.

@Cara-mel voisko miehellä tulla ns.suorituspaineita yrittämisestä, että sen takia ei niin huvittais?

Mäkin nyt malttamattomana oottelen, että pääsis siihen kierron vaiheeseen, ku vois jotai tapahtuakki :D Iski kyllä itellä aika puun takaa näin järkyttävä vauvakuume. Pakko jo netistäkin selailla kaikkia vauva juttuja ja miettiä nimiä, vaikka eihän tässä oo ees yritetty vielä. :LOL:
 
2B155822-F4C2-4499-A35E-14741F83301D.jpeg Onnea @Pauliinaha :love:

Mulla kans viivat vahvistuu pikkuhiljaa.
Olin flow sovellukseen merkannu mahan vihlasun viime viikon keskiviikolle, kp21.. onkohan mun ovis ollu vasta sillon.. tai siis testien perusteella joo.. mun testit ylempi pe ja alempi tänään, molemmat muutaman tunnin pidätyksen jälkeen.. toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: kathii
Taisin liikaa innostua siitä, että tjottaillaan. Miestä ei kauheammin seksi kiinnosta, ei juuri syty. Kerran vain tässä ovulaation ympärillä, eilen aamulla ja limat bongasin sitten illalla. Tietty ensimmäinen yrityskerta, mutta en tässä neitsyt Mariakaan ole, niin kyllä sitä täytyy seksiä olla, jotta vauva saa alkunsa.. On vähän apea olo, ehdin niin innostua vauvantekobuumista. Mutta piinaillaan, onko se siis tänään dpo 0
Hei, tiedän miltä toi tuntuu. Täällä haluuttomuutta miehen osalta. En tiedä mennäänkö yhä tjot vai mitä kun toinen ei suostu puhuu ollenkaan aiheesta, ehkäisyä ei ole mutta ei seksiäkään.. Mutta olen 3 kertaa raskautunut kun seksiä on ollut vain kerran kuussa (ja yhel kertaa kaks kertaa niin että toinen seksikerta oli dpo -4 ja toinen dpo-1)! Eli ei välttämättä tarvita kuin se yksi kerta!
 
@Momon älä heitä vielä kirvestä kaivoon, anna aikaa, tsemppiä! :)

Noista suorituspaineista. Itse olen kyllä kokenut paremmaksi tavaksi olla tekemättä numeroa oviksesta (siksi siitä jauhaa täällä :D) ja koittaa houkutella muuten vain hommiin tiheämmin siinä kohtaa. Eihän miehenikään tyhmä ole, tietää kyllä, että miksi itseä huvittais normaalia useammin :whistle: Mut yleensä sit ei oo niin painostavaa, kun en hoputa tikkujen mukaan suoraan sanomalla. Tilasin nyt ekaa kertaa preseed -voidetta, katsotaan ehtiikö jo tähän kiertoon jos nopsaa tulisi :geek:
 
Hei, tiedän miltä toi tuntuu. Täällä haluuttomuutta miehen osalta. En tiedä mennäänkö yhä tjot vai mitä kun toinen ei suostu puhuu ollenkaan aiheesta, ehkäisyä ei ole mutta ei seksiäkään.. Mutta olen 3 kertaa raskautunut kun seksiä on ollut vain kerran kuussa (ja yhel kertaa kaks kertaa niin että toinen seksikerta oli dpo -4 ja toinen dpo-1)! Eli ei välttämättä tarvita kuin se yksi kerta!
Tääl on aivan sama tarina! X2
Kerta riittää!
 
@Momon samaa mieltä, älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon:love: toivotaan parasta!(y)

@kathii kuvaa vaaditaan!:love: ihanaa jos (kun) viiva lähtee vahvistumaan!(y)

Onnea plussanneille! :love: ihanaa kattella positiivisia testejä!:love:

Omanapa: dpo10. Kävin eilen testikaupassa . Yksi pc paketti ja rfsun familypack ( :LOL: ) lähti mukaan. Tänään aamupissasta pc nega/viivanpaikka ja rfsu:hun punainen haamu! Jos tuo rfsu:n tulos ois tullut mihin tahansa muuhun testiin niin tulkitsisin plussaksi mutta täällä nähtyjen viivanpaikkojen takia näin ei voi tulkita:unsure: ihan hirveää jos tuo todella on väärä positiivinen!:poop::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
@chili_ kiitti:love:

