~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

weiss
Moikka pitkäääästä aikaa..

3-vuotta on täynnä ja täytyy myöntää että elämä 3-vuotiaan uteliaisen pikkumiehen kanssa on välillä sydämen tykytyksiä täynnä :)
Pientä uhmaa ja tahtoa löytyy, mutta aikas iloinen ja nauravainen poika täällä asustelee, taisi pahin uhma mennä jo syksyllä ohitse (koputtaa päätään..)

Vaippoja ei olla tarvittu kohta vuoteen, itse menee vessaan pöntölle ja pukee sekä riisuu.

Allergioiden kanssa edetään hitaasti ja nyt vielä tänä keväänä puhkesi siitepölyallergiat. Mutta meidän arki vain on sellaista :(

Pituutta löytyi 94cm ja painoa 14.8kg. Lyhyenläntä, mutta mainio rakas pikkumies!

Ihanaa kevättä ja kesää kaikille! Palaillaan taas!
 
Kiva kuulla teistä Weiss!!!

Täälä myös täytetty 3v ja tänään juhlittiin ja huomena jatkuu...

Pukemiseen ja riisumiseen on tullut nyt vauhtia kun oon kieltäytynyt enää "palvelemasta" kun kerran osaa kuitenkin. Riisuu nyt melkosen sujuvasti,paidoissa pitää auttaa... pukeminen on sitte hankalempaa kun ei oo kärsivällisyyttä,mut eiköhän sekin tuosta melko nopeesti ala sujumaan kun treenataan...
 
Heips,

meillä juhlitaan huomenna. Äiti pikku muru täyttää sit maanantainan 3v. aikamoinen menijä.. tykkää pyöräillä ja leikki kavereiden kanssa.. mut en uskalla päästää yksun ulos vaikka esikoisen aikoinaan päästinkin, muistaakseni.

Vaikeeta ostaa lapselle lahjaa kun sillä on jo kaikki pyörä, prinsessa juttuja, pelejä, nukkeja yms. isompi sai puhelimen pienempi pyysi trippiä ja nannaa... ostin hello kitty muistipelin vaikka niitäkin on jo ennestää ja prinsessa kruunun .. kun pitää sitä jotain kuitenkin laittaa aamulla pakettiin.


Aurinkoista kesää kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Päivitykset suoritettu.

Meillä neuvola tänään.

Mä täällä kärvistelen kaameen flunssan kourissa. Eilen kävin kuurin poskionteloihin hakemas. Tämä väli viikko piti käyttää puutarhatöihin, mutta ans kattoo tuleeko hommista mitään, kun pää on kuin haminankaupunki.
 

Yhteistyössä