Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

Tiedot muodossa: laskettu aika, nimimerkki, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala. Muutokset ja puuttuvat tiedot PUNAISELLA värillä. Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu myöhemmin:)

24.4.
Niukuli / 35 / ensimmäinen / TYKS

30.4.
tyty79/ 38/ ensimmäinen/ TYKS

1.5.
Uidi / 29 / toinen / TYKS

2.5.
pillipöllö / 30 / neljäs / HYS
Mieva / 25 / ensimmäinen / P-KKS
Hile321 / 22 / esikoinen / KYS

3.5.
shake / toinen /LKS.
Lyydi / 30 / ensimmäinen / TAYS
annana / 27 / ensimmäinen / NKL.

4.5.
Demppo / 26 / toinen / ?
Saamama / 26 / ensimmäinen / ?
Liilja / 23 / toinen / ?
Sinppis/ 27/ ensimmäinen/ TYKS

5.5.
Suziella / 36 / ensimmäinen / TAYS

7.5.

Jembbba / 24 / toinen / KYS
tinuppi / 26 / kolmas / K-PKS

8.5.
miimape / 24 / ensimmäinen / K-SKS

9.5.

Suzu85 / 31 / toinen / OYS
makrilli / 26 / toinen / ?

10.5.
Mirkku_ / 27 / toinen / OYS
Kinuskii / 29 / ensimmäinen/ NKL
Helminuppu / 24 / ensimmäinen / NKL

11.5.
Emm1/ 25/ ensimmäinen / TYKS
vonpoodle / 30 / toinen / TYKS
tatak / 30 / toinen / K-SKS
Felessa / 31 / toinen / KYS
Toukkis / 30 / esikoinen / PHKS
Kiraffi / 33 / kolmas / ?
Elysee / ? / ? / ?

12.5.
Illuminated / 27 / toinen / JS
thya / 33 / ensimmäinen / K-HKS
lehmatyttö / 4. lapsi / ?

13.5.

Sokolaatisyrän / 27 / ensimmäinen / P-KKS
kebabeläin / 23 / ensimmäinen / ?
susannnaj / 24 / 3&4 / ?

14.5.

Po / 31 / kuudes / ?
Tähtisilmä93 / 24 / ensimmäinen / ?
Eufrosyne / 38 / toinen / NKL

17.5.

Mandee / 24 / toinen / SATKS
laemilii / 29 / 3&4 / NKL
Merikki / 37 / toinen / JS


18.5.
azuca / 27 / toinen / TAYS

19.5.
tiinai / 36 / kolmas / TAYS
Kuppikakkunen / 33 / ensimmäinen / ?
Heidixx / 29 / toinen / KYS
HenriikkaK / 27 / toinen / OYS

20.5.
Hannili/ 33/ toinen/ K-SKS

21.5.
Eentpy / 28 / toinen / ?

22.5.
Vesinokkaeläin / 31 / ensimmäinen / ?

23.5.
kristallli / 25 / ensimmäinen / KYS
innap / 21 / ensimmäinen / ?

24.5.

sofiavanessa / 33 / toinen / K-HKS

26.5.
Myy93 / 24/ ensimmäinen / K-HKS
mellon / 39 / viides / ?

27.5
jen81 / kolmas / 36

29.5.
Vesba / 27 / toinen / NKL

30.5.
Santso / 27 / ensimmäinen / JS

31.5.
pampulax / 37v / 8.lapsi / ?
TN2 / 34 / toinen / TAYS


Synnytyssairaalat:
E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
.LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala


Edelliset ketjut:
https://kaksplus.fi/threads/toukokuun-tulokkaat-2018.2493452/
https://kaksplus.fi/threads/toukokuun-toukat-2018-syyskuussa.2494104/
https://kaksplus.fi/threads/toukokuun-toukat-2018-lokakuussa-3.2495373/
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta kuukausipinosta:)

Tänään rv 13+0 ja ultra oli tiistaina. Kaikki ultrassa hyvin. Huono olo vaan jatkuu ja jatkuu ja luonnoton väsymys. No jospa pian helpottais.

