Toiveissa vauva 2021

vierailija
Onko kenelläkään kokemusta, että miten on kierto lähtenyt käyntiin minipillereiden (mulla käytössä ollut desogestrel sandoz) jälkeen? Mulla ei siis menkat tuu ollenkaan pillereiden kanssa, joten ei mitään tietoa, että kauan odotettavissa kierron palautumista. Mulla kaks pilleriä jäljellä ja sit loppuu voi olla, että heti ei kyllä aktiivisesti yritys ala, mutta tuskin muuta ehkäisyä silti käytetään.
Lopetin sandozit kesken kuukautta. Yhet menkat tuli normaalisti niinkuin pitikin kuun lopussa. Seuraavia menkkoja ei tullut, koska olin raskaana
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

4.4.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi



Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
3milia, ya 5-8/20, 1.lapsi
Loree, ya 2/20, 1. Lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4. lapsi)
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi.
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi



★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Bellaella2205090.............kp 23/?
Vesinokkaeläin...................kp 9/28-29
Loree.....................................kp 19/23-28
Päärynä5............................kp 9/28
Minttuni.................................kp 5/26
Napsunen............................kp 18/35-45
Brunet82...............................kp 9/26-28
Persikka123.........................kp 19/32
Kirjoh89.................................kp 4/28
Zennuli...................................kp 3/?
Masunen...............................kp 2/27-28
Hipposka..............................kp 11/32
Millimetrii...............................kp 3/27-29
Futurmama.........................kp 13/29-34
Puolu.........................................kp 13/?



★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Bellaella22050909............dpo 6


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kiitos @bellaella22050909 kun päivität listaa :)
Täällä hanat aukesi viikon tiputtelun jälkeen päivän etuajassa. Minulle voi siis päivittää huomiselle kp 3/27-28.

Itsekin aluksi ajattelin että olisiko n. viikko oviksen jälkeen alkavassa minimaalisessa vuodossa kyse kiinnittymisvuodosta, mutta nyt jo muutaman kuukauden kokemuksella tiedän, että tuhrua seuraa kunnon vuoto.

Joku kyseli greippimehusta. Olen vuoden alusta litkinyt verigreippimehua ja mussuttanut tavallisia greippejä aina ovikseen asti, limatasot on olleet hyvät ja kierto säännöllinen (mitä nyt se tiputteluvuoto vaivaa). Tropicanaa en ole raaskinut ostaa, mutta tässä kierrossa meinasin sitä kokeilla:p
 
Kiitos @bellaella22050909 kun päivität listaa
Täällä hanat aukesi viikon tiputtelun jälkeen päivän etuajassa. Minulle voi siis päivittää huomiselle kp 3/27-28.

Itsekin aluksi ajattelin että olisiko n. viikko oviksen jälkeen alkavassa minimaalisessa vuodossa kyse kiinnittymisvuodosta, mutta nyt jo muutaman kuukauden kokemuksella tiedän, että tuhrua seuraa kunnon vuoto.

Joku kyseli greippimehusta. Olen vuoden alusta litkinyt verigreippimehua ja mussuttanut tavallisia greippejä aina ovikseen asti, limatasot on olleet hyvät ja kierto säännöllinen (mitä nyt se tiputteluvuoto vaivaa). Tropicanaa en ole raaskinut ostaa, mutta tässä kierrossa meinasin sitä kokeilla
Joo mullakin kyl aina on muutama päivä tiputtelua, nyt vaan yllättävän aikaisin ja siks hämmensi. Mut toisaalta uskon, että se ovis oli sillon aiemmin, kp12. Huomenna dpo14 eli hyvin todennäköisesti alkaakin menkat :)
 
Kiitos @bellaella22050909 kun päivität listaa
Täällä hanat aukesi viikon tiputtelun jälkeen päivän etuajassa. Minulle voi siis päivittää huomiselle kp 3/27-28.

Itsekin aluksi ajattelin että olisiko n. viikko oviksen jälkeen alkavassa minimaalisessa vuodossa kyse kiinnittymisvuodosta, mutta nyt jo muutaman kuukauden kokemuksella tiedän, että tuhrua seuraa kunnon vuoto.

