~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

Repa Onnea Äiti, Onnea Isä, Onnea Pieni Perheenlisä :flower:

Kävinkin tuossa jo viime yönä etusivun päivittämässä, mutta silloin jäi Onnittelut suorittamatta.

Meidän olis tarkoitus tänään mennä käymään huutokaupassa.

Jonkin asteinen flunssa aalto on laskeutunut meidän perheeseen. Keskimmäiselle nousi perjantaina iltapäivällä kuumetta ja nyt pikkumiehellä vuotaa nenä.

Voikaa hyvin ja muistakaa pysyä mukana :hug:
 
Onnea Repan perheelle:heart:

Summer: huh teidän vesivahinkoa : / Joko teillä on remppa alotettu, pystyttekä asustaa siinä kuitenki temontoimisen ajan, paskoja tuollaset: /
 
Viimeksi muokattu:
Sarbba, tänään mies alotti purkamaan. Huh sanon kanssa. Järkyttävä tyhjentäminen oli ja vielä on auki mikä vessa me keksitään. Voidaan siis asua tässä, mutta ahtaasti kun keksitään vaan vessa....koitan tässä samalla käydä työharjottelussa ja lapset sairastaa :headwall: no joskus tää on ohi.
Meillä oli tosiaan poika tossa 8 päivää kuumeessa....ja kovassa yskässä. Eka peppi oli viikon kipeenä ja sitten kasperi perään puoltoista viikkoa koulusta pois ja nyt kun pojalla on toka kuumeeton päivä, niin kappas vaan peppi valittaa jo kurkkua. Mielenkiintoista arpoa joka päivä kumpi pääsee töihin jne. kolme viikkoa jo arvottu.
Tulipas valitusta! mutta kyllä tää tästä riemuks vielä muuttuu. pääsee suunnittelemaan vessaa...valitsemaan laattoja ja kalusteita jne.
 
RepaIhan suber hieno homma. Onnea. Vautsi. Ihanaa. Oon ihan sanaton että noinkin voi tosiaan käydä ja sinä & pienokainen voi hyvin. Täytyy sanoa että on varmasti huikea kokemus. Onnea vielä kerran:heart: Voi hitsi oon ihan onnesta mykkyrällä tollasesta.

Mun raskaus oli sitten tuulimuna. Sain tänään jonku tabletin ja perjantaina loput mömmöt. Ällöö etten sanois. Noh, tarviihan tälläinenkin elämässä kokea. Lääkäri oli ihan perseestä. Rupes valistaan mua ehkäsystä etten joudu useasti siellä laukkaan. Ihan kun en tietäs että reisien avaaminen johtaa raskauteen:LOL: Jouduin kyllä hänelle huomauttamaan potilaan itsemäärämis oikeudesta sekä inhimillisyydestä....jos vielä nään sen tampion ni kyllä kuulee ihan suorat sanat. Mulla on surua isästä. Hän teholla - leikattu kahden viiikon sisällä kolmesti. Tänään amputoitu jalat. Äitiä pitää hoitaa (liikkuntavammainen) & taistella hänen oikeuksistaan. Tää oma juttu on vasta numero3 ja tosiaan ei millään tapaa suurin murheista.

Noh mutta olipa Repalla kertakaikkisen hieno tapahtuma!
 
repa: kolme kertaa piti lukea sun kirjotus läpi..on teillä ollut melkoinen kokemus..huh..kylmät väreet meni ja kyyneleet tuli silmiin. onnea hurjasti teille :heart:ja hienoa et kaikki meni hyvin.
sellaista kokemusta ei kovin moni pariskunta saa ;) ONNEA KOVASTI :heart:

Elämänilo: voimarutistus keskenmenoon =( ja onpas kauheeta käytöstä lääkäreiltä =(
voimia kovasti myös muihin murheisiin =(

jenni voimarutistus myös sinne =(

mulla oli mukamas niin paljon mielessä...mut repan uutinen sai pään tyhjäksi ;)
 
Jennin perheelle iso voima :hug: ja paljon jaksamista raskaisiin päiviin.

Elämän ilo: :hug: Olipas sulla mulkero lääkäri : / Kovasti voimia muutenkin:( :hug:

Summer: Voi ei! Toivottavasti ei ois vesivahinko laajempi!

Meillä oli äitin hautajaiset 29 pvä, oli kyllä todella raskas päivä meille kaikille ja raskaita päiviä tässä on edelleen.
 
Elämän ilo, voi ei :hug: voimia! monta raskasta asiaa sulle menossa. Onpas ollut tökerö lääkäri!
Mulla on ollut tasan kaks inhottavaa lääkärikokemusta. Ne jää kyllä mieleen ja tekis vieläkin mieli mennä sanomaan suorat sanat. Mä meen vaan ihan sanattomaks sellasissa tilanteissa ja itken sitten kotona.
 
Repa no voi hurja millainen juttu. Oikeasti aika mieletöntä, vaikka silloin varmaan hieman pelottikin kun tajusit että nyt se lapsi syntyy tähän. Mutta oikeasti tosi ihanaa, mahtava muisto kertoa lapsellekin sitten joskus. ONNEA HIRMUISESTI.

Täällä mennään tietynlaisessa epätietoisuudessa, päivä kerralla. Anopilla on sitten keuhkosyöpä joka on tehnyt kaksi etäispesäkettä aivoihin. Leikkausmahdollisuuksia ei juurikaan ole. Ennuste ei ole kovin hyvä, mutta hoidot aloitettiin, sehän on jo kuitenkin jotain. Kun on kuitenkin kuullut näitäkin että mitään ei enää tehdä. Toivon, toivon niin kamalasti ettei mummia viedä meiltä pois. Miks aina ne ihanat ihmiset?:'(

Elämän Ilo Kohtasi se suru teidätkin. En tosiaan teidä mikä "tätä ketjua" nyt vaivaa kun kaikilla tuntuu riittävän huolta ja murhetta.
 
Viimeksi muokattu:
Elämän ilo,No voi kakka jos voi näin sanoo,tökerö lekuri...miks nekään ei osaa pitää läpee kiinni kun se ei muutenkaan oo mikään mukava juttu. Pahoittelut keskenmenosta:hug:Jaksamista myös muiden murheiden ja propleemien kanssa....

Jenni,Niinpä,miks kaikki hyvät lähtee:( Voimia sinne:hug:

Summerille jaksuja rempan kans,toivottavasti ei vaadi evakkoa:(

Kiitos kaikille onnitteluista...Oikeestaan siinä vaan aatteli et tulis ambulanssi nopeesti et vauva pääsis asiantuntijoiden käsiin mahd.pian. Eihän siinä sitten kummempia kun kaikki oli hyvin vauvalla,mut on käyny mielessä et mitä olis voinu sattua jos ei olis ollutkaan... siinä kun ei tosiaan olis mitenkään päin kerinny sairaalaan. Onneks sentään ei ehitty autoon asti,oltas saatu jossain tienvarressa synnyttää... Mut synnytys itessään oli kuitenkin helppo ja melko kivuton:)Neuvolan tätikin tuumas et varmaan ainoo tapaus lajiaan hänen urallaan tulevaisuudessakaan kun sairaala kuitenkin tossa ihan lähellä:)

Täällä koitetaan saada jotenkin arki rullaamaan,hiukan ahistaa tää koton kökkiminen kun pakkasten takia ei juur ulos pääse. Kasper osoittaa mieltään...haluu syliin ja äitin kans sinne ja tänne kun mulla on vauva tissillä tms. ja sit kun vauva nukkuu ei haluukkaan tehä mitään mun kanssa. Pahojaan tekee myös...mut olihan se odotettavissa kyllä. Ajan kanssa. Pikkuinen on hiukan ilmavaivanen mut ei pahasti vielä ainakaan,suloinen paketti:)
 
elämän ilo: pahoittelut keskenmenosta :hug: olipas siinä lääkäri kerrakseen,huh,huh!:O jaksamisia muutenkin surujen ja murheiden parissa..

jennille myös jaksamisia :hug:

onpas täällä monilla surua :(

summer: teilläpäs on kunnon sairastelut päällä, paranemisia!, jokos olet päässyt valitsemaan laattoja? kurjia nuo vesivahingot :(

omaan napaan ei ihmeempiä, käytiin tänään hakemas laatat vessaan..remontoidaan tuo meidän alakerran vessa, ei malttais odottaa että se saadaan kuntoon :) ja jossain välis remontoidaan tuo kodinhoitohuonekkin, nyt tälläsenään se ei oikein toimi..
 
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ IHANAISET :heart:...voi mahdoton miten paljon kaikkea surullista täällä on tapahtunut : /

Elämän Ilo...pahoittelut keskenmenosta ja voimia surutyöhön :hug:

Summer81...voi miten ikävää, kun koti on tuossa jamassa, toivottavasti ei löydy enempää ja pystytte asusteleen ilman evakkoa :hug:

Jenni...voimia sinulle...on rankkaa kun läheisellä on noin vakava sairaus ja pitäisi yrittää vierellä kulkea :hug:

Repa...teillä sitten tuoksuu tuore vauva :heart:...voisin tulla kyllä vähän nuuskuttamaan, sitten kun jaksat ottaa vastaan vieraita =)

Meillä remontti ja muutto edessä TAAS...mut nyt löyty sellainen helmi, ettei voi vaan ohittaa tilaisuutta...joten lisää stressiä odotettavissa...mutta eiköhän sitä pysty hetken sata lasissa touhuamaan ja sitten kunnon loma...
 
Myöhäiset ystävänpäivät täältäkin:)

Matami,täällähän me roikutaan lähes kokoajan,joten ihan koska vaan periaatteessa saa tulla koska vaan,jahka on umpi terve:) Minnes muutatte? Kuulostaa lupaavalta....
 
Elämänilolle : :hug:

Jenni::hug: kurjaa, paljon voimia koko perheelle.

Summer: Kurjia nuo remontit mutta lopputulosta on sitten kiva katsella :D

Meidän pikkusella todettiin astma :( nyt ruetaan jotain tarkempia tutkimuksia asian tiimoilta tekemään..maaliskuussa olisi aika allergiatesteihin.Poikahan on atooppinen joten hällä on suurentunut riski astmaan ja viellä perintötekijät lisäävät riskiä.
 
Heippa!
Evakkoon siis lähdetään. Menee myös kasperin huone kuivatukseen ja näin ollen ei me täällä sovita olemaan ja ilman vessaakin. Mennään yhteen mökkiin ja onneks vakuutus korvaa. On varmaan ihana päästä sitten joskus takasin! tosin siihen menee ainakin 2kk ja voi olla enemmänkin, mutta kesäks sitten ainakin! Että ei ihan pieni vesivahinko sitten ollutkaan. No täytyy alkaa kasata tavaroita mitä tarvitaan mukaan. Ja ilman nettiä oon sitten tuon ajan! omituista.
 

Yhteistyössä