Rakenneultra meni joulun välipäiville:)
 
Uuteen ketjuun lompsis! Tosiaan täällä la 18.5 ja tayssiin menossa. Ikää 27 (piti ihan miettiä..)
Huomenna ilmoitellaan ihmisille julkisesti tulokkaasta, ajateltiin olla niinkin vitsikkäitä että otetaan kuva yksittäisestä pullasta uunissa ja lähetetään se.. ne tajuaa jotka tajuaa :D
 
Kiitos uudesta ketjusta :)

Heti voisin pyytää et mun laskettu aika vaihdettais 11.5. Kun näkyy tos pinos olevan vielä vanha mikä vaihtui jo varhaisultrassa :)

Täällä kans silmitön väsymys vaivaa ja kaikli kouluhommat ihan rästissä. Tarttis tehdä joku suunnitelma millä saan ne tehtyä ettei kurssit mee ihan plörinäks syksyn osalta.
 
Kiitos @Mieva uudesta ketjusta!

Meillä siis LA 17.5. 3&4 lapsi, NKL, ikää 29.
Vauvat tosin syntyvät sektiolla viimeistään huhtikuussa, mikäli siis ylipäätään selviävät elossa sinne asti.

Meillä on varmistunut että kyseessä on erittäin harvinainen ja riskialtis mono-mono-kaksoisraskaus. Fiilikset on aika kirjavat ja sekavat. On paljon sisäistettävää siinä, että käypä tässä mitä tahansa, edessä on joka tapauksessa suuria ja rankkoja asioita; joko menehtyneiden vauvojen synnyttäminen (asia jota oon koko elämäni pelännyt eniten ja josta en usko selviäväni täysjärkisenä) tai jos kaikki menee hyvin ja vauvat säilyvät elossa turvallisille viikoille, on edessä sektio ja keskosaika sekä vauvojen pitkä sairaalajakso.
Teen surutyötä, kun tiedän, etten pääse synnyttämään normaalisti, en saa lapsia heti syntymän jälkeen lähelleni enkä saa viettää normaalia lapsivuode-aikaa. On sopeuduttava tähän raskauteen ja siihen että tämä tulee menemään toisella tavalla.

Voimme vaan elää päivä kerrallaan, ja katsoa mitä elämä tuo meille eteen. Nyt olen onnellinen jokaisesta hetkestä jonka saan pitää vauvoja lähelläni ja kantaa niitä sydämeni alla. Lainaahan lapset aina ovat vanhemmilleen ja saamme pitää niitä joko enemmän tai vähemmän aikaa.❤

Kaksoisraskaus paljastui tosiaan viime perjantaina. Maanantaina oli sitten varhaisultra, niskaturvotus oli molemmilla n.1mm, eli tosi vähän. Verikokeen tuloksista ei kaksoisraskaudessa olekkaan hyötyä vaikka labrassakin kävin silloin 11. viikolla.
Jäin varhaisultran jälkeen muutamaksi tunniksi sairaalaan tiputukseen kun hyperemeesin vuoksi elimistö on päässyt kuivumaan. Nyt onkin ollut muutaman päivän parempi olo.

Keskiviikkona meillä oli palaveri Naistenklinikan erikoislääkärin kanssa ja keskustelimme raskauden seurannasta. Hän myös ultrasi, ja saimme jopa 3D-kuvat!
Tätä raskautta seurataan siis tiiviisti, seuraava ultra on marraskuun viimeisellä viikolla. Etappi kerrallaan eteenpäin.
 
Kiitos marraskuun ketjusta! Olin tiistaina ultrassa ja kaikki hyvin siltä osin. Ei ylimääräistä niskaturvotusta ja muutkin näytteet kunnossa. Erittäin liikkuvainen ihmisenalku, mutta saatiin kuitenkin mitattua. Tiistaina vastasi viikkoja 12+4, vaikka tuolloin viikkoja oikeasti 12+1 :eek:. Laskettu aika pysyi kuitenkin ennallaan. Jos olisi ollut vielä yhden päivän isompi, olisi laskettu aika aikaistunut. Rakenneultra vasta ihan vuoden lopussa.

Mulle ei ole vieläkään tullut sitä kaivattua pahoinvointia :D. Todella helppo ja kevyt ollut tämä alkuraskaus. Olisipa sellainen loppuun asti, vaan tuskinpa :cautious:.

Eufrosyne 12+3
 
  • Tykkää
Reactions: MMAK ja laemilii
Kiitokset @Mieva uuden ketjun tekemisestä!