Joku kyseli greippimehusta. Olen vuoden alusta litkinyt verigreippimehua ja mussuttanut tavallisia greippejä aina ovikseen asti, limatasot on olleet hyvät ja kierto säännöllinen (mitä nyt se tiputteluvuoto vaivaa). Tropicanaa en ole raaskinut ostaa, mutta tässä kierrossa meinasin sitä kokeilla
ei mitään ❤ Ainakin piinapäivillä tässä on kivaa tekemistä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Masunen
LISTALLE: Mohan / ya 9/2018 / 1. lapsi

Minäkin voisin siirtyä nyt tänne haaveilemaan :) Eli esikoisesta haaveiltu jo puolitoistavuotta ja ollaan jo hoidoissa. Viime syksynä inseminaatiosta plussa, joka meni kesken jo 5+jotain. Sen jälkeen vuoto jatkui melkein kuusi viikkoa, ja tuntuu että kroppa yhä sekaisin kun kierrot vaihtelee ja nyt ollut pari tosi lyhyttä kiertoa putkeen. Huhtikuussa piti alkaa ivf, mutta koronan vuoksi siirtyy varmaankin syksyyn asti. Lapsettomuuden syy miehen laiskat siittiöt ja omalta osalta endoepäilystä.
 
Minäkin ilmottaudun joukkoon. Esikoinen 2/19 sai alun letrozoleilla, parin vuoden yrityksen jälkeen. Minulla pcos jonka vuoksi lapsettomuus, kierrot todella pitkiä jopa vuoden tauko menkoilla. Ekasta letrozol+terolut kuurista tärppäsi esikoinen. Nyt olisi haaveissa sisarus.
Kp 54 menossa ja lopetan kierron 10pv terolut kuurilla. 3/10 ja seuraavaan kiertoon sitten letrot käyttöön.
Hui tää on niin jännää, esikoisen kohalla ei osannut jännittää yhtään, koska en jotenkin uskonut muutaman pillerin tehoavan vuosien kestäneeseen lapsettomuuteen.
 
Jos täällä jollakin on jotakin lääkityksiä menossa, niin greippi voi sitten reagoida niiden kanssa ei-toivotusti eli hoitavaa lääkäriä kannattaa konsultoida asiassa!


Tilasin tyrniöljykapseleita vahvistamaan limakalvoja, katsotaan josko näillä saisi tyypin tarttumaan kiinni. Toivottavasti! Ja voi kunpa tiet äkkiä sulaisivat lenkkeilykelpoisiksi, hölkkäkuume alkaa olla jo varsin paha - ja no oikeastaan kaikki muutkin kuumeet mitä tässä nyt voi olla. :giggle:
 
Porukkaa tulee koko ajan lisää mukaan :)

Täällä kp5 menossa ja vuoto alkaa olemaan ohi. Tropicana greippimehua on tähänkin kiertoon hankittuna ja ovikseen asti olisi tarkoitus juoda. Muita poppaskonsteja ei ole käytössä. Multivitan mama-vitamiineja olen syönyt jo alkuvuodesta 2019 ja mies syö vitamineja myös. Menisi tämä korona ohi, niin pääsisi aloittamaan hoidot.
 
Porukkaa tulee koko ajan lisää mukaan

Täällä kp5 menossa ja vuoto alkaa olemaan ohi. Tropicana greippimehua on tähänkin kiertoon hankittuna ja ovikseen asti olisi tarkoitus juoda. Muita poppaskonsteja ei ole käytössä. Multivitan mama-vitamiineja olen syönyt jo alkuvuodesta 2019 ja mies syö vitamineja myös. Menisi tämä korona ohi, niin pääsisi aloittamaan hoidot.
Mitkä hoidot sinulla edessä? :)
 
Ihanaa kun on tullut lisää väkeä! Plussatuulia niille jotka jo yrittävät itsellä hirveän malttamaton olo, en mitenkään jaksaisi odottaa kesään yritystä vaikka eihän siihen ole kuin pari kolme kuukautta.
Mulla vähän sama, tuli kyllä vähän puskista ja yllättäen itelle tää vauvakuume :D Saattaa olla, että skipataan varmoilla päivillä meno ja aletaan vaan samantien näiden menkkojen mennä kokonaan ilman ehkäisyä ja asenteella tulee jos/kun tulee:love:
 
Josko täältä uskaltaisi hypätä kyytiin, yksi hetken aikaa taustalla tarkkaillut. Meillä aloitetaan yritys tästä kierrosta ja nyt on kp13, eli aika h-hetkiä tässä elellään sopivasti viikonloppuun heheh . Kaksi lasta on ennestään vm -13 ja -16. Ekaa yritettiin puolisenvuotta ja toka lähti ekasta kierrosta. Jännä nähdä mikä on tilanne nyt kun ikää on itsellekin tullut taas lisää. Kolmen kympin parempaa puolta jo veivaan ;). Hurjasti zemppiä kaikille ja etenkin pidempään yrittäneille, toivottavasti kaikkien odotus palkitaan pian. Itsekin hyvin varovaisin mielin liikkeellä, kun ei tästä elämästä ikinä tiedä. Kiva päästä mukaan. Mutkin saa lisätä listalle eli:

Puolu ya 04/20 kolmas lapsi
kp 13
 
Hei apua, mä oon täällä ihan kauheessa ressissä kun miehen siemennesteanalyysin alustavat tulokset saapuivat. Oesaako joku auttaa mua näiden kanssa ja kertoa että onko meillä nyt aivan toivoton tapaus tai onko jollain ollut samaa?

Siittiöitä on paljon 122milj/ml (viitearvot >15milj/ml)
Tilavuus on ilmeisesti hyvä ja siittiöiden kokonaismäärä myös 451milj. (Viitearvo >39milj.

Netistä katoin niin ilmeisesti liikkuvuus on ihan ok?
3% suoraan liikkuvia
53% kiemurrellen liikkuvat
12% paikallaan liikkuvat
32% liikkumattomana

MUTTA agglutinaatio oli positiivinen :( ja pyöreitä soluja on 9milj ku viitearvo on <1milj/ml

SperMar IgG on 0% eli negatiivinen ja tää oli ilmeisesti ne vasta-aineet

Siis toivottavasti joku osaisi sanoa jotain, oon jotenki ihan poissa tolaltani. Toki aion koittaa viikolla ottaa jonnekin lääkäriin yhteyttä että ne vois meille tämän selittää. Ja vielä on siis tulossa ne jotkut siittiöiden muotoon liittyvät tulokset ym., mutta siihen saattaa mennä aikaa koronan takia..

Kiitos ja anteeksi❤
 
Hei apua, mä oon täällä ihan kauheessa ressissä kun miehen siemennesteanalyysin alustavat tulokset saapuivat. Oesaako joku auttaa mua näiden kanssa ja kertoa että onko meillä nyt aivan toivoton tapaus tai onko jollain ollut samaa?

Siittiöitä on paljon 122milj/ml (viitearvot >15milj/ml)
Tilavuus on ilmeisesti hyvä ja siittiöiden kokonaismäärä myös 451milj. (Viitearvo >39milj.

Netistä katoin niin ilmeisesti liikkuvuus on ihan ok?
3% suoraan liikkuvia
53% kiemurrellen liikkuvat
12% paikallaan liikkuvat
32% liikkumattomana

MUTTA agglutinaatio oli positiivinen ja pyöreitä soluja on 9milj ku viitearvo on <1milj/ml

SperMar IgG on 0% eli negatiivinen ja tää oli ilmeisesti ne vasta-aineet

Siis toivottavasti joku osaisi sanoa jotain, oon jotenki ihan poissa tolaltani. Toki aion koittaa viikolla ottaa jonnekin lääkäriin yhteyttä että ne vois meille tämän selittää. Ja vielä on siis tulossa ne jotkut siittiöiden muotoon liittyvät tulokset ym., mutta siihen saattaa mennä aikaa koronan takia..

Kiitos ja anteeksi
vitsit mä en osaa sanoa mitään näihin. Toivotaan, että joku osaa sua auttaa ❤
 
Hei, monilla on jo ennestään lapsia, niin onko teillä ollut millaisia oireita ihan alkuraskaudessa aiemmin? Arvasitteko/epäilittekö raskautta jostain syystä jo ennen raskaustestin tekoa?

Saa seurailla omia oloja, vaikka vielä tässä kyl varmoilla päivillä menty, mutta tietääpä jatkossavaikka tosi paljonhan ne ilmeisesti vaihtelee
Mulla ihan ensimmäinen oire oli metallin maku suussa molempien raskauksien alussa, sitten eikun testiä tekemään...
 
Hei apua, mä oon täällä ihan kauheessa ressissä kun miehen siemennesteanalyysin alustavat tulokset saapuivat. Oesaako joku auttaa mua näiden kanssa ja kertoa että onko meillä nyt aivan toivoton tapaus tai onko jollain ollut samaa?

Siittiöitä on paljon 122milj/ml (viitearvot >15milj/ml)
Tilavuus on ilmeisesti hyvä ja siittiöiden kokonaismäärä myös 451milj. (Viitearvo >39milj.

Netistä katoin niin ilmeisesti liikkuvuus on ihan ok?
3% suoraan liikkuvia
53% kiemurrellen liikkuvat
12% paikallaan liikkuvat
32% liikkumattomana

MUTTA agglutinaatio oli positiivinen :( ja pyöreitä soluja on 9milj ku viitearvo on <1milj/ml

SperMar IgG on 0% eli negatiivinen ja tää oli ilmeisesti ne vasta-aineet

Siis toivottavasti joku osaisi sanoa jotain, oon jotenki ihan poissa tolaltani. Toki aion koittaa viikolla ottaa jonnekin lääkäriin yhteyttä että ne vois meille tämän selittää. Ja vielä on siis tulossa ne jotkut siittiöiden muotoon liittyvät tulokset ym., mutta siihen saattaa mennä aikaa koronan takia..

Kiitos ja anteeksi❤
Missä testi otettu, tuliko lähete jostain vai miten olikaan edennyt prosessi teillä? Kannattaa lääkärin kans jutella, niin sitten ymmärtää paremmin. Itsekin olen paljon tuloksia googlaillut ja alkaa aina vaan ahdistamaan.. Oma kokemukseni on, että hyvä jutella lääkärin kans, toivottavasti saatte jonkun nopeasti kiinni. Tsemppiä (y)
 
Tänne onkin jo tullut paljon porukkaa, kiva :) välillä en ole muistanut käydä lukemassa mutta nyt täytyykin terästäytyä

Itsellä on ensimmäinen tosi varhainen raskausoire ollut juuri se hajuaistin terävöityminen. Sen jälkeen tullut tissikivut :D

@bellaella22050909 kiva, kun jaksat päivitellä listaa. Saako muuten esittää toiveen koskien tuota kiertopäivälistaa? Voisko ne kiertopäivät olla tuon 2020-ryhmän tapaan näin, silloin pääsisi helpommin seuraamaan vähän missä tilanteessa muut ovat ja kuka saattaisi olla samanlaisessa tilanteessa :)

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Bellaella2205090.............kp 23/?
Loree.....................................kp 19/23-28
Persikka123.........................kp 19/32
Napsunen............................kp 18/35-45
Futurmama.........................kp 13/29-34
Puolu.........................................kp 13/?
Hipposka..............................kp 11/32
Vesinokkaeläin...................kp 9/28-29
Päärynä5............................kp 9/28
Brunet82...............................kp 9/26-28
Minttuni.................................kp 5/26
Kirjoh89.................................kp 4/28
Zennuli...................................kp 3/?
Millimetrii...............................kp 3/27-29
Masunen...............................kp 2/27-28
 
Tänne onkin jo tullut paljon porukkaa, kiva välillä en ole muistanut käydä lukemassa mutta nyt täytyykin terästäytyä

Itsellä on ensimmäinen tosi varhainen raskausoire ollut juuri se hajuaistin terävöityminen. Sen jälkeen tullut tissikivut

@bellaella22050909 kiva, kun jaksat päivitellä listaa. Saako muuten esittää toiveen koskien tuota kiertopäivälistaa? Voisko ne kiertopäivät olla tuon 2020-ryhmän tapaan näin, silloin pääsisi helpommin seuraamaan vähän missä tilanteessa muut ovat ja kuka saattaisi olla samanlaisessa tilanteessa

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Bellaella2205090.............kp 23/?
Loree.....................................kp 19/23-28
Persikka123.........................kp 19/32
Napsunen............................kp 18/35-45
Futurmama.........................kp 13/29-34
Puolu.........................................kp 13/?
Hipposka..............................kp 11/32
Vesinokkaeläin...................kp 9/28-29
Päärynä5............................kp 9/28
Brunet82...............................kp 9/26-28
Minttuni.................................kp 5/26
Kirjoh89.................................kp 4/28
Zennuli...................................kp 3/?
Millimetrii...............................kp 3/27-29
Masunen...............................kp 2/27-28

Joo, hyvä idea! Ja jos on muitakin idiksiä nii kertokaa vaan. Ja jos joku haluaa päivitellä listaa ni saa sitäkin tehdä. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja Napsunen

Yhteistyössä