tonalin ym. jutut

  • Viestiketjun aloittaja Big Mama
  • Ensimmäinen viesti
Mie oon käyttänyt Tonalinia kohta 4 kk, 2 x 5 tabl päivässä ja toimii. Painoa ei ollut yhtään ylimääräistä kun aloitin, mutta löysää nahkaa oli jonka halusin pois, esim. "allit" ja mahamakkara ja molemmat on kutistunut ainakin puoleen!! Tarkkaan en osaa sanoa kun en mitannut alkuun, mut kutistumisen huomaa vaatteissa ja kun ihan sormilla nipistelee nahkapoimuja... Painoa on tippunut vaan se 1 kg. Mitään sivuvaikutuksia ei oo tullu ja kaikki veriarvotkin on kohillaan, kolesteroliarvo jopa hiukan parantunut (sukurasitteen takia ollut koholla). Eläinrasvoja ei tuu syötyä ku oon lakto-ovo, mut muuten kyllä käytän rasvaa ja ruisleivän päällä oikein reilustikin (eihän se ruisleipä ruisleivältä maistu ilman kunnon oivariinia :) ), paistamiseen ja salaatinkastikkeeksi pyrin käyttämään joka päivä vahintään sen kaksi ruokalusikallista kylmäpuristettua rypsiöljyä jotta tulee terveellisiä rasvoja tarpeeksi. Ruokavaliota en oon Tonalinin käytön jälkeen muuttanut mitenkään, enkä oo lisänny liikuntaa (harrastan lähinnä hyötyliikuntaa, muuten ei tuu rehkityks). Eli uskallan kyllä lämpimästi suositella kaikille!! Mut älkää luovuttako heti jos ei toimi... eläinkokeilla tehdyn tutkimuksen mukaan elimistöllä vie aikansa ennen kuin tonalinissa käytetty konjugoitu linolihappo alkaa toimimaan ja keskimäärin se vie n 1-2 kk!!! Joten yhden purkin jälkeen tuloksia ei vielä pitäisikään näkyä...
 
Kaikki jotka täällä valittavat ettei toimi ja on huuhaata niin eivät todella olleet tarpeeksi sinnikkäitä tai eivät edes kokeilleet. Olen syönyt CLA valmisteita jo pitkään ja tulosta on tullut! Senttejä lähtee tasaseen tahtiin ja aineenvaihdunta pelaa. Itse syön tällä hetkellä Leaderin CLA+ strongia ja fastin burneria. Ovat kuulemma yhdessä pommin varma juttu! Liikuntaa en varsinaisesti harrasta mutta luontaistuotteen myyjä sanoi että burner on niin tuhtia tavaraa ettei tarvitse paljon rehkiä. En ole kyllä aikaisemminkaan ollut himoliikkuja ja silti hävisi senttejä. Muistakaa tosiaan se että kalaöljyä pitää syödä yhtäaikaa jotta hyvien rasvojen saanti on taattu. Tässä kuvat molemmista tuotteista. http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/redline/burner.gif
http://www.jrfitness.net/WebRoot/JRFitness/Shops/JRFitness/Products/15007/cla_tripla_m.jpg
Että näin. Ne jotka huokaa näillä palstoilla että nämä kapselit ovat huuhaata ja että niistähän pitäisi kaiken median vatvoa jos ne todella toimisivat, mutta itse ainakin ajattelin vaihteeksi kyseenalaistaa heidät ja kannatti! :LOL:
 
tossuliini
Mä olen joskus käyttänyt Xenecalia mutta siitäkin on jo vuosia enkä oikein tykännyt vaikka sainkin sillä kiloja karistettua. Yritän vain pudottaa ilman tabletteja ja kyllä se ilman niitäkin onnistuu kun on vaan oman tahdon voimaa ja sisua näyttää ihmisille että on tähän urakkaan vaikka moni epäilisikin aikaisempien mentyä päin männikköä niinkuin mulle on tapahtunut ja tuntuu ettei kukaan enää usko että pystyn pudottamaan painoani mutta oikein uhmallakin näytän heille että musta on tähän.
Hyvin tuo paino on pudonnut vajaassa 1,5 kk n. 8 kg ilman mitään tabletteja.
 
