Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

1.4.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi



Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
3milia, ya 5-8/20, 1.lapsi
Loree, ya 2/20, 1. Lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4. lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Bellaella2205090.............kp 20/?
Vesinokkaeläin...................kp 6/28-29
Loree.....................................kp 16/23-28
Päärynä5............................kp 6/28
Minttuni.................................kp 2/26
Napsunen............................kp 15/35-45
Brunet82...............................kp 6/26-28
Persikka123.........................kp 16/32
Kirjoh89.................................kp 1/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Bellaella22050909............dpo 3


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Moikka, siirtyilen tähän ryhmään kun ei vielä ole tärpännyt... eli yritys aloitettu 2/20 ja 4 lapsi haaveissa ❤ kp 6/26-28
ostin ovistikkuja ja kohta pääsen ekaa kertaa sitten tikuttelemaan , katsotaan miten käy . Milloin muuten se kannattaa viimeistään aloittaa ? :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Moikka, siirtyilen tähän ryhmään kun ei vielä ole tärpännyt... eli yritys aloitettu 2/20 ja 4 lapsi haaveissa kp 6/26-28
ostin ovistikkuja ja kohta pääsen ekaa kertaa sitten tikuttelemaan , katsotaan miten käy . Milloin muuten se kannattaa viimeistään aloittaa ?
lisäsin. :) mä taisin aloittaa jo kp8 kun ei ollut mitään hajua kierrosta. Vasta kp 16 tuli positiivinen ovistesti.
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja Brunet82
Mäkin olen 26-30pv kierrolla alkanut tikuttamaan n. kp 10. Välillä aiemmin, välillä myöhemmin. Ovisplussat tullut kp 12-18.
Nyt vahdin milloin posti jaetaan :D petyn kyllä jos ovistestit ei vielä tänään tule. Ja nyt ärsyttää kun en tajunnut samalla tilata raskaustestejä, kun nyt kp 26/26. En kyllä usko että tämä kierto vielä normaali.
Sain nyt miehen kuitenkin eilen tallettelemaan, vaikka ei olisi jaksanut. Edellisestä kerrasta kun pari päivää, enkä yhtään kiertoa haluaisi hukata, kun muutenkin joskus ollut vaikeaa raskaaksi tulo. Tiedä sitten onko jotain kropassa muuttunut kun nykyään helpompaa.
 
Mäkin olen 26-30pv kierrolla alkanut tikuttamaan n. kp 10. Välillä aiemmin, välillä myöhemmin. Ovisplussat tullut kp 12-18.
Nyt vahdin milloin posti jaetaan :D petyn kyllä jos ovistestit ei vielä tänään tule. Ja nyt ärsyttää kun en tajunnut samalla tilata raskaustestejä, kun nyt kp 26/26. En kyllä usko että tämä kierto vielä normaali.
Sain nyt miehen kuitenkin eilen tallettelemaan, vaikka ei olisi jaksanut. Edellisestä kerrasta kun pari päivää, enkä yhtään kiertoa haluaisi hukata, kun muutenkin joskus ollut vaikeaa raskaaksi tulo. Tiedä sitten onko jotain kropassa muuttunut kun nykyään helpompaa.
Minulla on tähän kiertoon vielä tikkuja jäljellä ja jos oikein pihistelen, niin kahteen kiertoon :D raskaustestejä 10 kpl.. ei heti lopu. Viimeksi helmikuussa tein.
 
Onpas listalle jo kertynyt hienosti porukkaa!

@mimmi92 täällä samat venailut menossa, postia odotellessa, että milloin ovistestit tulee

Mä ajattelin testailla kunhan tää tyhjennysvuoto loppuu, niin varmaan siitä parin päivän päästä. Vaikka en kyllä tiedä mahtaako ovulaatiota vielä tapahtua, kun ei vielä varsinaisesti kierto ole alkanut.
 
Wuhuu,menkat vihdoin loppusuoralla! nämä oli aivan kummalliset,ihan ylirunsaat.. kai sitä tuli sitte koko kierukka-ajan edestä.. ja eihän nää ny kauan kestäny sinänsä,mut välil tuntui ettei mikään suoja riitä..
Mun kierukan poiston jälkeiset ekat menkat oli kans aivan horror vuotoa parit seuraavat olikin sit tosi kivat versus ne nuoruuden niagarat mitä mulla on ennen esikoista ollut.
 
Minäkin voisin listoille tulla, oon nyt tullut siihen tulokseen että pariviikko sitten tullut vuoto olikin yllätysmenkat johtuen gonalin lopetuksesta, tai sitten kierto on täysin sekaisin.

Eli Persikka123 ya 5/2017 ja ensimmäisestä haaveillaan edelleen. Kp 16/32 nyt meneillään.

Tänään testasin huvikseen ovista ja aika vahva viiva jo tuli, eli ovis varmaankin joko huomenna tai ylihuomenna, mutta siitä lisää myöhemmin. Hoidot tosiaan koronan takia tauolla eikä kovin suuret odotukset ole luomuna onnistumiseen.
 