Kuulostaapa hurjalta tuo teidän tilanne @laemilii ja varmasti asiassa on paljon läpikäymistä pään sisällä. Voin vain kuvitella kun normaalissakin raskaudessa on aina huolta ja pelkoa. Surutyöllekin on siis annettava aikaa ja tilaa. Onneksi Suomessa kuitenkin on parhaat mahdolliset seurantamahdollisuudet ja hoidot, joten pienillä on kuitenkin hyvät mahdollisuudet elämän alkuun. Ja ihana tuo ajatus että kuitenkin lopulta ne lapset ovat lainassa <3 Toivotaan että kaikki menee lopulta hyvin! :love:

Meilläkin np-ultra takana ja kaikki oli oikein hyvin :love::love: Tyyppi esitteli niin auliisti itseään, että kätilö sai tarkistettua vähän enemmänkin mitä yleensä ja saatiin kuunnella sydänääniä ekstra kierros :p Nyt sit suunnittelemaan mitä keksitään vanhempien pään menoksi isänpäivänä kun kerrotaan heidän ensimmäisestä lapsenlapsestaan :LOL:

Kinuskii 13+ 2
 
11+5 menossa, täällä kans odottelen fb ryhmään pääsyä...onkohan pillipöllöllä mikä tilanne nyt että tarvisiko hän kenties apua tähän fb asiaan, voisiko joku muu ryhmästä auttaa? Eikö hällä kuite lapsi ollut kipeenä tms?

Käytiin sunnuntaina yksityisellä ja siellä oli kaikki ihanan hyvin :love:
Viikot vastasi tuolloin 12+0 ja kätilö jopa mittasi reisiluun, jota näin pieneltä ei aikaisemmin ollut kuulemma tehnyt ja sekin vastasi 12+0. Rakenteet oli hyvin kehittynyt ja niskaturvotustakaan ei paljoa ollut. Sain vielä vinkiksi syödä/juoda päivittäin karpaloa/puolukkaa sillä aikaisemmin olen kärsinyt virtsatietulehduksista ja ne voivat kuulemma raskaana olla melko oireettomia ja aiheuttaa kuitenkin ennenaikaisen synnytyksen, joka mulla esikoisesta riskinä. Enpä ollut itse tätä miettinyt.
 
Kiitos marraskuun ketjusta:)

Pakko kysyä, näkyykö teillä muilla muutoksia kropassa?
Mulla näkyy, monellaki tavalla. Paino pudonnut tosiaan yli 5kg niin sen myötä kasvot ja reidet hoikistunu. Näin just ystävää joka sano että mun kasvotki muuttunu erinnäkösiksi. (Mulla tosin onkin muutama ylimääränen kilo, että on vähä varaaki mistä lähteä.) Rinnat on kasvanu yhen kupin ja maha kunnon pömppö, semmonen ku aijemmissa raskauksissa tyyliin 20. viikolla! Ei mee enää normifarkut jalkaan. Tää tosin on 3. raskaus ja masussakin kaks kaveria. Jostain luin että tuplaraskaudessa mahan koko on 28. viikolla sama kuin yhdessä täysiaikaisessa.

Tunnetteko muut vielä liikkeitä? Mää oon tuntenu about viikon! Tuntuu ihan kädelläkin tuosta mahan päältä kun oikein mylläävät. Mut varmaan tähänki vaikuttaa se että siellä on tosiaan kaks, ja myös se että en oo ensiodottaja. Ja myös kohtu on ulospäin kallellaan.
 
Kiitos marraskuun ketjusta!
Mulla on taas ollu masentavan huono olo pari päivää. Mutta tänään illalla suoriuduin konserttiin ja oli kyllä ihana käydä vähän kodin ulkopuolella ja saada muutakin ajateltavaa kuin jatkuva etominen ja syöminen. Tosin oli konsertissakin pakko mutustaa eväsleipää. Ihana kun monet on jo saaneet hyviä ultrauutisia. Meillä vielä reilu viikko odoteltavana ja yhteisseulan tulokset menee tietty vielä seuraavalle viikolle.

Mä luulen tunteneeni pari iltaa sitten liikkeitä, mutta en tiiä oliko ne oikeesti.

Mulla masu on turvoksissa ja rinnat vähän, finnejä. Muuten ei kummempia muutoksia.

11+4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: laemilii
Täälläkin näkyy ja ainakin TUNTUU muutoksia, iltasin on niin turvoksissa, että on vaikea hengittää ja omin silmin näytän ainakin 15kg ylipainoiselta (jep pientä itsetunto kriisiä pukkaa). Ennen raskautta painoin 60kg, mutta sitten plussattua ja tupakanpolton lopetettua, tuli lyhyelle aikaa 3kg (syöminen tuli vähän sijaistoimintona, ja kun olin nii väsynyt, etten jaksanut kuin pötköttää sohvalla, nii liikkuminen nolla), ja sen koommin en oo uskaltanut vaa'alla käydä, tuo lukema on ekasta neuvolasta, eli vko~9, nyt mennää 14+2.

