Toukokuiset 2019

Hei, la 29.5, eilen käyty nt-ultrassa ja nyt olisi mukava saada seuraa muista toukokuisista. Pääseekö Facebook-ryhmään vielä mukaan, täällä ei taida toukokuisille muuta yhteistä aktiivista keskusteluryhmää olla.
 
Liityn ryhmään vaikka taidan sittenkin haluta Facebook-ryhmään myös koska siellä taitaa kaikki keskustelu tällä hetkellä olla? Laitan siitä yv:tä....
4.5./Cinnabon/37/esikoinen/KYS
Täällä 16+3 jo menossa ja olo on vähän hassu. Vatsa ei ole vielä kasvanut eikä muitakaan oireita juuri ole eikä liikkeitäkään vielä tunnu. Välillä vähän tuntuu jotain "kipua" ja muistaa, että ehkä sitä raskaana on. Alkuraskaus on muutenkin ollut aika helppo, lievää kuvotusta illalla jos ei ole syönyt mutta muuten olen päässyt helpolla josta toki olen todella kiitollinen.
 
Mulla oli viimeviikolla nt ultra. Kaikki oli siinnä hyvin. Rakenneultra on sit viikolla 20+6.
Ootteko jo kertoneet monelle raskaudesta?
Ite en oo uskaltanut kertoa kuin 2 miehen lisäksi. Ees lapset ei vielä tiedä
 
Me ollaan kyllä nyt nt ultran jälkeen alettu kertomaan muillekin. Töissäkin oon työkavereille jo puhunut tällä viikolla, nyt on 14+5. Ja lapsille kerrottiin viikko sitten, ovat jopa päiväkodissa osanneet pitää salaisuuden.

Fb-ryhmähän taitaa sulkeutua ensi viikon perjantaina eli tämän kuun viimeinen päivä, eli jos joku vielä haluaa mukaan niin viikko aikaa. :)
 

Yhteistyössä