~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

Merika ja Repa :kiitos :) eli tänään sain verikokeen tulokset hgc on 23 000 ja risat. Merika joo oikeine muistat mun raskaus olisi ns.riski mulle itelleni koska mun kohtu on sektiohaavan kohdalta "heikko" en paremmin osaa selvittää sitä mitä lääkärit mulle selvitti eli kohtu ei ole enää priima kamaa..
 
Poika: :hug: voimia!

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä, mitä nyt pientä flunssaa iskenyt koko perheeseen, mutta toivottavasti menee sillä ohi.

Mä en osaa yhtään päättää millaisen talvihaalarin ostaisin neidille.. Tuntuu ettei löydy mitään miellyttävää..

Tää palsta on hiljentynyt kyllä todella paljon! Myönnän ettei tule itsekkään enään niin aktiivisesti kirjoiteltua.. Pitäis kait ryhdistäytyä ! :D
 
Poika :hug:

Hiljaista tuntuu täällä palstalla olevan...

Meillä J:llä edelleen mahan kanssa takkua. Kakkavaiva ei ole lääkkeistä yms. poppakonsteista huolimatta helpottanut, joten taas käytiin tällä viikolla moikkaamassa lääkärisetää. Nyt ollaan kokeeksi maidottomalla dietillä seuraavat kolme viikkoa ja jos toimii, niin sitten diettiä jatketaan 3kk. Kenellekään en allergioita toivo, mutta tässä tilanteessa olisi ihanaa saada joku selvyys mistä tuo vaiva johtuu...allergiakin kelpais. Sitten ainakin pystyttäisiin helpottamaan J:n olo välttämällä maitoa. Onneksi neiti itse on ottanu dietin hyvin, soija- ja kauramaitoa on maisteltu sekä jogurtteja. Hyvin tuntuvat maistuvan :).

J:lle on talvivaatteet pipoa, kintaita ja kenkiä lukuunottamatta ostettu, mutta M on vielä ilman. Pitäis joku haalari käydä pikkuneidille ostamassa.
 
Heips

eipä tänne mitään ihmeempää. Neiti saa taas käyttä kättään vapaasti ja ihan hyvältä solisluu vaikuttaa.. toki pieni muhkura siinä murtuma kohdassa on. Mut se kuulemma tasottuu kun luu kasvaa.

Meillä neiti tykkää kovasti uimisesta tänään käytiin uimahallissa ja eilen oltiin järvellä. Aikast lämmintä se järvivesi oli n. 16 astetta veikkaisin. Tänään isompi kävi uimahallissa kylmäaltaassa et eiköhän me järvellä ja merellä voida viel ainakin muutamia viikkoja käydä pulahtamassa.:)

talvitamineet puku löytyy siskon vanha, kengät odottaa kaapissa, viime talvesta jäi myssy ja käsineet ajattelin käydä ostaa sit jossain kohtaa. Ehkä joku kaks osanen ns. kauppa/harrastus puku pitäs ostaa.

Mut eipäs mitään ihmeempää.. mukavia syksyisiä päiviä kaikille.
 
Marimint,toivottavasti alkaa kakka luistamaan tytöllä,ikävä vaiva:hug:

Merika,:Ojärvessä uimassa... herra siunaa,mua ei sais villit hevosetkaan kun ulkona on jo niin viilee:D Uimahalliin pitäs uskaltautuu kokeilemaan,en kyl tiiä meneekö toi arkajalka yhtään veteen,kesällä kyllä,mut hallit on erilaisia paikkoja...ihmisiä paljon jne.

Poika,toi arvo kuulostaa ihan normilta viikkoihin nähden...en kyllä oo asiantuntija. Mikäköhän siellä on tilanne...

Meillä oli tänään kiva kerhopäivä,nähtiin matami ja edith pitkästä aikaa:) Tosin poika ei nyt kauheesti taas olis jaksanut olla... mut äippä viihty:D
 
Heippa!

Marimint, ikävä vaiva tuo: / Toivottavasti löytyisi helpotusta asiaan!

Sarbba, oon heilutellut sulle muutaman kerran autosta ohi ajaessa :)

Repa, mites sun masu jaksaa? ja sinä ite?

