Toukokuiset 2019

28.5./Kukkurukuu/29/3. lapsi/TAYS

Hellurei!
Meille tuli tämmönen ylläri ja mies ei oo ihan toipunu vielä... (n)Ehkäpä se kohta pääsee mukaan.
Esikoinen on 4,5vee ja kuopus 3vee. Asutaan kasiossa ja meillä on kissa. Mitähän tästä tulee? :ROFLMAO:
 
@najohanna voimia sinne :(

Oireista, itse aavistin plussan lähinnä tästä järjettömästä palelusta! Rinnat kipeytyi rv3+0 alkaen ja nyt ovat jo tosi arat :/ Pahoinvointia ei vielä ole, esikoisesta ei ollut ollenkaan ja kakkosesta alkoi melkein heti plussan jälkeen kestäen monta viikkoa.
 
Moikka!
Hyvin varovaisesti käyn kurkkimassa tätä ketjua. Mä oon saanut kahteen rfsu n testiin haalean plussan toinen vähän vahvempi. Mut välissä oli negatiivinen/viivanpaikka testi. Maanantaina eka haamu ja tänään vähän vahvempi. Menkkojen pitäis alkaa tänään. Mul on epäsäännöllinen kierto niin menkat voi alkaa myös tulevina päivinä. Nyt on kp 28/27-33. Laskettu aika mul olis 30.5.2019 ja nyt olis 3+6 laskettu 28 päivän kierron mukaan. Listalle voin ilmoittautua vasta kun viivat vielä vähän vahvistuisi ja menkat jäis kokonaan tulematta.

Pitäkää mulle peukkuja et pääsen tänne listalle ja tarrasukkia loppuun saakka.

Onnellista odotusta teille kaikille ja paljon tarrasukkia kaikille tasapuolisesti. <3
 
Heippa! Huomenna ultra ja jännittää ihan kauheesti. Alavatsakipuja ollut, mutta kohduinulkoisen lääkäri sulki pois hcg arvojen perusteella. Huomenna uudet verikokeet, toivottavasti on noussut niinkuin pitää. Mulla epäsäännöllinen kierto ja siksi tutkitaan missä mennään.

Mulla ollut nenäverenvuotoa pari päivää, onks muilla ollut tämmöstä vaivaa? Ekassa ainoat oireet oli väsymys ja pahoinvointi, tän kanssa on jos jonkinmoista
 
Heippa! Huomenna ultra ja jännittää ihan kauheesti. Alavatsakipuja ollut, mutta kohduinulkoisen lääkäri sulki pois hcg arvojen perusteella. Huomenna uudet verikokeet, toivottavasti on noussut niinkuin pitää. Mulla epäsäännöllinen kierto ja siksi tutkitaan missä mennään.

Mulla ollut nenäverenvuotoa pari päivää, onks muilla ollut tämmöstä vaivaa? Ekassa ainoat oireet oli väsymys ja pahoinvointi, tän kanssa on jos jonkinmoista
Hei minkälaisia arvoja sait? Kävin itse eilen ottamassa hcg verestä ja saan tiedon vasta to tai pe.. malttaa..malttaa..

Tsemppiä ultraan ❤
 
Hei minkälaisia arvoja sait? Kävin itse eilen ottamassa hcg verestä ja saan tiedon vasta to tai pe.. malttaa..malttaa..

Tsemppiä ultraan ❤

Hei❤ ekasta 117 ja tokasta 178. Näillä päivä eroa. Matalat ovat mutta noususuunnassa. Ehkä hän on vaan niin alussa vasta. Saispa jo varmuuden millä viikoilla mennään vai mennäänkö. Eka otettiin maanantaina, katotaan mitä huomenna näyttää.
Malttia ja tsemppiä sulle❤
 
  • Tykkää
Reactions: Nunnuli89
28.5./Kukkurukuu/29/3. lapsi/TAYS

Hellurei!
Meille tuli tämmönen ylläri ja mies ei oo ihan toipunu vielä... (n)Ehkäpä se kohta pääsee mukaan.
Esikoinen on 4,5vee ja kuopus 3vee. Asutaan kasiossa ja meillä on kissa. Mitähän tästä tulee? :ROFLMAO:
Sulla ja mulla on vähän samankaltainen tilanne, ylläritilanne ja pari lasta jo ennestään :) meillä tosin on vähän isompi asunto ja kissan sijasta kaksi koiraa. :D Vähän väliä on kyllä mielessä että ollaanko me ihan hulluja. mutta vissiin me sitten olla.

Mulla varmaan päällimäisenä on mielessä että mitähän ne töissä ajattelee että taaas jään pois (ja kauanko olisin tällä kertaa), ja myös että miten pahasti tipahdan kyydistä... Ja toiseksi päällimäisenä että voiko kaikki mennä yhtä hyvin kuin edellisistäkin - ja että joudunko "luopumaan" mun hyvästä synnytyskokemuksesta jos tää meneekin ihan kamalasti... :( ja vielä, luulen että tämä on todennäköisesti sitten viimeinen raskaus niin osaako ottaa ns. ilon irti. Kaikenmoista sitä ajatteleekin, luulisi että voisi olla vaan onnellinen :LOL:
 
Sulla ja mulla on vähän samankaltainen tilanne, ylläritilanne ja pari lasta jo ennestään :) meillä tosin on vähän isompi asunto ja kissan sijasta kaksi koiraa. :D Vähän väliä on kyllä mielessä että ollaanko me ihan hulluja. mutta vissiin me sitten olla.

