~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

Heippa!
Ensin hyvät uutiset, sain koulun loppuun! hurraa, oli kyllä kauhee homma. Ja sitten huonot....mun isä kuoli torstaina:'( Ei olla vielä syksystäkään toivuttu ja taas mennään. Nyt ei ole lapsilla isää eikä yhtään pappaa. Kauheeta tää taas on ja joutuu elämän tarkoitusta tovin taas miettimään. Toivottavasti se löytyy.
Aurinkoisia päiviä!
 
Heipat kaikille pitkästä aikaa!!
Tänne ei sinällään uutta kuulu, lähihoitaja koulua oon viime syksystä käyny ja eka vuosi ois ens viikolla käytynä, aika rankka tahti on koulussa ja välillä tuntuu ettei aika riitä. Kesäksi en ottanu töitä, vaikkakin on tarjottu, haluan olla lasten kanssa kesän ja hengähtää, välillä voi tehdä töitä pari päivää.

Niklaksella on jonkunmoinen uhma menossa, hoidossa käyttäytyy hienosti mutta kotona sitte onkin eri juttu. Vähän yli viikon päästä juhlitaan 4v syntymäpäiviä :heart:

Summer: Onnea valmistumisen johdosta, ihana että jaksoit käydä loppuun!:hug: Ja osanottoni :':)hug: Kovasti voimia, jos haluat joskus lenkki tms seuraa ni ei muuta ku viestittele!! :hug:

Jenni: Pahoittelut myös sinne ja iso :hug:

Meillä myös käydään läpi vielä äitini pois menoa lasten kanssa, huomaa itsekin ettei oo käsitelly asiaa vielä tarpeeksi, välillä ahistaa tosi paljon, mutta kai se kuuluu asiaan... Keväällä kuoli miehen mummi niin siitä alkoi lapsilla taas kysely äitini kuolemasta, Niklas kysyi minulta "Tuleeko Satu mummi nyt takaisin kun isin mummi kuoli", voi pientä....

Aurinkoisia päiviä kaikille ja koittakaahan kirjoitella kuulumisianne, itsekin lupaan useammin käydä!:heart:
 
Summer,Osanottoni:hug: En tiiä miks noi suru-uutiset seuraa toisiaan...suurensuuret pahoittelut...

Onnittelut kaikille 4vuotiaille,meilläkin juhlittiin viikonloppuna synttäreitä. Lahjaksi tuli krokettipeli ja robotti,vaatteita ja autoja... suht asiallinen määrä tavaraa kuitenkin.

Muuten on tasasta arkea,käyn töissä 2-3 kertaa viikossa,kesälomien tuuraustakin olis tarjolla pari viikkoa... Kasperin kerhot yms.loppui ja nyt olla möllätellään kesä. Mitään ihmeempiä reissuja ei ole tiedossa. Jämsänkoskella käydään isän hautaa kattomassa... tai siis me ollaan miehen kans juhannuksena reissussa ja tyttöporukassa lähden risteilemään loppukesästä,mut lasten kans ei nyt ihmeempiä tänäkesänä. Vähän mietin et mentäskö kasperin kanssa kaksistaan jonnekkin,esim.hesaan kun mun veli asuu sielä. Saatas kahdenkeskistä laatuaikaa:) No pitää katella tota rahatilannettakin...

Neuvola on huomena joten koitan tulla raportoimaan mitä sieltä sanottiin:)
 
Heips

piiitkästä aikaa. Onnea kaikille 4v. täyttäneille, meidä ALLE kuten hän aina oman nimensä kirjottaa täyttää huomenna 4v. Mihin aika häviikään???

Voimia teille kaikille, jotka olette kohdanneet menetyksiä. :hug:
Munkin mummi kuoli, mutta se oli odotettu ja hänen kannaltaa varmasti ihan hyvä juttu.. 87v. ja viimeiset 7v. ollut omassa maailmassaan -sängyssä.. alzheimer vei hänet siis jo kauan sitten. Ellalla on siinä ollut kans pohdisstavaa, isommalla viel enemmän. Vanhuksen kohdalla kuolema on niin paljon helpompi hyväksyy kuin nuoren.