Me käytiin Marmotan ja tyttöjen kanssa pyörähtämässä hop lopissa tampereella. Olihan aikamoinen reissu :whistle: Juostiin siellä tyttöjen perässä syömättä ja juomatta pari tuntia....mahtava paikka, mutta joutuu itekin koville! Ton ikänen tyytyisi kyllä pienempäänkin. Meijän 7 veelle se olis ihan huippu! Jonotus systeemit oli suoraan sanottuna ihan perseestä....liput ja syömiset kaikki mahdollinen myydään yhdestä kassasta ja jono oli kyllä sen mukanen! Lähe siihen sitten jonottamaan 2 veen kanssa jotain juomista vaikka....ei puhettakaan että olis onnistunut siinä kaikkien leikkipaikkojen keskellä vielä. Mutta nopeesti meni päivä, kun ei tarvinut kotona kökkiä. Marmotta oli kuskina, niin mikäs siinä :)
 
Repa: En osaa sanoa muuta kuin että odotellaan odotellaan...30pv ois tarkistus ultra et mikä tilanne jos ei vuoto ala ennen sitä sitten...Oon vähän sekasin ajatusteni kanssa. En tiiä mitä toivoa. Laskin et noitten viikkojen mukaan jos siellä joku olisi meille tulisi toukokuun toivottu 2011=) äh eipäs mennä asioitten edelle..

Summer: Meillä kanssa laspet rakastaa noita leikkipuistoja
 
poika: onko noilla hcg arvoilla raskaus normaali kohdunsisäinen? tuuhan kertomaan mikä on tilanne..

marimint: toivotaan että maidoton dietti tuo helpotusta

tavattiin se lastenhoitaja viime viikolla ja sain kyllä tosi positiivisen kuvan hänestä ja sovittiin nyt sunnuntaille sit muutaman tunnin hoitoapua häneltä, päästään miehen kans viettään laatuaikaa :)
 
Poika: Tsempit nyt sinne ja toivotaan parasta! :hug: Määkin jo haaveilen uudesta pikkukakkosesta.. ja laskenut jo että jos tästä kierrosta tärppäis meillä tulis kesävauva.. Tulis nyt se ovis edes eka.. :whistle:
 
poika...toivotaan, et kaikki kunnossa :hug:

Repa....olipas mukava nähdä teitä :)...Kassusta on tullut niin iso poika jo :cool:

Meillä täällä ei mitään erityistä...jäin taas kotiin, kun ei ole sitä päiväkotipaikkaa vielä ja mies tekee kahta työtä! Aloitin lukemaan pääsykokeisiin, jotka on 9.11...aikas vaikeelta vaikuttaa, mutta yritän ny kummiskin...kun hakemani työpaikat eivät ole tärpänneet. Nykyistä työtäni en jaksa...on todellakin rankkaa ja motivaatio nolla |O...joten pakko keksiä uutta...

merika,,,nuo vatsaongelmat on tosi ikäviä...meillä tuo 8v on aina kärsinyt niistä, tutkittu on, muttei ole mitään vikaa löytynyt...stressivatsa tai jotain :confused:! Oletteko tilannu jo matkan...vai pitikös teijän lähtee??

Mukavia syyspäiviä kaikille :wave:

ainiin Marmotta...oletkos milloin lähdössä sinne lämpösempään asusteleen? Me voitais sit tulla sinne kyläileen...mielellään;)
 
Poika,no meil on sit ultrat samana päivänä,jännätään yhdessä:)

Summer,kiitos kysymästä,maha voi hyvin,kovasti potkii kaveri...asukin tarkempi tila selkenee ens torstaina ultrassa:) Ite voin kans hyvin,ainoo miinus on se,et mahasta ottaa taas kun vähänkin enempi touhuaa tai koittaa pidempää lenkkiä. Kasperista oli sama homma ja jotenkin toivoin että siltä olis nyt säästynyt... meinaan tarkottaa taas sitä etten loppuraskaudesta etene juur mihinkään:/

Majj,Tärppionnea;)

Mulla ja pojalla olis edessä viikonloppuna hautajaiset. Lähetään perjantaina ja tullaan lauantaina... mun pappa siis haudataan mäntässä.äitini ja sen miesystävän kyydissä mennään,jotenkin tökkii pahasti koko reissu,mut kerran se kai kirpasee...

