TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

naukurin saavutus päivitetty kiloklubiin. Kyllä minä näitä mielelläni päivittelen, kun tässä koneen vieressä nyt muutenkin notkun, kun pikkumies nukkuu ja isommat tosiaa lähtivät jo aikaisemmin mummolaan. Miestä odottelen töistä jotta edes jotain tekemistä tulis tai ainkain juttu seuraa saa.
 
Meidän neiti on ollut tosi äkänen ja väsynyt tänään. Max 1,5 tuntia hereillä ja taas nukkumaan. Äsken heräsi sängyssä ja hain pois, niin nukahti sohvalla mun syliin. Mitä ei ole tapahtunut sitten muutaman ekan kk jälkeen :eek: Täytyy olla kyllä siitä eilisestä influenssa-rokotteesta. Voiko tulla tämmöstä ja seuraavana päivänä vasta? Ei se kuitenkaan kuumeiselta vaikuta..aamulla laitoin kyllä supon sen takia kun oli hirmu hermostunut ja äkänen.

Juhlimassa en ole vielä ollut. Olisin ollut jo monta viikkoa valmis lähtemään, mutta en ole saanut ketään mukaan.. Nyt yks ystävä koittaa päästä viikon päästä, mutta enpä tiedä onnistuuko. Kaikilla kun on lapsia.
Oon miehelle niin kateellinen, kun tänään pääsee rentoutumaan.
 
Meillä pikkumies taas vedellyt ihan ihmeen pitkiä unia tänään...2x 1.5h ja nyt meni vimpoille unille...saas nähä kuinka pitkään uinuu tälläkertaa.

Meillä olis tänään sauna lämpimänä jahka poika saadaan yöunille,millon lie sekin tapahtuu kun meni näin myöhäseks vimpat unet...jos innostuu pitkäänkin uinumaan :| Sit mulla on yks siideri ja sipsiä :p
 
meil ollaan kans nukuttu hyvin näit päikkyjä, just laitoin neljänsille päikyille tos puolelta, kun edelliset unet jäi kesken ja nukkus vaan 15min mut en anna nukkua kuin ½h sit herättelen muuten se jää jo näin aikaste yöunille..ei kiitos vielä..

mies tos asenteli uutta kiuasta ku vanha sanos sopimuksensa irti...ihanaa päästä huomenna kunnon löylyihin.. =)

pitää kyllä miehel näyttää tota naukurin laittamaa videoo, ans kattoo mikä on miehen reaktio...

juu ja ihania kuvia teil monel oli pikkuisistanne nois profiileis..
 
mulla vaan paino tippuu vaikka sais jo tosissaan pysähtyä... :eek: oon kohta sellane riisitikku taas :( vaikka mässään ja söisin kokonaisen possun nii ei jää mitään näkyvää..kohta mätettävä kokonainen sonni naamaan nii kattotaan sit... :kieh: :kieh:
siis oikeesti tylsää ku ostin uusia kalliita housuja ja nyt neki tippuu päältä...ei kivaa.
tää imetys varmaan imee mehuja pois nii tehokkaasti... :|

meillä oli eka kunnon kitinä yö..tuttia suuhun ja pois..tissiä suuhun ja pois..ja kyljeltä kyljelle kääntelin kolmeen asti yöllä ja kai se jossain vaihees rauhottu tai sit simahdin jo ite nii tehokkaasti..suukalusto varmaan vaivaa. mut en usko et aikoihin puhkee silti.. :(
jospa ensi yö nukuttaisiin..ei saisi valittaa ku eka kerran tällänen yö vasta. et puoli vuotta nautittu mahtavista unista kuitenki.... :ashamed: :ashamed:

pitäiskö sitä tehdä nii et jyväskylään ja tampereelle treffejä kehiin???? et jos ei yhteen paikkaan pääse kaikki?