Mä kans listoille vaikkakin kamppailen edelleen että jookovaikoeikö. Mutta vaaka alkaa kaatumaan Joopa puolelle puhtaasti sen vuoksi että minin ei tarvi kasvaa yksin.

yritys aloitetaan varmaan 4/20 ja toinen lapsi.

en meinaa kyllä stressata. Tulee jos on tullakseen. Eläissäni nähnyt edes ovistikkua niin nuo kuvat oli mielenkiintoisia
 
  • Tykkää
Reactions: bellaella22050909
Ei tullut ovistestit vielä. Kävin sitten ruokakaupassa kun oli muutenkin tarvetta käydä, mutta eihän siellä niitä myydä. Raskaustestejä ostin ja yhden negan teinkin kun oli pakko päästä jotain testaamaan :D hyvin vahva olo että ovis ihan lähiaikoina ja haluaisin sen varmistaa.
 
Kirjoh89, haaveillaan esikoisesta. Täytetään molemmat tänä vuonna 31-v. Olen kirjoitellut toiveenavauva2019 ja haaveenavauva2020 ryhmissä.

Aloitettiin yritys 6/19 ja ei oo enää kauan, kun tulee vuosi täyteen, eikä siihen aikaan yhtään kunnon haamua edes. Pettymys on suuri. Yksi km on taustalla (11/18) viikot oli 3+5 ja erittäin selvä positiivinen oli pari päivää aikaisemmin testattu. Siitä oli tosi iloinen, ja odottavainen. Kuukautiskierto oli sen km:n jälkeen 8 kk sekaisin.

Gynellä olen käynyt, ei pitäisi olla mitään ongelmia, papa ollut puhdas. Syön raskaus-vitamiineja, foolihappoa 4mg/vrk (johtuen perussairaudesta) ja lisäksi apteekin d-vitamiinia 10 mikrog/vrk.

Tänään kp 1. Monessa kierrossa ollut oireita, jotka voisi olla myös raskaudessa, mutta ilmeisesti ovat olleet PMS-oireita.
 
Mietin kans pitäiskö ostaa viel kuitenki ovis tikkutestejäkin iha varulta. Siis jotta vois jo nyt heti alkaa testaa ja sit ku ne vähä alkaa näyttää jotaki ni mennä clearbluen testillä.. toisaalta tuos cb- paketis pitäs olla kai 10kpl noita ovistestejä mukana jotta käytetään ny hyvät testit tähän kiertoon, eihän niillä sit enää mitään tee jos tärppää:D
Ah,tätä onnea ku menkat loppui,jeeee!!;)
 
Moikka!

Pistäydyin tuolta jo plussanneista tänne vilkaisemaan, miten täällä on keskustelu lähtenyt käyntiin. Nimittäin itselläni jäi käyttämättä kasa ovistestejä, jotka tilasin raskauskeijulta.
Onestepin liuskatestejä on 14 kpl sekä Clearbluen hymynaama ovistestejä 10 kpl.
Mielelläni myisin ne edullisemmin jollekin eteenpäin ja voisin ne postitse lähettää.

Voit laittaa sähköpostia hepaliina@gmail.com, jos kiinnostaa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Moikka!

Pistäydyin tuolta jo plussanneista tänne vilkaisemaan, miten täällä on keskustelu lähtenyt käyntiin. Nimittäin itselläni jäi käyttämättä kasa ovistestejä, jotka tilasin raskauskeijulta.
Onestepin liuskatestejä on 14 kpl sekä Clearbluen hymynaama ovistestejä 10 kpl.
Mielelläni myisin ne edullisemmin jollekin eteenpäin ja voisin ne postitse lähettää.

Voit laittaa sähköpostia hepaliina@gmail.com, jos kiinnostaa!
Mua kiinnostaa:) laitan viestiä huomenna!
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

2.4.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi



Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
3milia, ya 5-8/20, 1.lapsi
Loree, ya 2/20, 1. Lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4. lapsi)
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi



★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Bellaella2205090.............kp 21/?
Vesinokkaeläin...................kp 7/28-29
Loree.....................................kp 17/23-28
Päärynä5............................kp 7/28
Minttuni.................................kp 3/26
Napsunen............................kp 16/35-45
Brunet82...............................kp 7/26-28
Persikka123.........................kp 17/32
Kirjoh89.................................kp 2/28
Zennuli...................................kp 1/?
Masunen...............................kp 27/28
Hipposka..............................kp 9/32



★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Bellaella22050909............dpo 4


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Nyt aukes hanat ☺ Jotenkin niin huojentunut että vihdoin mun kroppa toimii kuten ennenkin. Selkeästi mul kropan käynnistymisestä meni hetki tyhjennyksen ja kaavinnan jälkeen ja siksi kierto veny 55 päiväiseksi. Mutta jos katon koska oon saanut negan testiin pysyvästi, niin siitä laskien kierto ei venynyt kun muutaman päivän normaalista ja menkat alko oviksesta vaan päivän myöhemmin eli se meni mulla viel normaaliin vaihteluun.

Mutta joo nyt vois päivittää kkp1. Nyt sit innolla uuteen kiertoon ja kaikki keinot käyttöön et tästä tärppäis pysyvämmin☺

Tosi kiva kun tänne on jo eksynyt jengiä aika paljonkin ♥ hope so meistä kukaan ei täällä nyt kauaa joudu olemaan vaan siirrytään sankoin joukoin tammikuisiin ☺☺
 
Huomenta, tänään tikuteltu ekaa kertaa. :giggle:Eihän siihen nyt vielä kauheesti mitään tullu kun vasta kp 7 mutta halusin kokeilla kun niin innoissani taas kun päässy yli siitä että ne menkat alkoi...oli aika raskasta mutta nyt on taas olo kuin uudella ihmisellä ja toivoa täynnä. ❤Sellaisen vaalean viivan sain...:giggle:
 

Yhteistyössä