Toukokuiset 2020

@satsuma13 Ei tullut digit, täytyy varmaan aamulla käydä ensimmäiseksi apteekissa ostamassa digi, vaikka kallis onkin, mutta pakko saada tehdä, luulisi että näyttäisi jo sen 2-3 kun huomenna on rv 4+6 (n) Eniten pelkään että ruutuun tulisikin "ei raskaana" teksti :cry:
Teitkö aamusta jo uutta testiä? Piinaava tilanne, toivottavasti digi näyttäisi tuon 2-3 ni vois vähän hengähtää :)
 
Minäkin olen äärertömän pahoilla :(
Omasta kokemuksesta km jälkeen raskautuu helpommin kun kohtu on jo jotenkin valmiimpi, toivottavasti teille käy niin :love:
Toivotaan ❤ Täytyy ajatella positiivisesti että ei kaikki voinut olla hyvin kun ei viiva vahvistunut. Jotenkin eilen oli jo semmoinen tunne ja miehelle jo sanoin että entä jos tää meneekin kesken. Hän sitten lohdutti että äläs nyt tommosia mieti, ja aamulla vessaan mennessä huomasin vuodon.. :cry:
 
Toivotaan ❤ Täytyy ajatella positiivisesti että ei kaikki voinut olla hyvin kun ei viiva vahvistunut. Jotenkin eilen oli jo semmoinen tunne ja miehelle jo sanoin että entä jos tää meneekin kesken. Hän sitten lohdutti että äläs nyt tommosia mieti, ja aamulla vessaan mennessä huomasin vuodon.. :cry:
Voi ei. Voimia tosi paljon, ja toivotaan että ens kierrosta jos vaikka keho olisi oppinut nyt.❤
 
Hei.
Minäkin voisin tänne nyt ilmoittautua. Testiin ilmestyi aamulla 2 viivaa, joten toivottavasti saamme toukokuussa nyytin syliin. Laskettuaika olisi 24.5, mutta synnytys todennäköisesti käynnistetään n. viikkoa ennen, kun olen syöksysynnyttäjä.
Tämä toukokuinen on perheemme kahdeksas lapsi.

Ketjua olen vähän jo silmäillyt aiemminkin. Paljon voimia keskenmenon kokeneille.
 
Hei, kaikki plussasin vasta muutama päivä sitten. Heinäkuun lopulla oli keskenmeno ja kuukautisia ei ole näkynyt sen jälkeen. Keskenmenoja muuten takana 4 ja lapsettomuus hoitoja myös joten pelottaa vähä vaikka tämä nyt luomukiertoo tarttui. Esikoinen jo 5 vuotta ja kakkosen yritystä vuodesta 2016/1 asti.
 
@Haavejuttu eikä!!!:cry::cry: voimia!!
Kiitos ❤ Eiköhän tästä selvitä, onneksi meni kesken nyt eikä vaikka muutaman viikon päästä. Koska vielä koko raskaus tuntui niiin epätodelliselta, mutta esim varhaisultran jälkeen raskaus olisi varmasti tuntunut jo ihan todelta. Itkettiin miehen kanssa aamu mutta nyt olo on aika rauhallinen. Kivut on nyt myös alkanut ja vuoto on täynnä hyytymiä :poop:
 
Mäkin tuun jo kurkkimaan, siirryn virallisesti sitten plussanneisiin, kunhan 4+0 tulee täyteen. Nyt 3+5 :) Esikoista olis tarkotus odotella, kaks edellistä raskautta tän vuoden aikana menny kesken, eli pelko on suuri.
 
Pahoittelut keskenmenon kohdanneille. :(

On tämä alku vaan niin jännittävää. Mulla 6+4 tänään. Ihan pientä tiputeluvuotoa on ollut joinain päivinä. Vaikka mulla on edellisissäkin raskauksissa sitä ollut niin kyllä se vaan pitää varpaillaan koko ajan. Ei oikein uskalla suuremmin vielä iloita, mutta ehtii sitä sitten vielä jos on aihetta. :) Ensi keskiviikkona olisi varhaisultra. Onneksi sitten saa jo jotain tietoa tähän epätietoisuuteen. Pahoinvointia on ajoittain ollut mutta sen saa aika hyvin pidettyä loitolla tasaisella ruokarytmillä.
Mähän tajusin tehdä raskaustestin 4+4 viikoilla ja sain jo ekaan testiin oikeat leffaviivat päiväpissasta. En ole missään aiemmassa raskaudessa sellaisia saanut niin sekin jostain syystä mietityttää että onko kaikki kuitenkaan kunnossa. (n) Viivat on kyllä hankalat kun ei saisi olla liian hailakka eikä liian tumma kun alkaa epäilyttää. Paras olisi varmaan digitesti jossa olisi vaihtoehdot raskaana/ei-raskaana eikä edes mitään viikkoja stressattavaksi. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: jemppero ja addison
@-Brita- , tuttuja ajatuksia viivoista. Tein eilen 4+5 iltapissasta kontrolliviivaakin vahvemmat viivat (linkki alempana). Jäivät siis vikoiksi varmistustesteiksi. Sinänsä oon hyvillä mielin siitä että hormonit ovat nousussa (kuten myös oireistakin päätellen, koska pahoinvointi on jo koko päiväistä), mutta samalla kelaan että jos jokin onkin vialla, kun niin äkisti on hormoni kohonnut. :unsure: Suurin osa minussa uskoo siihen että kaikki on hyvin, mutta pieni osa siitä kuitenkin kuiskii korvaan niitä epävarmuudella ja pelolla maustettuja juttuja. Murto-osa pelkää tuplaraskauden puolesta viivoihin liittyen, riskiraskaus kun olisi.
Yritän kuitenkin olla murehtimatta liikaa ja varsinkaan olla märehtimättä näitä ikävämpiä ajatuksia ja mietteitä, koska asiat ei tällä hetkellä muuksi muutu vaikka stressaisi päänsä puhki. Hetkessä eläminen on se ihanteellisin asenne tässä ja nyt.

https://aijaa.com/V3D74b

Ja tervetuloa, kuten kaikille muillekin uusille toukokuisille :love:
 
@-Brita- , mullakin tiputtelee valilla... tanaan vahan saikahdinkin sita. Nippaileekin reilumman puoleisesti, etta nippailu sana kuulostaa aika lievalle. Mun toisessa tayspitkassa raskaudessa tosin ihan vuosin verta 3-4kk, ja kipujakin oli reippaasti. Nyt vaan koitan pitaa itseni kiireisena ja puuhailla kivoja juttuja, enka murehtia liikaa. Keskenmeno kun tapahtuu jos tapahtuu ja siihen ei voi vaikuttaa.
 
Huomenta.

Täällä taisi useammalla olla tuota tiputtelua. Itselläni oli sitä ensimmäisessä raskaudessa ja neljännessä raskaudessa oli ihan reipasta verenvuotoa viikolle 16 asti, jonka syy ei koskaan selvinnyt. Molemmat raskaudet jatkuivat kuitenkin ihan loppuun asti.

Tein aamulla testin(oon testannut nyt hyvin paljon viimeisen 3pv:n aikana:whistle:) ja mulla säelvästi päiväpissasta tulee tummemmat viivat(n)

Voiko pahoinvointi oikeasti alkaa rv. 3+6? Mulla on aina ollut rajut pahoinvoinnit, mutta en muista, että olisi alkanut näin aikaisin.

Tohon facebook ryhmään taidan laittaa pyynnön nyt heti. Vaikka viikkoja on vähän, niin tuntuu että kaipaan vertaistukea ja julkista asiaa en ole tästä tekemässä vielä viikkokausiin.

Mukavaa lauantaita kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Hei!

Luin ketjun läpi ja pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille!

Tein eilen testin päiväpissasta kun menkat oli 4 päivää myöhässä ja vahva viiva pärähti❤ Jotenkin tässä kierrossa odottelin ihan rauhassa, enkä hätäillyt, vaikka kesällä testailin vaikka kuinka aikaisin. En kai vaan halunnut nähdä enää negatiivisia tuloksia ja ajattelin, että ehkä ne menkat vielä alkaa myöhässä. Mulla on vähän epäsäännöllinen kierto. Nyt olo on kyllä todella pihalla oleva. Siis iloinen, mutta hämmentynyt kun en ollut yhtään tässä kierrossa stressannut asiasta niin tuli vähän puun takaa. Tuntuu niin epätodelliselta, etten ole ihan sisäistänyt tätä.
Kolmas lapsi olisi tämä ja la 18.5., viikkoja 4+5 tänään. Laitan pyynnön faceryhmään liittymisestä.
 
Noniin, ketju luettu ja pyyntö faceryhmään laitettu. Pahoittelut niille, joilla matka tyssäsi jo :cry:

Toivotaan, että meistä moni pysyisi mukana. Tätä ryhmää ennen ehdin olla tän vuoden syyskuisten la ryhmässä ja sitten joulukuisten. Suoraan sanottuna en pysty täysin ajattelemaan raskautta, ennen ku oon käyny varhaisultrassa, joka on 3vko päästä 7+0. Mieskään ei oikeen raskauteen kommentoinut, koska valitettavasti se ei onnistumisen muisto on vahvana mielessä.
 
Onnea Karvakorvat ja Lalate!❤

Oireita: Tässä alkaa paha olo hiipiä seuraksi. Poskissa tuntuu oudolta (niinkuin mulla oksennustaudissa) ja pieni kuvotus nostaa päätään. Vatsassa vähän tuntuu ja tissit on turvonneet.
 
Noniin, ketju luettu ja pyyntö faceryhmään laitettu. Pahoittelut niille, joilla matka tyssäsi jo :cry:

Toivotaan, että meistä moni pysyisi mukana. Tätä ryhmää ennen ehdin olla tän vuoden syyskuisten la ryhmässä ja sitten joulukuisten. Suoraan sanottuna en pysty täysin ajattelemaan raskautta, ennen ku oon käyny varhaisultrassa, joka on 3vko päästä 7+0. Mieskään ei oikeen raskauteen kommentoinut, koska valitettavasti se ei onnistumisen muisto on vahvana mielessä.
Mitkä viikot sulla nyt siis on? :love: Kivaa, että on muitakin esikoisen odottajia! (y)

Itselläni on ensimmäinen plussa ikinä (nyt 6+0) ja en ole itsekään vielä oikein asiaa uskaltanut sisäistää. Kaikki lauseet sisältää aina "jos nyt sinne asti päästään" - loppusitaatin :whistle: Ehkä sitten sen varhaisultran jälkeen, joka on 7+5. :unsure: Odottavan aika on pitkä, mut toivotaan et kaikilla sujuu hienosti loppuun asti! :love:(y)

Voisin myös tulla etusivun listalle:
Minttuajabasilikaa/26v/esikoinen/LA 9.5.
 

Yhteistyössä