meillä sälli vetää vaa unia ulkona. mitenkähä myöhään tämä ilta mahtaa mennä... :eek:
 
mulla sidua kaapissa mut en oo uskaltanu niitä juoda ton imetyksen takia. ja kauhiasti ei oo tehny kyl mielikään vielä..normaalisti saunasiideri uppoo hyvin kyllä. alkoholiton kopparsberg on nyt laude kumppani varmaan ton imetyksen loppuun asti..
kapakkaan ei kauhiasti tee mieli kyllä. mut hyvä ruoka ja siideri kavereiden kans kyl muute kiinnostaisi :p tai yön keikoille meno..sitä odotan et pääsen taas keikoille. =)
 
Nonnii, käytiin tohtorilla ja törmättiin naukurin kanssa Prismassa :) Maailma on pieni..

Juups, virusperäistä kuulemma on. ottivat verikokeita ja nieluviljelyn. pika crp näytti 20 (olikohan se niin, et pitäis olla alle 10???) Noh, ei ainakaan mitään isoja tulehduksia vielä ole. Nieluviljely on huomenna valmis, pitää soittaa ja jos on plussa, niin sit haetaan antibiootteja. Mut en usko, kun ei mun mielestä valita niellessä. Saipahan ainakin mielensä rauhalliseksi tuolla reissulla. Toivottavasti menisi vknlopun aikana ohi, niin ei tartteis mennä maanantaina uudestaan.

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Nemika,kyllä sitä yhden uskaltaa siinä kohtaa kun laitat pikuisen unille kun seuraavaan imetykseen muutama tunti =) meikäkin sen verran,vaikka muuten oonkin tarkka :D

aaoo: Hyvä nyt että mieli rauhottui,toivotaan että menee ohi. Voimia pikku potilaalle :heart:

Poika simahti erittäin helposti,mut herätin häät yskimällä:headwall: No nukahti sit uudestaan kyllä... en tiiä onko tossa makuupussissa taikaa vai alkaako kaveri olemaan jo iso poika =) Se siinä pussissa ainakin on ettei pääse kääntyilemään:saint:

Nyt tää läks saunomaan,hyvvee yötä :wave:
 
Eeva paivan viimeisilla paivaunilla -ja taas vasta tosi myohaan!- ja pullat leivottu. Tein korvapuustia koko talon vaelle, 2 litran taikinassa oli hetkeksi tekemista.
Siina sivussa mietin, etta mista teidan nimimerkit tulee? Kylla taas syntyja syvia pohdin. :D Muutaman tiedankin jo, mutta osaa en voi kun arvailla.
Marmotta tarkoittaa murmelia, se oli miehen lempinimi mulle. Kuulemma nukun yhta paljon kun murmelit. Tai siis nukuin.. se oli ennen Eevaa se. :)
 
Marmotta, sillon kun aloin kirjotella tuolla vauvakuume-puolella ja koitin keksiä millä nimellä kirjautua, niin mikään ei vaan käynyt. Kaikki oli jo käytössä ja en aavistustakaan mistä ton summer siihen tempasin. No, vuosi on sentään mun syntymävuosi. Oon monesti miettinykin mitä tarkottaa marmotta.
Lapset nukkuu ja ai kauhistus kun väsyttää. Vielä koira sisälle ja pitihän mun lonkerokin juoda...mutta epäilen että en jaksa.
:wave: hyvät yöt!

Muutaman kerran tullut tänne kirjoteltua...889 kertaa vaan :D
 
aaoo: Hyvä, että saitte lääkärikäynnin hoidettua! Ja toivotaan, ettei tarvitse antibiootteja. Juu, niin pieni on mualima, että kun hädissäni juoksin hakemaan mehua, niin melkein juoksin päin sua :D

Nimimerkistä:
Hassua kun kysyit Marmotta. Mun nimimerkki tulee meidän kissan "kotipaikasta" eli siitä kissalasta mistä ollaan se haettu. Sen nimi oli Naukuri ja meidän kissan virallinen nimi on Naukurin Hertta :) Muistaakseni yritin jotain muuta nimimerkkiä ottaa, mutta se oli varattu ja mies ehdotti jostain syystä tuota.