En ole laskenut senttejä yhteensä, mutta joka viikko lähti useita senttejä ja tasaisesti ylävatsan, alavatsan ja pepun alueelta. Nyt kesällä olen ottanut 3 kiloa takaisin, mutta silti jatkanut CLAn syöntiä, ja nyt on taas laihdutus käynnissä. Viimeiset kilot ovat nyt lähdössä. Ajatus on päästä tavoitteeseen tämän syksyn aikana. Jos en olisi syönyt kokoajan CLAta niin olisin lihonnut kesän aikana paaaljon enemmän. Niissä on myös se hyvä vaikutus ettei ne päästä leviämään ihan tolkuttomasti, jos tulee herkuttelujakso.
 
mitenkähän kauan näitä "pitäis"sit popsia,et tulos ois pysyvä??vai onko se ees mahollista,tulevatko kilot takas jos lopettaa niiden syönnin?pitääkö muuttaa totuttu ruokavalio(vähä sekanen...keksiä tulee syötyy melkee joka päivä :D :D ) kiitti vastanneille!! :flower:
 
Rinnoista? Alotin muutama päivä sitten tonalinin 2x4, kun synnytyksen (6kk sitte) jäljiltä jäi 10kg MUTTA jos peffa ja reidet kapenee niin katoaako loputkin nahkapussit? Neljän kersan jäljiltä ei tod. oo mitkään playboybosat mutta surku jos katoaa kuppikoko täysin.
 
Tämähän kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Kaikenlaisia "hömppäjuttuja" on aikoinaan tullu kokeiltua ja huuhaaksi todettu. Mutta täälä niin moni kirjoittaa ja tuotetta kehuu, et kai sitä on itekki pakko kokeilla. Sattuukohan kukaan kirjoittajista olemaan etelä-pohjanmaalta ja tietämään, et saako tonalinia keskisen kyläkaupasta? Kun ruokapuolella ainakin luontaistuotteita myydään. En haluis postista tilata, kun en haluis miehelle kertoa ennen kun saan jotain tuloksia aikaan. Kun sehän luokittelee tälläset jutut heti humpuukiksi :whistle:
 
laitan tämän vielä tähän...mulle sanottiin että jos on maksan vajaatoimintaa niin sillon ei tonalin auta.se on myöskin tarkoitettu liikunnan lisäksi joten napostelemalla ja "makaamalla" se ei juurikaan tehoa.
mulla lähti senttejä myöskin ja muutama kilo,alkoi vaikuttaa kunnolla siinä toisen purkin aikana.
mut liikunnan ja oikean ruokavalion lisänä oikein hyvä. :)
 
No niin ostin mieki sitten sitä tonaliinia.
Lauantaina tulee viikko siitä kun aloitin sen käytön ja pisteetkin pitäs alottaa.
Tarkootuksena olis saada 8 kiloo veks ja kiinteytyy.Mie oon jo sellaset 30 kiloo pisteil vetänyt veks mut nää vikat kilot istuu pirun tiukas,joten jospa tonalin auttais.
Mites on muilla tonalin tepsinyt?
 
No niin no niin.
Tänään tulee viikko siitä kun alotin tonalit.Tänään aloitan myös uudelleen pointsit ja katsotaan mitä saadaan aikaan.
Viikko siten mitat olivat:
Rinnan ympärys 104 cm
Vyötärö 84,4
Lantio (paksuimmasta jenkkakahva-ihra kohdasta) 107
Reidet vasen 62,5 ja oikea 64 cm
Ja aamulla vaaka näytti 77 kiloa eli sen mitä viikkokin sitten.
Tarkoitus olisi saada paino 68 kiloon eli siihen mitä se oli silloin ennen ennenkuin sain nuo lapset.
Tässä on jo siis yli vuosi kitkutettu pois noita viimosia kiloja ja tiukassa ovat.Mutta nyt asetan tämän tonalin haasteen ja katson sulaako laardit paremmin kehosta.
Painon ajattelin joka lauantai katsoa ja kuukauden välein mitata mitat.
Tonalinista sen verran että popsin niitä 9 kappaletta päivässä ,viisi aamulla ja 4 illalla.
Nyt vissii alkaa vasta sen vaikutus ,pierettää aika lailla ja tavaraa tuuppaa ulos perärööristä.Tosin se voi myös johtua menkoista jotka alkoivat eilen ,silloin mulla on aina maha pikkasen hassuna.
Mutta katsotaan nyt mitä tästä tulee.
 