Isorintainen (F) olen jo lähtökohtaisesti, että kuppikoko on pysynyt ennallaan, mutta liiveissä on nykyisin kaksi hyvin kiinteää palloa eikä vaan löysää rasvaa. :"D Ukko tuskin on tätä pannut pahakseen...

Niin ja iho vaihtelevan huonossa kunnossa, finnejä pukkaa aika herkkään.

Päivitän koneelle päästyä, puhelin heittelee ihmeellisesti noita tekstejä ni palaa hermo.
 
Muutoksista: Tänä aamuna kävin vaa'alla ja kiloja näyttäisi tulleen tässä kohtaa tasan yksi. Rinnat ovat turvonneet ehkä yhden kuppikoon verran, mikä näin pienirintaisena on kovin ilahduttanut :D Alavatsan pienen kummun tuntee kädellä kun makaa selällään. Kohta se varmasti alkaa kasvaa ja olenkin ahkerasti nyt muistanut rasvailla kookosöljyllä jos siitä jotain apua ihon ratkeamiseen olisi.

Kinuskii 13 + 2
 
Vartalomuutoksia.. Ennen raskautta painoin 57kg. Varmaan viitisen kiloa tullut lisää tähän mennessä. Maha ollut kaljamahan näköinen varmaan viikolta 5 asti :whistle:. Eli siitä lähtien ollut pakko käyttää tilavimpia housuja :cautious:. Samoin jalat turvoksissa. Nyt maha ehkä pienentynyt ja kiinteytynyt vähän. Boobsit kasvaneet aika reippaasti. Välillä naama kukki, nyt rauhoittunut samoin kuin hiusten rasvoittuminen.

Vatsalla maatessa tuntuu että siellä on nyt jtn "extraa" :LOL:. En muista, millä viikoilla luovuin vatsallaan nukkumisesta esikoista odottaessa.

Eufrosyne 12+4
 
Kiitokset uudesta ketjusta! Täällä aika menee edelleen hitaasti, vaikka viime päivinä on ollutkin paljon muuta tekemistä harhauttamassa. Nyt siis 11 + 3. Pahoinvointi on vähentynyt, tulee nykyisin aamupainotteisina aaltoina, jotka kyllä voi olla aika voimakkaita. Myös loputon väsymys on alkanut helpottaa. Rinnat suurentui sillon heti alkuun, nyt on pysyneet about samoina eivätkä enää niin hirveesti arista. Maha mulla pullahti esiin 10+2. Töihin mennessä housut mahtui vielä ihan ok mutta päivällä oli jonkin verran kipuja ja töistä lähtiessä housut ei enää meinanneetkaan mahtua. Ilmeisesti kohtu jotenkin kääntyi silloin?! Siitä lähtien oon sit suosiolla käyttänyt äitiyshousuja.

Meillä nt-ultra on vasta vajaan parin viikon päästä ja stressaa kyllä, että menee sit siitä vielä vähintään viikko että seulan tulokset tulee. Tympeetä kun joutuu koko ajan vaan oottelemaan näin tärkeissä asioissa. Vaunut ja turvaistuin ollaan ajateltu hankkia kunhan noista selvitään. Vähän jo äiditkin on kaipailleet, että pääsisivät eteenpäin tästä hommasta kertomaan mutta ollaan vielä toppuuteltu. Huomenna on yhdet juhlat ja saa nähdä kuinka moni arvaa. Mun mekko on empire-tyylinen ja ei tuota mahaa enää silläkään piiloteta :D. Lisäksi se, etten juo ollenkaan alkoholia pistetään varmaan lähimpien kavereiden osalta merkille. No, sittenpähän keksivät...
 
Täällä pahoinvointi palas ihan yhtäkkiä, eilen oli koko päivän ihan hirveä olo...

Vartalon muutoksista en oi huomannut kuin rintojen kasvun ja ajoittaisen turvotuksen. Oon niin pyöree muutenki et varmaan aika kauan menee ennen kuin raskausmaha näkyy. Vaa'alla en oo uskaltanu käydä, mut maanantaina neuvolassa joutuu puntarilleki hyppäämään.