Repa:
Mekin yritettiin makuupussissa saada poikaa unille yhtenä iltana (et malttais nukkua selällään ), mutta se kelmipä erotti päikkärit ja yöunet toisistaan eikä suostunu nukahtamaan siihen! Pah. No makuullaan mennään edelleen :)
 
Repa: Oliks sun mies keikalla Tavastialla viime pe? Mun mies heti höristi korviaan ja sanoi, et yks meidän kaveri on "fani" (asuu siis siellä teidän nurkilla, mun vanha luokkakaveri ) :) Mut en mä tiedä oliks sun mies just tavastialla vai jossain muualla... Luin vaan Nyt:stä viime viikolla, et siellä oli sellanen bändi ja jäin miettimään et onks se sun miehen bändi. No joo, en tiedä mistä taas jäin miettimään ja mitä, mut ku oon salapoliisi luonteeltani ni ehkä siks. Unoha jos ei ollu siellä :D
 
Nimimerkki kehittyi siitä kun mun silloin 2,5-v esikoinen oli aloittanut tarhan ja hänen mielitiettynsä nimi oli Vilma. Sitä hoettiin täällä taukoamatta :D Nyt Vilma on jo menneen talven lumia ja uus tyttöystävä on Lina :heart: Lina on jo kolmas neitonen meidän kohta 4-v:n elämässä :LOL: Marmotta on aika ihana nimimerkki, välillä oikein harmittaa oma mielikuvituksettomuus.

Bilettämässä
käväistiin kaverien kanssa muutama viikko sit. Mentiin pitkän kaavan mukaan syömään ja juomaan, lopulta pääsyttiin Kalleen (Helsingissä eräs lihatiski). Voi huh huh mikä ilta. Tuntui et paikka oli jäänyt viime vuosituhannelle niin ihmisten kuin musiikin suhteen. Madonnan like a virginia sekä Raptorin oi beibeä kuunnellessa ei oikein tietty olisko pitänyt hävetä, itkeä vai nauraa :ashamed: :LOL:

aaoo Oikein pikaista paranemista pikkumiehelle! :hug:
 
nimimerkkiainoa lempinimi mikä mulla on- mies luuli pitkää et se on mun oikee nimi. Eikä mua tolla nimellä kutsu kuin yksi kaveri :) 77 tuli pakosta kun siihen pelkkään merikaan ei voinut lähettää yv:tä teillä hauskoja alkuperiä

meidän neiti nukahti omia aikojaan.. pitäs mennä varmaan nukkuu. :wave:
 
Mymmelis tulee ihan vaan siitä, että miehen mielestä mä oon ihan ku Pikku My, sen laitoin tuonne nimeksi, mutta se muuntuikin muutamankommervenkin takia Mymmeliksi :p Täällä mä oon enempi Mymmeli, kuin Pikku-My :LOL: (pikku-myy kiukkuaa paljon, vallan kiukkupeppu!)

Ah. hetki hiljaista, Joona kattoo subin Junnulta jotain typerän kuuloista ohjelmaa :LOL: Jestas, et lasten ohjelmat kuulostaa pösilöiltä :LOL: Telkkarin orja myös täällä pienestä saakka...

Miten te annatte asten kattoa telkkaria? Näinkin pienten??
 
Mymmelis, kyllä meillä neiti katseli pienempänä, mutta nyt ei enää kun sitterissä ei viihdytä sitten ollenkaan. Istutaanko kenelläkään vielä syöttötuolissa? Meillä on kesken syöttötuolin hionta ja siks ei päästä vielä koittamaan. En kyllä usko että vielä pysyiskään. Mutta vajaa kuukausi eteenpäin, niin istutaan jo luultavasti itse ilman tukea.
 
weiss
Huomenta!
Täällä sataa lunta!!!