Laittelin tuossa 80-86cm ja muutamia 90-98cm vaatteita kasaan,meinasin viedä paikalliseen lasten kvariaattiin,kuulemma tilausta tuonkokosista pojan vaatteista. Mulla on jokunen vähänkäytetty mitä en lähe säästelemään,kun en oikeen tykänny niitä käyttää kassullakaan,ei sinäänsä vikaa,mut ei vaan kuulunu mun lemppareihin. Jos noi vaikka sais kiertoon sinne:) Kun tietäs tuleeko tyttö vai poika...vois enempikin antaa pois pojan vaatetta jos tuleekin tyttö,mutta kyllähän noi toki menee molemmille. Tytölle olis sit vaan osteltava kaikkii ihania mekkoja kuitenkin,kun kerrankin sais. Eipä silti,luulen kyl et tulee poika;)

Pojalla on puskemassa vissiin nuhaa...mulla itellä on ollu jo jonkin aikaa omituista limasuutta. Ihan ekaks oli kurkku kipee pari päivää sit paripäivää ei mitään ja sit kurkuu kutitti ja yskitti vähän pari päivää,sit ei taas mitään ja sit rupes aivastuttaan ja nenä tukkonen,mut ei varsinaisesti valu ollenkaan. Ja tää tila on nyt päällä. Jokatapauksessa nukkuu taas hiukka levottomasti ja pyrkii ylös jo kuuden pintaan,ei kyl mitenkään kauheen väsynyt oo ite. Minä senkin edestä|O
 
sarbba, et huomaa et.. :D Mä vilkuttelen aina kans kun ajellaan ohi.

summer, saadaan huomenna uusi auto ja mä ajattelin lähteä testaamaan sen HopLopin suuntaan viikonloppuna.. lähdettekö mukaan? :) Varmistan kyllä ensin, että siskolla ja sen miehellä on vapaata ja voivat tulla auttamaan. Laitoin kiukkuista palautetta nettisivujen kautta siitä kassasysteemistä, harmi kun sinänsä varmaan kivasta paikasta muistaa nyt vaan sen painajaismaisen jonon.

Matami, lähdetään 3.10. Mulla on vaan täällä muka niin paljon tekemistä ja puuhaa, etten tiedä kuinka kauan maltan olla poissa.. ei me kyllä paluulentoa olla edes katseltu vielä. Jos olis nyt lyhyemmän ajan ja keväällä sit uusiks, jos osais olla kasaamatta tekemistä itselleen. Saa nyt nähdä. :) Tsemppiä lukemiseen ja pääsykokeisiin! Mikä susta sit tulee isona KUN pääset kouluun?

Mä en ole vieläkään edes miettinyt talvivaatteita. Ajattelin että jos ostais Italiasta, mutta eihän sieltä mitään kunnon toppahaalaria tai talvikenkiä saa. Kai mä sit paniikissa sinkoilen ympäri kauppoja täällä kun tullaan takaisin. Viime vuoden toinen haalari mahtuu kyllä vielä nyt alkutalven, mutta haluaisin löytää jokun kivan 2-osaisen, missä olis kunnolliset henkeselihousut. Sellaiset, mitkä tulee melkein kainaloihin asti.

Päikkärit on muuten menneet siihen, että nukkuu joka toinen päivä. Silloin kun ei nuku, simahtaa illalla 9 aikaan ja herää seuraavana aamuna niin aikaisin että on päikkärikunnossa ruoan jälkeen, nukkuu pari tuntia ja hilluu illalla niin myöhään hereillä että nukkuu seuraavana aamuna pitkään eikä sit tule päivällä uni, nukahtaa aikaisin, herää aikaisin jne. Kai sitä vois jotenkin yrittää tasoittaa niin, että antais nukkua joka päivä vaikka vajaan tunnin. Silloin nukahtais kohtalaisen ajoissa. Mutta olkoon näin..
 
Moi...miä en varmaan enää tänne palstalle tule :|...kun juuri sain tietää, että mun sukulaiset käyvät täältä lukemassa mun jutut ja se tuntui tosi oudolta...asia tuli vielä aika negatiivisella tavalla esiin :mad:...käyn kyllä lukemassa teidän kuulumiset =)...tällä hetkellä vaan tuntuu ettei mulla ole omaa elämää ollenkaan...kiitos sukulaisten!!
 
Eilen kiukutti todellakin :mad:...nyt ajattelin, et aivan sama, jos jotain kiinnostaa mun elämä...eipä siinä ole mitään salattavaa mitä tänne kirjoittelen :saint:...joten jatkan palstailuu, kun se on mukavaa, vaikka tääl on hiljentynytkin...
 
Matami,No voi elämä.... miäkin joskus mietin et kukahan on mut äkänny,mut toisaalta tosiaan,en mitään hirveen salaista ja intiimiä täällä kirjottele:p

Marmotta,joo,voi olla toi 2h vähän liikaa unta jos haluu ajoissa yöunille..meillä ei voi antaa nukkua kun vartin jos nukahtaa autoon,muuten menee mun makuun liian myöhäseks yöunet. Tosin toi vartti on aika optimaalinen,on silloin hyväntuulinen...jos antaa pidempään olla,on ikäänkuin jo yöunilla eikä meinaa millään saada hereille.

Meillä oli sitten taas punkki pojalla,hiusten seassa|O En tajuu mistä ne löytää tiensä,kun ei olla taaskaan oltu missään pusikoissa,lähinnä rattailla liikenteessä....
 
Repa: kiitos :p

Hyvä ettet poistu matami täältä, kuulumisia on aina kiva lukea ! :) Mäkin oon usein miettinyt että ketähän on hoksannut mut täällä, sisko ainakin tietää nimimerkin, tosin tuskin käy mun kirjotuksia usein kyttäämässä, viimeeks vuosi sit kommentoinut jotain :D muista en tiedä.. Juu kyllä mäkin myönnän että saatan joskus aikani kuluks lukea muiden ( joiden nimimerkkejä tiedän )kirjoituksia, mutta ei kait siinä mitään pahaa ole..

Me ollaan myös alettu käymään sielä äiti-lapsi jumpassa, ja voi että kun J tykkää, ja niin tykkää äitikin ;)
 
Majj: tärppi onnea täältäkin roppakaupalla

matami: No on sun sukulaisilla sitten köyhä elämä;)

Repa: Kiitti, mä en vaan tiedä mitä mun pitäisi toivoa :| Tiedän että olen tosi surullinen jos on tuulimuna mutta mutta mun tilanteessa.......vaikeeta on elämä välillää. Mä kun niin oon toivonut sitä lasta ja rakastan jo pelkkää ajatusta että joku kasvaisi tuolla massussa...
 
poika elä vielä heitä kirvestä kaivoon..toivotaan että ei olisi tuulimuna. varmasti on raskasta miettiä asiaa ja kun sitä odottaa ja toivoo niin se on varmasti kamalaa...hurjasti voimahaleja ja tsemppejä että olisi nyt plussaa ilman mitään ongelmia.

meidän putkitusaika peruuntui lenssun takia..ja lähdetään parin viikon päästä yrittämään uusiksi =)
nyt myös Timiltä pongattu sit erinlainen sivuääni mitä aletaan jossain vaiheessa tutkimaan sydämestä.
toivon sydämeni pohjasta ettei enää ikinä ole mitään leikkauksia vaativia juttuja.

mut nyt maaten..ja toivon että huomenna saan pihaani sähkönsinisen avensiksen =)))) kaverit lähtee sitä mun puolesta katsomaan ja jos hyvä niin saan vihdoin viiden vuoden haaveen pihaan =)))))
 
Nemika: Kiitos :) Toivottavasti pääsette putkitukseen parinviikon päästä. ja toivottavasti pikkumiehen sydän ei tarvitse leikkauksia, mulla ei kauheasti ole sydänsairauksista tietoa mutta mun ystävän pojalla on sydämmessä vikaa hänellä on lääkitys siihen. No saitko avensiksen? itselläkin autokuumetta, haaveilen volvon maasturista mutta luultavasti hankin jossain vaiheessa uudemman V70 olen ihastunut volvoihin:D taitaa tulla verenperintönä rakas isäni on sitä mieltä että ei volvon voittanutta.

Repalle onnea tulevaan ultraan siellä varmasti kaikki on hienosti:heart: meinaatteko sukupuolen selvittää??
 
poika: sain aven pihaan..mä ku oon ikäni ollut Toyotan omistaja =) tuosta tykkään kovasti kyllä. ja on juuri se sähkönsininen farkku =) Oikein naismaista etsiä autoa värin perusteella osittain =)
 

Yhteistyössä