@Tiinaliina1 ikää on jo 39. Aina aiemmin raskautunut nopeasti eikä keskenmenoja.
Yli 36 vuotiailla oliko peräti 70% munasoluista jo huonoja...en tiedä onko syy siinä vai kiinnittymisessä. Hormonitkokeet ja ultran perusteella kaikki kunnossa.
Munasoluja ei kyllä mitenkään nuoremmaksi saa:cry:
 
@chili_ kiitti:love:

@Tiinaliina1 ikää on jo 39. Aina aiemmin raskautunut nopeasti eikä keskenmenoja.
Yli 36 vuotiailla oliko peräti 70% munasoluista jo huonoja...en tiedä onko syy siinä vai kiinnittymisessä. Hormonitkokeet ja ultran perusteella kaikki kunnossa.
Munasoluja ei kyllä mitenkään nuoremmaksi saa:cry:
Yritin tätä just miehelle kertoa...
Mulla ei oo koskaan ollu ikäkriisiä, mut kieltämättä vähän ahdistaa tän asian kanssa.

Omanapa; ovistesti tänäänkin hyyyyvin hailu viivanpaikantyylinen viiva vain. Kp 18..
Jos ovisplussa ei ilmaannu seuraavan 3 päivän aikana ni oletan oviksen oikeasti olleen silloin 14 niinku normaaleilla ihmisillä(n):rolleyes:, joka tietysti olis ollu just otollinen pupuilunkin suhteen.:whistle:
 
itsekkäästi avaudun taas omasta tilanteesta...
mutta kyllä voi 'pieni' kroppa olla sekaisin :(

dpo15 ja kiertopäivä nyt 26/25-26 ei mitään merkkejä vuodon alkamisesta eikä aamulla näkynyt kuin viivan paikka :unsure:
16.9.jpg

Rinnat ainoastaan arat, mutta se nyt voi viitata kumpaan vain!
Saisi nyt tulla vastausta edes johonkin suuntaan, niin päästäisiin jatkamaan hoitoja tai toivottavasti lopettamaan niissä käynti kokonaan!
 
Semmoiset kananmunavalkuais-ovislimat on nyt bongattu ettei voi erehtyä mitä tapahtuu.. ja huomennahan se ovis kalenterinkin mukaan pitäis olla.
Illalla vielä tarkoitus hoitaa tallettelut :love:...toivottavasti onnistuu eikä tuu miehellä "suorituspainetta". :unsure:

Huomenna posti tuo vinon pinon niin ovulaatio- kuin raskaustestejä, mutta taitaa tältä kierrolta jäädä ne ovistikut käyttämättä... Paras olisi kun jäisi kokonaan käyttämättä. ;)

Mikä dpo voi sitten aikaisintaan testailla? Moni kun puhuu siitä että ei halua tietää jos menee aikaisin kesken.. itse oon ajatellut sitäkin että vaikka kemiallinen tulis, niin haluaisin tietää vaikka harmittaisi. Kuitenkin tietäisin sitten että hedelmöittyminen on tapahtunut vaikka kiinnittyminen epäonnistuu.
 
Mikä dpo voi sitten aikaisintaan testailla? Moni kun puhuu siitä että ei halua tietää jos menee aikaisin kesken.. itse oon ajatellut sitäkin että vaikka kemiallinen tulis, niin haluaisin tietää vaikka harmittaisi. Kuitenkin tietäisin sitten että hedelmöittyminen on tapahtunut vaikka kiinnittyminen epäonnistuu.
Ensimäisenä kuukautisten poisjäänti päivänä, jos haluat tosiaan jättää kaiken turhan tikuttelun (itseltäni se ei onnistu kun niin malttamaton olen, muttei kyllä tuloksetkaan sen pahemmin miellytä...)
mutta tosiaan varmaan aikaisintaan dpo10 -> voi saada jotain näkyviin, tosi yksilöllistä :)

