~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

Kiitos Repa, no odotukset eivät ole kauhian korkealla...ja niin alussahan tämä olisi jos olisi niin riskiaikaa olisi monta, monta viikkoa edessä joka tapauksessa..En saata usko millään että kaiken surutyön, jonninmoisen sopeutumisen jälkeen voisin viellä tässä elämässä saada kolmannen elävän rakkaan tähän mailmaan. Mutta jos näin kävisi, kiitollisuudella ei olisi rajaa:heart: . Pelottaa sekin et vaikka nyt sydän löisi niin se pysähtyy...tai sitten kohtu ajaa asukkaan pois jos se ei kestä odotusta tms.. Mutta eipä se auta kun ottaa vastaan mitä annetaan tämä on tässä elämässä monta kertaa todettu.

Joko olette aamuisin ulkoilessa laittaneet päälle talvivaatetta vai kerroksia alle? Mä ostin viime talvena pojalle sellasen kevyt toppiksen joka ei laske vettä sisäään, sitä ollaan parina aamuna päällä pietty kun on niin kylmä. koko on muuten 86 ja edelleen mahtuu tosi hyvin meidän sirpukalle. Lisäksi ollaan korkattu lämpökumpparit.

No nyt tämä lähtee odottelemaan iltapäivää (16.000)

ai niin meidän poju on mahataudissa, tosi tosi kiva
 
Summer: kiitos kysymästä, ihan hyvin jakselen, yllättävän pirteä oon ollu, varmaa vaikuttaa ku nii upeet ilmat=) Äitinkin kanssa joka päivä oon puhunu ja on ihmeen hyvässä kunnossa sillai, että on taas järkeviä puhunu, vaikkakin lääkitystä nostettii hurjasti (vaikka piti olla jo maksimi).

Repan ultrakuulumisia minäkin oottelen, ihana lukea:heart:

Pojalle kovasti tsemppiä ja toivotaan että kaikki menee hyvin:heart: Meil ei vielä talvitaminetta oo päällä ollu, aamulla kyl sellaset paksummat hanskat, villavaatetta oon pistäny pojulle välikausipuvun alle.
 
Viimeksi muokattu:
Pojalle vielä hurjasti tsemppiä matkaan,tiedän ton pelon... jos elää nyt,elääkö kohta jne. Mut katotaampa nyt hetki kerrallaan.

Meillä välikausihaalari ja tarvittaessa aamusta fleece paita päälle. Päivisin ollaan 12 asteessa kuitenkin...

Ultrassa ihania uutisia,kaikki oikein hyvin,vastas viikkoja ja jalat alaspäin,niinkuin oon arvellut. Toista poikaa meille lupaa:heart: Valloittavia 4d kuvia saatiin matkaan,esikoisesta ei vielä ollut tota 4d ultraa...
 
poika: tsempit ultraan ja toivotaan että saisit hyviä uutisia

repa: ihanaa että siellä oli kaikki ultrassa hyvin =)

meil ei vielä käytössä talvivaatteita, aamul oli -1,5 astet mut laitoin likal fleeceä välikausivaatteiden alle, iltapäivästä paistaa kuitenkin aurinko ja on lämpimämpää
 
Onnea hyvistä uutisista Repa, Kassu saa pikku veikan ( meidän esikolle oli kauhean tärkeätä että hälla on pikku veikka :heart: ois varmaan siskokin ollut kiva mut puhu kko raskaus ajan et hän saa veljen yms..)

Kiitti kaikille tsempeistä.
 
Repa...kiva kuulla ihanat ultrauutiset =)...Kassu saa pikkuveikan :heart:

Poika...uutisia odotellessa :hug:

Meillä oli joku pöpö, Edithiä piti käyttää sairaalassa, kun hengitys oli niin raskasta, maski ja kortisoni auttoivat ja kotona sitten annettiin muutamana päivänä Ventoline-liuosta...nyt neiti on ihan ok. Harmittaa vaan se, että heti kun alettiin kerhoileen ym. alkoi sairastelu, plääh :(

Yritin eilen useasti kirjoittaa tänne, mutta joka kerta kirjoitukset katosivat jonnee :mad:...nää sivut ei oikein pelitä :confused:

Mukavaa syksyistä viikonloppua kaikille :wave:
 
Pojan ultrauutisia kovasti kaipailen....

Matami,hui:eek:Mikä se sellanen pöpö oikein oli? tieskö sairaalassa kertoa? Meille ei ihme kyllä oo rantautunut vielä (paino sanalla vielä) edes nuhaa,vaikka odotin kauheeta virustulvaa just kun alettii kerhoissa käymään...no vielä kerkee...
 

Yhteistyössä