Meidän neiti rakastaa kaikkii otuksia, sammakoita, matoja, etana ihan mikä vaan käy kunhan sitä voi pitää hetken lemmikkinä. Itse yritän ryhdistäytyy kun kastenmatoja tossa keväällä pelastettiin asvaltilta. Aikamoinen eläin ystävä asustaa täällä. Tällähetkellä pihalla on oravanpoikanen Kurre, joka tulee hakemaan ruokaa joka päivä. Sitä saa silittää ja ruokkia :) pelastettiin se harakoilta muutama viikko sitten ja nyt se kiipee jo vikkelästi puuhun. Ehkä se kasvaa isoksi.

Mitäs muuta, opiskelut mulla hyvällä mallilla puoli vuotta ja sit saan sen Y:n AMK.
Tsemppiä muillekkin opiskelijoille :)

Eipä tänne mitään ihmeellistä, kiva kun olette täällä vielä. osaa teistä tulee nähtyy facebookissa, jotenkin nää kaksplus nimet alkaa hämärtyy.. mut kyllä mä viel teidät muistan. Aika monta on kyllä tippunut pois tuosta alkuperäisestä syntyneiden listasta.


Oikein aurinkoista kesää kaikille:wave::heart:
 
Niitä nla kuulumisia pikaiseti,mitat 104,5cm ja 16,9kg... kaikki muut tehtävät meni nappiin paitsi saksilla ei juur leikkaa eikä piirrä,eli siis jäljentänyt kaikkia... Kasper on molempikätinen ja ilmeisesti johtuu siitä ettei oikein oo harjaantunut kummallakaan kädellä kunnolla... kysy haluttaisko toimintaterapiaan just ton kätisyyden takia,ja mullehan sopii kaikki ilmanen terapia:D
 
merika: täältä löytyy kans tyttö joka pelastaa kastemadot/etanat asfaltilta :) muutenkin tönkii pihaa löytääkseen kaikenmaailman ötökät leppäkertuista sisiliskoihin. kovasti tahtois ottaa nuo muurahaisetkin kädelleen siliteltäviksi, mikä lie eläinten pelastaja tuosta vielä tulee ;)

me käytiin neuvolas kans jutustelemassa ja pitäs varata aika perheneuvolaan. testit meni ihan ok, tyttö vastailee vain sanalla kahdella sekä muutekin puheen tuotossa ongelmia ja saatiin lähete puheterapiaan kun sitä itse pyysin vaikka neuvolan mukaan kaikki olikin ok.
tasajalkaa hyppiminen tuotti vaikeuksia ja aluksi näytti ettei yhdellä jalalla seisominenkaan onnistu mutta sitten hoksas asian ja sit seisoa nökötti pitkän aikaa ilman horjahduksia :) kaikki siis päällisin puolin hyvin. mittoja saadaan sitten kuun lopulla kun on se lääkärineuvola joten päivittelen niitä sitten myöhemmin.

me ollaan muuttamassa, koti on ollut myynnissä nyt muutaman viikon, pidetään peukkuja josko tällä viikolla kenties saatais talo myydyksi, toivottavasti kun on yks ihana talo kiikarissa tuolla syrjemmässä luonnon rauhassa :)

hyvää kesää toivotellen!!
 
Viimeksi muokattu:
Ohhoh, kesäkuukin on jo kohta puolessa välissä.

Neuvolassa käyty. Pituus 108cm ja paino 18kg.

Haluatteko, että päivitetään etusivulle uudet mitat?

Tehtävät oli sujunut ihan mukavasti. Kävi nimittäin isän kanssa, kun on nyt lomalla. Mullahan on kokonaiset 6pv lomaa :)

Töissä saa edelleen lähes joka päivä painaa tukkaputkella, onneksi. Peukaloiden pyörittely vasta oliskin kamalaa.

Osaanottoni sureville ja suuren suuret halaukset kaikille sitä tarvitseville.