Paljon tsemppiä piinailuun ja toivotaan tosiaan että ovistikut jää käyttämättä ! ;):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Li88
Paljon onnea plussanneille ! :love:
Joka päivä oon täällä käynyt lukemassa, mutta ei ole aikaa oikein ollut kirjoittaa, mutta paljon tsemppii oviksen bongailuun ja tärppionnea ! (y)
@Wintersun onneksi vuoto alkoi, ja toivottavasti ehtii loppua ajoissa! Varmasti stressi vaikuttanut kropan toimimiseen! Paljon tsemppiä!
Ja vähän omaan napaan, en usko että raskaana ollaan, rinnat vähän arat ja toista nänniä kutittanut pari päivää, joka on vähän poikkeavaa, aamulla yskiessä repäs oikeelta alhaalta, mutta musta tuntuu et nega kierroissa myös ollu repäisykipua. Tilasin kans preseediä nyt seuraavaan kiertoon, jos mieskin lämpenis paremmin :whistle:
 
@Wintersun Hyvä että ne menkat sieltä kuitenkin alkoi, niin ei ole mitään häikkää :)

@W.we Mun silmään tuo on ihan selkeä haamu, mutta tosiaan rfsu:n testit voi kai näyttää aika törkeää viivan paikkaa. Mutta toivotaan että nyt on kyseessä oikea haamulainen :love:

@Li88 Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! (y) Mä sain kemiallisessa jo dpo8 selvän punaisen haamun. Mut pettymys oli suuri kun se ei vahvistunutkaan.. Se on varmaan aikaisimpia dpo, kun voi jotain näkyä..

Omaa napaa, mulla on normaalistikin niukat menkat (4päivää), mutta nyt on 3. päivä ja enää ei vuoda juuri mitään (n) Onkohan maca ja foolihappo jo nyt vaikuttaneet jotenkin niin että onkin näin niukat menkat..
 
Voi Ihanat @Tiinaliina1 @Wintersun @Keijukuningatar @kindermaxi @Pauliinaha
<3 Kiitos tsempeistä ja kommenteista! :love:
Meillä siis niin, että mies ei oikein puhu asiasta eikä halua tietää oviksista eikä muutenkaan mitään; tämän tiedän, kun varmistin alkukuusta, että miten tämä tjot nyt meillä toimii. Iän puolesta voitas kyllä paljon aktiivisemmin yrittää ja tosissaan (33v ja 34v). Mutta nyt mennään näin, minun täytyy vain asennoitua tähän verkkaiseen tahtiin. Ja totta naiset, kertahan se riittää. Esikoinen on siitä todiste :love:

Tsemppiä kaikille eri vaiheissa oleville ja plussanneille onnea :love:

Parasta tässä on, että voi teille purkaa ajatuksia ja saa tukea, kuulla ihania onnistumisia sekä myötäelää piinailut että tsempata pettymyksissä! Minulla ei ole oikein ketään muutakaan kenelle intoilla.. Ja luen tätä joka päivä! Ihanaa olla nyt viimeinkin piinailulistalla :LOL:(y)
 
@Cara-mel Teet niinku minä, pihtaat ja pihtaat kunnes oviksen aikaan raotat jalkoja:ROFLMAO::whistle:. Ei sun miehen tarvi sitä tietää mikä aika on menossa:ROFLMAO::LOL:(y). Hahahaha:sneaky:.

@W.we siis mitä hittoa tuossahan on ihan selvä plussa! Toi on jo kauheaa kiusaamista jos tosiaan testi antaa noin räikeitä vääriä tuloksia :eek:.

Vitsi nää piinaviikot menee uskomattoman hitaasti. Joka päivä päätän että odottelen rauhassa ja tuhlaan ton yhden ainoan testin JOS menkat on myöhässä.
Paskat.
Tänään lisäsin jo ebayn ostoskoriin raskaustestejä:ROFLMAO::whistle::ROFLMAO::X3:
 
@W.we siis mitä hittoa tuossahan on ihan selvä plussa! Toi on jo kauheaa kiusaamista jos tosiaan testi antaa noin räikeitä vääriä tuloksia :eek:.
@Tiinaliina1 Pari päivää sitten tein negan digin, mutta kun näitä oli kaapissa niin ajattelin testata kun tosiaan tänään olisi ollut pidemmän kaavan kautta tarkoitus alkaa uusi kierto.
Kyllä aamulla pudotaan kovaa ja korkealta, jos huomaankin etten ole vieläkään raskaana :eek::(
 

Yhteistyössä