torremolinos

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onkos paikalla ko.paikassa käyneitä? meitä olisi kaksi pariskuntaa lähdössä mahd.torremolinokseen...minkäs laista virikettä sieltä löytyy aikuisille, kun kerran ilman lapsia päästäis kaikki matkaan :) Ja onko helmikuun puolivälin ilmat siel minkälaisia?Kiitos kaikista tiedoista,mitä teiltä mahdollisesti löytyy!!
 
vieras
Oon siellä yleensä kesät, joten säästä tuohon aikaan ei ole kokemusta. Ei siellä hirveän kylmä ole, muttei mitään hellettäkään. Auringonotto ei välttämättä onnistu, riippuu vähän. Mutta varmaankin ihan miellyttävä ilma :)

Itse Torremolinoksessa on baareja ja kauppoja, perusmeininkiä. Rantakadulla on mukava kävellä, kivat maisemat ja sitä katua riittää tosi pitkälle. Renfellä eli paikallisjunalla pääsee nopeasti Malagaan, jossa on sitten isommat shoppailumahdollisuudet ja muutenkin kaikkea enemmän. Muutenkin sillä junalla kannattaa käydä katselemassa myös naapurikaupunkeja, ei ole pitkiä matkoja.
 
JOO
Anoppi asuu siellä. Nyt on ollut tosi kylmä talvi, lämpötila kymmenen paikkeillakin. Mut joskus on helmi-maaliskuussa ollut liki kolmekymmentäkin lämmintä, joten tuurista riippuu. Mutta lämpimämpi on kuin Suomessa, joka tapauksessa.

Tosiaan kuten vieras kirjoitti, kannttaa käydä katselemassa ympäriinsä paikkoja siellä päin, vaikka vuokrata auto. Mut ihan jees rantakaupunki, ei niin täyteen rakennettu kerrostaloja kuin moni uudempi rantakohde. Torre on vähän nostalginen, sellainen 70-luvun lomapaikka. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
suurkiitos sulle :) Tämäkin tieto jo auttaa paljon, kun itsellä ei niin minkäänlaista kokemusta paikasta.
Eipä kestä. Aika nopeasti siellä oppii tuntemaan paikat. Toivottavasti tulee mukava reissu :) Syökää paellaa ja juokaa San Miguelia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
turbojurbo...ok, hyvä oli toi sunkin pointtis...aikuisten lomasta kun kyse, niin tuokin voi olla ihan varteenotettavaa tietoa ;)
Oikeasti vain käväisin Torremolinoksessa Malagasta ja olin selvinpäin. Ihan kivalta paikalta vaikutti noin pikaiseen katseltuna. Sehän oli varsinainen hippimesta aikoinaan, ainakin jos kirjaa "Kohtauspaikkana Torremolinos" on uskominen.
 

Yhteistyössä