Mulle tuli seulojen vastaukset vuorokaudessa omakantaan ja eilen jo kirjeitse kotiin, vaiks tiistaina vasta olin ultrassa. Ei lisääntynyttä riskiä, down-riski 1:6500 ja trisomia18 riski 1:10000. Eihän noi tietenkään mitään takaa mut on ainakin huojentunu olo :)
 
N93
Kiitos uudesta ketjusta!

Täällä ois maanantaina verikokeet ja ultra aika 14.11. Jännittää ja pelottaa. Se helpotus mikä tuli siitä 9+1 ultrasta ei oo kyllä enää läsnä :D
Vaunuja yms oon katellu jo kovasti mut tarkotus ois venyttää kaikkia hankintoja vähintään rakenneultran yli ja mielellään niin pitkälle ku mahdollista. Saa nähdä osaako sitä tuon seuraava ultran jälkee huokasta, ku realistina ajattelen et rakenneultrassaki voi löytyä vaikka mitä kamalaa. :censored:

Kade teille jotka osaatte/uskallatte nauttia ja ostella tavaraa :D
 
Täällä on mietitty jo makuuhuoneen järjestelyä, kun pitää pitää silmät auki kirppiksillä oikeanlaista lipastoa ja muita säilytysratkaisuja varten. Uusi kova koppa pitäisi hommata vaunuihin kanssa (kissa pissasi edellisen pilalle, dammit) ja saada vanhemman huonetta jotenkin kuntoon...
 
Täälläkin ollaan seurattu keskustelua taustalta, pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille :(

8-9 viikot meni täällä pahoinvoinnin merkeissä pönttöä halaillen, mutta vko10 loppui kuin seinään. Rinnat eivät nännejä lukuun ottamatta ole enää kovin arat, jotenkin hirvittää kun oireet katosi että onko siellä kukaan hengissä :unsure: Turvotusta löytyy kyllä varsinkin iltaisin, ihan kun olisi ilmapallo vatsassa, niinkuin joku muukin oli verrannut. Myös vessassa saa juosta "normaalia" tiheämmin, öisinkin saa kerran nousta käymään.

Meillä oli pari viikkoa sitten ensimmäinen neuvola, mutta vanhoilla laitteilla ei kuunneltu sydänääniä, ei siis mitään havaintoja ministä vielä. Muutenkin tuntuu ettei raskaus ole itselle vielä oikein konkretisoitunut kun ei ole nähnyt/kuullut vielä ketään. Omissa elintavoissa tai ruokatottumuksissakaan ei ole tarvinut juuri mitään muuttaa, niin nyt kun pahoinvointi on helpottanut, välillä epäusko valtaa mielen. Verikokeissa kävin alkuviikosta ja täällä myös np-ultra 14.11. Kovasti ultraa odottelen, että pääsee näkemään onko siellä elämää :love:

Ei olla vieläkään kerrottu kenellekkään, odotellaan rauhassa ultran ja seulonnan tuloksia. Tulee yllätyksenä kaikille, että tuskin kukaan ainakaan alkaa arvaamaan ennen kertomista :LOL:
Jos kaikki menee hyvin niin varmaan joulun tienoilla kerrotaan sitten sukulaisille ja ystäville.

Myy & mini 11+0
 
Mua jännittää maanantain neuvola ihan hirveesti, kun äitiyspolilla ultran yhteydessä sanottiin ettei sais tulla yhtään kiloja vaan et päinvastoin sais tippua. Joo, tiedän et oon reippaasti ylipainonen, mut aika epärealistinen tavote ku suurimmalle osalle niitä kiloja kuitenkin tulee viimeistään loppua kohden.

Oon kyl yrittäny tarkkailla syömisiäni, mut pipariks se on menny ainaki nyt ku pahoinvointi on palanu ja sillon harvoin ku ruoka maistuu ni syön kyl sit kaksin käsin :D
 
Kasassa 10+6 ja neuvolassa kävin pari päivää sitten. Ultra-aika tulee ensi viikolla, menee parin viikon päähän, ei jaksaisi odottaa.
Pahoinvointi siirtynyt iltaan, kuten aiemminkin, aaltoilevaa kuvotusta, oisin jo valmis luopumaan siitä..

Kahdelle ystävälle kertonut, toisen kanssa ollaan sitten samaan aikaan äippälomalla! Muuten ootellaan ultran jälkeen muille kertomista.

Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, että lähinnä turvonneelta näyttää vielä. Työhousut ei kyllä mahdu jalkaan enää Kumppari napinlävessä mennään pitkällä paidalla.