Lupaan aktivoitua uudelleen ja muistaa käydä useammin kirjoittelemassa edes muutaman sanan.
 
summer: tätäkin kautta iso halit :hug:

ei ole aikoihin tullu kirjoitettua mitään..muksut kasvaa vauhdilla ja töissä on pakerrettu reilu vuosi. vihdosta viimein kesäloma miullakin =)
lasten papalla mahasyöpä todettu jota ei voitu leikata kun on levinnyt =(
ja kaiken tukeni antaneena sain kuitenkin roppakaupalla loskaa niskaan. ja nyt niitä sulatellaan..avioliittokin kärsinyt tästä kaikesta. liikaa vaikeita asioita liian pienelle ajalle =(
mutta positiivisesti ajatellen mulla on kolme ihanaa muksua ja eteenpäin mennään koko aika =)
nyt annan lomalla aikani mukeloilleni täysin ja ehkä hitusen yritän sitä ottaa myös itselleni ;) huono olen siinä mut yritystä kuitenkin =)

hiljaista näkyy täällä olevan nykyään..mut ihana lukea kaikista silti kuulumisia =)
odotusajan muistot kuitenkin niin vahvoja täältä =)
ja vieläkin voi vain kiittää kaikkia miten ootte jaksanut tsempata kaikki vaikeat ajat
<3
tänään tehnyt aikamatkaa muutenkin. tuli luettua vanhoja viestejä rakkaan ystävän kanssa joka hävisi taistelun syövälle..myös vanhoja täältä odotusaikojen ja sen jälkeen olevin vaikeuksien jälkeen. ja miten ihanasti kaikki tukeneet toisiaan <3

meillä jatketaan normi malliin..korvakierteet ja muut päälle =)
mut pitää nauttia vaan kun on nuo mukelot lähellä ja turvassa <3

hauskaa juhannusta kaikille =)
 
Summer...voimia sulle surutyöhön :hug:

Meillä arki pyörii eteenpäin...töissä olen koko kesän, kun oltiin tuo toukokuu Thaimaassa ja mun kesäloma meni siihen, mutta ei haittaa minua. Lontooseen olen lähdössä siskon kanssa elokuussa, ihan mukavaa, kun pääsee ilman lapsia...onkin ensimmäinen reissu niin :D

Edithin kanssa käytiin neuvolassa...pituus 97cm ja paino 14.8kg...omaa käyräänsä kasvaa hienosti ja tulee olemaan mun kanssa samoissa mitoissa ( 157cm )...ollaan tämmöinen pienten perhe :D. Hiukan pitäisi harjoitella saksien käyttöä ja piirtämistä, ei ole kovin kiinnostunut näistä hommista ollut. Värittämisestä alkoi joku aika sitten olla innostunut ja nyt väritteleekin joka päivä...ehkä se piirtäminenkin alkaa joskus kiinnostaa...käyttää välillä molempia käsiä, mutta ei meille mitää terapiaa ehdotettu. R-kirjain harjoituksia saatiin iso nippu...pitäisi alkaa treenata sitä päivittäin. Luulin, että ne tulisi myöhemmin.

Voimia kaikille teille arjessa ja juhlassa ja mukavia kesäpäiviä!!

Hyvää Juhannusta :flower:
 
täällä kans käyty 4v mittoja ottamassa. tyttö oli 105cm ja 14,8kg. neuvolas ei tietokoneet toimineet niin ei voitu käyriä katsoa mutta tasaisesti tuo kasvaa, pieni siro tyttö :)

jossu: päivitetään vaan listaan nää 4v mitat :)
 
Viimeksi muokattu:
Matami,Ihanalta kuulostaa lontoo..... Meillä taas neuvolassa ei erityisesti noteerattu tota ärrää,eikä juuri jiin puuttumistakaan,kun ei siis sano sitä sanan edessä. Ollaan jotain harjotuksia saatu kans mutta kuitenkin oli sitämieltä että ne tulee sieltä itelläänkin ennen pitkää... no niin tai näin,eipä kassu kyllä suostu mitään harjotuksia tekemäänkään:p Ja sama homma tosiaan noitten saksien ja piirtämisien kanssa...

Kasperilla on kokoajan tylsää... siis touhuilee jotain ja sit taas kohta valittaa kun on tylsää,vaatis kokoajan jotain sirkusta ympärilleen:/

Kiva kuulla Nemikasta,jaksuja korvakierteisiin yms.:hug:
 
Tervehdys täältäkin. Kesäloman viimeistä päivää vietellään ennen paluuta arkeen. Eeva on tosin ollut jo viikon hoidossa, että sain itse tehtyä etähommia. 6 viikon lomasta muutenkin ne pari viimeistä oli jatkuvaa "äiti, koska saan mennä päiväkotiin" -kyselyä. Lapsiressulla taisi olla vähän jo tylsää touhuta vaan aikuisten kanssa. Leikkikentilläkin tuntuu käyvän joka päivä eri lapset, ei oikein löytynyt sellaista kaveria jonka olisi nähnyt useammin ja kun tuo lapsi on niin supersosiaalinen niin kaipaa kavereitaan. Nyt huomaa vielä entistä selvemmin, että se ei ole ihan 100% jäykkä suomalainen ja temperamenttikin on vähän eri tasolla. Se on ihan Jekyll&Hyde -lapsi; toisaalta älyttömän ihana, kiltti, fiksu ja hauska.. ja sekunnissa se saattaa muuttua ihan päinvastaiseksi. Ja siinä kohtaa ollaan vähän helisemässä, musta tuntuu etten ainakaan yksin osaa olla siinä tarpeeksi tiukka ja auktoriteetti puuttuu ihan täysin. Mies on vähän parempi, mutta aikamoinen drama queen meillä on täällä kasvamassa ellei ryhdistäydytä asian kanssa. Se on vaan aina helpommin sanottu kun tehty..

Käytiin vasta pari viikkoa sitten 4v-neuvolassa, ja hyvinhän se meni. R tulee vielä "poskesta" ja s suhisee, mutta suhiskoon vielä vuoden ennen kun kiinnittävät asiaan sen kummemmin huomiota. Pituutta taisi olla 114cm ja painoa 24kg. Painon kanssa käydään nyt kontrollissa parin kuukauden päästä, laihtua ei varsinaisesti tarvitse mutta ei saisi noustakaan. En vaan oikeastaan tiedä, mitä sen kanssa pitäisi tehdä kun liikutaan tosi paljon ja herkkuja ei juurikaan syödä. Jogurteista ym. sain kunnon väittelyn neuvolan tädin kanssa, kun pitäisi kuulemma vaihtaa rasvattomiin. Jos pitää valita rasva ja sokeri tai aspartaami, niin en mieti kauaa. Eikä tuo lapsi jogurtilla elä muutenkaan, että niistä saisi kauheaa määrää energiaa. Jätettiin nyt kuitenkin ne vähätkin herkut pois, katsotaan miten käy..

Muuten elämä rullaa oikein kivasti, on löydetty se oma paikka maailmassa. Eevalla on isä (vaikkei se biologinen olekaan) joka vie Hoplopiin ja opettaa kiipeilemään puissa ym äidin mielestä vaarallista, itse opiskelen unelma-alaani ja ekaa kertaa vuosiin mulla on ihan omaa elämää, omia juttuja ja omat harrastukset, meillä on kiva asunto ja nyt sylissä nukkuu kissanpentu. Ei tässä oikein voi valittaa mistään. :)

Aurinkoisia syyspäiviä kaikille!
 
Marmotalla tuntuu pyyhkivän hienosti,hienoa kuulla!!!

meillä on kerhot alkaneet ja sen myötä myös eka nuhaköhä... Tänään piti hakea Kasper kesken kerhopäivän pois kun oli tuhrustaut itkua ja väittänyt olevansa kipeä,vaikka nuha on ollut jo yli viikon ja helpottamaan päin. En tiiä mikä sillä oli,kotiin kun pääsi oli täysissä ruumiin ja sielun voimissa...väsymystä saatto olla taustalla,aksel on nukkunut huonommin ja viedään sitä lääkärille korvatarkastukseen,pitänyt sitten veikkaakin hereillä.

Jänskättää valmiiks mitä tuleman pitää kun päivähoito joudutaan alottamaan,siihen onneks vielä vuosi aikaa,mut selkeesti Kasper on omanlaisensa persoona. Tykkää leikkikentällä tupata vanhempienkin lasten seuraan,höpöttää ja touhottaa vaikkei ne olis edes kiinnostuneita mut ryhmässä on sitten hiukan hankalampaa. Kerhossa kai menny muuten hyvin,mut ei koskaan osallistu piirileikkeihin tms. Akselista on alusta asti nähnyt että on eri maata...

Muuten menee samaa rataa,töitä,oma aika vietetään salilla ja lenkkipolulla(paitsi nyt kun oon itsekkin flunssanen)...lapset kotosalla ja mummoloissa.Aika menee nopiaan...
 
Hei vaan kaikille :)

En ole kerennyt kauhean aktiivisesti kirjoitella ja lukea. Elämä 3 lapsen kanssa on vienyt kaiken ajan, luit oikein 3 lapsen:heart: perheeseemme on saatu uusi jäsen, pieni tyttö. Hän on sijaislapsi mutta meille hän on ihan oma pieni rakas.

Poika08 kasvaa hurjaa vauhtia on aivan ihana lapsi. On monella tavalla taitava, tykkää kovast leikkiä kavereiden kanssa mutta myös yksin. Opettelee kirjaimia ja numeroita mielellään. On:heart:

poika04&08 ja pieni rakas
 
Heippa! Minä täällä =) Piti oikein selata ja katsoa mitä oon viimeks kirjottanut, lukemassa oon käynyt kyllä. No kesähän ei mennyt yhtään niinkun olisin halunnut. odotettiin mökkeilyä papan kanssa ja sitten pappa lähti pois :( no sitten hautajais iltana huomasin meillä vesivahingon saunassa ja jouduttiin muuttamaan yli kolmeksi kuukaudeksi mummulaan. Olin niin ajatellut että jatkan lapsille "normaalia" arkea uudessa kodissa, mutta niin sitten ei käynytkään. Nyt ollaan oltu kuukausi kotona ja ollaan taas totuttu tähän.
Lapset voivat hyvin, onneksi. Isommalla oli alku syksyllä väsymystä ja hermostuneisuutta mutta nyt tilanne jo rauhoittunut. Peppi on oma iloinen itsensä :) Puhua pälpättää taukoamatta ja kaikki tyttöjen jutut on in; prinsessajutut ja kynsien lakkaamiset jne. Kovia ovat joutuneet kokemaan, mutta mahtavia ajatuksia on kummallakin elämästä ja kuolemasta! varmasti osaavat arvostaa elämää ja eivät tule ikinä pitämään sitä itsestään selvyytenä.
Itse olen vuoden loppuun ainakin sairaslomalla. Keskittymiskyky on edelleen huono ja en todellakaan voisi olla vielä työelämässä. Voin sanoa että hommaa tässä arjen pyörittämisessä riittää muutenkin!
En jaksa nyt kommentoida teidän muiden kirjoituksia, mutta mukavaa syksyä kaikille! ja kirjoitelkaahan kuulumisia! Minä ainakin käyn lukemassa, ja lupaan kommentoidakin joku päivä :saint: :hug:
 
täällä hiljentynyt hurjasti jutut kyllä. mut sen tietty ymmärtää..väkeä palannut töihin ja itekin tosi harvoin tulee käytyä lukemassa.
meillä kans takapakkia elossa. Miehen isä kuoli syöpään ja se verotti koko perheen voimia.:(
yritetty töissä käydä ja tätä normi arkea hoidella. ja asiat mullin mallin niin kuin meidän perheen tyyliin sopiikin.
miehen kanssa tosi hukkateillä ja nyt yritetty perheneuvolaa avuksi. kerran ollaan käyty ja hetken olikin helpompaa. mut tosissaan hetken.
mut aika näyttää jatketaanko yhdessä vai ei..kai tää jonkin sortin koeaika on nyt menossa =(
lapset voi kuitenkin hyvin ja samanlaisia pieniä pippureita kuin aina. Timillekin tullut luonnetta hurjasti ettei itekään osaa reagoida tarpeeksi kun se aina ollut niin kiltti ja rauhallinen. annan liikaa lenkkiin niin kuin aina ;)
4v neuvolakin käymättä mutta pieni on mies edelleen. 12 kg painoa nyt 4.5v kun lääkärissä punnittiin jälleen korvatulehduksen vuoksi.

hurjasti voimia kaikille tarvitseville. mielessä olette usein vaikka tänne ei itseään enää saa niin usein :(
 
On tosiaan hiljentynyt paljon keskustelu, olis mukava kuulla teidän kuulumisianne.

Marmotta mukava kuulla että sulla menee noin hyvin!

poika: oi että onnea uudesta perheenjäsenestä!:heart:

Nemika: kovasti voimia ja jaksamista arkeen:hug:

Täällä arki menee opiskelun ohessa plus sitten illat hulinalla arkena lapsia viedessä harrastuksiin. Vielä olisi puolivuotta koulua, suuntauduin sairaanhoitoon ja huolenpitoon. Tällä hetkellä harjoittelu menossa kotihoidossa, tykkään kovasti, niinkuin kyllä joka harjoittelusta, enkä tiedä vieläkään mikä on se mun juttu kun oikeasti kaikesta oon tykänny nii osasto/kotihoito kui ohjatusta asumisesta, jokaiseen oon sitten välii töitä tehnytkin.

Meillekkin tuli uusi perheenjäsen, otettiin Rotikka/valk.paimenkoira sekoitus, näyttää kylläkin just rotikalta, ja moni luuleekin että on puhasrotuinen. Ihana tapaus on! aloittelin sen kans koulutuksen kun oli viikon ollu meillä, eli ilmotin meidän ihan koirakoulutukseen, pennuille tarkoitettuun. nyt on noin kuukauden ollu meillä, eli sellaset 16 viikkoa on Rocky koiralla ikää. Meidän villakoira vanhus vajaa 14v on ottanut hyvin vastaan, ihana nähdä kun vanhukseenkin tulee vauhtia ja iloisuutta lisää kun on leikkikaveri :D

Miten muiden joulu menee??
Me vuokrattiin sukulaisten kanssa mökki jouluksi, tulee paljon väkeä ja odotellaan jo innolla joulua, viisi päivää ollaan reissussa, sitten loppuloman oonkin aikalailla töissä.

Ei muutakuin ihanaa joulun odotusta kaikille, olette mielessä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei täältä taas!

Poika,ihania uutisia,onne tyttösestä!

Sarban perhekin saanut vahvistuksen,mukava juttu!

Meillä eletään niitä kuuluisia ruuhkavuosia nyt sitte vissiin... mies pyörittää yritystään,miä käyn töissä 3krt viikossa plus sitte lomantuuraukset. Pojat edelleen kotosalla,silloin tällöin tutun luona hoidossa. Lisäks Kassu käy edelleen kerhossa 2krt viikossa ja nyt on tykännyt tosi paljin hankalan alun jälkeen.

Reissussakin oltiin juuri viikko,kanarialla... lämmintä oli ja kaikki meni hienosti nappiin,lomakohteenvalinta,pikkuretket,hotelli,sää jne. Jäi sellanen fiilis et ens talvena kans:D

Aksel on jatkuvasti nuhassa tms.taudissa. Ei mitään ihmeitä kuitenkaan. Kasperiin ei enää tartu kaikki räkikset veikalta...alkaa oleen iso siinäkin mielessä;)

Muuten Kassu on oma itsensä... reagoi moniin asioihin valittamalla,kun esim.jännittää tai jokin on uutta... esim.reissussa vuokrattiin auto,niin siinä oli kaikki pielessä kun ei ollut samanlaista istuinta kuin omassa autossa,veikan istuinkin oli hieman vinossa...:D mut se on sellasta pientä muputusta...

Aina välillä on nukkumisongelmia edelleen,kuten taas viimeaikoina kun on herännyt itkemään..liekö painajaisia näkee. reissussa nukkuivat kun tukit molemmat pojat.

Kirjaimet osaa mutta ne kiinnostaa aapisen muodossa,pitäs oppia lukemaan,kirjoittamista oon yrittänyt treenata mut kädentaidot on edelleen jäljessä,kun ei oikein tahdo innostua niistä...

Mut ei ihmeempiä meille:)
 
Heips piiiitkästä aikaa.

Poika: onnea pikku tyttösestä :)

Meille kuuluu hyvää tänne, Ella on jo aikast iso tyttö ja kyselee hauskoja juttuja ja pohtii ihmeellisiä asioita " äiti käykö prinsessatkin pissalla?" Aikas jännä juttu et neiti oppi yökuivaks ihan tässä vast loppuvuodesta .. niin on lapset erilaisii.. esikoinen oli sitä jo siin 2,5 v. Nyt neiti on niin onnellinen kun herää itse pissalle.

Eipä meille tosiaan mitään erikoista.. itse sain 2v opiskelut loppuun ja ihana vapaus on taas.. nautitaan tyttöjen kanssa ja harrastetaan erilaisiin juttuja.

Voikaa kaikki hyvin ja nautitaan ihanasta talvesta,
Toukokuussa juhlitaankin sit jo 5v. synttäreitä :)
mihin tää aika onkaan hävinnyt.
 
Aloitellaan taas vuosien täyttäminen - meillä neiti täytti 5 vuotta. Ihan uskomatonta miten aika hujahtaa silmissä. Iso tyttö jo, neuvolassakin käytiin ja pituutta oli 114cm ja painoakin 19kg. Allekirjoittanut on ollut samankokoinen kouluun lähtiessä joten taitaa tyttö hurahtaa pituudessa mun ohi ja lujaa.

Elämä on rauhaisaa arkea. Töissä käydään ja tytöt on hoidossa päivät. Tykkäävät kovin päiväkodista jossa ovat, meillä on pk:n kanssa käynnyt todella tuuri. Ei ole isoja ryhmiä ja hoitajatkin ihan parhaita. Heistä on tavallan tullu osa meidän perhettä.

Tytöt ovet yllättävänkin sopuisia. Leikkivät todella paljon keskenään ilman suurempia kinoja. Toki niitäkin on mutta ei määräänsä enempää. Välillä oikein hämmästyttää miten paljon "omaa-aikaa" nykyään onkaan? Niin ovat isoja ja omatoimisia molemmat plikat. Ja puhetta - sitä riittää. Kumpainenkin tuntuu välillä oikein puhuvan kilpaa, juttuja on tosi ihana kuunnella. Ja onhan tämä isompi neiti nyt tulen palavasti rakastunutkin hoidossa olevaan poikaa ;) Kertoi kuinka masussa lentelee perhosia (ja ne ei ole paukkuja lisäsi perään). Aika herttaista sanoisin.

Mutta hyvää kevättä teille kaikille.
 
Hei pitkästä aikaa!

Onpa teillä Jenni iso tyttö :)
Meillä on 108 cm tullut täyteen ja kohta tosiaan 5 vuotta. Kylläpä aika menee nopeaan. Meilläkin on rakastumiset tulleet jo kuvaan ja taitaapa meidän neiti puhua poikaystävästäkin, huoh :whistle:. Muistan kyllä itsekin kun eskarissa salaa pussattiin leikkimökin takana.

Muuten meille kuuluu hyvää. Tytöt ovat tulleet hyviksi ystäviksi ja meillä leikitäänkin nykyisin paljon enemmän kuin tapellaan.

Hyvää kevättä kaikille!
 
täytyy pitkästä aikaa laitella pikaisia kuulumisia tänne..odotusajan pelot käy nyt sitten toteen vaikka välttämättä niillä ei ole tekemistä tämän asian kanssa. Timiltä löytyi sydänvika josta kerron enemmän kun on aikaa. edessä on helsinkiin lähtö leikkaukseen ja avoleikkaus edessä. paljon suuria ajatuksia ja suurta murhetta ja huolta ja hurjasti kyyneleitä takana ja edessä myös.
kirjoittelen enemmän tänne kun on aikaa ja ajatusta mikä ei juokse nyt mihinkään.

hyviä vointeja kaikille kovasti.
 
Hei pitkästä aikaa !

Nemikan pojalle paljon enkeleita! Ilmeisesti leikkaus jo ohitse?

Ajatella että meidän pienet toukokuiset tulevat jo 5 vuotta <3

Meillä oli aikoinaan Facebookissa ryhmä, olen usein miettinyt onko sitä vielä ?
 

Yhteistyössä