Mulla varmaan päällimäisenä on mielessä että mitähän ne töissä ajattelee että taaas jään pois (ja kauanko olisin tällä kertaa), ja myös että miten pahasti tipahdan kyydistä... Ja toiseksi päällimäisenä että voiko kaikki mennä yhtä hyvin kuin edellisistäkin - ja että joudunko "luopumaan" mun hyvästä synnytyskokemuksesta jos tää meneekin ihan kamalasti... :( ja vielä, luulen että tämä on todennäköisesti sitten viimeinen raskaus niin osaako ottaa ns. ilon irti. Kaikenmoista sitä ajatteleekin, luulisi että voisi olla vaan onnellinen :LOL:
Mä niin tiedän ton tunteen, mitä käyt läpi! Mä mietin, et onkohan tää terve laisinkaan? Meneeköhän synnytys pieleen? Saanko pidettyä tän kuinka kauan piilossa? Uus työpaikka, miten ne suhtautuu? Miten jaksan lasten kanssa? Miten mies selviää? Jne :eek::confused::(
Et vaikka kuinka yritän tsemppaa, et kaikki on varmasti hyvin, niin väkisinkin aattelen kaikkee... Ehkä osa luonnollista prosessia? o_O
 
Umi
Heippa! Täällä kanssa tuore palstalainen, joka plussasi viime sunnuntaina! Oireita lähinnä ollut rintojen arkuus, väsymys sekä ummetus:D. En olisi välttämättä tiennyt plussaavani oireiden perusteella, joten plussa tuli suurena ihanana yllätyksenä♥

Listalle saa lisätä:
26.5/Umi/23/esikoinen/HYKS
 
Mulla viime yönä ihan jäätäviä vatsakipuja, veikkaisin ite että ne on kasvukipuja. Ne nimittäin oli sellaisia megamenkkakipuja. Aamulla onneks helpotti kivut. Onko muilla tälläsia ilman mitään vuotoja siis?
 
Mulla viime yönä ihan jäätäviä vatsakipuja, veikkaisin ite että ne on kasvukipuja. Ne nimittäin oli sellaisia megamenkkakipuja. Aamulla onneks helpotti kivut. Onko muilla tälläsia ilman mitään vuotoja siis?

Minulla on kahdessa aiemmassa raskaudessa ollut samanlaisia kipuja juurikin viikoilla 4-6. Aivan hirvittävät alavatsakivut juurikin öisin, makasin vessan lattialla ja toivoin vain ettei mene kesken, mutta ne oli selvästi niitä kasvukipuja. Nyt tästä kolmannesta (5+0) on ollut menkkakipuja mutta ei vielä niin
infernaalisia kuin aiemmista.
 
Varovasti minäkin tänne kurkistelen. Pelko on kova ja ennen en oo varma mistään ennen kuin tää vauva on mun sylissä elävänä.
Viimeksi tällä palstalla olin vielä tän vuoden alussa kesäkuisissa. Mutta raskaus päättyi 6.1 rv 19+4 enkelipojan syntymään.
Eli mulla on 5 elävää lasta edellisestä avoliitosta 17-10v ikähaarukalla. Miehellä on kaks lasta 12 ja 4 v. Joista toi nuorimmainen asuu meillä (kutsuu mua äitiksi ja on kuin oma poika). Ja sitten tää yhteinen enkelipoika. Mulla myös kokemus varhaisesta keskenmenosta ihan ekaraskaus.
Perheeseen kuuluu myös arvonsa tietävä kissa rouva.
Toivottavasti kaikki ne jotka ovat nyt tippuneet kyydistä saisivat pian iloisia uutisia ja muille kovasti peukkua et kaikki menee hyvin loppuun asti(y)

27.5/miiuli7/39/8/Kys
 
@Piivokka
Mulla kohta 2vk ekasta plussasta ja oon n. Viikon verran heräilly öisin 1 aikaan jäätäviin kipuihin. Istunu vessassa ämpäri naaman edessä. Parina yönä herännyt uusiks 3 aikaan.
Nyt ottanut puolikkaan panadolin iltaisin niin en oo heräilly kipuun.
Kasvukipuja mäkin veikkaisin
 
Tulipa monta uutta nimeä listalle. Tervetuloa. :love:

Täällä edelleen painin pahoinvoinnin kanssa. Viimeksi eilen lounas pysynyt sisällä. Jäin saikulla tänään kun jouduin pysähtymään oksentamaan dösärille kesken työmatkan. Mutta yritän ajatella että niin kauan ku on pahoinvointia, niin kaikki on varmaan mahassa hyvin. :X3:
 
Tulipa käytyä lekurissa alavatsakipujen vuoksi. Nyt olen ihan äimän käkenä että olenko raskaana vai en koska mitään ei löytynyt. Ei siis ruskuiaspussia eikä sikiötä. Tarkoittaako tämä siis että olen saanut km:n? Mitään jatkoja minulle ei tullut
 
@Piivokka mitä lääkäri siis sanoi? Kyllähän tuossa vaiheessa pitäisi jo sykekin näkyä. Mitään vuotoa ei kuitenkaan ole ollut? Ultrasiko lääkäri myös muualta ettei ole kohdunulkoinen?
Ei ole ollut vuotoa eikä mitään muuta kuin alavatsakipu. Luin että gestaatiopussi 12mm löytyy muttei alkiota nähdä. Sanoi että viikot ei täsmää. Että tämä olisi alle 6 viikossa. Ei myöskään kohdunulkoinen, sen katsoi. Kaipa siellä jokin muhii muttei vielä niillä viikoilla kuin luultiin
 
Piivokka: onpa omituista. Olisihan lääkärin nyt täytynyt selittää tilanne jotenkin. Uusinta aikaa tai jotakin. Erittäin omituista. Sinuna soittaisin maanantaina neuvolaan ja kysyisin sieltä mielipidettä.
 

Yhteistyössä