Mä vähän järkytyin painosta neuvolassa, painoindeksi 30 Eli 12 kg enemmän kuin ekaa odottaessa. Mutta terkkarit eivät ikinä motkota, näytän kuulemma sopusuhtaiselta ja lihasta on paljon. Mutta onhan noita kiloja jo aivan liikaa, otin taas kalorilaskurin käyttöön, jos kirjaamalla pidettyä ruokamäärät järkevinä.
 
Mukavaa sunnuntaita täältäkin!
Täällä tänään rv13+4. Edelliseen ketjuun varmaan jo laitoinkin, että nt-ultra käyty ja kaikki hyvin siellä. Vilkas viuhtoja siellä näkyi sillon. Sen jälkeen on uskallettu kertoa jo laajemmin tästä. Ja mun maha (turvotus) alkaa olla semmonen, että piilottaminen on suht hankalaa :ROFLMAO: Eikai se sintti sieltä vielä juurikaan näy. Rakenneultra just ennen joulua, niin aattona ehkä tiedetään kumpi sieltä tulee?! :)

Ja niistä muutoksista, olin hommaan lähtiessä noin 57kg ja suht epäterveellisillä ruokatavoilla varustettu. Tässä vaiheessa painoa 59,5kg ja luulen, että osasyynä ruokavalion muuttuminen terveellisemmäksi (roskaruoka vaihtunut kunnon ruokaan). Parempi ruoka on varmaan tiputtanu painoa, mutta raskaus tuonu lisäkiloja, niin lopputulos on tämä. Finnit on hävinny, niitä oli hormonihoitojen aikana jonkun verran. Tavalliset, korkeavyötäröiset farkut ei mee kiinni, mammahousut siis käytössä. Oon todennut, että sukkahousut ja tunikat on ehkä paras vaihtoehto, ei kiristä eikä purista :D Nukun PALJON, minkä avustuksella silmäpussit on hävinny :LOL:

Onko muilla tuntemuksia liitoskivuista? Voisko niitä olla jo tässä vaiheessa? Käyn pari kertaa viikossa pelaamassa sählyä, niin siellä kun tulee jonkun verran äkkinäisiä sivuttaisaskeleita ja suunnanmuutoksia, niin vähän semmonen olo välillä, että lantio ei pysy mukana menossa..

Toukkis ja sintti rv13+4

LA:ta vois muuttaa, kun se hieman on tarkentunut ihan niistä ekoista.. Eli: 11.5. Toukkis / 30 / esikoinen / PHKS
 
Hauskaa @ToukkaHaave87 miten samoissa mennään. Mullakin tänään 13+4 ja lähtöpaino 57 kg, esikoinen tulossa :) Miksiköhän mulla kuitenkin la muutettiin ultran jälkeen 9.5. (n) Ehkä nää on jotain alueellisia eroja sitten. Vitsi sais kyllä jo aamupahoinvoinnit pikkuhiljaa väistyä! Viikonloppuisin vielä pahenee kun nukkuu pidempään. Liitoskivuista ei täällä havaintoa ja toivottavasti näin jatkuukin :D
 
Mullakin siis sekä nt-ultrassa, että yksityisellä tehdyssä ultrassa näkyi la:ksi 9.5., mutta lapsettomuusklinikalla tehty ultra näytti, että 11.5. Niin ovat muutkin pitäneet siitä kiinni. Tuo 13.5. mikä mun tiedoissa on listalla on mun oma "eka" arvio, jonka menkoista laskin silloin plussauksen aikaan. En vaan oo sitä jaksanut päivittää sitä.
Tässä vaiheessa kun pirpanaa mitataan milleissä eikä senteissä, niin muutamankin millin heitto voi ilmeisesti vaikuttaa siihen, että mitä kone antaa lasketuksi ajaksi.
Ja loppupeleissä mä veikkaan, että jos on tosiaan meidän lapsi tämä, niin vanhempiensa tavoin on omapäinen ja viis veisaa lasketuista ajoista ja tulee tasan sillon kun ite tahtoo :D

MUOKS. Selailin läpi nuo ultrakuvat, niin niiden perusteella lasketut ajat on 9.5.-13.5. Ja mittoja otettu 6+2, 8+0, 11+2 ja nyt viimeisin 12+6. Ja tosiaan tuossa 8+0 saatu kaksi kuvaa, toisessa mittaa 15,0mm, la 9.5. ja rv8+1 ja toinen kuva samalla käynnillä 14,4mm, la10.5. ja rv8+0. Että muutaman millin heitto voi tehdä siihen la:han heittoa..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä