä tuottaa liikaa stressiä.
Takuita tähän en sano, koska tosiaan kokeiltu vasta kerran, se nähdään viikonloppuna sitten suosittelenko :)

Ja meillä tämä siis kokeilu sen lisäksi että roikun 24/7 miehessä kiinni vonkaamassa... kai joku biologisen kellon hälytys jäänyt päälle...:whistle:

Tsemppiä!
 
@Pauliinaha Ei ole kokemusta tosta testistä mutta näyttää plussalta(y)

@Chili Mulla oli kaikki hormooni jutut ja luteaalivaihe ainakin sillon kunnossa. Otin ite vaan puheeksi ja päätettiin ottaa tueksi ns. varmuuden vuoksi kun ei niistä haittaakan,kai, ole:)

@W.we Menin muistaakseni ensikäynnille kierron alussa eli kaikki labrat saatiin saman kierron aikana. Tosi nopeasti kaikki muuten eteni jos itse halusi-aukiolotutkimus-letrot-luget-inssi. Kp 10 tai 11 kävin folliultrassa.
Eli meillä ollut kevyet hoidot kyseessä.
Jos tulosta ei tule lähitulevaisuudessa niin alan miettiä koeputkihedelmöityksen mahdollisuuttao_O
 
@Wintersun voi kunpa teillä alkaisi hoidot pian ja pääsisitte kunnolla piinailemaan :love:

Dpo 14 täällä, menkkamaisia kipuja koko päivän ja vainoharhaisena oonkin kulkenut side housussa koko päivän, vuotoa ei ainakaan vielä näy. :cautious: Ei yleensä varottele millään kivuilla vaan hanat aukee yllätyksenä.
 
@Wintersun kiitos!:)

Joo, vasen munasarja "nukkuu" mikä hankaloittaa / puolittaa ovulaationmahdollisuudet.

Lääkäri sanoi että jotkut tulevat tuon aukiolotutkimuksen jälkeen raskaaksi sillä kierrolla, mutta jollei tärppää niin jatkotutkimuksiin ja testailemaan arvoja ja miettimään mistä jatketaan.

Vähän pahalta tuntui kun lääkäri herätteli vähän liikaakin toivoa minussa, saattaa pudotus todellisuuteen olla hieman rajumpi :eek:


Tsemppiä piinailuun ja pidän peukkuja että tärppää ja hoitoja ei tarvita(y)
 
@W.we Lisäys tohon vielä kun tuli mieleen.
Yhdessä kierrossa kun letrot jo käytössä folli kasvuvauhti 1mm/vrk. Tätä ihmettelin ja kysyin lääkäriltä. Sanoi kaiken näyttävän hyvältä mutta silloin laskettuun ovikseen kokoa olisi vaan 17mm. Mun mielestä liian pieni mutta enhän mä lääkäri ole ja näilläkin kuulemma raskauduttu,pah.
Kylhän ne siellä maltilla haluaa toimia ja "hiljaa hyvää tulee" asenteella menee.
 
@Neltsuliini @Wintersun lauantaina illalla viimeksi ja nega oli. Tää tuntuu just samalta kun kaksi kertaa aikaisemminkin kun oon ollutkin raskaana vaikka olin ihan varma että menkat alkaa. Odottelen nyt tässä jos se vuoto alkaisikin. Mietin vaan että jos nyt tekisin testin ja se olisikin plussa niin tuntuisi kyllä siltä että kaikki ei olisi hyvin.

Kohta tulee kaksi vuotta täyteen kun jätettiin ehkäisy pois, aika menee hurjan nopeasti. Kahden vuoden aikana olen kuitenkin ollut 4 kertaa raskaana, ehkäpä seuraava menisi sitten loppuun asti. :love:
 

Yhteistyössä