Mulle suositteli fyssari noita ja uskon tohon tavaraan kyllä,kun kerran jo laihdutan tässä niin lisäpotku kelpaa! Eihän se purkillinen kauaa riitä mutta pakko kokeilla,paino nyt jumissa ja ei oo kiva fiilis. -10kg tammikuusta ja kaloreita lasken,vielä sellai 20kg liikaa.
 
Muakin kiinnostaa tämä Tonalin mutta haluaisin kokemuksia siitä, että mitä se tekee vatsan toiminnalle? Itse kokeilin Tohtori Tolosen Kilo-Stopia mutta mulle tuli siitä pahemman luokan ummetus ja vatsakivut. Ei kiva. Mutta jos Tonalinista ei tätä tapahdu, niin voisin jopa koittaa... Löysä vatsa mua ei haittaa mutta turhan jäykkä toiminta tässä tapauksessa ei oo kivaa ;) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sannidaa:
UP!!

Hyvät ihmiset, auttakaa.. :D

Oon käyttäny cla:ta ennen raskautta ja hyvin tippui!!

VOITTEKO JOKU IHANA KATSOA TUOTESELOSTEESTA SAAKO KÄYTTÄÄ IMETYKSEN AIKANA???
ite käytin imetyksen aikana ja tuntu et toi cla lisäsi maidontuloa tai sit se luulo oli vain korvien välissä :LOL: jostain netistä kaivoin tiedon et vois käyttää,mut ei oo asiaa paljo tutkittu
 
Jatketaas Tonalin-aihetta :)

Itse popsinut Tonalineja nyt jokusen viikon. Aluksi otin pari vain päivässä, ja pikkuhiljaa lisäsin annostusta, nyt otan 3-4 kapselia 2 krt päivässä, ruuan yhteydessä jos mahdollista.

Mulla on kyllä ollut sellaista epämukavaa tunnetta vatsassa, ja molemmilla asioilla on saanut laukata vessassa kyllä aika tiheään... mutta kaipa se tästä.

Uskon kyllä että se kiinteyttää, laihdutin muutaman kilon Nutrilettin starttipaketin avulla, ja vaikka sittemmin en ole ollut niin tarkkana syömisten suhteen, eivät kilot ole palanneet. Nyt on tarkoitus taas ryhdistäytyä.
 
Onkos kaikki tän ketjun ja muut Tonalinin syöjät kadonneet? :/

Mulla alkoi nyt toinen purkillinen, ekan söin varovaisemmin, nyt otan sen maksimiannoksen eli 4 kapselia kahdesti päivässä.

Mulla edelleen vetää mahaa välillä kipeäksi tai löysälle.

Mites muut on jatkaneet Tonalinin syömistä vai oletteko?
 
Mä aloitin eilen syömään tonalinia. Painoa on mutta niin on löysääkin. Ajattelin sanoin tein syödä kaks purkkia 2x 5 tbl päivässä ja sitten katson auttoiko... niin ja tietysti lisää liikuntaa ja muutan ruokavaliota kevyempään. :)

Onko muita tolanin syöjiä?
 
olen kokeillut tonalinia,vaikutus alkoi näkymään yhden purkin syötyäni..noh,kun lopetin syömisen,kaikki tuli takas.mulla lievää ylipainoa...noh,nyt koitin tota ALLIA,se kyl rupes näyttämään 2vkon jälkeen ...housut ei puristanut enää.. :) mutta,mulle tuli allergista ihottumaa ALLISTA.alleja saa apteekeista ja ovat ennen ollu lääkärin reseptin alla,nyt vapaasti ostettavissa. =) harmi etten voi syödä... :( nämä myös otetaan ruokailujen yhteydessä. kannatan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:
Onko sillä mitään väliä mitä syö silloin kun ottaa tabletit? Itse otan siis aamupalalla ja iltapalalla ja samalla syön puuroa.
on sillä väliä,jos otat aamupuurolla ja iltapuurolla,eihän puuros oo rasvoja!!tonalin sieppaa rasvat.esim jos syöt läskisoossia ja perunaa...siin on rasvoja,silloinhan ne tonaliinit pitää ottaa ;) hukkaan menee jos aamupalalla jne ottaa...tietty jos syö viinereitä kahvin kans,sit voi hyvinkin ottaa.mut kannattaa miettii hiukan. :)
 

Yhteistyössä