Eipä tullut reissusta mitään, esikkokin nyt sitten kuumeessa. Onko tämäkään nyt mikään ihme :( .. Onneksi pojulla meni yö hyvin, alkaa kuuri selvästi purra korviin.

Summer: Meillä istutaan ja syödään syöttötuolissa. Osaahan tuo poika jo istuakin itse, niin jaksaa sitten istua tuolissa selkä suorana.
Mymmelis: Väkisinhän tuo pieni telkkaria tuijottaa, kun isompi sitä vahtaa. Tuskin paljon ymmärtää muuta kun ääniä ja eri värejä.. :eek: suu auki sitä välillä tuijottaa. Toki sitten isompana täytyy miettiä, ettei kaikkea sitä kahto mitä isosisko..
 
Huomenta!

Naukuri,Miehellä oli keikka Dante's Highlight,nimisessä paikassa,samaan aikaan soitti tavastialla tää kyseinen yhtye mitä mietit =) Toi miekkonen soittaa oikeastaan kahdessa kokoonpanossa,mutta toinen soittaa covereita,toisen kanssa tekevät ihan omaa kamaa ja oikeita levyjä =)

Nimimerkki on ihan simppelisti yksi mun lukuisista lempinimistä... B)

Telkkaria poika pällistelee jos satutaan tossa olohuoneessa leikkimään,vaikeehan sitä on estää...tai no laittamalla luukun kiinni tietty,mutta että.. :D Harvemmin kyllä ollaan olohuoneessa,kun aina kökitään keittiössä kun äippä leipoo jne... mut en laita esim.sitterissä telkkarin ääreen istumaan vartavasten.

Viime yö oli yhtä tissiä,ainakin tuntuu siltä...ja joka kerta söi yhtä ahnaasti kuin kuin suuremmassakin nälässä :D ... yli kolmetuntia nukku sen ekan pätkän putkeen,et ihan kiva =)

Mies on töissä vapaaehtoisesti,kun saa kovan liksan ja sit lähtee suoraan treeneihin. Meikä täällä taas pojan kans kaksistaan:kieh: ...ellei mun äitee tulis et saisin ommeltua noita vaippoja.
 
Syöttötuoliin varmaan vasta puolivuotiaana kun ihan ei hokaa pitää sitä selkää ryhdissä vaikka sylissä kyllä istuu selkäsuorana...

Summer: Eikös tää oo lapsiperheissä kulta-aikaa kun voi aloittaa tontuilla uhkailun ja kiristyksen :LOL:

Oon kade teidän lumesta :ashamed:
 
Repa, niillä on uhkailtu jo pitkän aikaa :D Itse asiassa koko vuoden toimii.

Tää on mun mielestä hauska;

Kaksi vauvaa istui pinnasängyissään ja toinen huusi toiselle, " Hei oleksää pieni tyttö vai pieni poika?"

" Emmää tiedä", toinen vauva vastasi kikattaen.

" Mitä sää oikein tarkotat, ettet sää tiedä?", ensimmäinen vauva sanoi.
" Mää tarkotan etten mää tiedä mistä sen oikein voi erottaa", vastasi toinen vauvoista.

" Mää tiedän", sanoi ensimmäinen vauva ylpeänä.
" Mää kiipeän sun sänkyys ja tarkistan."

Hän onnistui kiipeämään toisen vauvan pinnasänkyyn, sitten hän nopeasti katosi peiton alle. Parin minuutin kuluttua hän tuli takaisin näkyviin leveä virnistys kasvoillaan.

" Sää olet pikkunen tyttö ja mää olen pikkunen poika", hän sanoi ylpeänä.

" Sää olet aina niin älykäs", imarteli tyttövauva, " Mut mistä sää oikein tiedät?"

" Se on oikeesti ihan helppoa" vastasi poikavauva.
" Sulla on vaaleanpunaiset sukat ja mulla on siniset."


:D
 

Yhteistyössä