.

@Neltsuliini Kiitos vastauksesta ja tsemppiä teille!
Täytyy itsekin pyytää kaikki mahdolliset sitten samalla kertaa kun ensi kierron alussa menee.
Hätähousu kun olen ja haluan saada asioita tapahtumaan vähän vauhdikkaammin, varsinkaan kun ei tiedä miten pitkä projekti on vielä kyseessä.

@Pauliinaha kuinka pitkä kierto sulla on ja oisko pitänyt alkaa jo?
Aika hailukoita ovat jolleivat sitten ole vaan viivanpaikkoja :(

Pidän sulle plussapeukkuja !
 
@W.we mulla nyt vasta toinen kierto pillereiden jälkeen, viime kierto oli 30pv ja nyt menossa kp 40. Ovulaatioista ei tarkkaa tietoa kun en tikutellut sitä.
Toi jälkimmäinen oli apteekin oma ja niissä en koskaan ennen oo nähnyt viivanpaikka vaikka monia oonkin tehnyt, mutta kai niihinkin voi tulla
 
Kävin näytillä ja tulehdusarvot oli lähtenyt vähän nousuun, niin lähete lähti sairaalaan. Nyt saan itse päättää menenkö heti, vai vasta aamulla. Voin käydä labrassa täällä aamust ja katsoa vieläkö arvot nousee. Syytä nyt ei osannut nuori lääkäri tyttö sanoa. Epäili umppari, mutta sitten kuitenkin varattiin myös torstaille ultraavalle lääkärille aika. Eli gynen juttu voi olla myös. Mutta tässä mietin jott meenkö jo tänään vai odotatko aamuun, niin ei tartte maata missään päivystyksessä monta tuntia. Saisin nukkua omassa sängyssä ja aamulla mennä sitten labran kautta näytille.
 
Kävin näytillä ja tulehdusarvot oli lähtenyt vähän nousuun, niin lähete lähti sairaalaan. Nyt saan itse päättää menenkö heti, vai vasta aamulla. Voin käydä labrassa täällä aamust ja katsoa vieläkö arvot nousee. Syytä nyt ei osannut nuori lääkäri tyttö sanoa. Epäili umppari, mutta sitten kuitenkin varattiin myös torstaille ultraavalle lääkärille aika. Eli gynen juttu voi olla myös. Mutta tässä mietin jott meenkö jo tänään vai odotatko aamuun, niin ei tartte maata missään päivystyksessä monta tuntia. Saisin nukkua omassa sängyssä ja aamulla mennä sitten labran kautta näytille.
Ja tosiaan lauantaina otin tulehdusarvon itse ja se oli normaali vielä silloin. Kyllä mä oon tajunnut jotta ei ole normaalia jotta maha on arka koskiessa, mutta jotenkin sitä on jo välillä ajatellut jotta kuvittelen tai vähintäänkin liioittelen päässäni kipuja.
 
@Pauliinaha mulla just edellisessä tollasessa apteekin on tullut viivanpaikka, mikä kuivuttuaan oli mun silmään plussaksi luokiteltava, mut seuraava täysin valkoinen.

Noista ylemmistä kuvista kyllä tosiaan havaitsen selkeästi jotain, mutten tosiaan uskalla niistä mitään mielipiteitä jakaa, kun itselle eivät yhtään tuttuja testejä.

Kerro sitten heti miten kävi ja tummeneeko viivat.
 
  • Tykkää
Reactions: Pauliinaha
Semmoset mega raivarit tulo vedettyä miehelle, että ihan varmaan huomenna aukee hanat..
Tänään kp26/27-28.. flow:kin ennustaa menkkoja huomiselle. Flow ollu vasta hetken käytössä, mutta eilen merkkasin sinne kaikki tän vuoden menkat. Laski keskiarvoks ton 27pv.
 
@W.we on ainakin clue ja flo. Sinne voi merkata vuodot, lämmöt, oireet, positiiviset testit jne. Ne laskee sulle kiertojen keskiarvot, hedelmälliset päivät jne. :)

Kaupasta tarttu mukaan pc paketit. Kassojen jälkeen revin paketit auki, heitän roskiin ja siirrän pelkät testit aina laukkuun, kauhean salamyhkäistä :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä ja W.we
Tervetuloa @W.we :) flo -appi on mullakin ja tykännyt kovasti!

@LaTiLa tsemppiä, toivottavasti syy löytyy pian!

Pahoittelut uudesta kierrosta @Bubble92 ja @Beibihaaveilija :unsure:

@Appelsiiniomena toivottavasti pärähtää plussa! ;)

Koskahan tän pään sais taas pystyyn. Tuntuu ettei tota ukkoakaan kiinnosta, koko yrityksestä viimeks ”puhuttu” kun oli ovis.. sen jälkeen ei ole edes kysellyt missä mennään. Ymmärrän kyllä ettei miehet ehkä niin touhota mutta pahalta tuntuu, kuitenkin yhdessä pitäs tässä projektissa olla :(
En tiedä johtuuko sulkeutuminen niistä testituloksista vai mistä..
 
@Miina- Jaksamista sulle paljon!
Miehet ei todellakaan välttämättä touhota muttei tarkota etteikö miettisi silti.
Välillä täälläkin tuntuu et tota ei vois vähempää kiinnostaa ja onkohan muuttanut mielensä mut tässä kierrossa ihan puskan takia ehdotti hotelli viikonloppua-sanoin et osuis oviksen kanssa hyvin. Mies tokas siihen että tietää kyl ja siks ajattelikin,yhteisen ajan lisäksi:)
Tosin ilmoitin kyllä etten nyt jaksa lähteä,ei vaan napannut. No oviskin tuli jo viikolla joten miehen taka-ajatus ei siihen ois natsannu:whistle:
 
@LaTiLa Pelottava tilanne sulle. Kumma kun noin vaan kotiin lähettää seurailemaan. Pääsetkö nopeestikin päivystykseen jos tarvis vaatii? Toivotaan et tilanne selvii pian:love:
Joo tästä menee noin puoli tuntia sairaalan oville, jotta matkaa ei paljoa ole. Itse sain siis valita lähdenkö suoraan sairaalalle, vai menenkö vasta aamulla. Täällä iltapäivystys on sairaalalla todella paska ja lapsenkin kanssa saattaa joutua odottamaan sen 5h, joten ilman lasta paljon kauemman.
 
@Miina- Jaksamista sulle paljon!
Miehet ei todellakaan välttämättä touhota muttei tarkota etteikö miettisi silti.
Välillä täälläkin tuntuu et tota ei vois vähempää kiinnostaa ja onkohan muuttanut mielensä mut tässä kierrossa ihan puskan takia ehdotti hotelli viikonloppua-sanoin et osuis oviksen kanssa hyvin. Mies tokas siihen että tietää kyl ja siks ajattelikin,yhteisen ajan lisäksi:)
Tosin ilmoitin kyllä etten nyt jaksa lähteä,ei vaan napannut. No oviskin tuli jo viikolla joten miehen taka-ajatus ei siihen ois natsannu:whistle:
Kiitos. Osaa ne välillä yllättää :) ihana ajatus mieheltäsi :love:
 
@LaTiLa en tietenkään ole lääkäri, mutta itse menisin omakohtaisen umpparikokemukseni vuoksi samantien, jos nyt lähtenyt tulehdusarvot nousuun :) Minulla tilanne eskaloitui aika nopeasti ja samantien lopulta leikkuriin. Onneksi matkasi ei kuitenkaan kovin pitkä ole, mutta puhkeamisen vaarahan tietysti aina on jos se sitä nyt edes on....:)
 
@Uhups Onneaonneaonnea! :love:

@W.we Tervetuloa! Mullakin käytössä Flo-sovellus ja oon tykännyt kovasti.

@LaTiLa Tsemppiä! Toivottavasti ei mistään vakavammasta ole kyse.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä piinailijoille. Itse aloin tänään testailla ovulaatiota. Testiviiva vielä ihan haalea, mutta eiköhän se tuosta tummua ala. Toiveet ja motivaatio on tätä kiertoa kohtaan taas korkealla.
 
@Wintersun Toivottavasti sulle kierto menee toivotusti(y)onko pienintäkään mahdollisuutta että olis raskautunut ja siksi ei tuhrua? Kuullut niin ihme juttuja miten kauan yrittäneet selittämättömät tai täyden lapsettomuus diagin saaneet silti luomusti onnistuneet. Testailetko sä vai ootatko vaan menkkoja?:love:

Täällä ihme jomoja ja opti-pessinä toivon kiinnitymiskipuja olevan-saan taas todeta miten vetin säälittävä ihmismieli voi olla kun jotai niin paljon haluaa:rolleyes:
 
Jopas on tämän päivän aikana tullut viestejä! En taas edes muista mitä piti kenellekin sanoa. Mutta pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja vahvistumista haamuilijoille!

@Appelsiiniomena kannattaa kyllä odotella testin kanssa jos vaan pystyy, on se mukavampaa nähdä sit kunnon viivat kuin sit arvailla monta päivää onko vai eikö..

@Miina- tsemppiä hurjasti! Mulla on ihan tunne, että ensi kierto olisi teidän.

Kiitos kaikille onnitteluista. Nyt on jotenkin itsellekin tullut varmuus, että raskaana tässä ollaan ja alan siirtämään ajatusta odottamiseen ja toivomiseen, ettei tämä nyt mene kesken. Jotenkin luottavaisempi oma fiilis ainakin on kun siinä kesken menneessä raskaudessa, jossa jo alusta asti googlettelin keskenmenon oireita, vaikkei vielä mitään viitteitä siitä ollut. Mutta täällä mä vielä haluan kyllä pyöriä taustalla, monien kohdalla jännään milloin se plussa tulee. :)
 
@Uhups Ihanaa! Paljon mielenrauhaa ja hyvää odotusta! Varmasti tuntuu hyvältä kun voi olla luottavaisin mielin:love:
Kesällä kun mulla meni kesken niin jotenkin sen tiesi.. Mietin myös kun kerroin raskaudesta joillekin lähimmäisille niitä kommenteja toivottavasti kaikki menee hyvin ym. En tiiä,ehkä kaikki vaistoi sen että asiat ei ole oikein,näitä näin jälkikäteen pyöritellyt(n)
 
TOIVEENA VAUVA 2019

11.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 80//23...............yk 3
Lunart....................kp 76/24...............yk 5
Vanilla88...............kp 74/27...............yk 2
Eufemia85.............kp 55/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 52/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 48/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 46/35................ya 7/17
Alinah92................kp 46/28-29..........ya 2/16
Pihlaja87...............kp 45/26................yk 7
Pauliinaha.............kp 41/?..................yk 2
Rosemarie.............kp 40/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 38/28................yk 1
Autumnn................kp 37/xx................yk 13
Minimali..................kp 35/30-32..........yk 2
Appelsiiniomena.....kp 33/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 32/30................yk 1
Sarianne81.............kp 32/xx................yk 1
papupata12............kp 30/29-32...........yk 2
Nelly31...................kp 29/35................yk 2
Janski26.................kp 29/26-28..........yk 3
Wintersun...............kp 28/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 27/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 27/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 27/28-32..........ya 2/17
Annanna.................kp 27/28-32..........yk 1
Luumupuu_.............kp 26/30...............yk 3
Jonxu.......................kp 24/21-38.........yk 14
Peanut_butter..........kp 24/28-32.........yk 1
Kathii.......................kp 23/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 23/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 23/28-30..........yk 9
Najohanna...............kp 23/29..............yk 1
Naissoturi................kp 22/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 20/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 20/27..............ya 5/16
W.we........................kp 20/25..............yk 4
Sofi88......................kp 18/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 18/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 17/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 17/34..............yk 9
Emerentia................kp 17/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 17/29..............yk 6
Sennay....................kp 13/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 13/31..............tjot
Vauvameille............kp 11/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 11/26..............yk 2
Lillium.....................kp 10/26-28...........yk 5
Laima......................kp 10/28................yk 3
Li88.........................kp 10/30................yk 3
Cara-mel.................kp 9/26-28...........yk 1
1986/13...................kp 9/xx................ya 8/18
Alviita......................kp 8/33................yk 1
iK............................kp 8/28................ya 5/18
MatildaJ..................kp 7/25................yk 3
Chili_.......................kp 6/28-29..........yk 3
LaTiLa.....................kp 6/32...............tjot
Siltsu.......................kp 4/25................yk 3
Janskusdff...............kp 4/28...............yk 5
Miina-......................kp 3/27...............yk 7
Ngale.......................kp 2/30...............yk 13
Ilonetsijä..................kp 2/30...............yk 5
Bubble92.................kp 2/26...............yk 3
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92.............dpo 29
Sarianne81.........dpo 24
Rosemarie..........dpo 22
Uhups.................dpo 16
Janski26.............dpo 16
Annanna.............dpo 13
Jonxu..................dpo 11
Peanut_butter.....dpo 10
Vuuti...................dpo 10
Marlen................dpo 10
W.we..................dpo 10
Naissoturi...........dpo 9
Lllariel.................dpo 9
Luumupuu_........dpo 8
Momon...............dpo 7
Kathii..................dpo 5
Tiutau13..............dpo 5
Helinä87..............dpo 4
Emerentia............dpo 2

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä