~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

Talvivaate kyselyä: Minkäs kokosia ja minkalaisia hankintoja olette tehneet? Olette tekemässä. Meillä 104 senttisillä haalareilla, housut&takki jutuilla lähdetään liikenteeseen myös 110 on jo ostettuna mutta varmaan liian iso viellä tänä talvena. kengät on ainoat jotka viellä puuttuu. Hanskoja&hattuja olen tilaillut jo useammat
 
Kurpitsa - Joo mä muistan ku kirjoitit aikoinaan kuinka teillä "kiljutaan" todella usein. Mutta todella hienoa kun asia on nyt hoidossa, ja neiti voi hyvin. Luulen että minäkin ihan oma-alotteisesti kokeilen hetken aikaa pitää tuota neitiä laktoosittomalla, tai hylatuotteilla. Jos se helpottais meilläkin. Ei meillä siis huudeta tms, mutta maha on aina kovalla - tai sit ihan löysällä niinkuin teillä. Ja muutenkin välillä ihan oudon väristä.. Sekä kun neiti hokee päivittäin että maha on kipeä..

Poika + talvivaatteet - Meillä on kaapissa vielä viime vuoden ticketin haalari kokoa 98 vai 92, oli viimetalven aika reilua kokoa joten toivon että menis vielä tämän talven.. Ja sit anoppi osti neidille kevään alennus myynneiltä icepeakin takin kokoa 104, että housut siihen vielä pitäis ostaa.

Ootteko huomanneet, että onko esim. Lindexin toppahousut tämän ikäsellä ihan ok:t ? Vai kannattaako panostaa laatuun ja merkkiin ?
 
Majj,Hienoa että arki on lähtenyt hyvin käyntiin!

Talvivaatteet,Enköhän jonkun haalarin taas osta,aikasemmin oon ostanut lassien ja on ollut passeli,mut nyt tekis mieli jotain värikkäämpää... toppatakin ostin kirppikseltä ticketin lähes käyttämätön,mut on vielä aika reilu 104cm vaikka se on vaatteissa nyt kokona. Meillä on haalareissa toi edullisempikin kestänyt vallan mainiosti,en aijo tälläkään kertaa sijottaa omaisuutta pelkän merkin takia... hanskoja meillä pitäs olla kaikensorttisia ja yks kypäräpipo mut olis kyllä kiva ostaa joku toinenkin hauska lätsä. Kengät varmaan kuomat taas...

Kasper jäi kuin jäikin kerhoon ja vieläpä reippaasti...äiti on erittäin ylpeä ja onnellinen kun vihdoin alkaa herra uskaltamaan... on suorastaan innoissaan kerhoista ja muskarista. Akselkin hihkuu onnesta kun pääsee ihmisten ilmoille:D
Nyt on molemmat herrat nuhassa,kasperin uniin ei juur vaikuta mut akselin vuoro valvottaa...
 
Repa: Lassie on ihan hyvä merkki, meilläkin monet ollut eikä kertaakaan ole puhki mennyt :) Meillä on itse asiassa ollut aika monen merkkistä pukua, takkia ja housua ja mikään ei ole rikki koskaan mennyt ainakaan en muista. Eli en itsekkään vanno yhdenkään merkin nimeen :) Tänä talvena meillä minymo sen takia koska ihastuin kuosiin :D ja hintakaan ei alessa ollut kova olikohan 50-60 euron väliin. kengät ne saa mut aivan hulluksi joka vuosi|O se kokeileminen ja testaaminen voi turkanen. Kuomat on pienemmälle jo valmiina mut katsotaan jos viellä jotkut goret ostas loskakeleille.

Jaahas alottaskohan sitä päivän touhut ja esikkoa patistelemaan aamu touhuille että kerkeisi 9 kouluun :)
 
majj: Meillä on Niklaksella viimevuotiset lindexin toppavaatteet, housut ja takki, oli nii pirtsakan värisiä että oli tuollo pakko ostaa, vieläki näky mahtuvan päälle ku on nii pieni jäbä, että niillä mennään. Lisäksi oottaa tyttöjen vanha reimatecin toppapuku, tuli ostettua sillo alesta musta puku nii on nyt hyvin palvellu kahta lasta nii eiköhä mee Niksullaki, kakkospukuna.

Lapsille yleensä ostanu, iha hm takkia tai lindex, sitte paremmat toppahousut, Minymon, reiman tai Lennen.

Kenkiä oon nyt miettiny et mitkäs ostais, kaikille kolmelle pitäs ne uusia talveksi?

Lapset on hyvin viihtyny päivähoidossa edelleen, esikoisellaki mukavasti koulu menee ja koulun jälkeenki hienosti pari tuntia kulunut itsekseen tai sitte ollu kaverilla/kaverin mummin tykönä. Itellä riittää koulutehtäviä, osa kursseista suoritetaan netissä tiettynä aikana, välillä tuntuu et missä välissä ehtii tehä kaikki hommat, mut nyt viimeviikolla sain onneksi kolme tehtävää palautettua, nytte ois pari ryhmätehtävää auki vielä, mut oman osuuteni oon tehny toisesta ja toinen nyt pitää näyttää ihan oikeena lapsien toimintatuokiona. Parin viikon päästä jo eka työssäoppimisjakso päiväkodilla.

Summer: katosit jo koulusta???

Marmotta: tuus nyt kertoo kuulumiset kuin oot asettunu sinne Jyväskylään?=)

Merikan ja muidenki kuulumisia oottelen!:wave:
 
Kyllä on syksyiseksi tosiaan mennyt,mut niinkai syyskuussa jo kuuluukin:D Alkaa meillä taas tää tappelu vaatteiden kans kun kassu ei millään hyväksy et pitäis pukee... ei nyt ehkä toistaseks oo ihan niin voimallisesti pistänyt hanttiin kuin viimevuonna,liekö kasvanut tässäkin asiassa.

Eilen käytiin ekaa kertaa parturissa,pikkasen jännitti ja välillä piti pitää kädestä kii,mut muuten oli tosi reipas. Sano aina vaan että selvä kun parturitäti jotain kysyi/ehdotti:D Käytiin sit lopuks jätskillä... Tähän asti toi parturi sanan mainitseminenkin tuotti suurta tuskaa,nyt oli alusta asti reippaana menossa. Selkeää henkistä kasvua tapahtunut kesän aikana:)

Nuha alkaa helpottaa,Aksulla on aika ikävää limaröhää... hammaskin tuli läpi vihdoin ja viimein:D Pariyötä on mennytkin nyt rauhallisemmin.

Toppahaalareita kattelin nyt ihan kaupoista,luultavasti taas lassieen päädyn...ne värikkäämmät on vaan niitä kalliimpia heti:/
 

Yhteistyössä